Hoi hoi, Zaph: wat een leuke spam van jullie minivakantie. Jullie hebben genoten zo te zien, ook je foto's op hyves ff bekeken. Leuk hoor! Yannick wordt ook al groot...... Jammer dat ie vannacht weer vroeg kwam, misschien eenmalig..even wennen aan zijn eigen bedje. Ik hoop het voor jullie. En wat ze al zeiden; misschien eet je gewoon te weinig (ik zou het geen dag volhouden) En je bent pas 2 maanden geleden bevallen heh....komt echt wel goed! Op de foto's zie je er goed uit! LIS: wat gezellig, je jongens zo samen spelen aan het tafeltje. Voor hoelang...? Oke, linda komt dus zaterdag pas terug. Lekker hoor...zijn ze 3 weken in spanje geweest AM: oh oh wat een werk.... rustig aan hoor. Maarja als je eenmaal bezig bent, wil je het ook af hebben zeker. Kel: leuk nieuwe schoenen gekocht! Lekker deze week maar 2 dagen werken! NOg steeds leuke klussen op je werk? Sem: dat is een goed teken dat je op sollicitatie mag komen, ik ga duimen dinsdag voor je! Lekker hoor dat je thuis komt en dat de kids dan al lekker slapen (hoewel je ze ook graag nog even ziet). Geeft wel een goed gevoel dat Len het ook in z'n eentje redt. Sap: zo zie je hoe snel het kan gaan met zindelijk zijn. Paar weken geleden dacht je nog dat het nooit zou lukken. Knap hoor van Lieke! Zal morgen ook best goed komen op het kdv. Een goed bericht van Gijs, fijn! Trena: wat een lieve foto van Fenna! Fijn dat ze waarschijnlijk eerder naar huis mag dan de eerst genoemde gewicht. Zou wel lekker zijn als jullie lekker met z'n vijfjes thuis zijn. Hier ook druk op het werk. Voorbereiden van een beurs over een maand. De dagen gaan lekker snel da's wel fijn. Morgen hele dag vergadering......jaiks. Maar dan weer lekker weekend! Vanavond na het eten met de meiden naar de speeltuin geweest. Amy trok alle aandacht en de meisjes kwamen allemaal bij haar zitten Gerard ondertussen gestofzuigd en gedweild dus we kwamen in een schoon huisje terug. Zometeen maar weer lekker naar bed...
Goedemorgen! Oh, lekker maar een half dagje voor mij! Heb mijn schoonmoeder gevraagd om Jesse nog even op bed te leggen, want dan slaapt ie vaak wel. Niet als ik hem op bed leg. Heb ik hopelijk ook nog even rust. Hoewel Marijn dan waarschijnlijk al wel weer wakker is. Brennie: he getsie, hele dag vergadering. Niets aan he. Hier heb ik dat gelukkig nooit. Heb het na 2 uur MT al wel weer gehad. Wel lekker dat het druk is, gaat de tijd lekker snel! Sem: ik ga duimen voor je volgende week dinsdag. Wel fijn dat Len het dan zo goed redt met de meiden. Heb ik bij Wes ook hoor, hoewel het er dan wel anders aan toe gaat, maar ja... Dat is niet zo erg. AM: Ah, vroeg me al af hoe het met je is! Druk met verven dus. Moet je nog veel? Hoelang duurt het drogen? Als je 's avonds iets verft, is het dan nog niet droog de volgende avond? Jesse en Marijn zitten niet heel erg lang aan het tafeltje hoor. Niet samen in ieder geval. Jesse zit eigenlijk ook nooit aan het tafeltje, zit liever aan de grote tafel. Marijn gaat er wel regelmatig zitten en zit dan ook wel even lief te spelen. Sap: wat fijn dat het met Gijs redelijk goed gaat. Hoe is het met je nichtje en haar man? Zullen het wel zwaar hebben... En Nick's hoofdje? Heb je nu al uitslag? GO LIEKE! Wat goed zeg. Volgens mij schreef je zelfs vorige week nog dat ze niet zindelijk was. Het kan idd heel snel gaan. Hoorde laatst van een jongetje dat binnen een week dag en nacht zindelijk was. Panda: goed zo, weer een actieve dag gehad. Hopelijk volgen er snel meer. Hele dag eten is niet zo erg toch Kel: vandaag werken he. Zal misschien wel wennen zijn voor je. Is Daynah nu naar het kdv? Hoe vindt ze dat? En slaapt ze daar ook? Weet even niet meer of ze daar al heen gaat. Zap: jij eet gewoon te weinig. Ik eet elke 2 uur hoor. En dan kleine beetjes. Dan blijft je verbranding wel op gang. Anders krijg je pieken in je suikerspiegel. 's Morgens begin ik met yoghurt (en proteinepoeder, zoetstof en lijnzaad) met een stuk fruit, na 2 uur 60gram 30+ kaas, tussen de middag 2 crackers met rookvlees of filet americain (mag officieel niet geloof ik) met een stuk fruit, na 2 uur weer 60 gram 30+ kaas, na 2 uur bv. 30 gram hazelnoten. En 's avonds 100 gram vlees of vis met groenten. En dan mag je 's avonds ook weer na 2 uur eten. In het begin deed ik altijd bouillon met proteinepoeder, maar dat doe ik niet meer. Kosten vroeg je laatst nog he. De eerste keer was ik geloof ik iets van 150/200 euro kwijt. Het kost wat, maar het hielp ook wel. Dat van Sap lijkt me ook wel wat hoor. Maar mag je niet zoveel/vaak eten Trena: gisteravond met je ouders naar zh geweest he. Hoe was het voor ze? Zal wel moeilijk geweest zijn om haar niet aan te mogen raken. En vandaag? Hopelijk is ze niet weer afgevallen, maar ze nu een beetje aankomen. Zou fijn zijn voor jullie. Verder weet ik even niet meer. Nog even een foto van vorige week met Berend Brokkepap
Semmi: oehh spannend dinsdag al je sollicitatie! Niet te druk over maken, gewoon jezelf blijven Makkelijk gezegd he, ik zou het ook wel spannend vinden hoor. Brennie: jij ook druk op je werk dus. Welke dagen werk jij eigenlijk? Kyllian is naar de psz. Ik ga nu ff snel weer wat dingen in de grondverf zetten. Ik hoop zo dat hij vanmiddag toch nog even wilt slapen, dan kan ik de andere kant grondverven en vanavond de andere laag. Wil zondag klaar zijn met de kast....dan hebben we alleen de commode nog pffff. Wil nu zo graag de kamer verder in kunnen richten en kleertjes ophangen (en kopen) enzo De kriebels beginnen nu dus wel een btje te komen.
Hihi Lis ik vind het wel een leuke foto hoor! Kreeg je die daar? Lekker hoor maar een half dagje werken. De verf is na 2 uurtjes wel droog hoor, dan doe ik dus de andere kant. Maar zit natuurlijk met 2 lagen en ruimte om ze ergens tegenaan te zetten. De bovenste laag moet echt goed droog zijn voordat ik het om kan draaien en de andere kant kan doen. Ach komt wel goed, ben iig blij met het resultaat straks (denk ik).
Lis: Hihih je staat er geweldig op met de enige echte Berend Brokkepap!Zou em mooi boven je bed hangen , of een canvas van maken en aan Wes voor zn verjaardag geven. Lol. Wat jij eet klinkt ook niet verkeerd. Had die site van je bekeken(weet wat je eet) maar vind al die lijnzaad en proteine dingen niet zo boeiend. Misschien moet ik idd iets meer gaan eten. Sem: Ow spannend op sollicitatie. Zijn er nog meer gegadigden? Of ben je de enige? En goed van Len dat hij de meisjes zo netjes op tijd in bed krijgt. Nu is Yannick erg makkelijk en zou t John misschien ook nog wel lukken, maar denk dat als hij er alleen voor staat hij t best moeilijk heeft met plannen er organiseren Petje af voor Len! Ga je Faya dr 1e verjaardag uitgebreid vieren? Am: Lekker aan t schilderen jij. Gedsie. Je zal t wel zat zijn he eerst een verhuizing en dan nu nogsteeds klusjes te doen. Bah. Kan me je shopdrift wel voorstellen. Zal die Noppies kleertjes meenemen de 19e, zie maar wat je ervoor wilt geven(bloemetje ) Sap: Ow dat klinkt wel redelijk voor Gijsje he? Hoop zo dat dat jongetje helemaal gaat opknappen en t goed komt met hem. Echt heel zielig hoor. Knap van Lieke dat ze zindelijk is! Zie je wel, komt heus allemaal vanzelf wel goed met ze. Ben ook benieuwd naar Nick zn hoofdje. Yannick vandaag 1e x fysio gehad. Brennie: Jou avond gisteren klinkt t zelfde als de mijne. John buiten spelen met Jill en ik dweilen en stofzuigen. Helaas mocht hij t leuke doen en ik t klusje, maar ook hij kwam thuis in een schoon huisje na t buitenspelen. Gaat Amy alweer wat meer zeggen dan mama? Is papa ook al gezegd? En gaat ze al een beetje staan ook? Werk ze de komende dagen, bijna weer weekend. Vanmorgen Jill naar psz gebracht, daarna met Yannick naar fysio geweest voor zn hoofdje. Moet nu 3 dagen zn bed schuin af laten lopen zodat hij zn nekspieren gaat gebruiken, daarna in een side sleep laten slapen. Verder een paar oefeningen voor hem meegekregen dus hoop dat t goed komt. De fysio zei dat van de 10 kindjes met deze afplatting er maar 1 in aanmerking komt voor helmtherapie. Hopelijk kunnen we t voorkomen bij hem.Hij vond t zo prachtig allemaal, zat maar te lachen bij zn oefeningen. Lol. t Is ook zo een schatje he. Vannacht geslapen van 21 tot 4! En daarna kon ik t met 3x een speentje rekken tot 630! Jippie. t Begin is er. Straks zelf naar de HA. GA over mn incontinentie praten en wat er aan te doen is. Verder een nieuwe pil vragen. Ben nogsteeds niet ongesteld overigens, al bijna 10 weken geleden bevallen! Kom later weer ff kijken. Liefs
Mooi klein buikje AM. Je bent vast nog steeds niet veel aangekomen he! Zap: haha, inlijsten of in canvas... dacht het niet! Er hangen 2 foto's van mij met mijn dikke buik en Jesse erbij. veel leuker dan BB hoor. Zou idd wat meer eten. Stukje fruit tussendoor kan toch geen kwaad. En goed zo Yannick! Dat begint erop te lijken.
Zaph: joepie hoop dat de nachten nu echt steeds beter gaan worden. Denk dat er echt veel beebjes zijn met een afplatting waarbij het vanzelf weer weg trekt. Kyllian had het dus ook aan 1 zijkant. Ben benieuwd wat de HA gaat zeggen over de inc. Ik heb na de bevalling van Kyl ook altijd wel last gehad bij het (vooral onverwachts) niezen, moet me dan goed inhouden. LIS: ben nu max 3 kilo aangekomen, ben er wel blij mee Of misschien komt ik de laatste 3 maanden ineens nog 10 kilo aan Ik probeer het in de gaten te houden, maar eigenlijk doe ik er niets voor om niet te veel aan te komen. Ik eet juist meer brood op een dag. Alleen qua avondeten eet ik stukke minder, zit al heel snel vol. Heb regelmatig last van harde buiken en dan heb ik gewoon echt geen trek.
Ow Zaph...die Noppies kleertjes waren toch voor de zomer? Anders heb ik natuurlijk wel interesse en zeg jij maar wat je ervoor wilt hebben Of ik ga een setje voor Yannick shoppen
Amie setjes zijn een dik broekje streep mt 62, een wit broekje gevoerd, en shirtjes. Hihi, koop maar iets leuks voor Yannick, je kent mn smaak mt 68 of 74 voor de winter. Jeetje heb mn afspaken weer geregeld hoor vanmorgen. Y naar fysio geweest,daarna zelf naar Ha en heb doorverwijzing naar chirurg voor ingreepje op een niet nader te nomen plaats schaam.......... en een afspraak met bekkenbodemfysio gemaakt voor maandag as. Hopelijk gaat dat werken. Allemaal aan de fysio dus. Ga nu weer vliegen om Jill te halen. Laterz!
Zaph:Wel fijn dat er iets aan gedaan word,is dat een dag opname?Hoop dat je er dan vanaf bent.Ik ga over Weekje of 6 eens met gyn praten over sterrillisatie,wil nooit meer bevallen,die helse pijn Sap:Wat zielig voor Gijs alweer geopereerd.Hoop dat alles toch nog goed komt. Am:Erg bescheiden buikje heb je.En dat truitje die je draagt op de foto heb ik ook ,in het roze 3 kilo is niet veel dat je bent aangekomen.Ik was 12 kilo aangekomen,maar op et laatst 2 kilo afgevallen. Nu kan ik alweer bijna in mn eigen kleding,broeken dan he.Bovenkleding kan ik al gewoon weer in. Lis:Leuke foto met BB hihihi,je kijkt zo blij En wat zie je er toch heerlijk slank uit. Hier goed.Met Fenna ook,ze is aangekomen,weegt nu 2100 gr. Was zo blij vanmorgen. Ze ligt met nog 2 andere kindjes op de coveuse kamer. We hebben echt veel steun aan elkaar. Die andere kindjes zijn geboren met 30 wkn en 37 wkn,allebei erg laag gewicht van 1300gr en 1700 gr,dan is Fenna nog redelijk van gewicht. Ene kindje moet nog zeker 5 weken blijven. Is wel fijn dat we er met elkaar over kunnen praten/zeuren. We zitten in hetzelfde schuitje he. De mama van dat kindje kreeg vandaag curretage omdat ze nog zoveel bloed verloor. Niet lekker zo net na je bevalling lijkt mij. Vanavond ga ik weer naar mn meisje.
Trena wat klink je fit. Je reageert alweer op iedereen op t forum, knap van je. Heb je geen last van je hechting? Je had er toch 1? Heb je helemaal geen last dan of beurs gevoel van onderen?Ga jij onder t mes voor sterilisatie of Chris? John gaat echt niet he, heb vandaag maar weer de pil gehaald, kun je mooi alles zelf regelen ook met vakantie etc. en een spiraaltje vond ik gewoon geen fijn idee. Jeetje en alweer je broeken aan! Wow, ben jaloers. Wel lekker hoor voor je. Hoe vinden Yorben en Jelte hun zusje? Genieten hoor van je meisje en fijn dat ze al aangekomen is.
Oja en die ingreep is waarschijnlijk gewoon ff met een plaatselijke verdoving, maar moet eerst langskomen om t te laten zien aan de chirurg, daarna hoor ik wel hoe of wat.
Zaph: dus gelijk maar doorgestuurd voor een ingreep. Wat zij de HA verder? Kan zoiets niet vanzelf over gaan? Trena: wat fijn dat ze is aangekomen! Nu dus nog maar 200 gram, ik duim dat ze deze week nog lekker naar huis mag. Heerlijk dat je bijna je normale kleding weer aan kan zeg.
Moet maar niet te hard roepen dat ik maar 3 kilo ben aangekomen, heb vandaag ineens vreetbuiten Had maandag van een client een tas vol met goudreneitten gekregen uit de tuin. Djurre heeft er gisteren een appeltaart en appelflappen mee gebakken hehe.
Am:Hahahaha je gaat echt geen 12 kilo meer aankomen hoor. Zaph:Ow wel gek dat het niet meer overgaat die lekkage.Ik had er na de geboorte van yorben ook wel beetje last van,maar is uiteindelijk overgegaan hoor.Weet je wat je kan doen,als je aan het plassen bent en dan even stoppen en dan weer verder plassen,kan soms al beetje helpen.Mss is de ingreep dan niet nodig.Ik voel me idd prima,echt niet gevoel dat ik net bevallen ben.Hechting is er ook al uit. Wel nog beetje stijf beurs gevoel boven mn billen,wss van het persen.En bekkenpijn is ook nog niet helemaal over hoor. Ik ga me laten sterilliseren,Chris zegt NO WAY dat ze aan mn zaakje komen,vind ik heel erg jammer,maar kan hem niet dwingen he.
Jullie snappen me niet, Trena en Am. Ik moet voor mn incontinentie naar een bekkenbodemfysio aanstaande maandag en voor mn andere(niet nader te noemen)ingreep naar de chirurg.......dat laatste kan met een plaatselijke verdoving verholpen worden. Trena: John denkt er net zo over, wil ook niks aan zn zaakie laten doen hahaha