November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Zit hier te wachten tot internetbankieren het weer doet. Mn bestelling voor wat babykamerspullen ligt klaar, maar kan dus nog niet betalen grrrr.

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi,

Ik heb weer weekend!!! Ik werk trouwens ma-di-woe. Een lange rit maar dan een lang weekend :)

Mooi buikje AM! Heel bescheiden hoor. En lekker eten als je er zin in hebt. Ondertussen kunnen betalen?

Trena, dank je wel voor het mooie geboortekaartje! Erg lief ook dat gedichtje.....
    Fijn dat Fenna is aangekomen en dat je met de mede-mama's kan praten. Lijkt me ook een fijn gevoel.

Zaph: haha ik snap hem, sorry is niet leuk! Succes.
    De fysio zal vast goed werken. Fijn dat Yannick al beter geslapen heeft vannacht, komt snel goed. Hij dus ook begonnen met fysio, hopelijk heeft het snel effect bij hem.

LIS: leuke foto van jullie en wat zie je er idd erg slank uit zeg :)

Ik heb koppijn :(:( Komt vast door al dat vergaderen...grrrr...allemaal zeiken en zaniken. WE hebben een nieuw systeem en dat zorgt voor een hoop ellende natuurlijk.
    De meiden zijn bij mijn ouders en ik ga ze zo ophalen. Ik heb zin in volgende week!
    Milou gaat trouwens het weekend logeren bij haar nichtje (evenoud) ooh ooh die gaan lekker boeven, hahah. Het is in huizen en wij hebben verjaardag daar en blijven later bij onze schoonouders slapen. Mocht ze het niet doen, zijn we zo bij haar. Maar ze vraagt nu al elke dat wanneer ze nou gaat 'lozeren' , hahaha.

Oja...we vertelde voordat ze gaat slapen altijd het boekje voor van de wolf en de 7 geitjes. Vindt ze erg interessant. Sinds ze in de Efteling geweest is, werd ze 's avonds rond 23 uur echt gillend wakker en trillen. Helemaal overstuur. Ze noemde ook dat ze een beetje bang was voor de wolf. Nu niet meer gelezen en mevrouw wordt ook niet meer wakker......wat is het leven van een peuter toch nog lekker simpel heh ;)

3. Hoi hoi,

Brennie: Nu heb je lekker weekend dus even geen gezeur. Heerlijk hoor.
    Ach gos arme Milou was gewoon bang voor de wolf. Daynah heeft het met een filmpje van kabouter Plop die doet een masker op en zegt dan boehhhhhh, vind ze doodeng.

Monique: En is het nog gelukt met internetbankieren? Mooi bescheiden buikje heb je. Ik ben echt rondom zwanger. Zie je wel de 19de.

Zap: Ik hoop dat het allemaal gaat helpen. Als je iedere keer urine verliest is ook geen pretje.
    Vind Jill het weer helemaal leuk op de psz.
    Hoop dat de fysio gaat helpen met het hoofdje van Yannick. Maar dat zal best wel.

Trena: Jeetje 1300 gram is echt heel klein zeg. Kan je gewoon haast niet voorstellen. Bedankt voor je kaartje hij is hier binnengekomen.

LIS: Idd vandaag mijn eerste woe gewerkt. Viel wel mee. Ik had alleen wel een donderdag gevoel, dus dat is wat minder.
    Leuke foto en je ziet er super goed uit zeg. Zo slank.
    Daynah vindt het wel leuk op het kdv. Ze is nog wel rustig zeiden ze, dus het zal toch nog wel even wennen zijn, maar huilen doet ze gelukkig niet.

Ik ga Daynah op bed leggen en dan lekker douchen en dan ook richting mijn bedje. Ik voel me weer zo beroerd. Die keelpijn is weer opgekomen en heel de dag snotteren....bleghhhhhh!

Liefs Kelly

4. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Trena: bedankt voor je kaartje erg lief!
    Je zal nu wel bij Fenna zijn.
    Lekker knuffelen.

Ik moet rennen, even omkleden en om 20 uur vergadering van de oudercommissie.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: ik krijg ook altijd hoofdpijn van vergaderingen, bleghh.
    Dat zal idd dolle boel worden Milou bij dr nichtje lozeren hihi.
    Kyllian droomt ook regelmatig. Vannacht werd hij ook steeds wakker, hij had het over een hond in zijn kamer. Hij was eerder die dag samen met papa een hard blaffende hond tegen gekomen. Maar stoppen met een lezen van een boekje is makkelijker hihi.

Kelly: he bahh weer beroerd. Ik ben wel heel benieuwd naar je buikkie!!
    Nee nog niet gelukt hier met internetbankieren, site ligt er nog steeds uit. Geen pakketje vrijdag dus.

LIS: jeetje jij vanavond nog een vergadering! Nou sterkte!

Trena: ik kreeg vanmiddag ook jullie kaartje! Mooi kaartje hoor! Bedankt!

Kyllian viel om half 7 op schoot bij papa in slaap. Hij was niet wakker te krijgen, dus al slapend omgekleed en naar bed gebracht. Ging wel lekker makkelijk zo ;)

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Trena: bedankt voor het kaartje, erg mooi en ook een lief gedichtje. Wat fijn zeg dat Fenna nu al wat aangekomen is, dat gaat de goede kant op, hopelijk mag ze nu snel naar huis!

Lydia: jeetje, je ziet er echt goed uit zeg! Enne, wat een eer om naast de echte berend brokkepap te mogen staan....hihi.... :)

Zaph: fijn dat er nu wel snel wat aan gedaan kan worden. Kan me voorstellen dat je er nu zo onderhand wel gek van wordt. Hoe bevalt het Jill om 2 x per week naar de psz te gaan? Dat ging ze nu toch?

Monique: mooi buikje heb je hoor. En ik vind het echt onvoorstelbaar dat je maar 3 kilo aangekomen bent:$ Scheelt je straks een hoop, maar we goed voor die kleine knul blijven eten hoor! Nog verder gegaan met de meubeltjes? Per wanneer heb je verlof?

Brennie: lekker hoor zo'n lang weekend. Wat leuk dat Milou uit logeren gaat....hihi...helemaal trots natuurlijk! En dus bang voor de boze wolf, tja soms denken die peuters dat ze al veel groter zijn dan dat ze daadwerlijk zijn en zijn sommige dingen toch best nog wel eng. Fijn weekend!

Kel: heh, niet leuk dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk morgen wat opgeknapt, anders wordt het wel een lange werkdag voor je. Dikke knuf van mij!

Hier gelukkig ook nog maar 1 dagje werken en dan lekker weekend.
    Morgenavond hebben Len en ik een afspraak bij een keukenzaak om eens te gaan orienteren wat we in het nieuwe huis zouden willen en of we het uiteindelijk via die zaak gaan doen. Die keukenzaak is aan het project gekoppeld en dan kunnen ze voor oplevering al plaatsen.
    Maar goed, het zal allemaal nog wel een tijd gaan duren hoor. Onze hypotheek moet eerst nog officieel langs de notaris en start bouw is ook nog steeds niet afgekondigd. Maar we hebben geen haast, dus komt vanzelf.
    Verder gaan de meiden dit weekend bij opa en oma logeren. Vrijdagavond gaan wij naar Lenhard's broer en schoonzus en samen naar alblaspop, waar Nick en Simon en van Velzen komen. Blijven we bij hun slapen. Volgende dag met buurtjes uit eten en bowlen en zondag nog dagje met de meisjes. Genoeg te doen dus.

Ga ff koffie drinken, fijne avond!

Liefs Sem

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Semmi: leuk zeg om al naar keukens te kijken! Toevallig ook bij Siematic? Wij hadden geloof ik ook al een jaar voor de oplevering de keuken uitgezocht (ook via de bouw).
    Weer een gezellig weekend voor de boeg jullie :)
    30 oktober is mn laatste werkdag. Dat is dan 5 weken van te voren, 1 weekje overuren en 4 weken van te voren verlof.
    En ja vandaag weer een dagje meubels schilderen haha. Kyllian mocht ook even helpen, anders kon ik niets doen vandaag ;) Nu staat weer ff 1 kant te drogen zodat ik over een uurtje nog een kant kan doen. Het loopt goed volgens planning, zondag wil ik de kast in elkaar zetten ;)

8. sappie

sappie Fanatiek lid

#25228 sappie, 9 sep 2009
    Laatst bewerkt: 9 sep 2009
    Hello,

LIS: rennen, rennen, rennen...:)
    Superleuke foto van jou, de kids een Berend Brokkepap! Je ziet er echt supergoed uit!!!

Kelly: balen dat je niet lekker bent. Inderdaad maar lekker op tijd je nestje in.
    Hmmm donderdaggevoel is niet goed...dan zou je nu al weekend hebben ;). Welja, 1 dagje nog en dan heb je weer weekend.

Brennied: hihi Milou die gaat logeren, leuk hoor! Wel een prettige gedachte dat je in de buurt bent.
    Tja, nieuwe systemen en alles wat daarbij fout gaat, komt erg bekent voor, maar zeker niet leuk al dat gezeik.

Zap: hoop dat de fysio zal helpen voor je bekkenbodemspieren. Hoe was de fysio van Yannick? Ook oefeningen voor thuis gekregen.
    Was gezellig net! Weer ff goed bijgeskletst.

AM: meid wat heb je nog een bescheiden buikje, en nog maar 3kilo aangekomen! Supergoed van je!! En lekker genieten hoor van die appeltaart!

Trena: bedankt voor je kaartje! Wat een lieve gedichtjes.
    Wat goed dat Fenna is aangekomen. Voor je het weet mag ze met jullie mee naar huis, lekker in dr eigen bedje.
    Kan me voorstellen dat je niet kan wachten om dr dr eigen kleertjes aan te trekken.
    Volgens mij had je het al een aantal keren gevraagd maar telkens vergeet ik te zeggen dat ik geen last meer heb van moodswings.

Sem: klinkt als een gezellig weekend wat jullie tegemoet zien! Veel plezier alvast!
    Spannend straks voor het huis allemaal nieuwe dingen uitzoeken. Kan het zijn dat het project nog afketst?
    Spannend dat je op sollicitatie mag komen. Ik zal voor je duimen!

Hier alles goed. Lieke was vanavond even vreselijk ziek. Omdat ze zo moet hoesten moest ze er van overgeven, zo zielig. Daarna was alles weer oke.

Op het kdv vandaag 2 ongelukjes gehad, helaas, maar vanavond wel weer alles op de wc door het zelf aan te geven. Komt dus wel goed denk ik.

Nog steeds geen uitslag van Nick's hoofdje :x.

Morgenvroeg komt mn nichte met de kindjes en morgenmiddag ff met mn zusje de stad in. Nick mag nog altijd een geboortekadootje uitzoeken.

Ik ga mn bedje opzoeken.

Tot laterzzzz

Liefs Sap

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Even snel nog fotootjes van vandaag van mn kleine poppetje.
    Dan ga ik mn bedje in,ben doodop.

Weltrusten XXX

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen,

Monique: jullie hadden dus ook een keuken via de bouw uitgezocht. Is dat goed bevallen? Wij moeten naar een keukenzaak in Heerenveen, van der Wouden, weet niet of die ook landelijk bekend is. Op Jayna haar verjaardag werk je dus voor t laatst, schiet straks al mooi op! Succes met de meubeltjes verder!

Sap: aaaah, wat sneu voor Lieke dat ze zich zo beroerd voelde. Hoe gaat het vandaag met haar? Veel plezier met je nichtje en zusje vandaag. heb je al een idee wat je voor Nick uit gaat zoeken? Wat het project betreft, weet ik niet of alle type woningen uiteindelijk gebouwd gaan worden. Wij gaan voor de rijwoningen en die zitten bijna op 70 % verkoop, dus die zullen vast dit jaar nog wel doorgaan, maar 2 onder 1 kap en vrijstaand verkoopt bijna niet in deze tijd, dus dat is even afwachten.

Trena: aaaah, alweer zulke lieve foto's, mooi en lief klein meisje! Hopelijk is ze vandaag weer wat aangekomen!

Hier lekker rustig op mn werk. Vanaf 11.30 besprekingen met ouders, maar tot die tijd aardig rustig. Ook wel es lekker.
    Ga eerst een bakje koffie halen en dan maar beginnen met rapportages bijlezen.....tot later....

Liefs Sem

11. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Goeiemorgen,

Ben ik ook weer keer....veel gebeurd hier dus niet zoveel puf aan gehad om te reageren.
    Ben op mijn eigen afdeling weg, zit nu vanaf maandag in de pool.
    Kreeg het afgelopen donderdag te horen dat ik maandag al in de pool moest beginnen.
    Geen afscheid van mijn collega´s kunnen nemen.
    Maar heb nu wel 4 vaste ochtenden tot 1uur werken en geen weekenden meer en feestdagen!!!!
    Heb nu 3 ochtenden op de PG gestaan en het was echt geweldig, weet ook niet of ik terug zou willen op mijn eigen afdeling, al dat gezeur altijd bah.
    Heb nu al zoveel meer rust en vooral de regelmaat is gewoon heerlijk, kids weten waar ze aan toe zijn.

Fajah, wat een mooi meisje, ik hoop dat ze snel aankomt en je haar snel mee mag nemen.

Zo haak vanaf nu weer in...proberen hihihihi.

Fijne dag!!

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ow Trena wat is ze toch cute. En wat een boel haartjes heeft ze zeg! Heb je dr al met open oogjes gezien? Bedankt voor je kaartje, lief gedichtje stond erop van de jongens.

Simone: Wat fijn voor je dat je nu 4 vaste ochtenden hebt en mooie tijden ook, zeker als de jongens tzt naar school gaan, kan je ze lekker zelf ophalen. Super hoor. Kom je volgende week nog? Ja toch!? En is Quinten al van zn helmpje af?

Sap: Was idd weer ff gezellie om bijgekletst te hebben.

Sem:Gezellig weekendje gaan jullie tegemoet, alleen zonder de meisjes dat is minder gezellig he. Maar goed hoor dat je af en toe de twee kindjes bij opa en oma brengt hebben jullie ook lekker ff tijd voor jezelf. Klinkt leuk dat Alblaspop. Doe je Nick en Simon de groeten ;)
    En nu al een keuken uitzoeken, dat is vlot. De hypotheek en alles komt heus wel rond hoor. Leuk voor jullie.

Kel: Nog ziekjes? Of weer opgeknapt?

Brennie: Ahhhhhhhhh gos die Milou die bang is vor de boze wolf. Droomt ze ook zo vaak?? Zielig is dat he? Jill riep laatst heel hard in dr droom NEEEEEE NIET YANNICK!!!!!!

Primeur: Yannick heeft geslapen van 21 tot 8! Wel om 4 uur ff speentje erin gedaan. Jill kwam alleen vannacht 3x!!!:(

Ga afsluiten en naar mn moeder toe met de kindjes.

Liefs

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Trena: echt een mooi poppetje die Fenna!! Ben benieuwd of ze vandaag ook weer lekker wat aan komt.

Sap: dat heeft Lieke afgelopen week vaak he...even heel ziek en dan gelijk weer over.
    Die ongelukjes horen erbij hoor. Kyllian had maandag op het kdv ook in zn broek gepoept, net toen ik eraan kwam...dus mama mocht zooi ruimen. Vooral als hij moe is heeft hij dat, eind van de middag meestal.

Semmi: lekker die rust op je werk vandaag!
    De keuken via de bouw is ons prima bevallen. Het ligt er wel heel erg aan wie de keukenleverancier is denk ik. Je moet vooral uitkijken dat je niet te veel gaat betalen. Tijdens het uitzoeken van de keuken moet je echt nog wel een bedrag van de keuken afpraten! Vond het gewoon fijn dat de keuken er in zat voor oplevering.

Hier om half 11 met Kyllian bij de huisarts zijn. Hij kwam vanmorgen om half 6 bij ons op de kamer en wilde op bed gaan liggen. Hij liep toen een stukje over ons bed, maar viel er aan de andere kant weer af (in het donker) tegen de verwarming aan. Hij geeft aan veel pijn te hebben aan zijn nek, ligt alleen maar plat deze ochtend. Bij rechtop zitten is het janken van de pijn.
    Had gelukkig niet zo heel veel afspraken vandaag. Bel na de huisarts wel naar mn werk of ik wel of niet ga komen vandaag. Kyllian wil wel graag naar oma, maar hij kan zo niet eens in de auto zitten. Straks maar in de buggy plat naar de huisarts (is hier om de hoek).
    Hij ligt nu op de bank te slapen, wat hij ook nooit op dit tijdstip doet.

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Charissa: jeetje. Weet je wel de reden waarom je plots de pool in moest? Gelukkig voelt het voor jezelf wel beter.

Zaph: jaaaaajjj dikke pluim voor Yannick!!! Zal je net zien dat de ander idd een rotnacht heeft he...

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Gedsie Monique dat klinkt niet zo best.Hopelijk heeft hij niks ernstigs. Laat je t gauw weten!? Sterkte

16. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Even snel...

AM: He bah, laat idd even weten hoe het bij ha was. Zo 's morgens vroeg alweer slapen is aangeven dat ie pijn heeft... Klinkt niet goed.

Zap: HOERA! Yannick tot 8 uur geslapen! Goed joh. Wel jammer dat Jill dan weer paar keer wakker wordt he.

Sem: leuk een keuken uitzoeken. Je hebt tijd zat dus je kan er goed over nadenken.

Simone: wel fijn dat je nu een vast ritme krijgt toch?
    Lijkt me heerlijk om 4 ochtenden te werken hoor.

Brennie: och gos, die Milou die gaat logeren, wat lief. Zal vast dolle pret zijn. En prettig dat jullie toch in de buurt zijn, mocht het nodig zijn.

Trena: wat een poppetje toch he. Is ze vandaag ook weer aangekomen?

Sap: die Lieke heeft het wel even te pakken met alweer spugen zeg. Even oppassen. Hoest ze op het moment veel?

Kel: jij weer beetje opgeknapt?

Wes moest vanochtend naar de tandarts, dus ik heb de kids weggebracht naar kdv. Met Marijn echt drama, ik hou er echt niet van om ze weg te brengen hoewel Jesse van de keer wel goed ging. Nog even zwaaien en ging weer verder met een toren bouwen met zijn vriendinnetje Suus. Marijn klampte zich aan me vast, tranen over zijn wangen. Bah, echt rot om dan weg te gaan.
    Loop nu beetje achter met werk, dus even hard doorwerken.

17. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    O ja, mijn moeder belde vanochtend dat mijn nichtje is bevallen gisteravond. Mooie datum! 09-09-09!
    Weer een jongetje, heet Jurrian of Jurien, weet het niet precies. Was derde kindje, ze heeft al jongetje en meisje (oudste is in juni 3 jaar geworden, dus echt in sneltreinvaart. Pfff... moet er niet aan denken hoor).

18. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Oh Am, wat eng zeg, hopen dat je vandaag nog met Kyllian naar de dokter kunt.
    Heeft hij mss verkeerd gelegen met zijn nekje?
    Ja de reden dat ik in de pool moet is door mijn ziekteverzuim/steeds die paniekaanvallen.
    Maar eigenlijk ben ik erg blij dat ze die keuze hebben gemaakt...

Zaphra, joepie, Yannick doorgeslapen, heerlijk zeg.
    Ja wil de 19e heel graag komen zit alleen nog met een probleempje....
    Mijn schoonzus heeft de pretecho s'middags om half3, ze wil zo graag dat ik meega en wil zelf ook wel graag mee....maar wil jullie ook zo graag weer zien en dit was ook al langer in de planning.
    Mss kom ik dat s'morgens naar jullie en dat ik iets eerder wegga.

Ben de kamers aan het veranderen, vanmorgen zijn de barokstoeltjes binnen gekomen, JOEPIE
    Welkom op Presenthouse.nl en dan de babyblauwe baroktroon, voor allebei de jongens.
    De commode heb ik bij Jayden al uit elkaar, is ook haast niet meer nodig.

Zo ga ff naar Quinten want geloof dat ik hem hoor.

19. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Lydia, Gefeliciteerd, dat is zeker een mooie datum om te bevallen hihhi

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lydia gefeliciteerd met je neefje!!!

In de wachtkamer van de huisarts begon Kyllian al wat met zn nek te bewegen. Ze heeft alles nagekeken, maar het lijkt mee te vallen. Om 4 uur belt de HA nog hoe het gaat, we moeten hm verder ff in de gaten houden.

Deel Deze Pagina