Heb ook geen pakken meer kunnen scoren vandaag, beetje raar ook om alle rijen leeg te halen he in de AH hahaha. Hopelijk slagen jullie nog en hebben we allemaal korting . Brennie vs Lin: Jullie elkaar ng nooit gezien!?!??!!??!1/ Huh!??! Nou spannend hoor, komt vast goed. Brennie: Lekker he als je zelf zo lang kan blijven liggen en de meisjes zich op bed amuseren. Jill kan wel de hele ochtend op bed liggen met de tv aan, ik moet alleen zo nu en dan ff zappen van haar, hahaha. Kel: Arme Daynah, beetje verdrietig op de psz. Jill had afgelopen maandag ook helemaal geen zin en was ook verdietig en liep met drziel onder dr arm, Lin: Lekker geklust dus! Goed zo Was je ovu test duidelijk? Sap; Waar ben je?? Ziek?? Nee toch? Sem: Heerlijk dadelijk een bad en openslaande deuren. Lijkt me wel lekker hoor zo een heel nieuw huis. Veel plezier vandaag met t zomerfeest. Wat een heerlijk moment van de dag zeg, 2 kids die slapen, mama ff rust................zucht. Ben je af en toe ook echt aan toe hoor. Ga nu ff lezen en niksen met een kop thee op de bank. Zie jullie morgen allemaal. Neem ook fototoestel mee voor een groepsfoto Leuk! We zijn wel met heel veel he. Hihi. De draaimolen, achtbaan etc is in 1x vol met al onze kids. Gezellig. Zou voor de mama''s met nog maar 1 kindje lekker een buggy meenemen, idd voor je spullen zoals Kel al zei en ook lekker dat ze af en toe in en uit kunnen stappen. Jill moet nu maar meehobbelen met de kinderwagen en af en toe ff op de stang staan, of achterop, ze heeft zo dr eigen methode zonder plankje Liefs
Heel veel plezier morgen! Jammer dan ik er niet bij kan zijn. Maar bruiloft is ook leuk. Al zie ik er wel tegenop, ben weer misselijker dan eerst, bah. Deze zwangerschap gaat voor jullie misschien snel maar voor mij nog veel te langzaam.
Oooooow ik ben zooooooo blij,Fenna is thuis. We mochten haar vanochtend meenemen. Ze is gewoon 90 gr bijgekomen (je had gelijk zaph ) Ze is iedere keer maar 30 a 40 gr bijgekomen en nu dus opeens 90gr. Ze wou gewoon naar huis Gelukkig had ik de maxicosi al in de auto staan. En anders was ik er zeker snel om gereden naar huis hahaha. Ik was zooooo blij,heb echt staan huilen toen de arts zei dat ze mee mocht. Ik heb haar de hele ochtend niet losgelaten thuis. Ze is zo lief,huilt niet om een voeding. Ben benieuwd hoe dat vannacht gaat. Kan me niet schelen dat ik eruit moet vanacht,ben veels te blij dat ze thuis is. Hier heb ik zolang op gewacht. Ik wens jullie heeeeel veeeeel plezier morgen en veel fotos maken he? Volgende keer ben ik er ook weer bij. Doei doei. *ga weer verder genieten*
JIppie Trena, geweldig! En van jou willen we heel veel thuis foto's zien met Jelte, Yorben en Fenna erop ! Panda: Klote voor je meid, kan me voorstellen dat t dan nog heel lang duurt deze zwangerschap.
Nou met de 2 pakken van Brennie, hebben we nu precies genoeg kortingskaarten he! Sap, LIS en Sens krijgen dus ook een pak van Brennie of mij als ze ondertussen niet zelf al hebben
He Panda balen zeg dat je weer misselijker bent. Zou het dan toch een meid zijn? Waar zullen we morgen afspreken ivm die pakken?
Trena!!!! Wat fijn voor jullie!! Nu kun je heerlijk uren met Fenna op schoot zitten! O f#ck! Ik heb vanmiddag ook nog 2 pakken gescoord! Haha. Kellogg's ziet haar omzet omhoog vliegen! Gelukkig... Voor iedereen korting! Am: ik ken het niet daar dus geen idee waar we af moeten spreken. Vlakbij de kassa's dan maar? Ik rij ook om 9 uur weg. Zometeen nog proberen nieuwe schoenen of laarzen te scoren.
Goodevening, LIS: Zo voor jou nu ook lekker weekend. En jij ook nog 2 pakken gescoord...hahahahaha we hebben zeker genoeg nu. Trena: Jaaaaaaaa wat heerlijk dat Fenna thuis is zeg. Lekker genieten nu van het gezinnetje en een hoop foto's maken van Fenna en haar grote broers. Zap: En nog lekker lang kunnen genieten van de rust vanmiddag? Panda: Jij ook veel plz morgen op de bruiloft. Jammer dat je nog steeds zo rot voelt. Vanmiddag lekker naar de speeltuin geweest en de kinderen hebben zich enorm vermaakt en ik en mijn oud collega zaten lekker in het zonnetje te babbelen. Heerlijk hoor. Tot morgen allemaal en rijd voorzichtig. Denk dat we het beste nu bij de kassa kunnen afspreken. Ik wacht daar wel op jullie. Liefs kelly
He lieve meiden, Ik ben er ook nog hoor, maar ben druk geweest met andere dingen en had zonet mn gehele schoonfamilie op bezoek (waren net terug van 3 weken Frankrijk). Maar kijk er ontzettend naar uit om jullie morgen weer te zien!! Brennie: onwijs bedankt dat je nog ff bent gaan shoppen!! Hihi, lig wel in een deuk om al die pakken cornflakes!! Morgen kletsen we bij!! Tot aan de kassa!!! Liefs Sap
Goedenavond meiden, Joehoeeee, Fenna lekker thuis bij dr papa, mama en grote broers, wat ontzettend fijn voor jullie Trena, eindelijk! Ben benieuwd naar de eerste spam van thuis. Maar eerst maar even heel erg genieten! ff snel, want ben popstars aan het kijken en lekker aan t bankhangen met Len.... Zomerfeest was erg geslaagd Jayna zich enorm vermaakt met Naomi, meisje dat vorig jaar bij haar in de groep zat op psz, echt dikke vriendinnen. Hadden elkaar bijna 3 maanden niet gezien, maar klikte meteen weer. Hele tijd samen dansen en knuffelen, zo lief. Hihi....iedereen aan de Kellogs.....ik kom ook wel bij de kassa´s, kunnen de mensen om ons heen ook lol hebben om alle pakken kellogs die tevoorschijn komen...haha! Monique, als jij het met die pakken op de parkeerplaats handiger vindt, sms je me nog maar ff. Ga er weer vandoor, ik heb er zin in morgen! Rij voorzichtig allemaal! liefs Sem
Oh haha die kellogs geweldig! Aan de kassa's afspreken is prima.Heb deels spullen al in de tas gedaan. Zo nog ff de tom omwisselen want Juan zit er nog in en daar heb ik hier niks aan heh. Vanmiddag met Jaime gaan shoppen. Schoenen gevonden. Zelfde laarzen als Kel voor Daynah wilde of heeft gekocht alleen in grijs. Reuzin dr voeten gemeten en dat was maat 27 . Die laarzen vallen groot dus die vrouw kwam met maat 26 en die past ze. Ik laat het ff hierbij morgen zien we elkaar weer. Zal wel ff spammen. Chiel is naar zn ouders gegaan komt morgenavond weer terug. Ik had net nog zo'n test gedaan en die streep is nu nog veeeeel blauwer dan gisteren.Morgen dus nog maar ff gezellig doen. Moet er ook niet te druk over maken. Gaat niet lukken zo weet ik ook wel. Hier komt de spam als het lukt dan. xx
ow Lin, ik blijf nog heel ff, ben benieuwd naar je spam! Hihi....die Jaime met zonnebril in t zwembad!