hihi dat bannerprobleem heb ik ook steeds gewoon lekker vaak wisselen! in 5 min heb je een nieuwe! Volgens mij heb ik die balonnen een keer gezien bij jamin, expo of toys are us Ga weleens ff in de stad kijken
Hoera 1 jaar ballonnen: http://www.feestartikelen.nl/artikelen/ ... en=Bedrukt ...wel zonde van de verzendkosten, dus als ze ze bij de Jamin ook hebben
JOEHOEEEE..ik ben niet blond! Miloubanner gefixed! Leuk die slingers, ga ik ook bestellen! AM: gelukkig gaat het met Kyllian steeds beter. Hopelijk is ie er snel helemaal vanaf! Kelly; shit zeg dat ze niet veel gedronken heeft. Mss slaapt ze wel lekker door tot morgen.
Bij mij lukt het niet met die banner. ik upload een foto, ga naar gliiter maker. Kies alle opties, dan is ie klaar en zegt ie dat ie de webpagina niet kan vinden? Doe ik iets fout?
is ie weer niet goed genoeg sap?!?! Grrrrrr breed max 491 pixels, hoog max 150 pixels daarna naar www.glitterfy.com en die verkleinde foto uploaden dan moet ie t helemaal doen hoor
eumm ik deed bij foto uploaden het vinkje niet aanzetten wat dus wel moest en toen kon ik de 'url' kopieren en in mijn profiel plakken.
Je kan dat vinkje idd aanklikken, maar als je de foto iets groter wil dan zo'n myspace formaat zul je hm zelf op het juiste formaat moeten maken