Ja was er ff bij ingeschoten.Maar goed dit weekend weer naar limburg en moet ook nog wel wat te doen hebben natuurlijk...deze is redelijk in de buurt bij mn schoonouders..dus wie weet ff kijken. Heb die wagen net naar mn zwager gemaild. Moet hij maar ff kijken of het wat is.
Haha ja dat bedoel ik. Vraag Lis maar ff die herkent het! T'is geen onwil en ik denk er dan ook constant aan maar vergeet het dan steeds....zit ik op mn werk denk ik kut...die kaart vergeten (doe ze meestal op mn werk op de post). Toen Nick geboren was gingen wij toen toch nog op vakantie. Lag die ook al dagen hier. Heb de kaart toen meegenomen naar mn ouders die brachten ons weg. Mn moeder gevraagd wil je op de post doen...hahah.
Zit toch ook soms wel te denken...het zou toch wat zijn als het meteen raak is...dat kan toch bijna niet????
En wat van deze? Ik hou alleen niet zo van leren bekleding in een auto...vind ik zo anita... Pkw-Inserat: Detailansicht
Lief al die kleintjes hier! Fenna, Yannick, Isa en Lisa Sens ik duim ook hoor!! En ja het kan echt wel direct raak zijn haha.
Wij hadden in de lease-auto ook leren bekleding, was wel heerlijk in de zomer hoor en heerlijk met de stoelverwarming aan in de winter!
Ow alles redelijk hier hoor, niet op alle gebieden maar daar ga ik liever niet op een forum over uitweiden. Ben iig net klaar met het schilderen van alle meubels, joepie!! Het weekend de commode in elkaar zetten en dan het leuke werk (babykamer verder inrichten).
Zo maak je ons wel wee rnieuwsgierig he AM! Trena: 9 mnd terug, ff kijken waar mn mannetje toen uithing lol. Lin: Tuurlijk kan t meteen raak zijn, why not?!
Wat een vervelende zeikwijven heb je toch op zo een eiland in expeditie. Zou ook helemala gek worden van die wijven! Brrrrrrr Gelukkig zit ik hier in Leiderdorp en niet daar hoewel t me wel tof lijkt om mee te doen.
kroep weer nagenoeg over. Hoest nog wel aanwezig, voor de rest gaat t wel weer goed. Ze is ook niet ziek geweest, althans beetje verhoging en blaffende hoest met gore rochels. Maar u weer ok. Wel erg moe is ze. Vamnmiddag geslapen van 13-1615(toen heb ik dr maar wakker gemaakt!)
Ik zei vergeten Nee onder ernstige dingen versta ik toch wel heel wat anders. Hou het maar op een relatiedip.