November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Trena: wat een mooi lief klein meisje!! Echt super dat jullie nu zo heerlijk kunnen genieten! En de auto is ook mooi!
    Hihi zusje in de winkel gekocht.

Kelly: haha hier ook met het boekje erbij alles vertellen. Wat fijn dat Sabino aan de babykamer begonnen is! Weet je al welke kleur er op de muur gaat? En al een kast gevonden?

Sap: hoe is het met Lieke? Wel gezellig vandaag? ;)

Zaph: he Jill niet ziek worden hoor...maar het is ook wel een erg wisselende temperatuur steeds.
    Ben benieuwd naar de foto van Yannick en Lisa!

Hier maar aan de commode begonnen, deel staat nu in de grondverf.
    Kyllian ligt met papa op bed te slapen. Soms lukt het om hem te laten slapen door bij ons op bed tv met hm te gaan kijken.

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    #25582 brennied, 20 sep 2009
    Laatst bewerkt: 20 sep 2009
    Hoi allemaal!

Trena, wat een lief poppetje is Fenna zeg...en dr broers zo trots!! Leuk! Fijn zeg dat ze lekker thuis is nu, en ook nog zo zoet is.
    Wat een auto !! Mooi hoor ! Kan dat makkelijk zo met z'n 3'en op de achterbank met stoeltjes en maxi-cosi's?!

Lin, heftig zeg zo'n bezoekje voor chiel aan zijn vader....sterkte!
    Dus op tijd geklust...hier wordt geduimd :)
    Milou wilde vanochtend mooi vlechtjes net als Jaime :)

Zaph: zielig voor Yannick......maar niet schuldig voelen hoor. Kan gebeuren. Lekker zo'n ontbijtje. En lisa dus al lekker gezien. Yannick is ook al groot maar scheelt ook veel jongen of meisje.

Sap: veel plezier op de kermis ;)

Kel: haha die Daynah met haar boekje. De achtbaan indruk gemaakt :D...milou pakt hem ook iedere keer om te kijken. Leuk is dat!

Wij zijn vanochtend wezen fietsen met de meiden, in het bos roodkapje gezocht :D en bij mijn zus koffie gedronken. Toen waren ze doodop en liggen nog steeds te slapen.

Ik zal ook nog even spammen

Ik zal ook nog ff spammen.

3. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Zaph en Jill....

4. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
  5. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ze zaten zo mooi op de stoeltjes

6. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Lieke staat hier lief op...

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    ik moet wat typen anders plaatst ie hem niet....

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Jayna...ik wil een handje?!

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
  10. Wat een leuke foto's allemaal van gisteren.

Trena: Ooow heerlijk toch zo'n nachtje. Fijn dat het allemaal zo goed gaat en mooie auto ook.

Zap: Zo zeg dat is echt geen geld zeg voor dat ontbijt. En ook even gezellig. Lisa was dus een droppie. Heb je nog even van je rust kunnen genieten.
    Ach Jill dus helemaal niet lekker.

Brennie: En roodkapje ook gevonden ;)

Monique: Jij bent dus ook weer begonnen met de babykamer. Wel weer leuk als het over een paar weken gevuld is met een baby erin.

Sap: Ooow leuk kermis. Vond Lieke het nu wel leuk en wilde ze wel in attracties?

Ik ben echt al heel de dag aan het opruimen en grote schoonmaak gedaan. Wel lekker als Daynah er dan niet is, kan je lekker doorgaan.
    Heb nu wel last van mijn rug, maar ja je moet er wat voor over hebben.

Jullie vroegen naar de kleur van de babykamer. Ik denk dat het wit met licht roze wordt. Echt voor een meid dus. Ik heb nog wel een kast gezien bij Praxis en die lijkt wel een beetje op de meubels die we nu ook hebben. Wil nog even verder kijken en anders kopen we hem gewoon.

Ik ga even liggen, voordat Daynah thuis is met Sabino.

Liefs Kelly

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hallo,

Leuke foto's weer! Het was ook echt heel gezellig!

Brennied Milou ook vlechten. Het is zo'n gepriegel heh? Jaime was vandaag zonder het spul weer krullebol..haha.

Zaph klinkt leuk zeg dat ontbijt. Waar is dat precies? En had Jill veel gegeten? Of door verkoudheid niet?
    Ben benieuwd naar de foto!

Kel oh leuk licht roze op de babykamer echt schattig! Volgens mij zijn die kasten van de praxis altijd prima.

Sap haha lieke chago. Volgens mij was ze ook gewoon wel een beetje moe of niet? Nick is echt een zoet mannetje net als Yannick.

AM welke kleur wordt de commode of had je dat al gezegd? Die chocodingen vindt Jaime erg lekker :).

Fajah wowie dat is nog eens een leuke auto zeg! Hihi geweldig en de kleur is ook mooi voor zo'n auto. Heb je er al in gereden? Automaat is ff wennen volgens mij maar als je het even rijdt is het prima.
    Lekker hoor dat Fenna zo zoet is en lekker slaapt!

Hier gister nog geklust hoor..haha. Je weet nooit heh. Mosselen waren gisteren prima. Lang met Chiel gepraat over het bezoek aan zn ouders. Hij gaat er redelijk mee om, vindt het eigenlijk onwerkelijk.

Wij hebben een heerlijke dag gehad. Vanochtend werd Jaime om 9 uur wakker. Nog even in bed gelegen daarna hebben Jaime en ik ontbijt gemaakt, lekker met croissants en een gekookt eitje (en Jaime de chocodingen..haha).
    Daarna eerst de tuin flink gesnoeid (klimop) is alles weer een stuk ruimer want het ding was wel 40-50 cm dik :$.
    Boterham gegeten en naar Kasteel de Haar gegaan in Haarzuilens. Dat is echt een aanrader ook voor kindjes met de leeftijd van onze kindjes. GEweldig! Kasteel niet van binnen gezien want het was zulk mooi weer. Helemaal door de tuinen gewandeld daar. Kastanjes (veel) gezocht en gevonden. En grappig want er stond een boom en daaronder lagen allemaal hazelnootjes. We zijn dus gaan rapen met zn drietjes en alles in mijn tas..haha. Gingen wel met 2 kg hazelnoten weg..haha. Vrijdag gaan Jaime en ik er een cake ofzo van maken.

Jaime is nu bij mijn ouders. Wij gaan dit fijne weekend nog even leuk afsluiten voor de werkweek weer begint. Lekker eten bij de Griek.
    Vind trouwens de seks van afgelopen keren dat je dan zo probeert een baby te maken ook wel apart eigenlijk, was ik vorige keer niet zo mee bezig bij Jaime. Misschien is heeft er wel een bevruchting plaatsgevonden donderdag of vrijdag of zaterdag. Ben heel benieuwd. Ik ga die test trouwens nu niet meer doen hoor. Die dingen zijn al duur zat (7 stuks voor 31 euro).

Kom vanavond nog ff langs.

XXX

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    #25592 Jelyor, 20 sep 2009
    Laatst bewerkt: 20 sep 2009
    Lin;Ik hoop zo dat je zwanger bent/word.
    En als je goedkope ovu testen wilt kun je ze bestellen bij Sensitest.nl daar zijn ze niet duur.
    Automaat rijd wel lekker eigenlijk,maar je hebt wel de neiging om je linkervoet te gebruiken.

Brennie:Leuke fotos van gister.
    3 kindjes op de achterbank gaat heel goed,ruimte zat.
    Nog steeds tevreden met je nieuwe bank?

Kel:Ben benieuwd naar het eind resultaat vh babykamertje. :)

Am:Voel je je nog steeds goed,of begint het zwaarder te worden?Begint nu ook te korten voor jou he?

Zaph;Ooow wat geweldig dat het goed gaat met Sandra en Lisa.Gauw spammen die foto.

Fenna heeft net weer flesje gehad van papa en ligt bij hem op zn borst te slapen nu.Ze is echt heel lief.Vanmiddag hebben we heerlijk een stukje gewandeld,het was zulk lekker weer.
    Morgen showen op het schoolplein als we de jongens naar school brengen :) en daarna bij mn vriendin en Isa langs,kijken hoe het daar gaat.

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Wat een leuke foto´s allemaal, ik zal ook nog ff een paar spammen.....

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    wachten op het treintje...

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Daynah en Jayna....2 giechelende dames samen..

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Jill doet nog even een schietgebedje voor het bobslee avondtuur.....haha

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006