aaaaaah Trena, wat ontzettend lief! Eindelijk je 3 kids samen op de foto, wat een trotse broers! Echt een plaatje die 3 samen!
Oh zo lief de jongens bij je meisje. Echt superschattig. Jelte kijkt ook echt heel trots heh.Lief Ik ga nu slapen hoor...of althans voor de zekerheid nog ff oefenen
Goedemorgen allemaal, Daynah was volgens mij zo erg moe van gisteren, dat ze vanmorgen heeft uitgeslapen tot 8.15 uur, ja dat is hier uitslapen! Gisteren natuurlijk naar de verjaardag geweest en toen kwam Daynah met het boekje wat je bij de kassa kreeg in Juliana Toren. Liet ze aan iedereen zien waar ze was geweest en bij de achtbaan zei ze dat ie heel hoog en heeeeeel hard ging....hahahahahahaha. Ze is nu naar mijn schoonmoeder en het boekje ging weer mee. Mama heeft een rustdag vandaag, dus ga even schoonmaken . Sabino is gisteren met de babykamer begonnen. Muren zijn nu aan het drogen dan kunnen we van de week gaan verfen. Lin: Ik had de vakantiefoto's nog helemaal niet gezien, maar wat zijn ze leuk geworden. Jullie hebben het echt heel leuk gehad. Wel heftig hoor voor Chiel om de begrafenis te gaan regelen voor zijn vader. Trena:Wat een poppetje is Fenna zeg en leuk eindelijk een foto met zijn 3-tjes. Iedereen is gelukkig weer veilig thuis gekomen. Geniet allemaal lekker van je zondag. Liefs Kelly
Wat een ontzettend lieve Fenna spam!!! En wat een klein popje is ze toch nog! Ik vond het ook leuk jullie gisteren weer allemaal te zien. Jammer dat Lieke zo chago was, pffff. Ze is nog steeds niet echt te genieten dus ben bang dat ze gewoon ook niet helemaal lekker is. Straks ff met mn moeder en zusje op stap en einde van de middag naar de kermis (hoe bedenk ik het, weer met Lieke naar een kermis, welja we zullen zien hoe het gaat) Tot later meiden, Liefs Sap
Lin:En nog geklust? Erg hoor voor Chiel dat het nu allemaal zo dichtbij komt dat zn vader komt te overlijden.Hoe gaat hij ermee om? Sap:Oei was Lieke chaggie?Mss verkoudheid op komst? Alles goed met Nick? Kel:Oow leuk ook aan de babykamer beginnen. Welke kleuren ga je doen? En ga je behangen of verven? Hier weer goede nacht gehad.Fenna om 22u laatste fles gehad en heb de wekker om half 4 gezet en haar toen weer gewekt voor flesje,anders had ze gewoon doorgeslapen denk ik. Yorben zei vanmorgen: Zusje hebben we gekocht in de winkel hahaha. Toen Yorben net geboren was vroeg Jelte wanneer Yorben weer terug naar huis ging hihihi.
Trena: Ahhhhhhhhhh wat is ze toch mooi en lief klein en wat zie jij er alweer goed uit zeg, ben jaloers! Geniet van je prachtige gezinnetje en jullie auto is ook geweldig! Sap: En leuk geweest op de kermis met Lieke hahahah. Vanomrgen ontbeten in Leidsenhage. Daar kun je voor 5 euro pp excl drankjes onbeperkt ontbijten. Was heerlijk. Daarna doorgereden naar Sandra en naar de kleine Lisa gekeken. Ow wat een klein meisje weer. Hebben ze naast elkaar in de box gelegd(Yannick en Lisa) wow wat hebben wij dan al een reus zeg! Enorm gewoon. Als ik de foto heb zal ik em spammen. Jill ook strontverkouden ineens, heeft bijna geen stem meer. Ze is nu ff een uurtje met opa en oma mee dus hebben wij heel ff rust in huis met een slapende Yannick. Ga weer ff lekker verder met niks doen. Liefs en fijne zondag