November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Keek net trouwens even naar de weersverwachtingen en ziet er nu nog goed uit voor zaterdag 19-23 graden en 10 % kans op neerslag, ideaal voor ons uitstapje toch!
    Hoe laat zullen we trouwens afspreken?

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoi allemaal

10 uur doen aanstaande zaterdag? Dan gaat t park ook open. Is open tot 17 uur zag ik net op internet. De kids zullen t wel geweldig vinden, hopelijk blijven de weersvoorspellingen goed.

Bij bbfsio geweest, aardige vrouw. Geen onderzoek gehad. Moest vragenlijst invullen en aan de hand daarvan kon ze al een heleboel conclusies trekken.Heb ws geen slappe blaasspieren, maar te sterke!!! Mag dus ook geen oefeningen meer doen om de boel aan te spannen. Moet nu een plaslijst bijhouden de komende 24 uur zodat ze daar weer verdere berekeningen en oefeningen aan kan koppelen. Moet donderdag terug dan krijg ik oef. Ben benieuwd, hoop echt dat t over gaat. Je kan niet na uitgeplast te zijn na 5 minuten hardlopen weer lekkage hebben volgens haar, dan houdt mn blaas ws toch nog urine vast op de een of andere manier wat er dan pas uitkomt.

Yannickje ligt hel erg te kuchen, Jill is ook al strontverkouden dus zal t nu wel doorgeven aan dr kleine broertje.

Ga eens ff boven kijken waar er een de slaap niet kan vatten(Jill)

Laterz!

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sem: Lachen dat je nar K3 gaat met Jayna. Hahaha. Jill vindt t echt heel stom, als K3 komt zegt ze heel hard neeeeeeee geen K3!! Sesamstraat heeft ze ook een bloedhekel aan. Hahaha.

Wie denk jij dat er de nieuwe Kathleen wordt!? Ik denk Madelon, Anneke of Kathleen(die zwangere). Ook in de volgorde.
    Leuke show he!

Liefs

4. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Sens: wat rot dat je je zo slecht voelt, goed om even naar de dokter te gaan. Vakantie dus wel heel geslaagd voor Jaime :), heerlijk toch zo'n meisje dat alles lust. Ik eet ook van alles veel hoor, haha, moet ze later maar gewoon zelf een goede baan vinden dan kan ze dat zelf betalen.
    Balen van de ongi maar wel super dat jullie nu allebei helemaal achter een 2e staan.

Kelly: mooie hoge buik en je ziet er idd niet dikkertje dap uit. Ik ben ook rondom zwanger en volgens mij voel je je dan gewoon eerder dikkertje dap.

Semmi: haha naar K3, geinig. Bastian ziet het ook wel eens en zit er altijd met een heel serieus gezicht naar te kijken, duim in de mond. Hij vindt t maar raar geloof ik.

Robine: dat zou idd heel goed kunnen, dat je te sterke blaasspieren hebt. Hoop dat de nieuwe oefeningen gaan helpen.

Monique: arme Kyllian met zijn armpje. Wat knap dat hij de wii spelletjes al snapt. Bastian snapt het hele concept 'spelletje' nog niet eens, die verzint altijd zelf wat. Op de psz waren ze nogal verbaasd dat hij totaal niet meedoet met domino enzo. :D

Trena: hoe gaat het nu met Fenna en met jullie? Mooie foto's zeg, echt een schatje.

Hier alles ok. We hebben vrienden uit Frankrijk op bezoek dus ik ben wel wat misselijker want wil veel te veel doen. ;)

5. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    He meiden,

Panda: niet teveel doen he, als je het dan weer moet bekopen met misselijk zijn. Maar wel gezellig toch?
    Weet je al wanneer je 20 weken echo hebt? Jij wilde niet weten wat het geslacht is toch?

Zap: haha, Jill geen fan van K3 en Sesamstraat dus.
    Jesse juist wel. En geen oefeningen voor jou nu dus. Hopelijk gaat alles snel over.
    En tegen je ongi blijven aanhikken, bah. Ik mag volgende week weer.
    Hopelijk komt het snel, weet je ook waar je aan toe bent.

Sens: welkom terug! Toch nog wel leuk gehad, ondanks je hyperventilatie. En waarom ga je pas vrijdag naar de dokter joh?
    En Jaime een alleseter, lekker hoor. Jesse en Marijn aten bijna niets in de vakantie. Erg frustrerend.

AM: hoe is het met de arm van Kyllian? Zo zielig dat ie er last van heeft. En spelletje in de WII doen, haha, lachen he. Welk spelletje? Voor Jesse hebben we Diego gekocht en dat gaat best goed hoor.

Kel: oh, nog lekker een dagje vrij he. En ook bezig met de babykamer dus. Wel jammer dat een kamer altijd zoveel kleiner lijkt als er spulletjes in staan he.

Sem: oh lachen joh naar K3. Gaat Faya ook mee? Ben benieuwd of ze dat zolang volhoudt. Marijn was mee naar het Zandkasteel, maar dat was eigenlijk net iets te lang.

Trena: hoe is het met je meisje? Heb je al zicht op wanneer ze naar huis mag? Ik zag je berichtje pas zaterdag op Hyves. En zaterdag ben ik even wezen shoppen met mams en na het eten weer naar huis gegaan. Maar je moet nog niet teveel hooi op je vork nemen. Je gaat al regelmatig naar zh om Fenna te zien dus doe thuis maar rustig aan. Het zal ook een hele verandering voor de jongens zijn.
    Als ik nog eens naar Terneuzen ga, probeer ik zeker even langs te komen.

Hier weinig nieuws. Zaterdag even nieuw jurkje gekocht voor bruiloft die we volgende maand hebben. Gister helemaal niets gedaan. We zaten ook met een heel vervelende Jesse. Als ie nu boos is, "spuugt" ie naar je. Nou, echt hoor, om achter het behang te plakken. Wes stuurde hem naar boven, heeft ie zitten huilen natuurlijk. Ik ben na minuut of 10 met hem gaan praten. Hij snapte heel goed waarom hij naar boven was gestuurd, maar deed bij mij vervolgens hetzelfde. Uiteindelijk heeft hij sorry gezegd dus mocht weer naar beneden, maar niet meer naar buiten. Weer boos joh!
    Volgens mij komt het dan ook een beetje omdat hij moe is. Vandaag lag ie om 11.15 uur al te slapen. Wakker geworden omdat hij moest plassen. Beetje jammer, maar goed.

En vanochtend maar even gebeld voor de kdv. Per januari gaat Wes weer fulltime werken dus dan gaan de kids op maandag ook naar kdv. Weet alleen nog steeds niet of er plek is. Deze week zou ik meer horen, anders kan ik ook nog wel ouderschapsverlof opnemen!

6. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Nog even wat foto's van het weekend bij mijn ouders.

7. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    En op de traktor en loopwagen.

8. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Jesse

9. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Van dichtbij.

10. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    met Marijn

11. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    stenen zijn leuk

12. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    met mijn jongens

13. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Marijn

14. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Wat worden ze groot he.

15. Lin: Welkom terug weer. Zonde van de eerste dagen van je vakantie dat je je zo rot heb gevoeld. Denk idd ook dat je teveel hooi op je vork heb genomen de laatste weken. Probeer maar wat rustiger aan te doen.
    Gelukkig is het verder allemaal gezellig geweest. Ik ben erg benieuwd naar de spam, dus kom maar op.

Sem: Leuk 29 nov om naar K3 te gaan. In dat weekend zullen wij wel de verjaardag van Daynah gaan vieren....pffff gaat al op schieten zeg.

Zap: Irritant zeg dat je nog niet ongi bent geworden enne het zal toch wel goed zijn gegaan met die condooms?? Vast wel hoor. Zit er eigenlijk een houdsbaarheiddatum op?
    En wat heerlijk dat Yannick weer zo goed heb geslapen.

Panda: Is die misselijkheid nog niet over. Echt irritant zeg. Voel je je verder wel goed buiten die misselijkheid om. Doe maar lekker rustig aan.

Trena: Hoe is het met Fenna? Wanneer mag ze naar huis, al iets bekend?

Lydia: Wat een leuke foto's zeg. En idd wat worden ze groot zeg. Gaat veel te hard allemaal.
    Oei wat vervelend dat gedoe met Jesse van het weekend. Soms vind ik zulke dingen echt wel lastig hoe je dat het beste kan oplossen. Sowieso gelijk straffen want dat is natuurlijk niet de bedoeling.
    Lang leve de peuterpubertijd!

Hier vanmorgen een vriendin op visite gehad met haar 2 dochtertjes (die vriendin die zo lang in het zkh heb gelegen vorig jaar) Was wel even gezellig. Meiden hebben lekker gespeeld, kon daarna heel mijn huis weer opruimen ;)
    Vanmiddag even naar de speeltuin geweest met Daynah en nu zit ze lekker te spelen.

Ik ga even een boekje lezen.

Liefs Kelly

16. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Miriam, wel rustig aan doen he, vervelend lijkt me die misselijkheid.
    Willen jullie weten wat het word?

Semmi, wat leuk K3, ik ben hier ook aan het volgen hihihii.

Linda, zo te horen fijne vakantie gehad maar lijkt me best angstig zo op vakantie hyperventilatie.
    Ja herken het precies, behoorlijk beangstigend.
    Zou ook ff naar de dokter gaan.
    Oh jullie voor een 2e, spannend hoor.

Zaphra, goed dat Yannick al 4 nachtjes doorslaapt.

Zaterdag 10uur is goed!!
    Vind het wel erg spannend.....vooral het rijden..
    Maar nemen jullie ook de kleinste kids mee?

ga ff gtst kijken

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Goedenavond meiden,

Charissa: leuk dat je ook komt zaterdag. Ik neem beide kindjes mee!

Lin: fijn dat jullie weer veilig terug zijn en toch nog wel een leuke vakantie hebben gehad ondanks dat je natuurlijk wel angstige momenten hebt gehad. Toch maar een beetje gas terug nemen en ook aan jezelf denken.
    Spannend dat jullie nu definitief voor een 2de kindje gaan!
    Ben wel benieuwd naar wat leuke vakantie spam.

Kelly: Leuke laarsjes voor Daynah!! Dat bont is erg leuk.
    Leuk he als kindjes komen spelen, staat binnen 10 minuten je hele huis op de kop;). Gelukkig is alles altiid zo weer opgeruimd.

Zap: hoera voor Yannick, dat hij al een aantal nachten doorslaapt!
    Hoop dat de therapie voor je bekkenbodemspieren zal helpen!

Sem: oooooh wat leuk naar K3, weet zeker dat Jayna het helemaal geweldig zal vinden. Ze is toch helemaal fan of niet?

Panda: meid wat lijkt me dat irritant om zo misselijk te zijn telkens.
    Hoop dat je wel kan genieten van het vriendebezoek.

Lydia: wat een leuke foto's van jou en je mannen!
    Tja, dat spugen is natuurlijk niet tof. Lieke wil nogal eens slaan, kan natuurlijk ook niet. Hier gaat ze dan ook de gang in en als ze terug komt moet ze sorry zeggen. Wij zeggen nu ook dat Sinterklaas alles kan zien, haha en dan doet ze alles wat wij zeggen. Lang leve de sint!

AM: hoe gaat het met Kyllian zijn schouder? Kan me voorstellen dat je best geschrokken bent.
    Hoest met beebje? Lekker druk?

Trena: hoe gaat het met Fenna? Is ze alweer wat aangekomen? Weet je al wanneer ze naar huis mag?

Verder weet ik het niet meer...

Niet zo'n leuk weekend gehad, was echt niet lekker, superverkouden en zo slap als een vaatdoek:x. Vandaag gaat het wel weer iets beter.

Sommige vroegen of we voor een helmpje gaan kiezen..we weten het nog niet, wachten de volgende meting af en gaan daarna een keuze maken. Als ik eerlijk ben vind ik het echt niet zo storend hoe zn hoofdje nu is. Maar mocht de afwijking nog groter zijn geworden dan kiezen we er denk ik wel voor.

Vanmiddag weer leuke kleding gescoord voor Lieke op kleertjes.com.
    Kan daar wel zoveel bestellen...maar het is wel aan de prijs dus heb me maar een beetje ingehouden.

Uurtje of 10 zaterdag vind ik prima, heb er zin in!

Liefs Sap

18. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    hoi hoi,

hehehehe...eindelijk ff tijd gevonden om ook te reageren. Lees iedere keer wel bij maar heb dan geen tijd of puf om te reageren. Erg druk geweest afgelopen week.

Lin, welkom thuis! Erg zeg dat je zo'n hyperventilatie kreeg.....lijkt me ook maar eng. Even rustig aan doen nu dus. Heb je nog vakantie of moet je weer volle bak aan het werk?
    Leuk dat jullie er nu echt voor gaan, voor een 2e dan heh ;) Komt vast snel.

AM: gossie die Kyl met zijn schouder. Zielig zeg....hoe gaat het nu met hem? Hoe staat het met het verven van de meubels?

Kel: mooie bank zeg! Wij hebben ook dat stof alleen in hoekbank en dan zwart/wit/grijs. Ze hebben nog steeds niet gebeld....:(

LIS: mooie foto's van je jongens en wat worden ze idd groot zeg..pfff. Jesse ondeugend....grrr..ze weten precies wat ze fout doen en maar uitdagen heh....

Sap: nou eindelijk de meting binnen, voor het lange wachten had je toch een betere uitslag verdiend! Maar misschien trekt het nog wel bij en hoeft NIck uiteindelijk geen helmpje. Heel goed hoor van Lieke. Een waterdichte molton...handig..waar heb je die gehaald?

Zaph: oke..dus waarschijnlijk te sterke spieren. Nou...hopen dat ze de juiste oefeningen heeft voor je en dat het snel over is. Wat een geluk voor jullie dat Yannick het door heeft! Kunnen jullie je slaap inhalen. Gezellig zeg dat Jill zo goed mee uit eten gaat. Vaak met andere mensen erbij zijn ze sowieso wel gezelliger ook al zijn ze moe...owee als je dan weer thuiskomt ;) haha
    Trouwens...wat een super mooie vesten voor je kinders!

Simone, ik neem Amy idd ook mee. Hopelijk gaat het goed, ook in de auto. Heenweg is niet d'r slaaptijd dus hopen dat ze zich vermaakt in de auto. Gaat je vast lukken joh, niet zenuwachtig over zijn.

Panda, alles...op...je...gemakje...doen......

semmi: leuk zeg dat je naar een concert gaat van k3. Zal Jayna wel helemaal geweldig vinden!
    Heeeeeel veeeel succes morgen...dan heb je toch de sollicitatie heh?!

Hier dus aardig druk geweest....hele weekend in Huizen geweest. Milou gelogeerd bij d'r nichtje. Vond ze erg leuk. Veel kattenkwaad uitgehaald. Ze waren beide om 04.00 uur 's nachts wakker en maar keten :$ Uiteindelijk uit elkaar gelegd (ze lagen bij elkaar op de kamer) en toen hebben ze nog tot half 7 geslapen. Ik moest wel veel aan d'r denken....is toch wel anders dan bij opa en oma.....Wij hadden zaterdag daar verjaardag wat weer ouderwets gezellig was. Erg veel gelachen.
    Op het werk erg druk.....pfff...maar begin oktober alweer een weekje vakantie gepland (tja..ik heb nog 10 weken verlof staan)

AMY heeft een tandje!!! Eindelijk is ie door!

19. sappie

sappie Fanatiek lid

Gewoon bij de hema.

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Joehoe Amy een tandje!!! Weer een mijlpaal.
    Hihi, die Milou, lekker aan het keten geweest!

Deel Deze Pagina