November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Deze foto komt op Faya haar uitnodiging, vind dr alweer zo groot....

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Leuke foto van Faya Sem! Ze is idd al een hele meid! Ik zie er nu ook echt wel Jayna in...leuk!

Hahaha ik moet ook altijd zo lachen...nu weer...zelfde rokje als amy, truitje heeft zij in het rood/roze, zelfde prinsessenauto whahaa

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Prachtige foto Sem van Faya,tis een lekker ding :)

Kel:Aaaah Daynah verdrietig om de bank.Leuk he dat getrappel in je buikje?
    Ik zal het nooit meer meemaken.Chris zei gister zullen we nog eentje maken :) ,ik zei ben je gek geworden ofzo hahahahha.
    Nee nooit meer voor mij,ben helemaal verliefd op mn kids en ben compleet nu.

Sap:Al uitslag nu van Nick zn hoofdje,duurt nu echt wel lang he?

Chris is kindjes naar school brengen nu,die gaan trakteren omdat hun zusje geboren is.
    Daarna gaan we naar Fenna,heb haar weer zo gemist,arm schaapje.:(
    Voel me zelf trouwens al weer helemaal goed,bijna geen bloed meer.Ieder bevalling voel ik me beter.Van Jelte kon ik 2 weken niks.Van Yorben kon ik heel veel en nu merk ik eigenlijk niet dat ik net een kind heb gebaard,heerlijk toch.:)

Tot later.

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen,

Brennie: hihi....alweer hetzelfde....onze huishoudens/gezinnen beginnen aardig op elkaar te lijken he met 2 meiden, man voor ajax, vrouwen aan de soap, gooische vrouwen en expeditie en een roseetje.;) Ik moet zeggen dat ik ook wel steeds meer gelijkenis bij mn meisjes ga zien. Allebei anders, blond en donker, maar toch zie ik nu wel dat t zusjes zijn in bepaalde blikken en lachjes van ze.

Trena: wat fijn zeg dat je je zo goed voelt. Maar toch,je hebt wel een bevalling achter de rug he, dus nog wel ff rustig aan he. Wat leuk dat de jongens gaan trakteren op school, wat zullen ze toch trots zijn! Wat vond Yorben van zijn zusje in het zh? En Jelte inmiddels ook al geweest? Ga straks maar snel naar je meisje toe. Hopelijk begint ze nu met groeien! Is Chris nog een paar dagen extra vrij?

Hier al aardig actief geweest vanmorgen. Jayna naar psz gebracht met beide meiden op de fiets. Was eerst wel ff wennen met 2 op de fiets, maar gaat nu prima. Daarna bovenverdieping schoongemaakt, Faya banaantje gegeven en die ligt nu lekker te slapen. Straks nog ff dweilen en wasje ophangen en dan heb ik wel weer genoeg in huis gedaan voor vandaag. Vanmiddag ff tijd aan mn meisjes besteden.

Tot later!
    Liefs Sem

5. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    He meiden,

Trena: had eigenlijk zo'n beetje dezelfde vragen en opmerkingen als Sem. En wel fijn dat je je zo goed voelt, maar niet teveel hooi op je vork nemen he!
    Geniet maar lekker van de momenten met Fenna. Heb je verdiend.
    Chris ook nog thuis?

Sem: zie je wel? Is best te doen, met 2 kids op de fiets. Ik ben al een tijdje niet meer wezen fietsen. Ben benieuwd hoe dat nu gaat, want een van 14 en 1 van 11 kilo is best flink.
    En alweer bijna de verjaardag van Faya. Gaat snel zo'n eerste jaar he. Is het nog gelukt met de verjaardagsslinger? Ik moet die voor Jesse ook maar eens gaan bestellen. Heb ik voor hem nooit gedaan.
    Lieve foto's van je meisjes. En idd... ik zie nu ook gelijkenissen.

Brennie: haha, jullie ook op tijd naar bed 's avonds. Heb je weer GV gekeken vrijdagavond? Fijn dat het weer terug is he.
    Had je geen zin om te gaan werken vandaag? Thuis is ook wel lekker he, met zijn viertjes.

Kel: och gossie, die Daynah die de bank niet kwijt wil.
    En jullie ook al zo gezellig in bed 's avonds ;)
    Welke dag ben je vanaf nu nog thuis, nu je de woensdag ook gaat werken?

Sap: Joepie! Lieke heeft het ook door. En daar begint het mee hoor, dat ze het zelf aangeven. Is ze weer een beetje opgeknapt na een goeie nacht slaap?

AM: zou geen luier aandoen hoor. Hier zijn weleens ongelukjes op het kdv, maar ik doe hem echt geen luier aan. Dan went ie daar weer aan.
    Meubeltjes zien er mooi uit, maar wat een werk zal het zijn!

Verder kan ik niet meer lezen.
    O ja, las nog over de middagslaapjes. Jesse heeft gister wel geslapen, maar hij wil vaak ook niet meer. Ik hoop dat dat idd nog terugkomt, want eigenlijk kan hij er nog niet tegen. Als hij nu 's avonds om 19 uur in bed zou liggen, maar dat redden we nooit met het werk en dan nog eten maken.

Zaterdag ben ik eigenlijk de hele dag op pad geweest. 's ochtends met schoonouders naar Makro, inkopen doen voor hun feestje van gister. Daarna zelf boodschappen gaan doen. Jesse wilde mee, dus die is gezellig mee geweest. Daarna nog wat nieuwe kleding voor de jongens gekocht. Als ik telang wacht, is er misschien niets leuks meer. Binnenkort ook met schoonmoeder op pad, want die wilde ook eens wat kopen. Nou, das goed hoor! Mijn moeder koopt het dan gewoon, maar ik denk dat ze bang is dat ik het niet leuk vind ofzo.
    Stond ik dus met Jesse in de eerste kledingwinkel, zegt ie: mama, mij bah doen! Heb gezegd dat dat pas thuis kon en daarna zijn we dus nog naar 3 winkels geweest en hij heeft het netjes opgehouden. Het gaat altijd wel goed, alleen op het kdv durft hij het niet te zeggen. HIj doet het wel op de verschoonmomenten en ze sturen hem ook wat vaker naar de wc, maar als hij moet, zegt hij het toch niet. Dus vaak kom ik wel met een vieze broek en onderbroek thuis, maar ach... dat vind ik niet zo erg.

Verjaardag van schoonmoeder gister was erg gezellig. Om 15 uur aan de rode wijn gegaan. Om 21.30 uur en 4 wijntjes later weer thuis en ik heb er vandaag wel wat last van :x
    Domme ik. Vanavond maar vroeg naar bed.

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis :Hahahaha weer te veel wijn op,heerlijk toch.Hebben ik en Chris gister ook gedaan,een flesje wijn opengedaan om de geboorte van onze dochter te vieren.

Sem:Je hebt idd 2 verschillende meisjes,maar toch zie ik ook wel dat ze zusje zijn hoor,sommige blikken idd.
    Chris vandaag en morgen thuis,dan woe ,do,en vrij werken en dan is hij 2 weken thuis.Hoop dat Fenna dan ook bijna thuis is.Zou wel leuk zijn.
    Jelte en yorben zijn ook trots op hun zusje,maar Jelte is toch beetje jaloers merk ik.Komt wel goed.
    Ze hebben getraketeerd en iedereen verbaasd natuurlijk dat ik al bevallen was.

Vanmorgen weer bij Fenna geweest.Ze was 40 gr afgevallen.Eerste dagen is dat normaal he.
    Ze heeft echt heel veel zwart haar,zooo schattig.En zo zacht.
    en ze ruikt zooooo lekker hahaha.Kan niet van haar afblijven.
    Ga er straks weer ff naartoe om flesje te geven.
    Vanavond ga ik niet,moet ook aan de rest van mn gezin denken he.Tis wel vervelend steeds op en neer naar zkhuis,maar ik wil haar zo vaak mogelijk zien.
    Heb net weer wat fotos op hyves gezet.

7. Goedemiddag allemaal,

Wat is het heerlijk om na het weekend nog even vrij te zijn zeg. Ga dus vanaf deze week di, woe en do werken. Dus iedere keer een lekker lang weekend.
    Alleen ben morgen nog even vrij omdat mijn vader met vakantie is, dus 2 dagen werken deze week.

Trena: Wat fijn dat je je zo goed voelt zo naar de bevalling, maar neem niet teveel hooi op je vork hoor. Je bent toch net bevallen. Fenna is een prachtig meisje heb net even gekeken op hyves.

LIS: Lekker wezen shoppen voor de kids dus. Ga ik binnenkort ook maar eens doen voor Daynah. Anders is idd alle leuke dingen weg dadelijk.

Sem: Jij bent al goed bezig geweest deze morgen zeg. Dat is wel even lekker dan dat Jayna op de psz zit heh. Ik doe dat meestal op de vrijdagmorgen allemaal. Heb ik even mijn handen vrij, nu kan het nog een paar maandjes ;)

Brennie: Ja wij lagen er ook vroeg in gisteren ;) Zo'n eetkamerstoel zit toch minder lekker heh.

Hier vanmorgen boodschappen gehaald. Vanavond komt de familie van Sabino op visite. Woensdag gaan ze weer naar Suriname toe en dan is het voorlopig, zover ik weet, over met vakantiegangers. Ook wel weer lekker hoor.
    Vanmorgen met mijn moeder meegeweest naar mijn oma en opa. Die vroegen of ik al een jasje voor Daynah had gekocht. Ik zei dus ja. Kwamen ze met een envelopje aan met centjes voor de jas die ik had gekocht. Zo lief.

Ik ga even stofzuigen en dweilen. Kan nu een keer goed gedaan worden nu de bank weg is.

Liefs Kelly

8. Ik ben wel benieuwd hoe Zap het heeft gehad in Plopsaland ed. Die komt vandaag toch weer thuis?

Iemand ook nog iets van Lin gehoord? Wanneer zou die weer thuis komen?

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoi allemaal we zijn er weer!

Allereerst!! Trena,Chris,Jelte en Yorben onwijs gefeliciteerd met jullie prachtige meisje en zusje FENNA!!!!! Wat een mooi poppetje zeg en zo te lezen ben je helemala verliefd :)!!! Hopelijk mag ze heel snel mee naar huis met jullie en wat fijn dat je je alweer zo goed voelt!

Voor de rest bijgelezen en reageer later ff.

Wij hebben een heerlijk weekend gehad, Plop was erg leuk, het weer zat mee en we hebben genoten van elkaar.
    Zal straks nog ff spammen.

Sem: Wat een lieve foto van Faya voor dr uitnodiging en wat ee dametje is t al zeg! Heel lief. En die prinsessenfoto's zijn ook geweldig, hahahaha.

Brennie": Jippie Amy kan zelf zitten, daaaaaaaag baby, hallo dreumes! Gaat snel he? En samen op de fiets geweest, leuk.

Panda; Bescheiden buikje heb je hoor. Bastian is ook veranderd zeg, zover te zien op de foto althans. Kom je de 19e ook naar de meet?

Sap: Leuke schoenen voor Lieke. Hoe is t met Nick? Weet je al wat meer over zn hoofdje? En joh dat zindelijk worden komt heus goed, maak er geen punt van.

Kel: Ahhhhh Daynah verdrietig over dr oude bank die weg is. Hahaha. Vind ze de metro zo leuk!> Lachuh. Makkelijke verbinding ook voor je vanaf Capelle naar Zevenkamp toch. De tests vielen dus mee? En voor qua intelligentie, mooi zo! Ben benieuwd of jullie kleintje straks op Daynah gaat lijken.

Am: Mooi worden de meubels in t wit,zal idd wel een hels karwei zijn, maar je hebt nog ff joh. Komt vast goed. Doe je wel voorzichtig aan met je buik. NIet meer vallen hoor!

Lydia: Knap dat Jesse ook zn plasje of poep kan ophouden. En af en toe een ongelukje op t kdv is toch geen probleem joh. Jill kwam de eerste weken ook van de psz thuis met een poepbroekje omdat ze t niet durfde aan te geven. Ze schijnt nu niet meer weg te slaan te zijn bij de wc volgens de leidsters ;) hahaha.

Jill vond de vakantie helemaal geweldig, genoot van alles om haar heen en t allermooiste vond ze t huisje waarin we sliepen. Gewoon vanwege de andere omgeving en een ander bed. Reuze spannend dus voor haar.
    t Zwembad was gesloten wegens stormschade, ter compensatie kregen we elke dag voor 50 euro bonnen!! We hebben dus elke dag gratis kunnen dineren en boodschappen kunnen halen en t zwembad hebben we eigenlijk niet gemist omdat we allerlei andere dingen hebben gedaan. Vrijdag aangekomen en uiteten geweest langs t strand. Za Plosaland, was erg geslaagd zeker vooor onze kleintjes en zondag dagje park(speeltuin. minigolf, automatenhal, speeltuin, eten). Jill heeft geen enkele dag s middags geslapen maar was elke avond helemaal op en sliep dan binnen 5 minuten. Heerlijk. Yannick was ook weer heel zoet en gaat de nachten steeds beter begrijpen :) Nu zijn we al blij met de 23-6 uur.

Ga zo ff spammen.

Liefs

10. Welkom terug Zap. Jullie hebben het leuk gehad zo te lezen.
    Ben benieuwd naar de spam.

Bezoek zal zo wel komen dus ga maar vast de cake snijden.

Liefs

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    klaar voor vertrek

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    strand Oostduinkerke windkracht 7!

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    ontbijtje in onze riante villa ;)

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    met zn allen in de trein

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Plopsaland

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    geconcentreerd minigolfen

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    minigolfen nogmaals

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    hoezo ik groei maar door en mn bak uit?!?!?!?!

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    flesje geven in de speeltuin

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006