November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Simone: Wat jammer meid. Maar een meeting dichterbij Enschede kunnen we denk ik niet doen, want dan moeten er altijd een paar mensen heel ver rijden. Denk toch dat t in t midden van het land blijft. Misschien dat je de volgende keer wel weer een stuk hebt gereden en je t dan wel aandurft.

Lin: Doe eens een beetje rustig joh, heb t idee dat je ook een beetje teveel doet op t moment. En niet teveel met die ovu testjes klooien, gewoon lekker om de dag klussen. Komt helemaal goed.

Trena: Wow je hebt er 1 gekocht(BMW Jeep). Spam je em nog?! En hoe is t nu met Fenna? Mag ze morgen al mee? Kan ze eindelijk kennis maken met dr nieuwe huisje en broertjes :)

Kel: Fijn he dat getreuzel met die boterhammen s morgens. Jill zeurt vaak in bed om eruit te gaan en boterham te eten en als ze en dan heeft gekregen laat ze em vervolgens de hele morgen staan. Heel irritant.

Mn beste vriendin Sandra is aan t bevallen op t moment. Althans de vliezen zijn vannacht gebroken en de vk is net geweest. Heeft ze naar t zkh gestuurd want beeb ligt nog niet helemaal ingedaald. Bij de 1e had ze een spoedbevalling met weeenstorm, nu lijkt ie nog niet echt op gang te komen. Pas 1 cm, maar toch, binnen 24 uur een ws dochter erbij.

Vanmorgen weer naar bb therapie geweest, beetje vaag is t wel hoor. Moest op een bank liggen, me ontspannen en bewust worden van lichaam. Vraag me af of dit alles gaat helpen. Verder moest ik 24 uur een plaslijst bijhouden en ze vond t vreemd dat er meer drinken inging dan dat er weer uitkomt.........ach we zien wel hoe t vordert, of niet.......

Yannick is wederom zoet en lief en Jill kijkt lekker tv. Rustig ochtendje vanmorgen.

Ga ff wintersportreisjes bekijken........

Liefs

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Oja en eindelijk weer ong geworden na 11 weken

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    hihihi.....nou zal morgen es kijken of er hier in het achtergestelde gebied een extra pak kellogs is.....heb zelf nog niet gekeken namelijk;)

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden,

Linda: goed van je om het rustiger aan te doen en nu echt even goed op jezelf te passen! En wat Kel zegt, ik zou er niet teveel mee bezig zijn wat een 2de kindje betreft....makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, want jullie willen het wel heel graag nu. Hoop dan ook echt dat het snel raak mag zijn voor jullie!

Lydia: fijn dat jullie weer een goede nacht gehad hebben met Marijn. Ik ga straks 25,2 uur werken. Maar slaapdienst is al 16,5 uur, dus dan ben ik al een heel eind en in verhouding meer tijd bij mn kindjes.

Monique: hoe ging het aankleden met Kyllian vanmorgen? Lastig hoor zo'n start van de dag. En jij hebt de kortingsbon dus, joepieee!

Zaph: eindelijk weer ongi dus....weet je meteen weer waarom je het zeker niet gemist hebt. Wat leuk dast Yannick zo'n plezier heeft bij de fysio....hihi.... En misschien toch op wintersport in 2010? Yannick ook mee dan?

trena: whauw, nieuwe auto dus, ben benieuwd, je zal m binnenkort vast wel ff spammen. En feli met de kleine van je vriendin, ze ziet er goed uit en je vriendin ook. Nog even en jij hebt je meissie thuis ook in je armen!

Simone: heh, jammer dat je het toch niet ziet zitten. Hoever is het rijden vanaf apeldoorn dan? Ik had het idee dat Enschede wel een beetje in die richting is, aangezien ik richting apeldoorn rij als ik naar Sap ga. Wat Zaph zegt, denk ik dat een meet vaak niet veel dichterbij voor je zal zijn. Wel balen voor je hoor. Maar snap goed dat als je gevoel er niet goed bij is, je het niet doet. Hopelijk zie je het de volgende keer wel zitten.

Hier nog een dagje werken en dan weekend.
    Twijfelde vanmorgen om te gaan werken, was was gister zo brak toen ik thuis kwam. Zo verkouden, keelpijn en hoesten. Maar moet zeggen dat het wel weer iets beter gaat, dus vanavond vroeg mn bedje in en dan hopelijk zaterdag weer helemaal fit.
    Vandaag allemaal leuke reacties van collega's gehad over mn nieuwe baan. Ze vinden het jammer dat ik vertrek maar gunnen het me van harte.

Ga zo om pauze, daarna 2 mentorgesprekken, tot later!

Liefs Sem

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Oh ja, vroeg me nog af of de mama's met 2 kindjes zaterdag ook een plankje voor de kinderwagen meenemen of de oudste gewoon de hele dag laten lopen. Ik twijfel nog een beetje....

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zaph:Oooww spannend zeg voor Sandra,hoop dat het niet lang duurt.

We hebben de Jeep dus toch gekocht,nog redelijk vd prijs afgekregen en een flink bedrag voor deze terug gekregen,hier zijn de autos veel duurder dus daarom hebben we hem in Arnhem gekocht.
    Zal hem vanavond of morgen wel spammen,hij is echt supermooi :)
    Heb er nog niet mee gereden,automaat zal ff wennen worden.

xxx

7. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik twijfel ook nog heel erg Sem!

Ons plankje is niet echt geweldig dus ik denk dat ikaar 1 wagen meeneem. Maar Marijn loopt zelf ook dus ik kan ze ook nog even afwisselen.

Zap: hè bah, weer ongi. Dat had je niet gemist hè.

Simone: jammer dat je niet komt maar idd misschien durf je volgende keer wel.

Ik baal zo want heb bericht gekregen dat dat er nog geen plek zou zijn op kdv op maandag vanaf januari. Ik heb ze al december 2008 opgegeven. Echt absurd hoor die wachtlijsten. Nu maar kijken of het op vrijdag kan en dan maar even tijdelijk op vrijdag werken. Want als Jesse naar school gaat, wil ik vrijdag weer thuis zijn want voorlopig is hij vrijdagmiddag ook nog vrij.

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis:Ongelofelijk die wachtlijsten van kdv,hier kun je zo terecht.Als je vandaag belt kun je morgen je kind brengen.
    Maar hier is het ook maar een klein dorp he.

9. Hoi hoi,

Zo weekend is weer lekker begonnen en wij hebben in ieder geval heel erg veel zin in zaterdag. Ik vind het leuk om jullie weer eens te zien en jullie kids natuurlijk ook. Het wordt een drukke boel zaterdag ;)

Zap: En nog iets vernomen van Sandra. Wat spannend weer zeg. Hoop dat alles toch snel gaat verlopen voor haar.

Trena: Ja mag morgen Fenna nu naar huis? Dat zou wel lekker zijn eindelijk thuis waar ze hoort.
    Ja spam die auto eens. Ben benieuwd.

LIS: Jeetje toch niet normaal heh die wachtlijsten, die zijn hier ook zo ontzettend lang. De beeb gaat dadelijk ook 1 dag naar het kdv en dat is op een woe, maar dat is een dag wat wel snel gaat had ik begrepen, dus we zullen wel zien. Ik hoop wel dat ze bij Daynah op de groep mag.

Sem: Hoe voel je je? Gaat het alweer wat beter. Je moet zaterdag wel goed in je vel zitten hoor.
    En leuke reacties van je collega's. Leuk hoor.

Lin: Idd doe maar lekker rustig aan. We willen wel dat je zaterdag meekomt hoor.

Simone: Heh wat jammer dat je niet komt zaterdag, maar begrijp je standpunt wel hoor. Je moet het pas doen als je er klaar voor bent.

Ik had vandaag ook nog gekeken voor die Kellogg's pakken bij mijn werk, maar daar hadden ze hem niet meer. Ik kijk morgen nog even bij de AH.

Ik ga nog even met Daynah knuffelen en een boekje lezen met haar.

Liefs Kelly

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Moet nog bijlezen, maar ff over de Kelloggs :D
    Ben 3 winkels afgegaan...en uiteindelijk bij de Super de Boer nog 2 pakken kunnen krijgen. 1 pak natuurlijk weer kapot, die laten de mensen wel staan haha.
    Zaph als je hm dus nog niet hebt heb ik iig een kortingsbon voor je (lust je honeypops of chocodinges? :p). De ander voor wie hm dus nog graag wil.

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: hoop dat er echt iets van je plan de campagne gaat komen, want je moet echt ook aan jezelf denken!
    En vanavond aan de klus dus haha, maar ook dat gewoon rustig aan doen hoor...geen gestress, wel genieten!!

Trena: is er nog nieuws over Fenna?

Charissa: jammer dat je niet mee gaat. Is er niet ene manier om nog vavn die angst af te komen? Meestal is het toch weer een kwestie van gewoon doen, maar misschien vind je het prettiger om de eerste keer dan iemand mee te nemen.

Zaph: spannend voor je vriendin!! Het is nu vast al zover??
    En jij weer ongi, joepiee ;)

LIS: jeetje belachelijk die wachttijden...ben bang dat het hier voor de 2e ook niet gaat lukken :( En tja hoe dan.....

Semmi: niet ziek worden jij hoor, je moet er zaterdag wel bij zijn!

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow Zaph heeft al een pak Kelloggs van Brennie.
    Heb er dus nog 2 voor 2 liefhebbers.

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Graag Monique:):):)

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ow mooi dat Brennie ze ook nog heeft kunnen vinden!

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Jeetje Lydia, wat balen zeg van die wachlijsten, hebben ze ook een indicatie kunnen geven wanneer ze dan wel terecht kunnen?

Zaph: spannend met Sandra! Heb je inmiddels al wat gehoord?

Monique: nee ik ga denk ik niet nog zieker worden, is al een stuk beter als gister, dus ben er zaterdag gewoon bij zoals het nu lijkt!

Ik heb ook erg veel zin in zaterdag, wordt vast gezellig. Ben benieuwd hoe Jayna zal gaan doen, die kan altijd zo verlegen doen bij mensen die ze niet vaak ziet. Maar kinderen trekt vaak wel, en het wordt mooi weer dus kunnen ze lekker spelen!
    En elkaar maar afwisselen met babysitten op de kleintjes dan....haha....wordt een drukke boel, maar wel erg leuk!

Ga ff wat drinken...

Liefs Sem

16. ooow ik wil ook wel hoor Monique..

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Moeten we maar ff op de parkeerplaats afspreken he haha, al die pakken Kelloggs anders ;) Of zal ik hm uitknippen? Ik eet niet zo graag Kelloggs hoor, dus liever het hele pak overnemen ;)

18. Ik zal hier ook nog wel kijken maar als ie overal al uitverkocht is, ben ik bang dat ie hier niet meer te krijgen valt, maar ik ga toch even kijken.

19. hahahahahaha heel de auto's vol met die pakken.
    Neem ze gewoon lekker mee.
    Ik koop hem over van je

Deel Deze Pagina