November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh ja de draaimolen! Hier nog een keertje.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en dit was leuk. vier meiden op een rij.
    Het uitstappen was ook erg grappig maar daar heeft Sap echt heel mooie foto's van ;)

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En nog een keer....

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jammergenoeg waren dat mijn foto's. Was vergeten de batterij van de camera op te laden...handig heh?

5. Wij zijn ook weer thuis. Wij vonden het echt supergezellig vandaag.
    Daynah viel binnen 2 min als een blok in slaap en toen we thuis kwamen werd ze pas wakker.

Ik reed nog wel een keer verkeerd miste de afslag naar Utrecht....handig. En er zat nog een wesp in de auto toen we wegreden. Gelukkig ging ie snel naar buiten toen ik mijn raam open deed. Daynah sliep al anders was er grote paniek in de auto.

Wij gaan even een boterhammetje eten en lekker douchen en dan vanavond naar een verjaardag.............bleghhhhh echt geen zin in.

Foto's zijn leuk geworden Lin en Monique.

Liefs Kelly

6. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Wij waren om 16.30 uur ook thuis. Ik zag je nog onderweg Lin maar je zag mij niet volgens mij.
    Jesse was ook snel in slaap, marijn was wakker. Heb ik maar koekjes zitten voeren onderweg zodat hij stil bleef en Jess even kon slapen. Maar eenmaal thuis zag ik dat hij wat chocola eraf had gesnoept en de 2 koekjes weg had gegooid. Ach, ze zijn wel lief geweest vandaag.

Vond het ook erg leuk om iedereen weer te zien. Volgens mij was de laatste meer in januari en toen was ik de enige met 2 kids toch? Zijn we toch weet mooi wat kroost rijker hè.

Ga van de week even kijken wat de foto's zijn en filmpjes want ik kan nu niet op de pc. Wes is nog aan het klussen op zolder.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Dat was dus ook het eerste dat mij opviel hahaahahahah

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Fenna hebben we nog geen 1 keer horen huilen,ze is zoooooo braaf.
    Heb vannacht mn wekker om 3u gezet omdat ze wel haar voeding moet hebben doordat ze zo klein is.
    Ik moest haar echt wekken om te eten en om 7u15 heb ik haar weer wakker gemaakt om te eten.Ongelofelijk he.Vandaag heeft ze ook de hele dag geslapen.
    Tis zo´n engeltje.
    De visite komt nu pas op gang na 14 dgn.
    Maar ga het rustig aan doen hoor,niet gelijk volle bak.
    Alleen wanneer het mij uitkomt.

Hoe hebben jullie het gehad in Apeldoorn bij Juul de muis???

Zo ga nog een beetje spammen van Fenna als jullie dat goed vinden???

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Fajah ik zou wat je zegt maar rustig aan doen hoor en lekker genieten van je gezin. Die visite wacht wel! Je hebt lang genoeg moeten wachten tot ze bij jullie thuis is. En kom maar op met de spam van het lieve poppetje hoor!!!

Chiel is onderweg. Veel dingen besproken begraven/cremeren, waar, wie uitnodigen, welk koor (en kerk ws). Hij vond het wel pittig. Als hij zo thuis is zet ik lekker de mosseltjes op. Jaime heeft al een boterham.

Net dus nog zo'n test gedaan maar de testlijn was nu veeeel lichter dan gister nog wel een beetje testlijn. Maar dus op het goeie moment gedaan.

Neem vanavond wel lekker een glaasje wijn bij de mosselen, kan toch geen kwaad?

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Oooow zie nu de fotos van apeldoorn,wat leuk.
    Jullie hebben ook erg mooi weer getroffen he?

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha Lis Marijn alleen de chocolade er vanaf gegeten...Hij is echt schattig en zo gegroeid ten opzichte van de vorige keer bij het pannenkoekenhuis.

Oh er wil er hier eentje nog een boterham. BRB.

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ooow ga eerst ff eten,Chris heeft frietjes gehaald.
    Kom daarna spammen van Fenna hoor.

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ok en smakelijk ik kom zo nog ff kijken.
    Had helemaal overheen gelezen van de pseudokroep. Charissa dat is echt vervelend. Gaat het nu wat beter met hem? Zoontje van een collega van mij heeft het ook en dat komt bij hem steeds weer terug..niet zo leuk.

x

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Wij vonden t ook erg geslaagd, Jill sliep na een kwartiertje in de auto, Yannick al meteen.Thuis ene boterham voor Jill want die was kapot en toen samen met Yannick in bad. Deed ik wasgel op mn hand boven t badmatje waar Yannick heerlijk op lag te drijven, begon hij me toch te brullen, jeetje wat zielig. Denk dat ie een druppel van die troep in zn ogen heeft gekregen. Heeft een kwartier keihard gehuild met dikke tranen, zoooooooo zielig. Hij viel uitendelijk in John zn armen in slaap en ligt nu te slapen als een blok. Voel me helemaal schuldig, maar al zou ik t nog een keer willen doen, dan zou t niet eens lukken zo klein is/was de kans dat zoiets gebeurt. Helemaal rood oogje nu, heb t wel uitgewreven met een nat koud doekje maar toch.

Al met al was vandaga wel erg geslaagd en warm. Wat een gedoe he met zoveel kinderwagens bij elkaar.

Am: Fijn dat je de kleertjes leuk vond/vind. Nogmaals alleen t spijkerbroekje heeft Yannick 2x gedragen en dat Noppies pakje 1 dagje(zn geboortedagje) en toen ging ie al niet dicht, hahaha. Kijk maar wat je ervoor wilt terugdoen, maat 74 is prima.

Heb maar weinig foto's gemaakt, Am heeft er weer een heleboel geplaatst, leuk! Am wil je mij de foto's toemailen?!?! Thanks.

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lin; Lekker mosseltjes en op t goede moment gesekst! Prima!!! Je bent vast zwanger nu en een wijntje kan uiteraard vanavond! Geniet van je mosselen.

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Trena: Wat fijn dat Fenna zo zoet is. Heerlijk he een meisje ;) hihi. Voelt t anders?!? Nee toch!? Wel leuk, zeker voor later een dochter. En is ze alweer 2 weken joh, time flies! Spam maar raak, graag!!!!!!!!!!!!!!

17. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi,

Hier zijn we ook weer thuis, rond 17 uur waren we d'r. Milou sliep na een minuut en Amy niet :$ Na een half uur heeft ze een klein half uurtje geslapen en toen was ze het autorijden zat en ging jengelen. Eenmaal thuis weer lachen en niet eens moe. We hebben d'r om half 7 al op bed gelegd en het was snel stil.

Foto's zijn leuk, lin en AM! Ik zal morgen ook ff kijken. Ik ga nu relaxen.

Ik vond het ook erg leuk om elkaar weer te zien. Wel druk zo met alle kids, ze worden echt groot! Ipv luier wisselingen was het met z'n allen naar het toilet :D

Tot morgen, x

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Hier ook vroeg rust in huis...meiden beide om 18.45 uur in diepe slaap. Allebei hele eind klaar wakker in de auto:$, Jayna liedjes zingen en hele verhalen en Faya maar lachen. Len had nog beloofd dat we naar de Mac zouden, had ik helemaal geen zin meer in, maar goed, meteen maar door gegaan. Jayna heeft daar nog kipnuggets en patat zitten eten ( de vreetzak vandaag ) en ook Faya heeft nog lekker gesmuld. Daarna douchen en meteen naar bed.

Ik vond het ook een gezellige dag zo met elkaar. Idd wel druk met al die kids en dan in zo´n park met al t lawaai om je heen. Maar goed, Jayna vond het echt prachtig, atracties waren erg leuk voor die kids vond ik.
    Leuke spam zie ik al, ik zal morgen ff spammen, want batterij van camera zit in de oplader.

Ga K2 zoekt K3 kijken zo, leuk!

Bedankt voor de leuke dag allemaal!

Liefs Sem

P.s Trena......kom maar op met die lieve Fenna spam!

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sorry sorry,kreeg visite vd buren,maar spam komt er zo aan hoor.

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ben dr nog hoor dus kom maar door met spam van het poppetje.

Deel Deze Pagina