Uhhhhhhhhhh die heb ik al, alleen andere kleur........erg he!?Hihi. Twijfel of ik ze zelf zal gaan halen in de stad of via internet zal bestellen. Zit weer in mn hoofd he, moet dus meteen weer gebeuren. Balen dat de kids nu slapen, anders was ik al naar Rdam gereden lol.
Geloof me nu maar, je bent zwanger!!! Ennuh Jill wilde zelf naar bed, gek kind. Yannick doet lekker mee. Samen slapen al loopt Jill nog heen en weer te keutelen boven
En Zaph heb je ze nog gehaald toen de kids wakker waren? Misschien vanavond halen als je nog niet bent geweest? Of is er in de buurt dan geen koopavond? Zo taart staat in de oven. Met de mixer vond ze niks dus dat mocht mama doen. Ze wilde wel de beslagkom uitlikken . Is ze nu nog mee bezig. Ik wou dat het volgende week was!!!!
Hahaha die Lin, je bent er lekke rmee bezig he!? IN gedachten al de babykamer aan t inrichten? Hebben jullie overigens nog wel ruimte in je huidige huis voor een 2e? Of moet je ng verhuizen voor die tijd mocht t raak zijn?
Nee hoor zo erg is het niet maar ik vind het wel heel spannend. Hier nog wel ruimte althans dan zou Jaime naar boven moeten naar de studeer of logeerkamer. Logeerkamer is groter maar goed dan kan er niemand meer blijven slapen heh. Ah dat zien we dan ook wel weer...als het raak is duurt het nog ff! Ik ga ff mn witlof snijden en beetje koken. Eten vanavond witlof ham en kaas! Jummie!!
Jippie de wintersport is definitief in februari!! Heb dr nu al zo een zin in. Schoonouders zijn ook mee, dus wij kunnen ook samen skieen en hebben dan ook een oppas . Vlakbij Lech, gaan we de koningin spotten, lol. Zo de boerenkool staat hier op. Lekker. Mn lievelings eten
Leuk en erg handig dat je schoonouders ook meegaan!! Kunnen jullie zelf idd ook nog ff skien! Oh boerenkool ook lekker! Jummie met mager worstje erbij en rookworst!
Goedenavond meiden, Zaph: haha...jij weer aan de Uggs....ik moet zeggen dat ik die nieuwe collectie van dit jaar mooier vindt dan het basis model. Die Jayna heeft staan haar ook erg leuk. En heb je ze nog gehaald? Want als jij het in je hoofd hebt...hihi....weet nog wel dat je ze toen in Heerenveen tijdens de lunch nog bent gaan halen. Heeft de boerenkool gesmaakt? Linda: leuke banner! En nu dus de dagen aftellen tot je kan testen! En smaakt de taart lekker? Jayna moest nu niet naar het CB. Met 3 jaar moet ze weer, die afspraak staat hier al heel lang. Krijgen ze oogtest geloof ik. Nou Faya weer helemaal goed gekeurd hoor. Ze was alleen woendend toen ze de prikken kreeg, echt krijsen joh. Maar was al snel weer over. Ze weegt nu 9160 gram en is 75 cm. Eind van de dag werd ze wel wat jengelig en het eten ging er ook maar moeizaam in. Denk dus toch wat last van de prikken....hoor dr nu weer, dus hoop dat we vannacht een beetje kunnen slapen... Morgenochtend richting Leeuwarden met de kids. Lekker shoppen. Fijn weekend! Liefs Sem
Zap:Mmmmm boerenkool,lekker zeg,eet ik ook erg graag. Leuk de vak.geboekt. Niet fijn voor je vriendin dat ze mex griep heeft.Laat haar maar uit je buurt blijven dan.Oooow je bent niet alleen,ik heb ook al teveel geshopt online hoor,voor mezelf en voor de kids,niet normaal.En vooral rokjes en jurkjes voor fenna Am:En nog geshopt? Lin;Echt spannend ,maar heb ook echt het idee dat het raak is hoor. Hier druk met kraamvisite,het begint nu een beetje op gang te komen. Vanmiddag een vriendin op visite gehad met haar zoontje en dochtertje en ze vertelde dat ze zwanger is vd derde dus,zooooo leuk voor haar,ik moest er gewoon van huilen zo blij was ik. Ze straalde helemaal en had nog niks gezegt,ze is ook nog maar 4 wkn. Ik had gelijk door dat ze zwanger is. Verder vanmorgen CB hier gehad om Fenna te wegen,ze weegt nu 2610 gr,goed gedaan toch op een week tijd van 2360 naar 2610 gr. Komt vast door al die liefde en knuffels die ze van me gekregen heeft Ze is zo lief en schattig.Ben compleet nu,al zal ik wel altijd die kriebel blijven voelen denk ik bij het zien of vasthouden van een babytje.
Lin: wat spannend, over 7 dagen al je NOD....ik ga duimen!!! Een juni kindje dan alweer toch. Kelly: hihi jij ook geshopt bij de Prenatal. Hier ook, in Hilversum dus. Was maar een hele kleine Prenatal, dus morgen gaan we nog ff naar de Prenatal in Utrecht voor een paar dingen. Zal daar wel stuk drukker zijn. Zaph: uggs verslaafde Ben benieuwd naar de shirtjes van de kids. Ik wil ook nog een eerste pakje met naam bestellen via RBB of Simply colours. Sem: hoop dat Faya niet te veel last heeft van de prikken en jullie morgen lekker kunnen shoppen. Trena: wat fijn zeg dat ze zo goed gegroeid is! En kan me voorstellen dat je flink online aan het shoppen bent voor dr haha. Leuk dat je vriendin ook in verwachting is van de derde. Hier ook behoorlijk geshopt vandaag Zowel in Hilversum als online. Tja salaris was weer binnen he Kyllian iig nieuwe schoenen en voor hem nog muts, shawl, handschoenen online, want die kon ik nergens meer vinden. Hij is nu winterklaar. Verder nog babykamer spullen enzo. Niet eens kleertjes eigenlijk, kon niets leuks vinden. Wilde naar de Name It winkel, maar die was daar net weg helaas.
Sem: Ahhh die arme krijsende Faya. Volgens mij kan ze een flinke keel opzetten of niet dan? Driftig tantetje volgens mij. En heb de Uggs nog niet gehaald, maar haal ze morgenochtend wel in Rotterdam. Om 9 uur sta ik met Jill en Yannick voor de deur daar. Lol. Ben alleen bang dat ik ook weer in de verleiding kom voor Jill. Heb overigens John zn bankpasje weten te strikken Krijg ze van hem omdat ik zo een goede en lieve mama en echtgenote ben volgens zijn zeggen ........... Wil er natuurlijk wel iets tegenover hebben staan in natura, dat begrijp je. Lol. Nee hoor. Am: Jij ook weer lekker geshopt dus. Wij hadden ook Yannick zn eerste truitje bij RBB geshopt, altijd leuk. Nu hebben Jill en Yannick dezelfde alleen met ander plaatje. Doe ze morgen aan bij ze hahaha. Overigens vind ik voor jongens het merkje Pointer erg leuk. Ken je dat? Trena; Ahhhhh je kleine popje van 2600 gram. Echt nog ieniemini he. Zo fijn dat je zo gelukkig bent met je gezinnetje en je mooie meisje erbij. Heerlijk he. Linda: Boerenkool met mager worstje?!?!?!?! Hier gewoon stamppot met Unox rookworst en jus. Genoeg hoor Dat popstars wordt ook een beetje vervelend inmiddels, te langdradig......... Ga zo John zn bankpas toeeigenen aangezien hij morgen om 7 uur s morgens alweer gevlogen is en er lekker van shoppen morgen, hahaha. Slaap lekker allemaal Liefs
Whaaahh hoop niet dat je een boze John hebt na het shoppen met zn pas Ja het merk pointer ken ik zeker hoor hihi. Vanmiddag bij kleertjes.com bijna nog wat besteld daarvan..maar heb me maar ff ingehouden na al het geshop vandaag. Ben net 2 uur lang op zoek geweest naar houten sterren. Wil een canvas lijstje gaan maken met de gordijnstof op de achterkant, daarop de naam van beeb en sterretjes. Heb wat gevonden, maar geen idee hoe groot de sterretjes zijn. Gelijk maar de letter meebesteld, dus als we toch voor een andere naam gaan moeten er weer nieuwe gekocht worden
Helleu! Ben ik de eerste??? AM naam definitief? Robine en de schoenen gevonden? SEmmi is Faya al wat beter? Hoe was de nacht? Fajah dat is idd veel gegroeid zeg! Super. Had ze de hielprik al gehad? Wij gaan zo naar limburg. Eerst ff shoppen in Belgie daarna door. Schoonzus en zwager zijn er ook wel gezellig. Ik heb naast krampjes in de buik nu ook branderige tieten . Pffffff wat duurt wachten laaaaaaaannnnnnnnnnggggggggggg! Gister ook met Chiel over gehad....hij zei al nee dat kan toch niet meteen raak....Ik denk ook nog steeds van niet.Misschien neemt mn lichaam me in de zeik omdat ik het zo graag wil. We gaan het zien. Geniet van het mooie weer allemaal. xxx
Lin:Ik had ook branderige borsten,dus wie weet Succes in Limburg.Fenna heeft gister de hielprik gehad,is in NL uitgebreider dus heb het wel laten doen.In Belgie doen ze het in de hand die prik.Fenna haar handje is daar nog helemaal blauw van bovenop,arm kind. Zaph:En stond je vanmorgen om 9u aan de deur voor de Uggs?Ff spammen he.Ik koop voor de jongens ook weleens kleren van Pointer.Hebben ze leuke dingen van.Net ook weer 3 shirtjes besteld op RBB ,zelfde kleur groen voor alledrie hahaha. Handig joh John zn pasje...hier hebben we maar 1 rekening gezamelijk dus hoef nooit om chris zn pasje te vragen Sem:Hoe is het met Faya,nog veel last vd prikken gehad? Am:Hahaha jij blijft ook shoppen he .Altijd leuk.
Sens: en wanneer wil je gaan testen of wacht je echt tot je NOD? Spannend hoor. Lijkt me wel erg leuk, dan heeft iedereen hier een 2e of is de 2e op komst! Trena: agos een prikje in dr hand, wat zielig. Lijkt me juists een hele gevoelige plek. Hier eindelijk terug van het meubelboulevard pffff. Hebben echt iets van 2 uur in de Prenatal doorgebracht...megarij voor de kinderwagens/autostoelen en daarna nog een megarij voor de kassa. Naja iig wel goed geslaagd, nieuwe maxicosi en aantal andere kleinere dingen. Kyllian hield het gelukkig goed vol en daarna hebben we hem (en onszelf) beloond op een ikea menu
Am:Zal wel een drukte zijn ja bij Prenatal,vind het erg jammer dat er hier nergens zo´n winkel zit. Zo net voor mezelf laarzen online besteld Niet goed voor de portemonnee hoor verlof hebben ....!
Hangt er wat in de lucht of zo? Ben ook vreselijk veel aan het kopen de laatste tijd. Wat zielig Trena, een prikje in de hand. Hielprikje stelt niet zoveel voor gelukkig. Rest: knuffel
Jaja stond om 930 in Rotterdam voor de deur Binnen 5 minuten gepast en afgerekend. Maar meteen aangehouden, ze zaten zo lekker en was er speciaal op gekleed hahaha. Voor Jill maar niet weer Uggs gekocht, ze heeft net 2 paar nieuwe schoenen voor de winter gekregen, al kriebelde t wel weer. Daarna nog ff geslaagd voor 2 leggings, 2 vesten, 2 riemen en 1 trui voor mezelf. Niks voor de kids deze keer Jill liep braaf mee en Yannick vond alle winkels ook prima. Toen doorgereden naar mn moeder. Begon ze me toch te zeuren en mekkeren(mn moeder) over t feit dat we met John zn ouders op vakantie(wintersport) gaan etc. Beetje jaloezie. En waarom zij dan niet mee mag etc. Echt gemekker. Ze is natuurlijk ook al ruim 25 jaar alleen zonder vent en hoopt geloof ik dat we haar nu op sleeptouw gaan nemen de laatste 20 jaar van haar leven. Nou sorry hoor, mn moeder is een best mens maar ben 2x met haar samen op vakantie geweest, weekje Spanje en weekje Engeland en we hadden niks anders dan ruzie. Kan t al mn hele leven niet goed vinden met mn moeder. Was t spuugzat, heb de kids opgepakt en ben weggegaan. Kinderachtig gezeik kan ik niet tegen. Wat denkt ze wel zeg, dat we haar meenemen in de auto naar Oostenrijk op de achterbank en dan 12 uur naar geklepper moeten luisteren, want ze lult aan 1 stuk door en ook nog onzinnig. Plus dat ze altijd zit te zeuren op en over mn schoonmoeder(ik ook wel, maar das anders), ze kent haar nauwelijks. Wordt gezellig de komende tijd met alle verjaar- en feestdagen. Pffffffff moest ff stoom afblazen hoor, sorry. Ga nu weer over tot de orde van de dag......... Tot laterzx