Ow gelukkig gaat het wel weer wat beter met dr. De periode van zieke kindjes is ook weer aangebroken he.
Halloooooooooooooo damesch, Ik dacht kom even snel kijken, maar jullie zijn lekker aan het kletsen geweest vanavond. Hier spullen ingepakt voor het weekend. Morgenochtend nog wat boodschappen halen. Gaan morgenavond bbq. Ik zag iig dat het droog blijft het weekend, dus dat zou wel erg fijn zijn. Iedereen een fijn weekend en spreek jullie ma of di weer. Liefs Kelly
OH AM maar relatiedip klinkt ook klote! Tenminste ik vind dat altijd wel klote. Kel veel plezier en veel foto's maken heh!!! Daynah weer ok of nog hoesterig?
Goedenavond meiden. Linda: heb er ook een goed gevoel bij, dus wie weet toch meteen raak voor je. En kan wel in 1 keer....had ik bij Jayna ook! Kel: heeel veel plezier dit weekend. Lekker genieten samen! Zaph: hihi....wat een verschil inderdaad. Yannick echt alweer een grote knul. Jill lekker lang geslapen zeg. Expeditie ook hier weer gekeken, eindelijk mannen er bij.....wat een zeikerds inderdaad bij die vrouwen, ben benieuwd wie er nu weg is gegaan. Monique: heh, vervelend meid, een relatiedip. Sterkte ermee, knuf van mij! Hier lekker weekend. Morgen met Faya naar het CB. Moest eigenlijk een maand geleden, maar was het toen helemaal vergeten. Ze moet ook weer een prik, bah...Ben benieuwd wat ze gegroeid is, want de spekkies beginnen nu bij haar toch ook wel te komen nu ze zoveel eet. Denk dat ze echt meer eet als Jayna, de vreetzak...haha.. Trusten en tot morgen! Liefs Sem
Ow ja Trena, erg lieve foto ook van de 2 meisjes, wat klein is Fenna dan nog he. Welke maat kleertjes heeft ze nu aan? 46/50 zeker?
hoi hoi, Ik ben er weer........vandaag drukke dag gehad op het werk. Gister was erg leuk; uiteten en erna naar de film. Knuf voor AM! Lin, haha ik denk ook wel dat er iets aan het groeien is bij je...het kan hoor! Leuke auto trouwens. Kel: heeeel veeel plezier komend weekend! Eindhoven is leuk shoppen! Zaph; lieve foto van Lisa en Yannick! Gelukkig gaat het weer wat beter met Jill. Trena: ook een erg lieve foto van Fenna en Isa, wat is ze dan idd klein maar ooooh wat schattig! Sem: succes morgen met de prikken, bah! Ik hou het hier even bij....morgen eindelijk weer een dagje met mijn meisjes. Trusten allemaal, x
Fenna heeft 42/44 heel klein nog.50 is echt megagroot. Heb maar 2 hele kleine pakjes de rest 50/56 dus voorlopig kan ze nog wel ff in haar kleren.
Fenna is alweer 3 weken joh,gaat echt snel. Maar heb het nog steeds moeilijk mee dat ik de eerste 2 weken van haar hebben moeten missen
Trena kan me voorstellen dat dat moeilijk is.....nu lekker driedubbel genieten hoor!! Dikke knuffel. Denk dat ik vandaag naar Hilversum ga, ff shoppen...nieuwe shoenen voor Kyl o.a. Kyllian wil alleen niet winkelen zegt ie, hij wil naar de dierentuin (zondag gaan we naar Beeksebergen).
goedemorgen! Zou een vriendin krijgen, maar belde af(mex griep!??!). Ga dus maar ff boodschapjes doen met de kindjes. Laters
Murning, Mexicaanse griep Zaph? AM veel plezier met shoppen in Hilversum! Leuk ook de Beeksebergen. Jaime vond dat toen ook heel leuk de laatste keer! Ik ga zo boodschappen doen. Jaime en ik gaan vanmiddag een taart maken. Chiel is naar zn werk. Vanavond niet naar zn ouders maar morgen. Misschien vanavond weer ff op de Wii resort! Tot later! xx
Ik kom net van de Prenatal en ze hebben op heel de collectie 20% korting, dus ik heb maar wat dingen ingeslagen die we nodig hadden..,.....hahahahahaha en anders verzin ik wel weer nieuwe dingen. En ja alles in het roze.......zal je zien dat het dadelijk een knul wordt bij de pretecho. Ik wilde dit nog even zeggen. Zometeen Daynah ophalen en dan vertrekken we. Liefs
Goedenmorgen meiden! Heeel plezier Kel! Linda.....mmmmm taart, veel plezier met het maken er van met je meissie samen! Ik ga nu richting het CB met de kids, eerst Faya wakker maken want dit is net haar slaaptijd, hopelijk is ze dan nog een beetje te genieten! xx Sem
Ow Kel das mooi meegenomen. Leuke dingen hebben ze nu weer bij Prenatal he? Nogmaals een fijn weekendje! Sem: En was Faya weer helemaal ok bij t CB? En chagrijnig door t wekken tijdens dr slaapje?! Jeetje meiden ik heb echt teveel vrije tijd hoor, blijf maar shoppen op internet. Zojuist kwamen de shirtjes voor Jill en Yannick binnen die ik had besteld bij RBB. Allebei met naam en bij Yannick een voetbal als puntje op de i en bij Jill een bloem. Hihi. Nu weer aan t shoppen voor nieuwe Uggs voor mezelf. Ben helemaal weg van deze *Nieuwe collectie - UGG Classic Argyle Knit Charcoal (9988) - bySmits.com/UGG. Jullie vinden ze ws helemaal niks, maar ik wil ze gewoon hebben voor de winter. Hihi. Vanavond John ff lief aankijken of ik ze van hem krijg Lol. Denk in t grijs. Ga nu ff lekker fotoboeken bijwerken en boekjes lezen. Net een pan groentesoep gemaakt en een salade op, heerlijk. Kindjes slapen, mama ff relaxen/ Laterz
SEmmi en hoe was FAya? Nog te genieten? Moet Jayna nu ook naar het CB dan? Ik heb voor Jaime nog niets gezien dat ik binnenkort moet komen...anders maar weer eens bellen want zul je zien dat ze dan weer fijn op een dinsdadg ofzo plannen terwijl ik op vrijdag wil (en nu mag omdat ze 2+ is). Ben benieuwd naar Jayna als ze moest hoe lang ze is en hoeveel ze weegt. Kel oh leuk weer lekker rose geshopt! Kan niet genoeg toch? Moet zeggen dat ik zelf eigenlijk nooit meer bij prenatal kom. Kreeg wel die mail met die korting. Zaph ben jaloers dat de kids slapen bij jou. Ik krijg jaime er echt niet in! Die uggs zijn wel grappig, maar blijf dat klassieke model leuker vinden. Zoals die eronder en chocolat kleur. Oh meiden ik ben zo benieuwd en stiekem denk ik dat het ook wel eens raak kan zijn. ERg heh. Ik heb sinds een uur of elf vanochtend echt kramp in mijn baarmoeder . Zo af aan af aan...En moet dan dus eigenlijk pas volgende week o worden... Jaime dr tweede boterham zit er na een uur in dus nu de voorbereidingen treffen voor de taart. Het wordt een chocotaart met glazuur en had van die suikerbeestjes gehaald die je erop kan plakken en nog chocospikkels..hahaha. XXXX