Goedenavond meiden, Monique: hihi....tja, als het salaris dan weer binnen is, moet er voor de winter geshopt worden he, ik ken t! Knap dat Kylluan het zo lang volhield! Trena: aaah, arme Fenna met het prikje op haar hand, ze is nog maar zo klein! Hoe gaat het verder met jullie? Is het een groot verschil van 2 naar 3 kids? Jongens al helemaal gewend? Hoe gaan de nachten? Zaph: jaaa, je hebt de Uggs, die grijze genomen? Wat een gezeur bij je moeder zeg. Kan me voorstellen dat je er even helemaal zat van bent. Irritant is dat he, en inderdaad met die verjaardagen er dan nog bij wordt je er niet vrolijker van. En Faya kan idd een driftkikkertje zijn als ze boos is. Die is haar zus later denk ik wel de baas. Linda: je hebt wel alle tekenen van ene zwangerschap he.....spannend hoor! Hopelijk houdt je lichaam je niet voor de gek! Afgelopen nacht erg weinig geslapen. Faya had flink last van de prikken. Hele avond wakker en 23.30 uur pas echt in slaap. Ze had ook koorts. Daarna elk uur wel wakker. Gelukkig vandaag weer een stuk beter, dus konden we wel shoppen. Besloten om maar naar Groningen te gaan ipv Leeuwarden. Jeetje wat was het daar druk zeg! Voor de kids goed geslaagd. Voor Faya super lief nijntje jurkje en shirtje en hello kitty shirtje. Jayna Dora nachthemd, warme trui, gebreid jurkje, nog een mexx shirtje en een spijkertuinbroek ( met kort broekje waar dan legging of mailloit onder kan ). Voor mezelf nog 2 truien en een blouse. Gister werden we ook eindelijk door de financieel adviseur gebeld dat de bank officieel akkoord is met de hypotheek! Toch een fijn gevoel dat dat ook geregeld is.Nu hopen dat ze binnen nu en 3 maanden starten met de bouw! Nou ga lekker bankhangen en straks K2 zoekt K3 kijken, fijne avond! Liefs Sem
Goedenmorgen, t is rustig hier vandaag! Iedereen nog ff aan t genieten van het mooie weer nu het nog kan? Hier relax dagje thuis. Faya slaapt, Jayna danst weer eens op K3 voor de tv en Len ligt op de bank te slapen....haha.... Vanmiddag voetbal op tv. Ga ik denk ik maar es verder me Faya haar fotoalbum. Fijne dag allemaal! Liefs Sem
Zeker rustig hier. Lekker relax dagje Sem. Heerlijk he!? Hoe doe je dat met dat fotoboek van Faya? Maak je er steeds weer een nieuwe voor Jayna en Faya apart? Ik vind t lastig. Heb nu een boek van Yannick zn eerste 3 maanden gemaakt(digitaal) en ben van plan de rest(vakanties en andere leuke foto's) bij elkaar in een boek te doen, zowel voor Yannick als Jill samen. Gaan ze later samen maar uitvechten wie welk boek wil hebben Vanmorgen kraamvisite gehad, van een pleegzusje van mn moeder. Was gezellig. Ze gaat over 2 weken een weekje naar Amerika toe en we kwamen op de Uggs. Ze wil dolgraag een paar voor Jill en mij meenemen vanaf daar Hihih,, ze kosten daar immers maar de helft. Ga dus ff zoeken op internet welke ik nu voor Jill wil en welke nog voor mezelf. Hoezo verslaafd?! Straks als de kindjes wakker zijn gaan we ff naar de Makro in Delft. Hebben nieuwe douchekop nodig en die we nu hadden was erg fijn en kwam daar vandaan. Hopelijk hebben ze em nog. Fijne zondag allemaal Liefs
Hee meiden, We zijn weer terug! Ging natuurlijk maar over 1 ding helaas. Heb het idee dat ze nog steeds niet van de spaarzame momenten die ze hebben kunnen genieten. Jammer maar zal ws niet veranderen. Volgende week is vader chiel jarig, maar ik ga niet mee. Stel voor mijzelf echt de grens van een keer per twee weken en liever nog 1 keer per drie weken. Zaph gelijk heb je dat je ze haar mee laat nemen. Het scheelt echt veel geld! Misschien haal ik ze ook wel voor Jaime. Of ik vraag ze voor haar verjaardag ofzo. Heb nl. geen idee wat we haar moeten geven...te erg! Jammer van dagje met je moeder, maar herken zo wat je zegt..Voordat Jaime was geboren had ik nooit wat te praten met mn moeder, verschillende mensen dan heh anders gewoon. Kun je je moeder niet koppelen aan iemand? Lijkt me ook niet leuk om al 25 jaar alleen te zijn! EN je vader heeft die wel een levenspartner? Semmi haha film dat eens een keer. Jayna dansen op k3 en Len slapen...hihi. Klinkt wel grappig iig. Relaxt dat alles rond is met de hypotheek! En in Groningen gaan shoppen klinkt leuk Chiel wil nog zo graag een keer naar Groningen. hij heeft daar gestudeerd heh. Na zn studie nooit meer geweest..gek heh. Misschien moet ik hem eens verrassen met een weekendje. FAjah oh nee jij ook al zo aan het shoppen! Hoe gaat het met Fenna? Spam je nog wat foto's van haar? Wil haar nog wel een keer zien! Lief poppetje. Panda nog steeds misselijk? En hoe is het met BAstian? Wat vindt hij van broertje of zusje? En willen jullie wetenw at het wordt? Volgens mij binnenkort de 20 wkn echo of niet? AM was je bij meubelboulevard utrecht? Ookbij babydump geweest nog? Ik kreeg van de week dat blad kinderen. Waren maxicosi's die ze voorheen weggaven als je abonnement nam, nu maar 40 of 50 euro. Ik dacht moet ik die bestellen, maar dat is misschien wat voorbarig... Sap hoe is het bij jou? Lieke minder chago? Charissa en bij jou alles ok? Jaime was prima dit weekend. Ze eet wel echt veel hoor niet normaal. Dacht van het weekend nog stel we zijn zwanger dan zal de vader van chiel het kind ws nooit zien. Raar idee ook. Was beetje depri dagen maar goed.Nog wel gelachen met schoonzus en zwager gisteravond film van Hazes gekeken. Ik weet echt niet wat mn lichaam nu doet. Of in de maling nemen omdat ik er teveel mee bezig ben of dat het echt tekenen zijn. Kramp in mn buik, gister erg kramp. Moe moe moe. En pijn in mn tieten. Zaterdag branderig nu nog beetje branderig maar als ik er op druk ofzo of op mn buik slaap is het zo'n beurs gevoel. Ik wacht wel gewoon met testen hoor. Tot vrijdag ofzo of zaterdag. Maar was het maar alvast zover.....Zo dubbel.. XXXX
Sens: ja ook bij babydump geweest. 40-50 euro voor een maxicosi, dan was het was niet van het merkt maxicosi Inc voetenzak waren geloof ik 160 kwijt. Maar ach over een klein jaartje weer te koop zetten Hadden jullie die van Jaime dan ook verkocht? Knap dat je kan wachten met testen johh!! Sem: jullie lekker rustig dagje gehad vandaag zo te lezen. Gisteren dus ook goed geshopt hihi. Zaph: hahaha straks nog meer uggs erbij. Wij waren vandaag dus naar Beekse Bergen. Heerlijk weer gehad, was er wel druk, maar Kyllian vond het toch ook erg leuk.
Het leukste vond hij de roofvogelshow (de vogels kwamen vlak boven ons hoofd gevlogen): Bekijk bijlage 18155
En de giraffen die tijdens onze busrit echt naast de bus stonden waren natuurlijk ook geweldig: Bekijk bijlage 18158
Lin:Wel een gek idee idd dat je schoonvader jullie 2de kindje nooit zal ontmoeten Zal zo nog ff wat Fenna fotos spammen Zaph:Wat stom dat je moeder zo zeurde zeg.Gelijk heb je dat je weggegaan bent. Mijn schoonmoeder is ook zo,denkt altijd dat ze tekort komt of de kinderen minder ziet dan mijn ouders en dan zielig gaan doen enzo,ik kan daar ook helemaal niet tegen. Am:Was een gezellig dagje voor jullie,mooie fotos ook. Wij hebben vandaag stukje langs het strand gelopen.Lekkere wafel gegeten en nog even in ziekenhuis gestopt,want Fenna was daar een flokkepopje kwijtgeraakt en ze hadden gebeld dat hij terecht was.Was tussen de was geraakt. Morgen moet Chris weer werken na 3 weken vakantie.Dan moet ik het weer alleen doen.Zal wel druk zijn smorgens met 3 kids en mezelf aankleden en eten en om half 9 op school zijn Pfffff.Zal echt mn ritme moeten vinden hoor.
Lief die Fenna in dr nog wat te grote kleertjes Had het van Trutje al gelezen op een ander forum en daar gefeliciteerd. Wel een hele andere naam dan ik verwacht had, altijd leuk om te weten wat het uiteindelijk geworden is he (de naam dan, dat het een broertje werd wist ik al) hihi.
zo ik ga slapen,ik heb een paar wijntjes binnen ,maar voel ze behoorlijk in mn benen zakken hihihi,ben geen alcohol meer gewend geloof ik.Ga lekker bij mn ventje liggen in bed (alles werkt ook weer na 3 wkn )
Nou veel plezier Trena Ik ga ook naar bed. Morgen weer werken en eind van de middag controle vk en een echo!!
OW trena wat is ze toch een cutie! En dan dr Hello Kitty jurkje, smelt.........hahaha. Heerlijk zo een grote broek en dan optrekken tot je oksels, lol. Zit echt t lekkerste, net als sokken hoog optrekken Hihi. Was t een gezellig avondje met Chris ? En heb je t gered vanmorgen met 3 kids en jezelf aankleden voor half 9? Am: Beekse Bergen dus geslaagd geweest. Goed zo. Wat lijkt Kyl al groot op de eerste foto. Echt een vent al hoor. En zag je banner veranderd, alweer 30 weken, jeetje wat gaat t snel. Zo Jill is weer naar de psz gebracht door opa. Ideaal hoor, hoef ik s morgens niet met 2 kindjes de deur uit. Lief dat hij dat wil doen. Mn schoonmoeder haalt haar op en dan speelt ze daar vandaag, dus rustig dagje hier. MOest wel naar Cb met Yannick, maar ze belden vanmorgen af dat de arts ziek is, nu dus vrijdag. Beter ook want Yannick heeft ook een flinke hoest te pakken en dan had hij ook nog een prikje moeten krijgen vandaag. Zo is t goed geregeld. Straks zelf ff naar de fysio, verder denk ik ff poetsen in huis. MOet hoog nodig gebeuren. Ga nu eerst ff de douche bezoeken en koffie drinken. Laterz
Zaph: die banner bij Bumps and Beyond gaat niet meer werken, je kunt daar helaas ook geen nieuwe banner met foto meer aanmaken. Heb het dus via een andere site gedaan. Heerlijk zo'n rustig dagje voor je!! Hier weer aan het werk, ga zo naar een client. Heb maar 2 afspraken, vanmiddag vergadering en om half 4 naar de vk. Nog maar 5 weken werken, wat gaat het snel! Moet helaas nog wel veel doen voor mn verlof, dus misschien ergens dagje extra werken op kantoor zonder dat ik clientenafspraken heb.
Zo ik het het gered vanmorgen met 3 kids naar school. Wel even een drukte hoor,want Fenna moet in die tijd ook nog een fles dus het was wel flink doordoen. Yorben had geen zin in de psz en heb daar wel een halfuur gezeten,puzzels gemaakt en toen mocht ik eindelijk gaan van hem. Jelte blijft op school eten dus das ook makkelijk. Ben eigenlijk ook wel weer blij dat alles weer in zn oude ritme draait hoor.Als je vent steeds thuis loopt is het toch anders,lijkt wel of het huis niet opgeruimd raakt enzo zaph:Oow lekker zeg,geef mij ook zo´n schoonvader die de kids naar school brengt.Zou ik ook niet afslaan.Hoe is het nu met Yannick? Am:Veel succes/plezier bij de echo.Ben benieuwd naar jullie kleine mannetje. Ben vandaag met mn dieet begonnen. Vanmorgen 1 beschuit en 1 sinaasappel op. Hoop dat de laatste zwangerschapskilootjes er nu ook nog afgaan.
Goedenmorgen meiden, Zaph: lekker hoor dat opa en oma Jill vandaag even opvangen. Jij hebt het ook wel getroffen hoor met je schoonouders. Ik ben met Faya haar foto's nog bezig met inplakken. Doe 1 boek vol en ga dan over op digitaal. Van Jayna heb ik 2 boeken vol geplakt, en daar begin ik nu ook digitaal mee. Ik heb tot nu toe alles apart gedaan van de meiden, maar vind het wel veel werk hoor.Lig nog lang niet op schema! Linda: goed zo dat je grenzen stelt en nu ook even goed aan jezelf denkt! Ow...spannend...vrijdag dus misschien testen! Monique: leuke foto's. Vond Kyllian het niet eng, een giraf zo dichtbij? Succes bij de vk vanmiddag! Trena: gelukt dus vanmorgen met 3 kids. Zal wel ff wennen zijn. En wat een schattige foto van Fenna, zooo lief in dat jurkje! Succes met je dieet, al zal het er bij jou vast zomaar af zijn! Hier ff rust in huis. Jayna op psz en Faya slaapt. Net ff taarten besteld voor Faya haar verjaardag zaterdag. Morgen nog ff wat slingers en ballonnen inslaan en kadootje namens Jayna kopen, want die wil haar zusje ook graag wat geven. Van ons krijgt Faya een roze driewieler, met duwstang. Bumbafietsje van Jayna destijds hebben we verkocht. Verder vind ik het echt moeilijk wat ik voor Faya moet vragen aan iedereen. Bij Jayna kreeg ik ook een hoop kleren toen, maar die heeft Faya ook al zoveel...haha Nou ga nog ff wat doen in huis en dan straks Jayna ook alweer halen. Liefs Sem