November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Trena: gefeliciteerd met je vriendin! Leuk ook een meisje, kunnen ze later samen spelen. Kan me voorstellen dat het even moeilijk voor je was. Nog ff en jullie zijn ook lekker compleet thuis.

LIS: gelukkig weer een goede nacht. Geef oma maar een sleutel kan Marijn doorslapen ;)

Ik hoop dat jullie ook nog Kelloggs kunnen kopen met die toegangsticket gratis. Het lijkt een verouderde actie. Had alles afgezocht bij de AH en gelukkig stond er nog 1 pak helemaal achteraan. Wel een kapot pak, cassiere wilde hm al omwisselen, maar ik wilde heel graag dat kapotte pak met ticket haha.

2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    AM: oma heeft een sleutel, maar ze belt toch nog altijd aan, jammer genoeg.

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:Hahahah lachen dat de cassiere het kellogs pak om wou ruilen.

Lis:Lekker dat Marijn langer heeft geslapen.Hoe is het met de oortjes?
    Mn vriendin was 1 dag overtijd,ze is op Chris zn verjaardag bevallen :)

Chris is net vertrokken naar Arnhem om een andere auto te kopen.Deze is wat krap op de achterbank met 3 kids.
    Heeft een BMW Jeep op het oog.
    Ben benieuwd of hij er vanavond mee naar huis komt.

Ik ga bij mn ouders eten,chris is pas laat terug denk ik,Arnhem is nogal een eindje hiervandaan he.
    Dan nog ff bij Fenna langs om te knuffelen.

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    AM: JIj hebt geluk gehad met dat pak Kellogs! Ik kon ze ook al niet vinden bij de AH. :( Morgen poging bij andere AH. Dacht al dat t een oude actie zou zijn, maar ben blij dat jij in ieder geval korting hebt ;) Nu ik nog. Kom ik met een goede tip, kan ik zelf de volle mep betalen let maar op, hahha. Balen van Kyl zn aankleden zeg. Hopelijk wordt t snel weer gezellig s morgens.

Trena: een BMW Jeep!?! Toe maar! Doe maar duur! Leuk voor je vriendin een meisje, maar kan me jou gevoelens wel voorstellen hoor. Bah niet leuk, maar heb nog heel even geduld, Fenna mag ook bijna mee. Knuffel voor jou en je meisje. Hebben de jongens haar al mogen knuffelen of ook nog niet?

Lis: Lekker bijgetankt dus nu Marijntje weer goed geslapen heeft. Heerlijk! Laat om de sleuel dan ook ff gebruiken he ;)

Ben hier echt op schoenenjacht voor Jill. Heb bij Nelson schoenen gezien die ik wil hebben maar al 4 Nelson zaken hadden geen maat 25 meer. Heb ze nu besteld en duurt ff tjes. Mocht 1 van jullie eerder in de Nelson komen( voor aanstaande zaterdag), wil je dan ff kijken voor de grijze Orange baby laarsjes, maat 25. Gebreid randje aan de bovenkant en 1 drukknoopje ook aan de bovenkant. Volgens mij 69 euro of 79 euro.

Jill slaapt, is op de psz geweest. Ik ben vanmorgen met Yannick naar fysio gegaan en hij vond t weer prachtig allemaal. Oefeningen op een grote skippybal en maar lachen. Gaat al een stuk beter. Hij is helemaal los gemaakt en sliep na zn behandeling als een roos. :) Toen naar mn werk gegaan, allemaal vertederende blikken in de maxi cosi. Trotse mama :)
    Nu slaapt ie alweer.

Ga ff verder met zn fotoboek, moet toch ook een keertje af he?!

Laterz!

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Misschien dat Sap, Simone, Sem of Brennie nog aan extra Kellogs pakken kunnen komen?!?! Zijn toch de achtergestelde gebieden van het land he ;) hahahahahahah. Maar serieus meiden, als jullie nog pakken kunnen scoren..........graag :)!

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hahaha echt een gedoe met die kellogs pakken hihihi

Zaph : Die winkel zit hier niet dus kan ook niet kijken voor je.
    Ja mannen en autos he,gelukkig kunnen we onze huidige auto voor nog een heel goede prijs inruilen en hoeven we niet veel op te leggen voor die jeep,anders hadden we het ook niet gedaan hoor.Hebben ook net een verbouwing achter de rug.

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    En chris maar hard werken voor zn mooie gezinnetje, inclusief auto, serre etc. Mag hij best een moi Jeepje hebben toch!? WIl hij voor de x5 gaan kijken dan? Das wel een hele gave wagen! X3 is ook mooi!

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Ja een zwarte BMW X5 sportuitvoering?Hij is er helemaal weg van,kon er niet van slapen hahaha.Mag best idd,hij werkt er hard genoeg voor.Tis wel een automaat,heb ik nog nooit mee gereden.

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Fotootje van mn vriendin,net bevallen met haar 2 dochters :)

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Wow zo een auto wil ik ook als ik de hoofdprijs win bij de Postcode loterij. Hoop centjes hoor zo een bak, ook in onderhoud en wegenbelasting/verzekering/brandstof.

Leuke foto van je vriendin met haar 2 dochters. Hopelijk zien we van jou ook gauw zo een plaatje met Jelte, Yorben en Fenna en mama :)

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zaph: was er al bang voor dat dat je ook geen pak meer kon krijgen. Ik zal morgen nog in andere winkels kijken of ik ze kan vinden. Zou idd wat zijn als jij de korting zelf niet kan krijgen ;)
    De Nelson ken ik niet, dus zal hier denk ik niet in de buurt zitten.

Trena: super een nieuwe auto! Ben benieuwd of hij er al gelijk mee terug komt hihi.

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lief am dat je nog in andere winkels wilt kijken. Wij vinden al die Kellogs dingen wel lekker hoor :)........komt wel op.

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Heb vanmiddag ook Kellogs met melk genomen haha, was idd eigenlijk best lekker ;)
    Ik kom morgen langs 2 AH's en een C1000, dus ga wel ff op zoek tussen mn clientenbezoeken door.

14. Ik zal morgen ook wel even kijken in de supermarkt bij mijn werk.
    Ik wil ook wel die kortingsbon ;)

Kom later weer. Eerst Daynah in de douche doen en op bed leggen.

Liefs

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Helleu,

Robine wat voor kortingsbon met de kellogs? Ik heb pakken special K maar die zijn uit belgie of heb je barcode oid nodig?

Fajah wowie dat is een leuke auto zeg! Super!

Verder weet ik het ff niet meer. Moe en benauwd niet leuk.
    Ik zit ook te klooien met die ovu test..zucht. Zit zo wanneer nou de vruchtbare dagen zijn. En dan stel morgen is mn vruchtbare dag, zie je dat vandaag dan al een beetje? En op welk moment van de dag moet je dat ding doen wan tik lees op internet dat ochtend niet goed is, maar je mag 2 uur niet drinken oid. Nou ik neem de hele dag door water. Doe dus nu al twee dagen die tests maar zie niks maar an denk ik weer misschien omdat ik teveel water heb gedronken?
    En dan denk ik weer dat ik vandaag wat geks voel in mijn buik, beetje krampje ofzo is dat dan de eisprong??? Ik word hier goed gek van, ben er teveel mee bezig volgens mij.

xxx

16. Lin: Niet teveel mee bezig zijn hoor, want je wordt dan helemaal gek. Echt waar. Ik heb toen met Daynah een paar keer die ovu test gebruikt en het is toch gokken wanneer je ze dan moet gebruiken. Ik deed meestal 2 dagen ervoor en hoe duidelijker die streep is hoe meer vruchtbaar je bent. En ik deed het meestal in de avond.

Trena: Gefeliciteerd met je vriendin. Kunnen die meiden samen opgroeien. Gezellig.
    Leuk een nieuwe auto. Kwam Chris ermee thuis?

Monique: Oei een dwarse Kyllian dus vanmorgen. Hier is het momenteel een probleem met haar ontbijt. Zoooooooo langzaam is ze dan. Ik neem dus nu vaak haar boterham maar mee in de auto. Laat haar ook niet in een lege maag achter op het kdv oid.
    Fysio hielp eigenlijk niet zo toen. Ja het moment dat ik daar was, maar de volgende dag begon het gewoon weer overnieuw.

LIS: Owww jullie dus een goede nacht gehad. Ik vind deze zwangerschap ook super snel gaan hoor. Ik ben alweer 22 weken en dus over de helft. Voor ik het weet is de kleine meid geboren.

Nou ik ben benieuwd of ik nog een Kellog's pak kan scoren morgen. Er zit bij mijn werk een Spar, dus kan daar ook wel even kijken en anders bij mijn moeder een AH en een C1000, kijk daar dan ook wel even.

Ga lekker bankhangen.
    Fijne avond

Liefs

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ok thanks kel. ik zag gister en eergister niet. Volgens zo'n calculator is morgen of overmorgen de dag (hangt van 25 of soms 26 dagen cyclus af). Ik ben benieuwd of ie dan morgen of overmorgen wel twee strepen heeft.

Nog iets had even gekeken op een website allesoverhyperventilatie. Zo dat is precies omschrijving hoe ik mij voel. Raar hoor. Ze noemen daar ook die traquillizers die die arts wilde geven. Blij dat ik dat niet gedaan heb want dat lost dus niks op staat er, wordt je alleen maar depressief van staat er :$.

Plan de campagne is dus dat ik 1 keer pw wil horen hoe het met vader chiel is, geen dagelijks hij voelt zich zo of zo. Werk minder aan doen of althans tot ik me wat beter voel. Minder zorgen maken en meer genieten van mn lieve kindje en mannetje.

Ga nog ff verder surfen.

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Tis geen splinternieuwe hoor,zoveel centjes hebben we nu ook weer niet.
    En onderhoud is ook makkelijk,schoonvader is monteur dus alles gebeurd gratis ;)

We hebben hem gekocht,hij is supermooi :)
    Chris is net thuis.

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lin doe maar rustig aan voor je zelf straks helemaal overspannen bent.Geniet van je gezin.Dikke knuf xx

20. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Goeiemorgen,

Sorry dames ik kom/ga zaterdag niet mee :(
    Ik durf het niet te rijden...heb al zeker een jaar niet zo stuk alleen gereden en straks sta ik onderweg...
    Ik baal als een stekker want wil jullie zo graag weer zien!!!
    Met de trein ook al opgezocht maar met een duobuggy enz is het wel erg lastig.

sorry, ik hoop dat er binnenkort weer een meeting is wat hier dichtbij is en dan kom ik zeker!!!!

Kom vanmiddag nog wel ff, ga zo ff met mijn zus en Aymee en de kids naar de kinderboerderij.

Deel Deze Pagina