November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

Trena: aaah wat een poppie die Fenna. Hopelijk komt ze nu snel aan en mag ze snel mee naar huis. Probeer tot die tijd je rust te nemen, zodat je extra van haar kan genieten als ze thuis komt! Knuf!

Kel: en hoe was het in de metro met Daynah? Openbaar vervoer vinden die kids vaak geweldig he. Jayna was ook helemaal gek van de bus op vakantie.

Sap: aaaah, arme Lieke, hoe gaat het nu met haar? Hopelijk wordt ze niet al te ziek, geef dr mara een dikke knuf van mij!

Monique: ziet er netjes uit zo in het wit die meubeltjes. Wel een heel werk zeker? Kyllian dus een beetje wisselend met zn slaapjes overdag, aan de ene kant hebben ze het dan toch nodig he. Jayna sloeg t vandaag ook over, maar dan merk ik t wel aan haar humeur.

Brennie: jeetje, Amy ook alweer zitten, wat een grote meid wordt ze dan ook he. Leuke laarzen voor Milou hoor, ja wat moet je dan veel he voor 2 meiden. Hier ook al begonnen met broekjes en leggins voor Jayna in te kopen. Voor Faya moet ik nog, maar heb ook nog wat van Jayna. Draagt Amy ook kleren van Milou?

Hier lekker dagje gehad. Vanmorgen lekker thuis gehangen en vanmiddag op de fiets naar mn ouders geweest. Faya zat bij mij voor op en Jayna bij Len achter op. En lachen naar elkaar, helemaal leuk vonden ze het. Gister moesten we ook zo lachen. Jayna wilde verkleden, dus prinsessenjurk aan. Moest Faya ook 1 aan van haar. Heb nog foto's gemaakt, zal ze later nog wel ff spammen. Faya gaat trouwens ook echt hard qua ontwikkeling nu. Loopt achter alles aan in huis ( krukjes, loopauto ) en kan ook zelf op de prinsessenauto rijden. Ze was er zelf op geklommen en op het stuur gaan staan om vervolgens een poging te doen op Jayna haar trip trap te klimmen!:$ Zo is Jayna echt nooit geweest, dus dat is wel ff wennen voor ons.

Nou ga de meiden zo douchen en op bed doen, dan nog ff lekker avondje met zn 2 voor de werkweek weer begint.

liefs Sem

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Mn 2 prinsesjes ( sneeuwwitje en assepoester )

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Nog een x poseren

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Jayna aan het optreden als K3 ( zie haar microfoon...hihi:))

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Faya aan de wandel met het krukje

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Aaaaaah Sem, wat een onwijs lieve foto's van je meiden!! Zo cute!
    Faya is echt een kleine boef he...nergens bang voor geloof ik.

AM: ziet er goed uit hoor de meubeltjes maar wat een werk of niet..
    27 weken alweer....gaat snel hoor!

Brennied: Amy kan ook alweer zitten...wat gaat het allemaal snel zeg!
    Leuke laarzen voor Milou! Wij hebben gisteren ook schoenen voor Lieke gekocht, zal eens ff kijken of ik ze ergens kan vinden om te spammen!

Ik durf het bijna niet te schrijven maar heb nu echt hoop dat Lieke ook zindelijk wil gaan worden. Sinds 2 dagen roept ze nu s'ochtends in ieder geval "mama ik moet een plas", de luier is dan ook droog en dan doet ze een grote plas op de wc. Vandaag wel 2 plasjes in de luier maar ze komt ook naar ons toe om te zeggen dat ze moet plassen en dan doet ze ook daadwerkelijk een plas op de wc. Nu maar hopen dat het doorzet! Ben echt jaloers op jullie kindjes allemaal! Zo knap.

Lieke had net 38.3. Niet meer gespuugd en is net lekker gaan slapen. Hoop dat ze een rustige nacht heeft.

Ik kruip ook nog ff met een roseetje op de bank.

Liefs Sap

7. sappie

sappie Fanatiek lid

#25147 sappie, 6 sep 2009
    Laatst bewerkt: 6 sep 2009
    http://www.petitshoes.com/

Dan even naar English - collection - Autumn-Winter - en dan het middelste schoentje bij 13-15, maar dan heeft Lieke ze in het zwart ipv bruin.

(ik kan geen beter plaatje vinden)

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: hihi de 2 verklede meisjes, wat superschattig!! Lijkt me supergezellig met 2 kids op de fiets hihi.
    Jayna dus ook niet geslapen. Kyllian is dan later in de middag ook echt moe, maar willen slapen ho maar.

Sappie: dat is vaak juist het beste als ze het zelf ineens aangeven he (zegt men)!! Goed van Lieke hoor! En hier ook echt nog niet 100% zindelijk hoor, ene dag gaat goed en de andere weer niet. Weet soms echt niet of ik hm nou een luier aan moet doen of niet. Doe het dan meestal maar niet, omdat hij het zelf echt niet meer wil.
    Lieke dus toch koorts, nou hopelijk zakt het snel weer.

En ja die meubels schilderen valt flink tegen. Kost vooral veel tijd omdat alles steeds moet drogen voordat je verder kan. Ben toch wel blij dat ik er aan begonnen ben, aan de creme kleur bij de verdere kamerinrichting had ik me echt gestoord.
    We zijn nu met 2 projecten tegelijk bezig, de tuin en de babykamer. Gisteren tegels uitgezocht en morgen ff opmeten hoeveel we nodig hebben. Denk niet dat we het redden om deze maand de hele tuin in te richten, maar als iig de tegels er maar liggen en we niet de hele winter door de modderpool hoeven.

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sap ik kom dan op de beginpagina van de site, weet dus nog niet welke schoenen het zijn ;)

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Met die knoop erop toch Sap? Leuke laarsjes hoor.

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Ja met die knoop erop inderdaad! Deze waren ook € 80,-! Veel goedkoper kan je bijna geen kinderschoenen kopen geloof ik.

Ik vind die laarsjes erg leuk voor Kyllian, heel stoer!!!!

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Leuke laarsjes heeft Lieke ook! HOpeijk slaapt ze lekker vannacht.

AM: zien er leuk uit hoor AM voor Kyl. Net wat sap zegt...milou d'r laarzen waren ook 89,95 :$ En dan maar hopen dat ze er de hele winter mee doet. Ze heeft trouwens maat 25, voetjes waren eind 24. nu nog voldoende ruimte volgens hun.
    Mooi worden de meubeltjes, wat een verschil zeg!

Sem: wat leuk zeg je 2 prinsessen :) Zo schattig...haha. Ja Amy draagt ook kleding van Milou. Ze zitten in hetzelfde seizoen dus erg handig...alleen Amy is wat korter dan Milou destijds.

Amy vond het fietsen leuk, haha dat snoetje. Ze wist niet wat ze allemaal zag en maar kletsen...gagaagkakakaga. Ze zat bij gerard voorrop dus ik kon mooi kijken.
    Wij net pas gegeten, meiden eerst laten eten en samen in bad gedaan en te bed. Nu bankhangen...euu...hangen!

Morgen weer werken.......

14. Kinderschoenen zijn ook belachelijk duur toch?
    Ze zijn wel heel leuk Sap. Ik heb hier hele leuke zien staan met een bont, die ga ik volgende maand kopen. Weet nog niet wat voor maat ik moet kopen.
    En wat goed dat Lieke nu ook op de wc gaat plassen. Komt echt wel goed hoor. Je kan het beter niet dwingen, dan wilt ze helemaal niet.
    Zielig dat ze zo heeft moeten spugen geef haar maar een dikke knuffel.

Monique: Wat een klus hoor dat verven maar ziet er al goed uit. Leuke laarsjes ook.

Sem: Wat een lieve prinsesjes zeg en zo cute.

Kan alweer niet verder lezen.
    Daynah vond de metro helemaal super. Ik ga liever met de auto hoor, maar goed je moet toch wat doen voor je kind ;)
    Kinderfeestje was ook leuk. Daynah was alleen een beetje chago omdat ze niet genoeg had geslapen. Lekker gezellig dus ;)
    Bank is net opgehaald en Daynah moest huilen toen die mensen met de bank wegreden en zei maar mij bank.....ahhhhhhh vond het gewoon zielig. Ik uitgelegd dat we een nieuwe bank gaan kopen etc.

Ik ga even lekker douchen. Voel me nog niet lekker, dus ga er weer op tijd in.

Liefs

15. hahahahahaha hier ook geen bankhangen hoor Brennie. Wij gebruiken de eetkamerstoelen......gezellig.
    Nou ja dan wordt het een hele week vroeg naar bed, maken we het daar wel gezellig ;)

16. Leuke laarsjes ook Brennie en wat goed dat Amy zelf is gaan zitten. Knap hoor dan worden ze idd erg groot

17. Trouwens ik moet wel zeggen dat dit echt een zelfde zwangerschap is als bij Daynah, de baby is zo aanwezig. Ik voel haar zo vaak op een dag. Nu ook. Wel leuk hoor dat gevoel weer. Ze is lekker aan het zwemmen.

18. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Fijn kelly dat je de kleine zo goed voelt. Blijft toch een heel apart gevoel dat getrappel. Aaaah Daynah huilen omdat de bank weg is...
    Gelukkig hoeven jullie niet zo lang te overbruggen. Wij liggen ook nu eerder in bed..is toch wat relaxter :D

19. sappie

sappie Fanatiek lid

Aaaaaah arme Daynah, verdrietig omdat de bank weg is, haha.
    Welja, wat je zegt, lekker op tijd samen het bed in, is ook erg gezellig, lol.
    Wat leuk dat je je meisje zo goed kan voelen!! Bijzonder weer toch.

Brennie: hihi, jullie ook op tijd in bed...wat een gezelligheid in bed toch, hahahahaha

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Sap: knap van Lieke dat ze in de ochtend roept om te plassen, dat is het begin, je zal zien dat het nu vast snel gaat. Geef dr een dikke knuf van mij, hopelijk wordt ze niet zieker.Leuke laarsjes voor Lieke!

Monique: stoer laarsje voor Kyllian. Jullie dus druk met de tuin, leuk hoor, alles opnieuw inrichten! Succes!

Brennie: gezellig he zo met elkaar fietsen. Amy dus genoten, kun je mooi es een foto maken vanaf jouw fiets...hihi..

Kel: aah, Daynah dus in tranen om de bank. Tja....zal ook wel ff vreemd staan zo leeg. En de kleine meid dus volop aan t bewegen.....Faya was ook zo'n trappelaard en nu nog met dr geklim, dus pas maar op...haha!

Jayna moet ook nog schoenen voor de winter, zal binnenkort eens gaan kijken. Voor Faya gister haar eerste schoentjes weer gekocht, maat 19...klein dan weer he.
    Ben nu bezig met uitnodigingen maken voor haar verjaardag.

Ga nog ff tv kijken, ' red mijn vakantie', en dan lekker naar bed.

Trusten!
    Liefs Sem

Deel Deze Pagina