Goedenmiddag meiden, ff snel, want zit op mn werk en heb t druk.... Kel: oww, lekker zeg een weekendje weg voor de boeg, CP is altijd leuk! Hopelijk snel betere nachten voor jullie, kun je wel gebruiken met die kleine meid in je buik. Lydia:jij ook nog gefeliciteerd met jullie 4 jarig huwelijk he. Leuke avond gehad gister? Lief hoor die foto van de jongens op bed met hun flesje! Zaph: gelukkig Jill wat opgeknapt, zal haar toch iets niet lekker hebben gezeten. En yannick alweer aan de rijstebloem, gaat hard zeg! Toevallig net gister alles op een rijtje gezet wat mn werkrooster t/m december betreft. Oktober drukke maand met of werken, of verjaardagen in de weekenden....grrrrr....gaat mn weekendje stappen! Linda: en.....heb je al een voorgevoel???? Duimen blijven draaien voor je! Brennie: jij dus ook weer aan het sporten, goed van je hoor! Hier al veeeel te lang niet gedaan! Hier gister niet meer uit eten geweest. Kwam iets tussen voor mn ouders, dus hadden geen oppas. En Jayna was ook nog wat koortsig, dus maar thuis gebleven en toen de kids op bed lagen bij de italiaan vleesschotel met salades en patatjes besteld. Als toetje zelf lekkere sorbet gemaak. Was erg lekker en met wijntje er bij ook gezellig thuis. Na vandaag weekend, hebben lekker niks.....daarna alleen maar verjaardagen in oktober en soms werken in het weekend met mn nieuwe baan straks. Gaan zaterdag ff shoppen in leeuwarden. Moet zelf nieuwe laarzen en kleren en ook voor de kids nog ff wat. Voor Faya ff leuk setje voor dr verjaardag zoeken. Ga gauw verder hier! Liefs Sem
Lin: Leuk, de Efteling geboekt! Welke kamer heb je? Mn vriendin is nogal op de centjes en kijkt altijd bij t uiteten gaan nogal op de rekening etc, maar ze boekte wel t Efteling hotel met een van de duurste kamers!!! Vaag hoor, ze hadden toen die Noorderlicht kamer. Wel mooi, maar geloof dat ze 400 euro kwijt waren voor 1 nachtje en dagje park!! Dat soort acties snap ik dan dus echt niet. Ieder voor zich hoor,maar ga dan niet scheel kijken als een van ons wel een voorgerechtje neemt en zij zelf niet. Heb ook nog folium voor je hoor, indien nodig! Charissa: Klinkt leuk de plannen voor de wonkamer en de kinderkamer. Is Quinten al van zn helmpje af? En merk je t verschil goed? Sem: Ow wat jammer, stappen zonder jou!??!?!?!/ Balen hoor. Maar Sap, Kel en ik moeten ook nog ff gezamenlijk kijken wat wel en niet kan hoor. Lekker ff shoppen in Leeuwarden, gezellig. En je kleinste meisje alweer 1 bijna. Druk maandje is oktober voor jullie. Lydia: Hahahah wat een geweldige foto van je knullen! Hahaha, zo ligt t spul er hier s morgens ok altijd bij. Lol. Alleen houden wij t flesje voor Yannick nog vast De rijstebloem gaat er al 2 avonden prima in. Yannick vindt het heerlijk. Verder vanmorgen een kwart potje fruit gehad en dat smaakte hem geloof ik ook wel. Hahaha. Vanavond aan de sperzieboontjes eens kijken hoe hij daar op reageert. De ontlasting is ook nog normaal en hij lijkt geen last te hebben van t vaste voedsel. Ga ff knuffelen met mn mannetje, Jill slaapt al. Vanmorgen ff naar de speeltuin geweest en is nu bekaf. Laterz
Helleu, Wat een rust! Zaph dat is idd suf zeg. Ik vind 400 ook wel erg veel voor kamer en dagje park. Al ben je in het park natuurlijk ook nog veel kwijt heh. We hebben weer die torenkamer. Was 30 euro duurder dan de 4 persoonskamer. Alleen heb je dan die toren waar je haar bed in kan schuiven..haha. Beetje eigen belang. Waren 260 kwijt met diner ontbijt en krijgen dan nog 40 terug om in het park uit te geven. Ik vind het hotel wel relatief duur hoor voor wat je krijgt maar ja. Zo'n thema kamer zou ik wel eens willen doen, maar dan moet Jaime wat ouder zijn. Relaxt dat Yannick zo goed reageert op het fruit, hoe waren de sperciebonen? Prima toch als hij het pakt..gewoon mee doorgaan! SEmmi oh leuk shoppen! Jammer van het eten zeg, maar dan doe je toch een ander keertje over? Jayna inmiddels wat beter? Lis hihi die flessen bij beide jongens! Maar dat Jesse nog een fles heeft in de ochtend joh. Dacht dat hij ook allang boterhammen at? Het is wel heeeel makkelijk heh die fles. Jaime zit sinds een paar maanden aan de bammen in de ochtend (wil zelf vaak graag beschuitje maar dat is zo'n getut en geknoei...). Meiden ik heb geen enkel idee of wel of niet. Nog steeds af en toe krampjes achtig, wat meer afscheiding had ik vandaag, zegt dat iets???? Heb geen innestelingsbloed ofzo gezien. Ik heb wel ook zo'n constant gevoel daar waar de baarmoeder zit, maar goed dat kan dus echt zijn omdat ik er gewoon teveel mee bezig ben. Wat denken jullie??? Polletje maken hahahah. Maar goed nog een ruime week en kan dan pas testen of heb je tests die meer gevoelig zijn ofzo?? XXX oh wat ik vergeet...die kat hier ging vanochtend op de grond poepen en wilde een paar schoenen vanmij die beneden nog stond er zo in doen (met dat pootje dat gekrab). Ikke opruimen natuurlijk. Normaal kan ik daar dus wel tegen maar ik ben gewoon over mn nek gegaan. Eerst de eerste helft toen zat ik weer bij Jaime met haar boterham en die geur bleef ik maar ruiken dus hup de tweede helft er ook uit. Ik was ook nog eens te laat dus in de gootsteen...kon ik dat ook nog schoonmaken vanochtend...brrrrrrr.
Geen polletje nodig hoor Lin. Gewoon preggy!! Voel t aan mn water Ennuh Am en Lin, dat doekje van bambam dat Yannick van jullie kreeg voordat hij geboren werd is een groot succes. Zonder doekje komt hij moeilijk in slaap, met doekje is ie zo vertrokken. Softie he hahaha heeft een doekje nodig. Kan dat wel voor een vent??
Ow en geen sperziebonen gegeven, hij was al aardig verzadigd geloof ik. Ga lekker expeditie kijken. John is weer werken, vanavond bij Guus Meeuwis, ben al de hele week bijna alleen Liefs
Haha Lol werken bij Guus Meeuwis dat is rot! Maar voor jou is het niet leuk! Hier ook alleen al komt ie zo thuis..sporten. Lief van het doekje. Ik vind doekjes altijd zo schattig als ze dat leuk vinden...het slaat eigenlijk nergens op een doekje, maar daarom juist..hihi. Hoop dat je gelijk hebt zap. Ik lees nu ff naar vroege symptomen hier op het forum. Kom daar weer dat tieten verhaal tegen, maar daar heb ik dus echt een normaal gevoel in. Pffffff echt irritant dit. Kan ik niet een week slapen??????? Dan kan ik meteen vlak daarna die test doen!
Je kan eerdere tests kopen Lin. www.sensitest.nl, tot 5 dgn eerder!!! Maar goed, je weet misschien nog hoe vaag t toen bij mij was dus misschien beter ff wachten. Ennuh ik heb ook nooit last van mn boobs gehad hoor, hoeft niks te betekenen. Hier nog foto's van Yannick 11 weken en Lisa 3 dgn hahaha verschil he!?
OH leuke foto's. Hij lacht ook lief. En Lisa is dan idd erg mini! Ik ben weer op cabriojacht..haha. DEze vind ik ook wel wat, mooie kleur ook: Pkw-Inserat: Detailansicht
Aaah lief die foto zaph van Yannick en lisa. Zal ook ff eentje spammen van Fenna en Isa.Fenna is 10 dgn ouder dan Isa ,maar ze is naast haar echt piepklein. Fenna en Isa: Lin:Heb geloof ik nog 2 testjes liggen.Zal ik ze opsturen naar je? Bij mij was het 5 dgn voor mn ongi positief de test.
HIhi wat een schatjes ook die Isa en Fenna. Wacht maar, over een maandje zijn ze ook allebei alweer groot. t Gaat zo snel, al vind ik Yannick nooit klein geweest. Leuke wagen Lin, vroeg me al af hoe t daarmee stond. Reclame bijna over, ff kindjes checken boven en verder kijken. Liefs
Oh beide echte meisjes hoor fajah. Maar idd Fenna is dan klein zeg en dat dan 10 dagen ouder. Zegt nu helemaal niks hoor, straks groeit ze Isa misschien wel voorbij! Ja auto is leuk heh. Al vind ik het nog jammer van die mooie blauwe die toen net verkocht was. Dat was zo'n mooie kleur! Mn zwager zei dat ik nu moet kijken omdat ze nu nog goedkoper zijn dan in winter of voorjaar. Veel mensen doen zo'n ding weg na de zomer en willen m dan snel kwijt. Als je die tests niet meer nodig hebt mag je ze wel sturen hoor. Graag zelfs! Over sturen gesproken...haha ik heb hier nog een kaart liggen voor jullie voor de geboorte van Fenna...erg heh... Het kopen van een kaart gaat nu vlot...nu het posten nog..haha.
Lin, shame on you van die kaart! Die voor Yannick zn geboorte kwam ook toen we net alle kaartjes al weer afgehaald hadden, hahaha. Beter laat dan nooit he!?