November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    :)

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    hahahaha....op dat nummer ( engelse versie ) heeft Jayna zich helemaal suf gedanst bij de kinderdisco op Menorca. Dus die danst gerust met Kyllian mee!
    Lieeeef die foto! Zn haren zijn ook al aardig lang he?

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zooo jullie gaan geweldig weer treffen zaterdag,vind het echt jammer dat ik er niet bij kan zijn,maar ben in Mei nog in Kon.julianatoren geweest bij juul de muis ;)
    Tis een best klein park,maar de kindjes vonden het leuk.
    Er is ook een picknickbos.

Fenna mag denk ik morgen niet naar huis,zal zaterdag worden.
    Dokter zei dat ze nog ongeveer 70 gr moet bijkomen en dan mag ze gaan.
    Denk niet dat ze dat nog haalt tegen morgen,ze komt meestal 40 of 50 gr per dag aan.
    Tis jammer,maar ben al blij dat ze zaterdag wss al mee mag.
    Of er moet een wonder gebeuren dat ze toch 70 gr haalt :)
    Ander kindje dat daar lag is 100 gr bijgekomen en is vandaag naar huis gegaan.

Morgen spam ik een foto vd nieuwe auto.Heb er nu mee gereden en houd niks in zo´n automaat,wel fijn,je hoeft je linkervoet niet meer te gebruiken .

Am:eek:ow wat schattig die pinguindans .Kyllian is echt al groot vind ik.

Linda:Hup van achter die laptop en aan de klus jullie.Trek de kabel eruit ofzo ;)

Sem:En al beetje beter?

Kel:Wanneer ben jij nou ook alweer uitgerekend?

Ga zo slapen,morgenochtend weer naar zkhuis.
    Fenna in badje doen en flesje geven.
    Kan niet wachten om haar thuis te hebben.Er zitten toch steeds verpleegsters op je vingers te kijken en daar word ik dood nerveus van.

Weltrusten XXX

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hier ook nog geen kinderfeestje, geen idee wat je met die kleine kindjes moet gaan doen...

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hebben wij bij Jelte ook gedaan pas op zn 5de verjaardag een feestje gegeven.

6. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik wil ook nog een pak Kellogg's!! Suffie ben ik want ik was vanochtend in de winkel en helemaal vergeten! En nog meer nuttige dingen, zout bv.

Sens: nog ff klusse dan vanavond hoor! Dan ben jij de volgende!

Sem: Jesse zal ook wel heel verlegen zijn hoor. Die heeft dat met als Jayna. Marijn niet. Die heeft een grote mond.

Trena: en? Mag ze morgen mee naar huis? Echt fijn voor jullie.

AM: wow goeie dag uitgekozen. De bermuda kan weer uit de kast dus. Ik neem ook extra kleren mee en luierbroekje. Denk niet dat ik die aandoe op de heenweg maar je weet maar nooit.

Verder weet ik ff niet meer.
    Heb heen en weer gemaild over het kdv en op vrijdag is er wel plek. Morgen het probleem dus maar aan mijn baas uitleggen en dan per januari de maandag en de vrijdag maar omgooien. Tijdelijk vind ik het niet zo erg maar al Jesse naar school gaat is hij op vrijdagmiddag ook vrij dus dan wil ik ook thuis zijn. Hopelijk is er tegen die tijd wel plek op maandag voor Marijn in ieder geval.
    Wat een gedoe.

Ik heb zin in zaterdag. Hopelijk is Marijn niet te eenkennis zodat ik ook met Jesse eens iets kan doen. Maar er zijn natuurlijk een heleboel kindjes nu dus hopelijk valt het mee.

7. 5 is idd een mooie leeftijd lijkt mij. Moet er nog even niet aandenken hoor ;)

En idd zaterdag wordt een mooie dag heh.

8. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Trena o waarschijnlijk zaterdag. Ze is morgen alweer 2 weken!
    Je zal het rijden naar het zh allang wel beu zijn.

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ja heel erg beu,wil gewoon genieten van mn dochter.En niet steeds heen en weer en haar dan weer moeten achter laten.Doet echt zo pijn elke keer.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Trena: ow wat fijn dat ze ws zaterdag mee kan!!Heerlijk genieten thuis met zn vijfjes.

Semmi: hihi de engelse versie ken ik niet, maar Jayna kan dus ook zo mee carnavallen ;)

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Met hoeveel zijn we? Want er is ook een groepsarrangement vanaf 25 p. Maar dat redden we ws niet??
    Idd AM het wordt super weer zaterdag! Ik heb er veel zin in.Jaime al voorbereid ook die vond het ook leuk. Jaaa met jill en kylilian (zo zegt ze het) lieke zei ze goed, jesse en marijn ook daynah en jayna ook.

SEm had het al weggehaald want dat is dan op de prijs van ticket entree..haha ik dacht ook al dat is veel goedkoper..lullen we gewoon ff dat ze jarig is (jaime lult wel mee hoor na het hele verhaal dat floor en andere op haar verjaardagkomen).

AM is het te vroeg zo'n kinderverjaardag? Voor kyl dus niet? Met jaime misschien ook anders ze zit al vanaf dat ze 3 mnd is met die meiden in het groepje. Bo is 3 mnd ouder dan Jaime (en een kop kleiner maar is gewoon een uk) en Floor is 3 mnd jonger.
    Al die meiden stuk voor stuk hebben het dus tijdens vakantie over de andere meiden..echt geweldig. Ik noem ze ook altijd charlies angels. Bij kdv vertellen die meiden in de groep wat gebeurd die andere kids hobbelen er wat achteraan je ligt in een deuk als je het zou zien..haha.

Fajah niet morgen dat is wel heel jammer. Dan zou je zo fijn het weekend ingaan. Irritant dat die verpleegkundigen dat dan steeds doen. T'is niet dat je onervaren bent ofzo.. Heb je wel kraamhulp gehad of dat niet? Ik hoop toch voor je dat ze morgen naar huis mag, zou wel heel fijn zijn zo op zaterdag.

Oh en stekker eruit of laat erin...ik vermoed van niet. SChrijf me alvast in voor volgende ronde :x

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sandra is bevallen van een meisje. Lisa Maria, 3070 gram en 46 cm. Weer snel gegaan, maar alles ok. Zondag ff langs. Leuk. Maria naar dr overleden moeder(hersentumor vorig jaar weten jullie nog!)

Luier: Hier al maanden niet meer in gebruik. Niet overdag en niet s nachts. Als ze moet kan ze t vaak ook nog een uurtje ophouden. En poepen doet ze alleen op dr eigen pleetje thuis dus houdt ze ook op, hahaha. Als ze onderweg moet dan stop ik wel fftjes. Laatst zelfs achter de auto bij t strand laten plassen, vond ze reuze interessant, die wildplasser hahaha.

Lin: Aan de klus jullie ennuh die bonnen zitten niet op de special K pakken, alleen op die zoete dingen als chocopops, honeyrings etc. Jaime s nachts nog niet droog?? Ow dacht ook allang. Whatever, maakt natuurlijk ook niks uit. En ja neem Yannick ook mee, t wordt toch mooi weer.

Trena: Fenna komt vannacht vast ineens 70 gram bij, let maar op! Krijg je nog kraamhulp thuis? Of niks meer?

Kinderfeestjes/verjaardag: Wij hebben besloten om dit jaar gewoon een klein verjaardagsfeestjes thuis te doen voor naaste familie en vrienden. Dus geen speeltuin oid. Doen we wel om t jaar, het ene jaar voor Yannick, het andere jaar Jill anders blijven we bezig met al die feestjes.

Zo de laatste fles zit erin, we gaan slapen.

VAndaag na 5 Nelson winkels te hebben gehad eindelijk de laarsjes voor Jill gevonden in maat 25 :) Nu kan ik weer rustig slapen, lol.

Moet nog veel meenemen voor zaterdag, positiebroeken voor Kel, kleertjes voor Am, Kellogspakken mocht ik ze nog vinden, hihih.
    Iemand nog interesse in een half pak luierbroekjes?? Liggen hier ook anders nog 2 jaar op Yannick te wachten, tegen die tijd koop ik wel nieuwe. Neem ze wel mee, dan zien jullie maar wie ze willen hebben.

Ga nu slapen.

Bis morgen!

Liefs

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: nou of het te vroeg is of niet dat zul je zelf moeten bepalen toch :) Hier ook wel een vriendje op het kdv en hij heeft het daar thuis ook regelmatig over ('Ivar is mijn vriendje'). Ik ken alleen niemand die al kinderfeestjes geeft op die leeftijd en zou ook eigenlijk niet zo goed weten wat ik dan zou moeten doen. Missen ze hun ouders dan niet of gaan die dan ook mee?

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Nog heel even Trena, wat fijn dat ze zaterdag eindelijk thuis zal zijn!

Lydia: Jesse dus ook wel verlegen. Faya is soms ook eenkennig maar gaat steeds beter. Die heeft net als Marijn een grote mond....haha....zouden tweede kindjes dat misschien ook sneller hebben, omdat ze een voorbeeld hebben?
    Gelukkig kunnen de jongens nu eerst op vrijdag terecht. Hopelijk werkt je baas dan ook mee en kun je later snel wisselen van dag op het kdv.

15. Nou mss wel Lin.

Sem Jayna
    Lin Jaime
    LIS Jesse
    AM Kyl
    Sap Lieke
    Brennie Milou
    Zap Jill
    Kelly Daynah

ben ik iemand vergeten????? Sorry dan!

maar we redden het idd niet.

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zaph: jaaahh gefeliciteerd met je vriendin! Gelukkig toch nog vandaag!

Nou als jij nou zaterdag voor de luierbroekjes voor iedereen zorgt haha ;) Heb van een collega een pak gekregen, haar zoontje had ze niet meer nodig...maar dat is maat 6 en echt nog veel te groot.

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Faya, Marijn, Nick, Amy, Yannick, en 2 beebs op komst en 1 in de maak, toch Lin ;) hahaha

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hihi best bijzonder toch he, al ruim 3 jaar zo een clubje :) Erg leuk!

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja maar voor hun hoef je allemaal nog niet te betalen, dus tellen niet mee voor het groepsarrangement ;)

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Joehoeee Zaph....eindelijk geslaagd voor de laarsjes!

Linda: Jaime dus al helemaal voorbereid op zaterdag, de kids zullen het vast super naar hun zin gaan hebben!

Ik ga slapen meiden....trusten!

Deel Deze Pagina