hahaha....ik gooi wel in schaar in de kofferbak, neem ik het pak gewoon van je over. Moeten we maar ff sms-en als we er zijn en dan op de parkeerplaats afspreken.....hihihi...ik zie ons al staan met de pakken Kellogs
Thnx Monique!!! Ik zal voor de zekerheid nog kijken bij c1000 hier, maar mijn moeder had ook al ff voor me gekeken en kon ze niet vinden.... Ik zal es ff kijken hoelang ik onderweg ben naar Apeldoorn....denk anderhalf uur....jullie?
dus nog 3 pakken hebben we nodig? Dan weet ik dat. voor mij is het ook 1,5 uur rijden. Ga om 8.30 uur weg.
Ik kijk morgen ook nog ff bij 2 winkels! Hihi allemaal aan de Kellogs, ze zullen wel blij met ons zijn bij de kassa ............... Denk dat de kindjes t allemaal prachtig vinden. Wel een drukke boel ja. Allemaal al 2 kindjes of de 2e nog in de buik of in de maak hihih. LEUK!
ow Tom Tom zegt 1 uur en 11 minuten, valt me alles mee! Leuk he expeditie Robinson.....wij nemen het nu op, want Len keek net Ajax en straks Twente....joehoeee, lang leve het europese voetbal!
Ik ga na 9 uur weg, maar dan ben ik vast nog ruim op tijd Heb tot 9 uur bereikbaarheidsdienst, daarna neemt een collega het die dag van me over. Wil niet in de auto zitten als ik gebeld kan worden, om 9 uur is er een collega op kantoor die de doorschakeling eraf haalt. Hoop dus niet dat het een drukke nacht voor me wordt haha.
Ja dan ben je idd vast op tijd Monique. Ik vetrek dan iets over half 9 denk ik heb ik ook mooi de tijd. Kindjes zijn toch wel vroeg wakker en Len gaat geloof ik vissen dus die is de deur dan ook al uit. Ga het er denk ik op gokken om Jayna in de auto geen luierbroekje aan te doen....de nachten slaapt ze sinds deze week ook zonder luier. Hoe doen jullie dat met zo'n dagje uit? Vind het ook wel weer spannend, omdat Jayna als ze druk aan het spelen is vaak geen tijd heeft voor de wc....hihi....Maar extra kleren mee dus.
Semmi: ik twijfel ook nog of ik hm wel of geen luier aan zal doen. Als hij moe is of druk bezig dan kan hij nog weleens vergeten te plassen. Maar misschien moet ik het gewoon eens proberen zo'n dagje weg... De nachten gaan hier meestal goed. 's Avonds laat maken we hm nog ff wakker om te plassen. Misschien maar een setje extra kleding mee en voor de zekerheid een luierbroekje mee voor het geval het niet gaat. In de auto plassen is nog nooit gebeurd.
Denk er hetzelfde over Monique, Jayna heeft dat net zo als Kyllian. En van de ongelukjes moeten ze toch maar leren denk ik dan maar....Als we binnen zijn eerst maar een wc opzoeken dan...hahahaha....dat wordt nog wat met al die zindelijke kindjes en hun plaspauzes....luiers verschonen konden we vaak wel tegelijk doen he
Nou wij hebben er iig zin in! En dit jongetje kan verlegen kijken, maar is het absoluut niet haha. Bekijk bijlage 15850
neem je toch voor de zekerheid een extra onderbroekje en broekje mee? Doe ik ook denk ik. Hier gaat het eigenlijk altijd goed, maar je zult net zien dan niet
Jeetje meiden wat een tijd! Als Jaime pissig op me is omdat ik haar wakker moet maken geef ik jullie de schuld hoor . Hou me aanbevolen voor een kellogs pak. Gister nog op die hier gekregen maar daar zit een kortingsbon bij voor een of andere creme hahaah. Eigenlijk nooit op gelet terwijl ik bijna altijd special k eet 's ochtends. Semmi ik doe Jaime geen luierbroekje aan. In Spanje waren we er zo 'makkelijk' mee (ws omdat niet je eigen stoel is..haha). Maar dan nog als ze ineens moest plassen zei ze het en als we dan nog niet op bestemming waren zei ik altijd dat kan nu niet even ophouden (ook zo met poepen) en we hebben in de drie weken geen ongelukjes gehad. Hier trouwens 's nachts nog gewoon een luierbroekje hoor en die zit nog 9 van de 10 keer vol (op vakantie minder, maar dat is ook meer zweten heh). Feli met je job! Had ik volgens mij nog niet gezegd. Maar met hoeveel gaan we nu dan zaterdag? Zaph huh dat klinkt wel heel vaag zeg! Moest je niet lachen dan? Ik zou in een deuk gaan. Neem je Yannick mee? Fajah en mag Fenna morgen echt mee naar huis? Leuk dat je vriendin is bevallen en leuke foto! Grappig ook dat je net daar was dan..hihi. Spam je bmw ff!! Hier nog aan het kijken voor de caab maar met drukte wil nog niet echt lukken dan. Lydia belachelijk die wachtlijsten slaat echt nergens op. Ongeemancipeerd ook nog heh. Verder kan ik niet lezen. Jaime is zo lief en het is zo leuk met die vriendinnetjes van dr echt schattig. Vandaag heeft ze weer lopen keten met Floor en Bo. Chiel en ik dachten een paar van haar vriendinnetjes uit te nodigen voor haar derde verjaardag. Chiel was zo vrij geweest om dat ook al te melden aan de ouders. Even kijken wat we dan doen met al die meiden. Zijn er vijf in totaal. Ik dacht eerst poppentheater maar hoe doe je dat met vijf van die kids??? Zoveel stoelen hebben we niet! Na maar ff kijken. Oh 2 blauwe strepen, jammer dat nu psv op tv is tot 23 uur....pffff xxxx
Sens: hihi Jaime met dr dinnetjes. Tja uhh hier echt nog geen kinderverjaardag hoor, dus geen tips. Vind 5 jaar eigenlijk wel een mooie leeftijd voor het begin van die kinderfeestjes. Wordt een latertje voor jullie...of vannacht ff doortrekken Ownee denk aan je rust!