November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Het gehele dikkertje dap:p

2. Dit was trouwens mijn buik met 16 weken, 4 weken terug

3. Nu nog andere meubles. Willen naar lichter gaan naar van dat teak hout, maar dat doen we echt als we gaan verhuizen.

Monique: Fijn dat alles goed was bij de vk. Ik heb helemaal geen groei echo volgens mij meer. Wel jammer, maar we gaan nog een pretecho doen.

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel; Wat een mooie bank en stoel zeg, t lijkt me ook heerlijk zitten........./liggen ;) hihi. En je bent helemaal geen dikkertje dap, een mooi buikje hoor en echt niet mega groot. Je ziet er heerlijk zwanger en stralend uit!

Ik ga eens beginnen aan t fotoboek van Yannick voor we alles vergeten......

Liefs

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kelly mooi bankstel!! Zo'n soort stof willen wij in het zwart/grijs. En een supermooie buik! Ik vind je ook helemaal gene dikkertje dap....een echt zwanger buikje!
    Ow die groeiecho is niet standaard hoor. Ik krijg 2 extra echo's vanwege die te hoge BMI aan het begin.

Zaph: wat goed zeg dat je een fotoboek bijhoudt. Zelfs van Kyl hebben we die nog steeds niet.... (heb wel op de pc stukjes getypt de eerste 2 jaar).

6. Laten we het er dan op houden dat zwart afkleed.
    Believe me ik heb rondom zwanger. Maar goed het hoort erbij en januari flink aan de WW weer.

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Wat een klote werk is zo een fotoboek maken. Ben pas 5 pagina's ver en moet er nog een heleboel..........
    Maak er wel een tot nog toe en de rest plakken we wel in fotoboek ''divers'' hahaha. Deze wordt digitaal.

Ga nu lekker een flesje geven aan mn kleine man die al vanaf 19 uur slaapt en dan ook slapen.

Tot morgen allemaal

8. Goedemiddag,

Wat een rust op het forum vandaag tot nu toe dan.
    Zap ben je nog verder gegaan met het fotoboek?
    Het is idd een kl*te werk. Maar als het af is is het ook wel weer leuk.

Daynah zeurt al vanaf gisteren dat ze weer met de metro wilt gaan...grrrrrrr. Gaan we vanmiddag wel even naar V&D in de stad, met de metro. Heeft zij ook haar zin. Nu ligt ze op bed. We zijn vandaag begonnen met de kasten uit elkaar aan het halen in de babykamer en die liggen nu in de kelder....ja ja er gaat iets gebeuren....eindelijk!

9. sappie

sappie Fanatiek lid

He hello,

Kelly: ik vind je ook supermooi zwanger hoor!!! En al helemaal geen dikkertje dap! Hihi Daynah die weer met de metro wil, have fun, lang leve t openbaar vervoer;).

Zap: en heeft Yannick weer lekker doorgeslapen? Hij kijkt inderdaad wel een beetje boos naar Jill, haha, terwijl Jill zo'n lieve lach geeft.
    Nog gelukt met t fotoalbum?

Ik heb eindelijk de uitslag van Nick's hoofdje. Hij scoort 112 punten wat betekent dat hij met deze score in aanmerking komt voor een helmpje. Als hij ruim 5 maanden is krijgt hij opnieuw een meting, als er dan verbetering is dan kan het zijn dat het vanzelf goed gaat komen. Is er geen verbetering dan is de keuze aan ons of wij een helmpje willen. Het is niet zo dat het moet, medisch gezien dan. Het is puur een cosmetische correctie.
    We gaan nu de komende maand door met de oefeningen en hopen maar dat het toch langzaam verbeterd. Ik heb zelf het idee dat het al wel wat veranderd is t.o.v. een aantal weken geleden, maar mss lijkt dat maar gewoon zo. We wachten dus nog maar ruim een maand af.

Hier gaat het redelijk, ik ben niet zo lekker in orde. Erg verkouden en voel me slapjes.

Met Lieke en dr zindelijkheid gaat het top! Ook s'nachts zonder luier (heb wel een waterdichte molton gekocht) maar tot nu toe telkens droog. En ze geeft duidelijk aan als ze moet plassen/poepen. Ben beretrots!

Ga ff lekker niets doen...

Fijn weekend meiden.

Liefs Sap

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zie je wel sap, zo is ze ineens van de een op de andere dag zindelijk. Super hoor. En hopelijk gaat t idd beter met Nick zn koppie en hoeft hij dadelijk geen helmpje. Denk je dat jullie er wel voor kiezen mocht hij zo een scoren houden?

Kel: Veel plezier in de metro op zaterdag naar de stad, hahaha. Wel lekker Nijntje shoppen in de V&D in de stad, gezellig.

Ben vanmorgen ook ff met Jill op stap gegaan. Leuk vest en spijkerbroek gehaald en verder had ik bij Kleertjes.com weer en berg besteld voor de winter en dat kwam ook binnen. Ben weer helemaal gelukkig met de nieuwe aankoopjes en dan is t niet eens voor mezelf. Hihi. Hebn voor Jill en Yannick t zelfde vest gehaald van Noppies in mt 74 voor Y en 104 voor J. Wel de jongens en meisjes versie. Zal vast leuk staan allebei t zelfde aan, maar andere kleursamenstelling. Is heel dik en met fleece aan de binnenkant, heerlijk voor de herfst.
    Verder geprobeerd schoenen voor Jill te kopen, maar de leuke laarsjes bij de Nelson waren alleen nog in mt 26 en daar verzuipt ze echt in. Voetjes gemeten, zijn nu maat 24,5 dus wacht nog heel ff met aanschaffen van laarsjes, al zit ik wel te twijfelen om ze te gaan halen in mt 25.

Yannick geslapen van 1930 tot 2300, toen heb ik er een fles ingestopt en daarna sliep hij weer door tot 7. Jippie, t ritme zit erin lijkt wel :)

Ga weer verder met t fotoboek..........wat een werk............

Liefs en fijn weekend.

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    deze voor Jill

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    en voor Yannick

13. Zo we hebben de metro weer gehad. Ze vindt het echt helemaal prachtig, kan ik mij niets bij voorstellen ;)

Sap: Fijn je heb de uitslag, weet je iig meer. Hoop dat het uiteindelijk niet nodig is, maar als het toch zo is, waar gaan jullie dan voor kiezen?
    En wat goed van Lieke zeg om helemaal zindelijk te zijn nu. Als ze het eenmaal doorhebben dan gaat het zo snel. Knappe meid hoor.

Zap: Leuk die vestjes zeg. Ik had ze toen gezien bij Prenatal en had het in mijn handen, maar ze lijken mij zo warm.
    Wat heerlijk dat Yannick het door gaat hebben met slapen. Nu zo houden hoor.
    En bij Nelson hebben ze ook hele leuke laarzen voor die kids.
    Ik ga laarzen halen bij de Dolcis, zal wel even een foto opzoeken.
    Suc6 met je fotoboek weer.

Ga ff relaxen.

Liefs

14. [​IMG]
    Ik had deze gezien voor Daynah. Ze zijn in het grijs en bruin. Weet nog niet welke ik wil.

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel die zijn superleuk. Die ik voor Jill op t oog heb zijn bijna t zelfde alleen beetje grijsachtige kleur. Maar ga nu ook twijfelen om deze te halen. Wat kosten deze? Die ik heb gezien waren 60 euro geloof ik, zijn van Nelson en dan in samenwerking met Orange Babies. Kan ze alleen niet op de site vinden helaas.

Ennuh die vesten zijn idd erg dik, maar heb ik express genomen juist om als jas te gebruiken over de normale kleding heen. Lekker voor de herfst, hoeven ze niet meteen die dikke winterjas aan. Ben je overigens nog geslaagd bij de V&D?

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ik zie ze al op de dolcis site, zelfde prijs. Welke maat heeft Daynah nu? Jill 24,5, maar 26 is meteen zo heel groot en bij 25 twijfel ik of ze daar de winter mee gaat halen.

Oja ik stop Yannick s avonds in een lavendel badje van Zwitsal, nou werkelijk ik heb em nog niet afgedroogd of hij valt in slaap. Zo lief.......mn mannetje. Hij ligt er alweer heel tevreden in, zelfs zonder speentje valt hij in slaap!! Ideaal. Kan maar zo huilen van ontroering als ik hem dan zo zie liggen. Ben echt gek op mn kaboutertje.

Liefs

17. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    *INBRAAK*

Hallo moeders,

als jullie leuke orginele vlaggetjes willen voor de verjaardag van jullie kind(eren) kijk dan eens op de deze site:

Startpagina

Vanaf vanavond staan er 4 nieuwe soorten bij. En heb je zelf wensen dan zijn deze altijd te bespreken.

Groetjes,

*UITBRAAK*

18. Goedemorgen allemaal,

Wat een droevig weer is het vandaag zeg. Bleghhhhhh echt een zondag dagje.

Zap: Ik dacht dat ze 69,95 waren die laarzen. Ik heb niet echt een idee wat voor maat Daynah nu heeft. Had die laarzen in maat 24 gepast en die zaten ook nog goed, maar ik wil toch eerst even goed haar voeten opmeten en dan zal ik voor maat 25 gaan waarschijnlijk, 26 is weer zo groot toch.
    Heb je een goede nacht gehad met Yannick? Heerlijk toch dat ie zo in slaap valt na het lavendel badje.

Ik ga even met Daynah spelen in haar keukentje.

Liefs Kelly

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sap: hehe eindelijk de uitslag van Nick zn hoofdje. Hoop dat het idd vanzelf over gaat, maar volgens mij meestal wel hoor.

Zaph en Kel leuke vestjes en schoenen! Lastig he met die maten. Kyl zit al een tijdje in 25, dus denk dat ik dan toch een 26 koop. Eerst maar eens passen, want te groot is natuurlijk ook niets.

Gisteren zijn we naar Cuijk geweest. Mn broertje en vriendin zijn verhuisd en samen gaan wonen. Nog ff naar de kermis daar geweest en om 10 uur 's avonds waren we weer thuis. Kyl helaas niet uitgeslapen, die wilde er om half 7 alweer uit (hij roept ons nu omdat het met zn schouder niet lukt om zelf uit bed te klimmen.
    Het lijkt trouwens toch wel iets beter te gaan met zn arm/schouder. Vriendin van mn broertje studeert geneeskunde en heeft ook nog ff gekeken, die dacht eerst ook aan sleutelbeen maar bij kleintjes is dat moeilijk te zien. Nu het iets beter gaat denk ik dat het gewoon een flinke kneuzing was.

Deel Deze Pagina