Oooh Kel ik had het ook nog niet gezegd maar wat een mooie meubels hebben jullie gekocht. Ben helemaal verliefd op de love seat, lijkt mij ook zo heerlijk!!!
Hoi Hoi Hier goed.Erg druk. 2x per dag naar zkhuis,jongens heen en weer naar school. Huishouden enz....druk dus. Gelukkig is Chris nu 2 weken thuis,heb ik een beetje hulp. Met Fenna ook goed.Haar gewicht gaat omhoog,maar wel met kleine stapjes,ze is natuurlijk ook nog prematuur he. Normaal had ze nu nog 3 weken in mn buik moeten zitten. Ze is verder erg lief,huilt eigenlijk niet en ook niet als ze moet eten.Een erg zoet meisje is het.Ze eet heel goed,al 60 cc achter elkaar.Komt allemaal in orde,alleen wachten duurt zolang he,ik verlang er echt naar dat ze thuis komt. Mis haar enorm...! Morgen word Chris 30 jaar,we hadden Fenna eigenlijk dan thuis willen hebben,maar dat gaat niet lukken. Denk dat ze nog een weekje moet blijven. Ze ligt aan zo´n alarm gekoppeld. Gelukkig is dat allemaal goed hoor,das daar standaard. Maar je schrikt wel als dat afgaat.Meestal is het bandje dan los gekomen.Kan haar al helemaal zelf aan dat apparaat aansluiten. Zal nog ff een foto van gister plaatsen. Hoop dat ik snel weer normaal mee kan kletsen hier,meelezen lukt bijna niet.Ik doe mn best. Liefs XXX
Goedenavond meiden, Zaph: fijn dat je iets meer duidelijkheid hebt na bezoek aan de fysio, hopelijk heb je er straks dan ook echt baat bij. Jouw kindjes ook al allebei verkouden. Hier ook 2 hoestende en snotterende kids. Lydia: geweldige foto's van de kids zeg. Zo leuk als ze samen aan het spelen zijn. Echt 2 grote knullen alweer hoor. En Jesse beetje dwars dus af en toe, zal wel weer ff testfase zijn. Wij gaan ze dan soms ver he. Faya gaat niet mee naar K3. Heeft er nog niks aan en kan echt niet stil zitten. Dus ff tijd voor Jayna alleen, ook wel es leuk voor dr. Sap: heh bah, balen van je weekend zeg dat je je zo rot gevoeld hebt. Leuk he die kleren op kleertjes..com, ga binnenkort ook nog ff online shoppen voor Faya. Brennie: hihi....die Milou, keten bij dr nichtje. Jullie hebben altijd wel gezellige verjaardagen he. Maar ja, Brabant is ook erg gezellig toch? Kel: wat kunnen kids dan een troep maken samen he. Hoe gaat het verder met het kindje van je vriendin? Simone: ik neem ook beide kids mee, neem jij Quinten ook mee? Morgen sollicitatie om 11.30 uur. Verwacht er niet te veel van, maar ga er wel helemaal voor. Lijkt me echt een leuke nieuwe uidaging. Maar vrees wel dat er ook ervaren invalkrachten zullen solliciteren die al op die groep ingewerkt zijn. Dus vraag me af hoeveel kans ik dan maak, omdat ik nog wel meer ingewerkt moet worden daar. We zullen zien. Daarna nog werken tot 19.30 uur. Ga nu mn bedje in, tot morgen! Liefs Sem
Doe maar lekker rustig aan Trena, nog even en dan hebben jullie je meisje lekker thuis! Fijn dat ze zo goed drinkt, gaat helemaal goedkomen! Alvast gefeliciteerd met Chris morgen!
Lief, Trena! Echt een poppetje. Gefeli alvast met Chris. Kelly: ja voel me verder op zich wel goed, alleen last van mijn onderrug en snel moe maar dat geeft niet. De 20-weken echo is 2 oktober, is al bijna dus. Ik weet niet of ik wil weten wat het wordt, vind het ook wel leuk om het niet te weten.
Panda: ook wel spannend om niet te weten wat het is he. Maar bij een tweede vond ik het toch ook wel erg praktisch om wel te weten wat het is. Ik denk weer een jongetje voor jullie. Trena: GEFELICITEERD MET CHRIS!!! Ga je nog iets speciaals doen? Ik denk dat jullie lekker naar Fenna gaan. Hoeweel weegt ze nu? Het is echt wel een lekker poppetje hoor. Kom je ook een beetje aan je rust toe? Het klinkt weer zo druk met 2 keer pd naar zh en de jongens tussendoor wegbrengen en ophalen. Sem: SUCCES MET JE SOLLI! Ik ga duimen voor je! Wie weet he. Niet geschoten is altijd mis. Vanavond werken tot 19.30 uur. Bleh, wel lang hoor. En Faya niet mee naar K3, is ze ook nog wel klein voor, dat zagen we toen met Marijn wel. Brennie: Milou dus uit logeren geweest haha. Waren ze nu om 4 uur wakker of hebben ze tot 4 uur liggen keten? Dat houdt ze toch nog niet vol? Toen maar uit elkaar gehaald, haha, dat wordt nog wat later met logeerpartijtjes! En Amy eindelijk een tandje joehoe! Hier weer een K*Tnacht gehad. Marijn ging heel lief slapen, en werd om 12 uur wakker en ging keihard liggen janken. Tot 2 uur :x En hij heeft echt een onwijs harde stem, je trommelvliezen doen er pijn van. Toen waren we zo kwaad dat ik zijn slaapzak weer aan heb gedaan en in zijn bed gelegd. Toen nog 10 minuutjes gehuild en daarna niet meer gehoord. Vanmorgen lagen de heren nog allebei heerlijk te snurken toen bij ons de wekker ging (en de wekker gaat niet zo vaak terwijl iedereen nog onder zeil is). Ik vermoed dat Marijn last heeft van zijn tanden, aan zijn luiers van gister te zien/ruiken. Heb gister trouwens de KNO-arts maar weer eens gebeld. Marijn had zaterdag een loopoor, en gisterochtend wees Jesse naar zijn oor: ook een loopoor! Even 2 dagen aankijken en als het dan nog loopt kan ik bellen voor oordruppels.
Wat een lief poppetje is Fenna toch!! Trena gefeliciteerd met Chris! Jammer dat Fenna er niet bij kan zijn, hoop dat ze toch snel naar huis mag. Lin welkom terug! Gelukkig toch nog een leuke vakantie geweest nadat je weer wat opgeknapt was. Panda: jeetje jij ook alweer bijna 20 weken!! Wat gaat het bij een ander snel zeg hihi. Jullie willen ook weten wat het wordt toch? Gelukkig voel je je wel wat beter. Sem: heel veel suc6 vandaag met je sollicitatie!! Ik duim! Brennie: haha die Milou lekker aan het keten geweest. En Amy een eerste tandje, joepieee! Sap: ik zou het idd ook even afwachten bij Nick voor je kunt besluiten of je wel of niet een helmpje zal doen. In de meeste gevallen wordt het vanzelf beter. Lekker online geshopt dus, kun je nu voor jongetjes wel goed slagen? Zaph: hihi condooms die een jar over de datum zijn. Sorry geen ervaring mee Maar als je nu wel steeds het ongigevoel hebt dan komt het vast wel een keer. Ik heb na mn eerste curettage voordat ik zwanger werd van Kyl om de 4 weken ook helftige ongipijn gehad en de 3e maand kwam het toen weer op gang. Grapig trouwens dat Jill Sesamstraat ook niet leuk vindt. Als Sesamstraat hier komt wil Kyl gelijk dat we iets anders aan zetten, geen idee waarom hij het zo verschrikkelijk vindt. LIS: en weet je al of er plek is op het kdv? Ik heb de beeb voor 3 dagen kdv opgegeven (andere kdv als Kyl) en kreeg een bevestiging dat het in Houten wel nog een jaar na opgegeven plaatsingsdatum (maat 2010) kan gaan worden...pfff ben benieuwd. Volgens mij is er bij Kyl veel sneller plek, maar ben daar niet zo tevreden over en het is toch voor 3,5 jaar. Leuke foto's van de kids! Jesse trekt ook vaak gekke bekken he hihi. Charissa: leuk dat je zaterdag ook mee gaat!! Kelly: ben je altijd op de maandag vrij? Aangezien je gisteren bezoek had Ik ben vandaag een dagje vrij. Mn moeder is met vakantie, dus geen oppas vandaag. Wel lekker, deze week alleen nog donderdag en vrijdag werken. Verder het schilderen even stop gezet. De kast en het ledikant zijn klaar en staan al in elkaar. Nu alleen dus de commode nog, misschien zondag maar mee beginnen, ben het ff zat. Met Kyl zn schouder/arm gaat het steeds wat beter. Verder geen nieuws eigenlijk. Zaterdag om 10 uur las ik dus, vind het prima. het lijkt echt goed speeltuinweer te worden! 23 graden en zon.
LIS: aihh Marijn die zolang ligt te huilen 's nachts. Ik kan daar ook heel slecht tegen. Wel sneu als het zn tanden zijn. En toch weer looporen, jeetje. Over huilen gesproken. Het is hier de laatste ochtenden drama met aankleden. Hij bedenkt allerlei smoesjes om maar niet te hoeven aankleden. Als we weg moeten naar het werk echt vreselijk. Vanmorgen heb ik de tijd genomen en ben steeds als hij iets niet wilde weggegaan, dan werd hij heek kwaad en was het janken. Maar uiteindelijk heeft hij niet zijn zin gekregen (geen schone onderbroek en sokken aan willen). Af en toe nu zo'n drama en janken, dat heeft hij nooit zo gehad.
AM: dat werkt bij Jesse ook het beste als hij zijn zin wil doorzetten. Gewoon weglopen, dan gaat ie huilen en daarna geeft ie wel toe. Hier was Jesse vanochtend ook vervelend met aankleden. Terwijl we erg laat waren, en dan nog zo lopen treuzelen, vreselijk! Gaat de baby dan 3 dagen naar kdv? Kyllian gaat toch maar 1 dag? Gaat de baby dan niet meer naar de oma's? Ik weet nog niet of er plek is, zou deze week dan een aanbieding krijgen. Echt absurd, ik heb ze in december 2008 opgegeven. En gekke bekken van Jesse. Dan probeert hij te lachen Het lukt alleen niet zo goed, het worden idd gekke bekken, haha. Kel werkt tegenwoordig op woensdag ipv maandag, dus idd op maandag thuis. Sap: ik zou ook pas beslissen als er een volgende meting is gedaan. Wie weet is het helemaal niet nodig. Ik las van de week dat het best vaak voorkomt, bij 1 op de 5 kinderen ofzo? Ga weer even wat doen. Het is best rustig, helemaal niet fijn.
Hij is denken we wel wakker geworden door zijn tanden, maar toen hij bij ons in bed lag en we hem zijn gang lieten gaan, ging ie wel lopen keten hoor. Lag ie weer helemaal in een deuk. Dus later ging ie janken omdat dat niet meer mocht van ons, en moest slapen.
LIS: de beeb gaat idd 3 dagen naar kdv en niet meer naar de oma's. Mijn moeder blijft wel op Kyl passen, maar een 2e erbij wil ze niet, ook aangezien ze wil gaan verhuizen naar Brabant (in de buurt van dr vriend). Van Djurres moeder weet ik het eigenlijk niet, maar zelf vind ik het vervelend om steeds heen en weer te moeten naar Bunnik, aangezien ik natuurlijk gewoon in Houten werk, KDV zit hier om de hoek. Ook vond ik bij Kyl 1 dag eigenlijk te weinig om goed te wennen. Djurre wil gaan zorgen dat hij de vrijdagen die ik werk vrij is, dus dan gaat de 2e op de maan, dins en donderdag naar kdv. Meer dan 3 dagen wil ik absoluut niet. Ow Jesse lacht daar dus
Kan me voorstellen dat je dat reizen naar Bunnik vervelend vindt. Bij ons komt oma op de woensdagochtend, scheelt bij ons ook wel stressen. Maar van mij hadden ze achteraf gezien ook best gelijk 3 dagen naar kdv gemogen. Ach, nu vind ik het ook wel prima en vanaf hopelijk januari dus ook 3 dagen. Meer wil ik ook niet hoor.
Hoi allemaal, Sap: Heb je de rode jas besteld op kleertjes.com? En ook nog leuke andere dingen?!? Hihi. Ik was ook goed geslaagd voor Yannick, een shirtje van Pointer en een shirtje van Noppies. Allebei die vesten dus ook en voor Jill nog die BF trui die haar geweldig staat. Ze had em vandaag aan. Vind Lieke vast ook een leuke trui Kijk maar ff met Nick zn hoofdje idd hoe de meting over een paar weken is, mss trekt t nog wel bij en zie je dr dadelijk met een bos haar overheen niks meer van. Simone: Leuk dat je ook komt zaterdag en je kan t best wel hoor. Gewoon doorzetten. Ik neem ook beide kids mee. Brennie: hih Milou uit logeren geweest, gezellig. En maar keten in de nacht, lol. Begint dat gesodemieter nu al hahaha. Amy dr eerste tandje pas?? Das best laat toch of niet? Weet t niet meer zo goed allemaal. En nog 10 weken verlof voor t einde van t jaar? Jeetje wat veel zeg. Sem: Spannend hoe je sollicitatie is gegaan vandaag, hoop dat jij t wordt, jij bent toch de beste en de leukste hahaha. Jij neemt toch ook beide meisjes mee zaterdag? Kel; De laarsjes zijn echt heel leuk, Jill is er echt een dametje op. Ze zullen Daynah ook wel geweldig staan. Wil alleen die Orange baby laarzen nog hebben alleen vandaag in mt 25 gezien, maar die waren t laatste paar en beschadigd, dus maar niet genomen. Am: Irritant he als ze niet willen aankleden, die fase heeft Jill ook een tijdje gehad terwijl ik op t einde van mn zwangerschap liep. En dan in t midden van ons bed gaan liggen etc, heeeeeeeel vervelend. Negeren is idd t beste. Nu heeft ze weer een handenwas tik. Of ze moeten om de haverklap worden gewassen of een hele dag niet!!! Vreemd kind. En waarom wil je moeder niet op de 2e beeb passen? Te druk voor haar!? Lin: Heb je nog leuke vakantie spam? Lydia: Hoeveel tanden heeft Marijn inmiddels? Komen zn kiezen al door?Irritant nacht voor jullie dus en dat terwijl je altijd zo goed slaapt. Je zal t vandaag wel merken dan slaapgebrek. Heb je Berend Brokkepap al boven je bed gehangen? Lieve foto's trouwens van je knullen. Marijn is ook echt een ander kind om te zien dan Jesse he, en toch lijken ze allebei heel erg op jou. Vanmorgen met mn kindjes naar de stad geweest. Jill staat tegenwoordig achterop de stang van de kinderwagen, gaat prima. Alleen als ze moe is hoor, verder hobbelt ze lekker mee. Schoenen gehaald bij Dolcis, die Kel laatst spamde. Ze staan haar geweldig. Zijn bruin, wil nu alleen nog een paar zwarte of grijze erbij hebben.Bruin kan toch niet overal bij. Was reuze gezellig zo samen met haar. Maatje 25 genomen, bij t voetje opmeten kwamen ze nu maar bij Dolcis tot maat 24. Die laarsjes zijn nog ruim in 25. Bij thuiskomst hoopte ik op slapen van Jill, maar helaas pindakaas dat is verleden tijd aan t worden. Ach ook niet erg, alleen zijn de middagen dan zo lang he om ze bezig te houden. Vanavond alleen thuis, John is laat vanwege werk.Jill heeft handgemaakte ravioli van de AH uitgekozen uit de schappen, met rode saus, hahaha. Ben benieuwd. Daarna in bad en naar bed, das wel een voordeel van geen middagslaapje, dan slaapt ze s avonds weer wat sneller. Lijnen: Oja, t lijnen begint nu goed te gaan. In een maand nu uiteindelijk 5 kg eraf en nu geeft de weegschaal bijna elke ochtend een halve kilo minder aan. De gang zit er in. Nog maar 12 te gaan tot trouwgewicht............pfffffffff. Wel lekker trouwens hoor, ga nu om de dag naar de sportschool fitnessen en hardlopen, heerlijk, voel me er goed bij Laterz!
Zaph: super dat je nu wel begint af te vallen! Je lichaam had gewoon nog ff tijd nodig. Klinkt gezellig het shoppen met de kids. Hoop dat het hier ook zo makkelijk zal gaan met 2 kids. Jill dus ook bijna van dr middagslaapjes af. heb het hier vanmiddag ook weer geprobeerd, maar helaas. Hij heeft wel 1,5 uur bij mij op bed tv gekeken zodat ik mn ogen ff dicht kon doen. Hier is een middagslaapjes dus ook meer een uitzondering geworden. Mn moeder wil niet aan een vaste dag gebonden zijn. Kyl doet ze nog op de dinsdag omdat hij toch over een jaar naar school gaat, maar weer 4 jaar een vaste dag wil ze dus niet. Ja Lin we willen vakantiepics!! Je zal nog wel druk zijn met wassen enzo?
Ow en Trena natuurlijk: Wat een schattige foto's weer. En wat heeft ze dunnen pootjes he.......smelt. Hopelijk mag ze echt snel mee naar huis. Van harte met Chris!!!!
Ooooow ik ben zooooo blij,Fenna mag eind vd week naar huis. Kinderarts zei Vrijdag of Zaterdag Ze doet het verder goed,ligt niet meer aan alarmpje. Ben in de wolken,eindelijk van mn kleine meisje gaan genieten. Huid op huid contact ,want er zit iedere keer dat ik haar vast heb een blauw schort tussen. Kan niet wachten tot het zover is. Ga er straks weer ff naartoe. Heb het dan helemaal gehad met ziekenhuizen hoor. Zaph:Wat goed dat je nu wel begint af te vallen.Zie je wel,had ff tijd nodig. Hier vliegen de kilos er ook af. Wat wil je,heb bijna geen tijd om te eten Wat een schattige foto van Yannick aan het duimen...Fenna duimt ook net als Yorben.Jelte had altijd een speentje. Verder weet ik het ff niet meer. Heb al dagen vreselijke koppijn. Nou ga jullie weer laten,tot snel. XXX