November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hier ook somber weer...ik wil geen herfst en winter! Heb net Kyl zn zomerkleding ook maar uitgezocht en wat weggehangen. Zn kast is weer half leeg ;)

Ledikant en kast in babykamer staan nu. Het zijn grote meubels, dus wel ff wennen in zo'n klein kamertje als de commode er ook staat. Kyl had altijd een grote kamer, dus we hebben bij het kopen niet op de grote van de meubels gelet.

2. Gelukkig gaat het weer wat beter met zijn arm/schouder Monique. Kan vast een flinke kneuzing zijn. Wel zielig hoor. Als ie zaterdag er maar geen last meer van heeft ;), dan moet ie flink spelen natuurlijk.

Ik vind altijd wel als het kamertje vol met de spullen staat gelijk kleiner lijkt. Ik ben benieuwd hoe het bij ons dadelijk is. De kamer is aardig leeg nu, alleen de computer staat er nu nog op een tafeltje. Zaterdag wilt Sabino alle muren glad gaan maken zodat we kunnen gaan schilderen. Heb er wel zin in. Als het geverfd is ga ik wel gelijk het ledikantje en commode er in doen. Moeten alleen nog een kast kopen. Ik heb er nog steeds geen eentje gevonden. Ga maar eens bij Ikea ook kijken.

Hier ook weer aan het opruimen geslagen.....leuk hoor die nesteldrang ;)

Mijn vader is gisteren teruggekomen van zijn vakantie dus gaan we vanmiddag even langs.

En ik baal ook wel een beetje dat de zomer nu echt ten einde is. Binnenkort ook maar de zomerkleding opruimen.

Liefs Kelly

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

Kel: echt mooie bank zeg, die zal vast heerlijk zitten en liggen. Enne, ik vind je er echt goed uitzien, idd stralend zwanger! Succes met de babykamer, leuk weer he om mee bezig te zijn!

Sap: nog ff afwachten dus of jullie uiteindelijk ook voor een helmpje gaan. Wie weet verbetert het idd nog wat. En echt super knap van Lieke dat ze ook ineens de nachten droog is! Jij dus niet helemaal lekker, knuf van mij en hopelijk ben je volgende week za weer helemaal fit!

Monique: gelukkig gaat het weer iets beter met Kyllian. leeg lijkt het dan weer in de kledingkast he als die zomerkleren er uit zijn. Bij Jayna heb ik dat ook, bij Faya blijft ie alleen propvol, omdat er weer een hoop oude winterkleding van Jayna is in gekomen en ik ook nog nieuwe gekocht had....haha..

Zaph: heerlijk zeg dat je ventje het nu door begint te krijgen! Eindelijk meer rust voor jullie. Vind het vest van Noppies errug leuk! Zal je kindjes vast leuk staan. En jullie gaan dus ook voor een zwart/witte keuken. Vindt het altijd wel netjes en strak staan. Succes met je fotoalbum, hier druk met vakantiealbum en laatste foto's plakken van de kids, dan ook alles digitaal.

Wij zijn ook weer thuis. Super gezellige avond gehad bij Nick en Simon en van Velzen. ff lekker gedanst en roseetjes gedronken, erg leuk feestje. Gisteravond nog uit eten geweest met buurtjes bij de mexicaan en daar 2 uurtjes gebowld. Al met al geslaagde avondjes, maar ook wel lekker om vandaag weer lekker met de meiden thuis te zijn. Ze slapen nu allebei ff.
    Hier gister ook ff om laarzen geweest met Jayna. Wilde zwarte laarzen gaan halen bij dolcis, maar waren nog ff bij scapino en daar had mevrouw een duidelijk voorkeur. Komt ze met van die nep Uggs aanzetten. Camel kleur en dan van die nieuwe met gebreid bovenstuk. Ik zei, doe die maar weg, want was nooit zo van de Uggs, maar ze wou ze toch passen. En toen moest ik eigenlijk wel toegeven dat ze haar superleuk stonden. Ze rende er meteen op weg en vond ze zo mooi. Dus maar meegenomen voor 25 euro.....hihi...Krijgt ze van opa en oma nog nieuwe zwarte laarzen op haar verjaardag.

Nou ga ff op internet zoeken naar concerten van K3, want Jayna is er echt zo gek op, zingt alles op haar manier mee en doet alles na. Dus eens kijken of we haar blij kunnen maken....

tot later,
    Liefs Sem

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: hihi jij ook nesteldrang. Hier nu ook echt deze week en sinds de kamer een beetje op orde aan het worden is. Wat voor kleur wordt de babykamer?
    Veel plezier bij je vader!

Semmi: jullie hebben best vaak gezellige avondjes samen he ;) Maar zal vast daarna weer extra leuk zijn om de kids te zien!
    Kom maar spammen Jayna met dr uggs hihi.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow je had al gespamd haha. Nou het zijn wel leuke nepuggs hoor!
    En Kyl dus niet als enige ws al naar maat 26 voor de winter ;)

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Met een pijnlijke schouder kun je gelukkig nog wel wat doen (hij wilde alleen nergens in)...dan maar eendjes vangen.

Bekijk bijlage 15069

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zn linker arm laat hij dus alleen maar hangen....maar WII-en lukt nog wel met 1 hand. Het was al laat, maar golfen ging super :)

Bekijk bijlage 15070

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik ben benieuwd wanneer Lin weer online komt, die is als het goed is gisteren weer teruggekomen.

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Nee Kyl idd niet de enige die maat 26 heeft..;)

Ik heb de concerten gevonden....28/29 nov in groningen. 29e is Len jarig en dat vieren we toch nooit, dus leuk uitje op zn verjaardag.....haha...:)

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hihi en Groningen is voor jullie nog wel in de buurt toch. Leuk hoor. Ze zal het vast geweldig vinden.

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ja 35 minuten en dan zitten wij bij Martiniplaza in Groningen, dus ideaal.
    Jayna volgt nu zelfs K2 zoekt K3, nemen we op en kijken dan samen met haar, dus ze is helemaal op de hoogte wie de nieuwe Kathleen straks is.

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Dan kan ze jullie tenminste ook op de hoogte houden ;)

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    aaaah, die Kyl. Maar dus wel aan de WII...hihi....snapt ie dat een beetje? Jayna heeft er eigenlijk ook nog nooit mee gespeeld.

Ben ook benieuwd wanneer Linda weer online komt en hoe het met haar is...

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja hij snapt de WII wel, maar bij sommige spelletjes zijn de handelingen te moeilijk. Bij bowlen laat hij het knopje achterop bijv. te lang ingedrukt. Alhoewel ik dat zelf ook wel lastig vond haha.

16. Sem: Een gezellig weekendje dus achter de rug zo te lezen. En leuk naar K3, zal Jayna wel heel leuk gaan vinden.
    Ik vind die schoentjes wel heel leuk zeg voor Jayna.
    Ik wil zulke ook nog hebben voor Daynah.

Monique: Ahhh leuk die foto's van Kyllian. Goed van hem dat ie kan wii-en. Heb het eigenlijk nooit geprobeerd of Daynah het kan.

Zo we zijn weer thuis. Mijn vader heeft het naar zijn zin gehad. Daynah vond het ook weer leuk om bij opa en oma te zijn.

Ga even het eten maken.

Vanavond lekker niets doen. En morgen nog lekker vrij :)

lfs

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hallo meiden,

Ik heb geprobeerd alles te lezen ben al anderhalf uur bezig dus ff stoppen nu. Moet nog wel wat lezen.
    Zag iig leuke foto's van de vakantie van Lis en Zap!

En natuurlijk Fajah nogmaals feli met Fenna een prachtig meisje is het ik smste je gister al (want heb dus wel gelijk laptop gekeken voor foto's van Fenna hihi).

Kel geweldig zeg je krijgt nog een meid! Vast net zo knap als Daynah. Ben benieuwd of ze ook zoveel haar heeft dan!

De vakantie was fijn maar had zeker beter gekund. Ik was dus gewoon echt op heh voor we vertrokken voelde dat al wel. In het vliegtuig had ik het bij vertrekken al erg benauwd, hartkloppingen en zweten. De dinsdag (volgens mij) voelde ik me echt helemaal niet goed, dacht ga slapen in de middag lukte niet kreeg het steeds benauwder, tinteling in handen en voeten dus naar de dokter.
    Hij vroeg meteen hoe lang bent u hier. Bloeddruk meten (was erg laag) longen waren ok, hart was ok, zuurstof in bloed was veels te hoog. Hij wilde traquillizers geven om tot rust te komen maar dat wilde ik niet hoor dat is wazige troep. Hij zei is hyperventilatie te lang te druk geweest en dan nu niks om je druk over te maken dan krijg je dat. Was geen hyperventilatie van met een zakje (heb ik ook paar keer gehad in vakantie) maar gewoon constant. Nee het was echt niet leuk. Naarmate de vakantie werd het minder maar soms kwam het weer terug, had het vandaag ook weer.
    Weet niet goed hoe ik dit weg kan krijgen dus vrijdag maar ff naar de dokter.

Zal ws komen door druk op werk maar ook zeker het hele gedoe met ouders chiel (die zelfs in de vakantie bezig blijven met sturen....)Maar dat vertel ik nog wel met de meet.

Jaime vond het super op de vakantie. Heeft veel gezwommen lekker gegeten! Die eet dus echt alles niet normaal! Ik dacht nog kreeften enzo dat ze dat zag liggen en niet wilde eten nee hoor hup ik wil die! Wat moet dat later wel niet worden??? Een man kan haar nooit onderhouden haha. Ze heeft een mooie nieuwe spaanse jurk met bijpassende flamenco schoenen haha. Echt grappig. De Spaanse oude dames waren gek van haar, blond met krullen trekt aandacht. Hele verhalen tegen haar en zei op haar beurt weer in het Nederlands hele verhalen terugpraten! Fantastisch om zo drie weken met haar door te brengen en alles de hele dag te zien.
    Zindelijk ging ook prima op vakantie, middagslaapje droog en keurig waar we ook waren op de wc. Al wat zeg je als je op het strand bent zonder tentje en wc....ja plas maar in de zee...8) nou ja dat moet ze maar snel vergeten heh.

Ondanks het vele lekkere eten en de mousserende wijntjes ben ik in de afgelopen 3 weken 3 kg afgevallen. Mediterraan dieet heh. Voor Linda dus geen aardappelen meer maar gewoon in de avond alleen vis (meer vis want we hebben daar bijna alleen maar vis gegeten) of een stukje vlees met groenten.

Druk geoefend voor een baby maar helaas toch van de week ongesteld geworden. Nieuwe ronden nieuwe kansen. We staan er nu wel beide nog meer achter dat we nog een tweede willen dus misschien ben ik wel de volgende!

Afijn we zijn er weer had me beter 1,5 week ziek kunnen melden want zonde van mijn dagen terwijlik ziek was heh.

Ik ga vanaf hier weer gewoon meeschrijven hoor! Verder even niet reageren want het is zoveel.

oh nog wel Am wat is er met kyl gebeurd met zn arm?

Ik ga zaterdag ook zeker mee naar de Julianatoren! Maar hopen op mooi weer!

Dikke kus Lin

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Welkom thusi Lin. Zo te lezen hebben jullie t erg leuk gehad, afgezien van je hyperventilatie en dr bezoekje. Hopelijk voel je je gauw weer de oude. Heerlijk dat Jaime zo genoten heeft van de vakantie en de daar bij horende visjes en kreeften :) Was t huis ook weer naar jullie zin? Jammer dat je menstruatie weer is gekomen, nieuwe rondes nieuwe kansen maar weer he. Komt vast gauw ook weer een nieuw mensje in jou buik. Leuk je zaterdag weer ff te zien.
    Spam je gauw?

Sem: Leuk weekendje gehad zo te lezen. Heerlijk zeker ff 2 dagen zonder de kids en doen waar je zin in hebt? Ik vind die schoenen vor Jayna helemaal geweldig, hihi en ze zullen ook wel lekker warm zijn of niet?
    Gaat Faya al aan de wandel? Bijna 1 jaar he, pffffffff, ik weet nog dat ik haar net vast had toen ze geboren was. Klein lief poppetje.

Am: Arme Kyllian met zn armpje,hij zal er heus wel pijn aan hebben. Hou je t wel goed in de gaten dat t niet erger wordt? Lukt t een beetje met verven van de meubels?

Gisteren lekker uiteten geweest(fonduerestaurant) met mn schoonouders, -zus en zwager en Kim. Waren met zn 8en en baby :) Jill was onwijs lief, zat keurig aan tafel patatjes te eten(what else........) en hield t goed vol. Wel al 2 avonden laat naar bed gegaan(2130) en was dus vanmorgen nog erg moe toen opa dr kwam halen voor de psz. Zal vanmiddag wel weer ff lekker slapen. Yannick gedraagt zich nogsteeds voorbeeldig en slaapt reeds 4 dgn door :) Jippie.

Ik ga nu haasten want moet naar bekkenbodemfysio. Hopelijk niet met mn benen in de lucht, las daar wel over op internet namelijk. Heb geen zin meer in gedonder van onderen. Nou ja, we zullen zien.

Laterz!

Oja en al 2 dgn ontzettende buikpijn van t ong worden, zet alleen niet door. Zou toch wel een keer moeten komen nu na 10 weken, of dadelijk weer in mei een kindje erbij!?!?? ;) Hoop t niet. Hebben t safe gedaan tot nog toe, alleen zijn de rubbers wel al ver( een jaar) over de houdbaarheidsdatum heen, hahaha. Kan toch geen kwaad?????

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen,

Kel: Daynah zich dus weer goed vermaakt bij opa en oma. Jij ook lekker vrij vandaag he. Enne.....we hebben wel vaker dezelfde schoenensmaak he. Die witte van de dolcis hebben onze meiden allebei en die laarsjes met bont die je liet zien vind ik ook erg leuk!

Linda: welkom terug meid. Hopelijk ga je je echt snel beter voelen, want dit is echt balen voor je zeg. Gelukkig was de vakantie toch nog redelijk naar jullie zin en heeft Jaime dus volop genoten. Hihi....blonde dame valt wel op he daar in spanje! En ga voor jullie duimen dat het snel raak mag zijn voor kindje nr 2!

Zaph: succes bij de bekkenbodemfysio. Vrees ook dat je met je benen in de lucht moet. Wat fijn zeg dat Jill zo makkelijk is met uit eten gaan. Fondue is lekker he....mmm.... En die schoenen voor Jayna zijn idd lekker warm voor de winter straks. Faya is idd druk aan de wandel met krukjes en prinsessenauto door huis. Doet nu soms poging om 1 stapje los te zetten van bank naar tafel....tja waar blijft de tijd he...

Vanmorgen definitief de kaartjes voor K3 op 29 nov besteld. Heb er helemaal zin in. Wel gek, toen ik tijdens mijn studie stage liep waren alle kindjes al gek van K3, en dan nu ga ik met mijn eigen dochter er naar toe. Leek mij altijd zo leuk, allemaal blije meisjes....
    Ga ff wat in huis doen. Jayna is naar de psz en Faya slaapt, ochtend is zomaar weer om.

Liefs Sem

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    ow Zaph.....denk niet dat het echt kwaad kan met die condooms....of het je zelf het idee dat er iets mis is gegaan? Waarschijnlijk toch die eerste ongi die er nu aankomt, had ik ook wel dat ik tijdje er voor zeurende buikpijn had.

Deel Deze Pagina