Leuke stoeltjes Charissa. Als de kamers klaar zijn wel spammen he! Hier gebruiken we de commode ook niet meer, die enkele luier die hij nog draagt doen we gewoon op bed aan.
Am: Hoe is t nu met Kyl??? Gaat t weer? Leuke stoelen Simone! En je moet de 19e maar lekker naar ons komen hoor, spelen in de KJT Lis: Wow mooie bevallingsdatum. Weet je zn naam al? Mijn oudste broer heet ook Yurian, spreek uit Joe ri jan. Alleen andere spelling dus.
k ga slapen, weer ff lekker gefitnessed zojuist, begin al helemaal strak te worden.......uhum Trusten. Duimen jullie mee dat Yannick lekker doorslaapt?!? Liefs
Hihihi Yannick, je zus was zeker lekker gek aan het doen En heb je goed doorgeslapen? Haha Zaph nu alweer strak. Rustig aan hoor, komt bij jou echt wel weer goed! Het gaat wel redelijk met Kyllian. Vannacht werd hij wel wakker met flinke pijn. Het blijkt nu zn nek niet te zijn maar zijn schouder en arm. Die mogen we echt niet aanraken. De huisarts belde gisteren nog en als we het niet vertrouwen moeten we terug komen. Hoop dat het over een paar dagen weer over is, ben benieuwd of ik hm straks in de auto krijg om boodschappen te doen. Ow en vanmiddag weer naar de vk voor controle. Sap: nu eindelijk wel de uitslag van Nick??
Goedemorgen allemaal, Monique: Ach gos arme Kyllian. Mss is zijn armpje wel gekneusd ofzo. Gelukkig niets ernstigs. Veel plz bij de vk. Je voelt je verder wel goed heh geloof ik? Zap: En heeft Yannick weer lekker doorgeslapen? Ik hoop van wel. En hij kan zeker vies naar zijn zus kijken. Ik vind het wel een schattige foto en Jill lacht!!!!!!!!! Hartstikke mooi toch. Heb je al de foto's gezien van de psz, zijn die al klaar? Charissa: Leuke stoelen zeg. Maak dan even een foto als de kamertjes klaar zijn, altijd leuk. Lydia: Gefeliciteerd met je nichtje en idd een mooie datum zeg 09-09-09. Heeft ze goed uitgezocht. Sap: Heb je nou inmiddels al wat gehoord over het hoofdje van Nick, duurt wel lang nu zeg. Sem: Leuk keukens uitzoeken, weten jullie ongeveer wel wat jullie willen? Wanneer moest je nou solliciteren? Trena: Wat een schatje is Fenna zeg. Echt een mooie meid. Hier een ietsje opgeknapt. Gisteren etentje gehad met oud collega's was erg gezellig ondanks ik mij niet lekker voelde maar wilde niet afzeggen vond het wel leuk om ze weer even te zien en bij te kletsen. Kregen we nog te horen dat de lot van de Staatsloterij die gekocht is in Rotterdam is geweest, op een 1/5de lot. Nu hebben wij een straatje gekocht 1/5de in Rotterdam bij mijn schoonmoeder. Thuis natuurlijk gelijk gekeken en......................................helaas niet de hoofdprijs, maar wel op 1 lot 250,00...hahahahahahaha mooi meegenomen. Kunnen we dat bij de babykamer leggen. Nieuwe bank is vanmorgen ook bezorgd. Ze stonden er al om 8.00 uur. Sabino was nog thuis, dus dat was ook wel fijn. Daynah vond de bank ook erg mooi......haahahahha Zal van het weekend wel een foto maken, doe ik gelijk een foto van mijn buik. Ga nu opruimen in de aanstaande babykamer. Wil eigenlijk dat het van het weekend helemaal leeg is en dat we een keer kunnen gaan beginnen met verven ed. Fijne dag. Liefs Kelly
Het heeft toch ook wel zijn voordelen als je aan het opruimen bent. Kom ik een oude cd tegen van Madonna........hahahahahahaha. Geweldig! Lekker hard aan het draaien. Mijn tienerjaren komen weer naar boven
Goedenmorgen meiden, ff snel, ben druk met opruimen, schoonmaken en spullen pakken voor nachtje weg naar mn zwager en schoonzus.... Monique: geef Kyllian een dikke knuffel, wat een schrik zeg en wat sneu dat hij er zo'n pijn aan heeft. Inderdaad maar even goed in de gaten houden hoor! Kel: lekker hoor 250 euro! Leuk om nu met de babykamer bezig te gaan. Ben benieuwd naar jullie bank en je buikie! Zaph: joehoeee, Yannick goed geslapen dus, hoe ging het afgelopen nacht? En wat een plaatje weer van je kids, hihi, die blik van Yannick! Lydia: gefeliciteerd met je neefje, idd mooi datum! Simone: stoeltjes dus binnen, leuk hoor. Zullen de jongens vast veel plezier van hebben! Hier gisteravond de keuken eigenlijk al aardig samengesteld, zodat we een offerte konden krijgen. Paste precies binnen ons budget, dus wij helemaal tevreden. Doen een witte keuken, met zwart granieten blad. Verder materiaal van rvs ( afzuigkap, plint, spotjes en greepjes ) . Kon geen hoekkeuken in de woning ivm met ramen die tot de grond lopen, dus wordt aan 1 recht stuk en hebben m een stuk langer gemaakt dan dat ie standaard in de woning zou komen. Wordt totaal 4.20 m, met lekker veel kastruimte. Vanavond dus naar Nick en Simon. Om 13.00 uur gaan we al weg, mn ouders komen hier in huis slapen, dus lekker makkelijk. Fijn weekend allemaal! Liefs Sem
Leuk Sem dat jullie geslaagd zijn en lekker lang is de keuken. Hoe meer kastruimte hoe beter toch. Alvast heel veel plz vanavond bij Nick en Simon maar dat gaat wel lukken. Liefs
Kelly: woeii toch leuk meegenomen 250,-!! En de bank is er al, dat scheelt weer een dag thuis blijven. Haha Madonna, ik zie je al voor me tijdens het opruimen met Madonna op de achtergond. Hier tijdens de verhuizing ook casettebandjes weggedaan van Madonna Leuk he om de babykamer op orde te gaan maken, begint het wat meer te leven. Semmi: klinkt goed die keuken!! Ben echt benieuwd naar het resultaat, maar dat duurt nog even Veel plezier vanavond! Boodschapjes zijn hier weer binnen. Gelijk maar luiers gehaald voor nr 2, die waren nu in de aanbieding. En nog 1 pakje luierbroekjes voor Kyl....ookal wil hij ze eigenlijk niet aan. Soms durf ik hm nog niet zonder luier mee te nemen als we lang weg zijn.
Kel: Hihi swingen op Madonna Jullie hebben ook vaak geluk met prijzen he. Laatst toch ook al 1000 euro bij postcodeloterij!? En moet j nu die 250 nog delen door 5 of niet? Wij hadden ook een straatje en hebben 17 euro,20 terug.Alleen maar verlies gedraaid dus. Foto van de psz van Jill is er nog niet. Denk komende week. Voel je je nog lekker rond? Am: Heeft Kyl zn sleutelbeen niet gebroken?Gebeurt nogal snel bij kleine kinderen he. Of is dat uitgesloten door de HA? Ik vind het na 5 mnd zindelijk zijn van Jill ook nogsteeds spannend hoor zonder luierbroekje, maar t gaat tot nog toe altijd goed. Zelfs in de auto naar Belgie. Gewoon op een gegeven moment zegt ze dan dat ze naar de wc moet. Ze is echt zindelijk eigenlijk al vrijwel vanaf dag 1. Sem: Klinkt mooi jullie nieuwe keuken. Wij gaan ook voor zoiets als je nu beschrijft. Komend voorjaar gaan wij de keuken verbouwen hier thuis. Moet er een keer van komen en is t laatste grote project in huis. Waarschijnlijk gaat de laminaatvloer er hier dan ook uit en weer en nieuwe er in. Verder nog gordijnen door t hele huis...........kost weer hoop centjes straks, maar dan heb je ook wat he en is alles af. Veel plezier bij Nick en Simon vanavond en geniet van de rosee Hier weer een nachtje doorgeslapen Jippie!! Van 22 tot 7, alleen kwam wederom weer 3x Jill uit dr bed om te plassen, voor een droom en nog iets, weet t niet eens meer kun je nagaan hoe versuft je s nachts bent. Yannick heeft t eindelijk door. lijkt t. Vanmorgen boodschapjes gedaan met de kids, nu liggen ze allebei te slapen. ZIt nog niet een echt ritme in bij Yannick, hij is nu weer heel veel wakker overdag en brult dan ook veel. Ken hem helemaal niet zo. Heb em nu als een wrap in de box liggen, lekker in zo een wikkeldeken. Kom later weer ff kijken. Liefs
Even snel tussen de drukte door.2x naar zkhuis,huishouden,gezin vergt veel energie. Ben dan ook doodop,maar nog ff volhouden. Fenna is nog niet heel veel aangekomen,gaat echt traag,maar ze is natuurlijk ook erg klein en moet veel moeite doen om aan te sterken. Gaat wel vooruit.....maar o wat duurt het lang als je naar je meisje verlangt. Heb al geregeld een potje zitten janken hoor. Vind het zo hartverscheurend om haar iedere keer weer achter te laten in het ziekenhuis. Dat wens je je ergste vijand niet toe. Ander kindje bij Fenna op de kamer,mag Zondag naar huis.Woog 1800 gr bij geboorte en heeft er 3 weken gelegen. Hoop dat Fenna geen 3 weken moet blijven. Sorry dat ik ff geen reacties geef. Eerst eten zometeen en dan weer naar Zkhuis. lfs
Monique: Hoe was het bij de vk. Hartje weer gehoord? Ik neem Daynah eigenlijk altijd zonder luier mee. Ze geeft echt wel goed aan dat ze moet plassen. Alleen voor de nachten dus nog een luier hier, dat wilt nog niet echt lukken. Zap: Nee we hoeven die 250 euro niet te delen, dat is op 1 lot gevallen, dus lekker meegenomen. Andere loten zal wel niets zijn, heb Sabino daar niet over gehoord. Heerlijk dat Yannick zo door heeft geslapen, alleen neemt Jill het nu over, dat is weer minder. Hoe gaat het met de flesjes van Yannick heeft ie dan niet honger overdag als ie aan het huilen is? Trena: Kan mij zo goed voorstellen dat het je opbreekt, dat had ik al met Daynah toen zij 10 dagen in het zkh lag met dat RS virus. Ik hoop dat Fenna ook snel naar huis mag. Gelukkig is ze wel goed onder controle. Ik ga ff lekker op mijn nieuwe bank hangen nu . Daynah kijkt naar kabouter Plop dus die is ook even zoet. Liefs Kelly
Spam je je nieuwe bank nog Kel? Inclusief Daynah die erop zit Yannick heeft altijd honger, kan wel blijven slepen met flesjes al heeft hij er vandaag pas 3 op en nu slaapt ie alweer 3 uurtjes in de box. Hij mag nog 2 flesjes vandaag. Trena: Hoop ook zo dat Fenna snel mee naar huis mag met jullie. Kan me voorstellen dat je gek wordt van t achterlaten en ook nogsteeds op en neer naar t ziekenhuis gaan. Hebben de broertjes haar al vast mogen houden of nogsteeds alleen de ouders? Knuffel voor jullie.
Ik zal hem vanavond spammen inclusief buikfoto. Wacht even dat Sabino thuis is. Ik ben begonnen aan het eten. Witlof met ham en kaas uit de oven. Jummie, daar is Daynah ook zo dol op. Lfs Kelly
Zaph: denk dat als ze een sleutelbeen gebroken hebben ze echt niets meer doen met een arm. Kyl begint weer af en toe te bewegen. De huisarts heeft alles gevoeld, maar kon niets vinden. Alhoewel ze niety echt bij zn schouder en arm gevoeld heeft, omdat hij toen alleen nekpijn aan gaf. Echt super dat Yannick weer doorgeslapen heeft!! Trena: sterkte. Ik duim echt voor jullie dat ze snel naar huis mag. Dikke knuffel. Kelly: owwww jum witlof ovenschotel. Ik mis dat echt zo, maar Djurre lust heen witlof Hier hartje weer gehoord. Kyllian was mee en heeft mee gekeken en geluisterd. En natuurlijk verteld dat hij de baby goed drinken geeft om te groeien (water door mn navel heen in bad). Bloeddruk was 110/75, dus prima. 28 sept krijg ik een groeiecho en weer controle.