Sem:Je kleine meisje is alweer bijna 1 jaar,gaat toch echt snel he. Ik ben dan 6 jaar getrouwd Was idd echt ff druk vanochtend ,maar zal snel mn ritme wel vinden. Ik heb een banner van zw.pagina en die doet het wel gewoon.
Trena: zal idd wel ff wennen zijn om weer in het ritme te komen, maar dat komt vast snel weer goed! En jij op dieet joh? Volgens mij ben je toch heel netjes op gewicht? Sem: Faya al bijna jarig, joepie! Lastig he cadeaus vragen, zou het ook niet zo snel weten. Hier dus een groeiecho gehad. Alles was keurig. Meeste aantal dagen achter op groei, alleen de beentjes paar dagen voor op de groei. Nu een gewicht van rond de 1480 gram...was ook heel gemiddeld. Djurre is nog ff foto's aan het inscannen. Verder is hij deze week gedraaid en ligt nu met zn hoofdje al beneden klaar Alle controles ook weer goed. Kreeg verder net het bericht dat mn nicht ook weer zwanger is, nu 10 weken. Degene die hier ooit ook op het forum zat en gelijk met mij zwanger was (bij Kyl) en nu zoontje Finn heeft. Maar ze had nog meer nieuws...het is deze keer een tweeling! Zou het dan toch in de familie zitten
Aaaah wat lief die echo monique.En wat leuk voor je nicht dat ze ook zwanger is. Dat is Marjolein toch?Leuk hoor een tweeling.Ik moet er ook nog vaak aan denken dat Fenna ook van een tweeling is.Gek idee eigenlijk.
Ja Marjolijn. Ik moest ook wel gelijk denken aan hoe het zou zijn als wij nu nog een tweeling verwachten.
Hoi hoi, We zijn weer terug van een geslaagd weekendje. We hebben het ook zo getroffen met het weer. Daynah heeft zich enorm vermaakt, vooral in het zwembad. Vanmorgen wilde ze weer gaan....ahahahahahaha. Voor de rest lekker relax gedaan. Speeltuin, kinderboerderij geweest, terras gezeten in het zonnetje. Vandaag alle wasjes gedaan. Net ook naar de vk geweest. Moet gaan prikken op zwangerschapssuiker, dus op 1 dag mag ik 3x naar het ziekenhuis....fijn.....NOT! Voor de rest zag alles er goed uit. Ik heb alleen een bobbel boven mijn navel en is ws van mijn baarmoeder en die doet soms pijn. VK kon hem ook voelen maar niet zien op de echo. Nu kunnen we toch niets doen, dus zie het wel of ik er erg veel last van gaat krijgen, dan mss toch naar de ha. Foto's van CP komen deze week. Ga nu lekker op de bank en op tijd naar mijn bed. Lekker mijn eigen bedje weer.................... Liefs Kelly
Heerlijk zo'n weekendje weg Kel....en echt superweer gehad! Hoezo moet je voor controle op zwangerschapssuiker? Raar dat je daarvoor naar het ziekenhuis moet. Ik krijg die controle ook, maar daarvoor heeft de vk vandaag bloed afgenomen en die stuurt het naar het lab. Hoop niet dat je teveel last van die bobbel gaat krijgen.
Welkom terug kelly,heerlijk genoten ,en het weer zat idd enorm mee. Wat gek die bobbel,had je daar al voor je zwangerschap last van? Hoop niks ernstigs.
Die controle doen ze omdat Daynah best zwaar was bij de geboorte en dat ik bij het begin van deze zwangerschap ook snel kilo's aan kwam. Ik maak mij niet zo druk hoor, zal allemaal wel goed zijn. Die bobbel is wel raar, maar zal ook wel niets ernstigs zijn. Liefs Kelly
Haaai, Nou we zijn ook weer bekomen....druk weekend gehad. Amy niet lekker, milou verhoging...kortom niet leuk! Hele weekend in Huizen gehangen. Milou was vrijdag op zaterdag koortsig, zaterdag ging het wel weer. Wat irritant zeg, bij een ander logeren met 2 kleine kinderen....Maar we hebben het weer overleeft, voorlopig niet meer voor herhaling vatbaar. AM: fijn dat het er allemaal goed uitzag. En 30 weken alweer...haha de beeb is zo groot, past niet meer goed op het scherm. Trena; wat een lief poppetje is fenna...nog zo lekker klein. Knap dat het vanochtend allemaal gelukt is. Wel lekker idd als het ritme er weer in komt. Kel: jullie hebben zeker geboft met het weer! Super! Aaah jammer dat je zo veel naar het ziekenhuis moet om te prikken... Zaph: leuk leuk op wintersport! Jammer dat je moeder zo reageert....Beterschap voor yannick! Sem: Faya al bijna jarig, gaat echt hard. Leuk een driewieler. Tja die kado's.....haha dadelijk weer het hele huis vol speelgoed(troep). Lin: spannend hoor...... Verder weet ik niet meer. Deze week een rare week...vandaag gewerkt, morgen vrij (gerard is jarig en we zijn lekker met z'n vieren thuis), woensdag werken, donderdagochtend begrafenis, vrijdag en zaterdag werken (beurs). En dan..............een week vakantie!!! Lekker genieten van ons gezinnetje Amy klapt in d'r handjes, lief Milou hangt werkelijk de hele dag aan mij....als gerard haar aankijkt wordt ze al boos Hoe zit dat bij jullie??? Ik word er een beetje kriegelig van....
Evening meiden Brennied vervelend zeg zo'n weekend. Maar wel een lekker vooruitzicht op vakantie!!!! Gaan jullie nog weg of blijven jullie thuis? Kel welkom terug! Fijn dat het zo geslaagd was. En arme daynah wilde weer zwemmen.. Irritant zeg 3 keer naar zkh. Kunnen ze niet op 1 dag plannen? Hoop dat het geen zw.suiker is en je geen last krijgt van die bobbel. AM gaat snel idd jouw zw schap! Leuke foto van beeb! Heb je ook 3d foto's van hem? En wat zaph zegt op die eerste foto lijkt kyl echt zo groot . En bizar zeg je nichtje een tweeling! Dubbel gevoel of niet? Fajah thanks voor de test! Ik ga hem van de week doen, denk woensdag of donderdag. Chiel had nog 2 gewone testen gehaald dus die zijn voor vanaf vrijdag. Zo lief Fenna in dr te grote kleertjes. Ze is wel een tevreden kindje of niet? Zo ziet ze er iig wel uit. Lijkt me druk met 3 kids als Chris straks niet meer thuis is. Semmi dat gaat ook snel. Dan is ze alweer 1. En idd lastig wat je moet vragen voor verjaardagen! Ik vind het nu al lastig met Jaime. Ze krijgen al zoveel heh. En dan straks nog de sint...brr moet er ff niet aan denken. Zaph beter dan niet cb als hij zo hoest. WAt had die arts ook de mex griep? Hoe is het verder bij jou?Kun je je dagen nog vullen met van alles? Ff kijken wanneer we bij AM langsgaan. hier zn gang had geen zin om te werken na zo'n relatief kort weekend...bleh. Wekker ging laat vanochtend (kwart over zeven) en ik was misselijk . Heb het ook warm en mn boobies branden weer. Nog steeds vage kramp in de buik. Het voelt zo alsof het zo is. Ik ga nog ff spoorlooskijken. Morgen weer vroeg eruit. Drukke week. XXX
Brennie: zijn de meiden nu wel weer beter? Wat schattig dat in dr handjes klappen! En Milou hangt dus aan jou. Ik herken het niet echt, dus geen idee waarom. Alvast gefeliciteerd met Gerard!! Die begrafenis is natuurlijk minder Iemand in je directe omgeving? Lin: gewoon testen jij johh...je maakt het veel te spannend!!!
Ja op die ene foto lijkt Kyl groot he...maar ik vind hm daar er anders uit zien dan in het echt hoor Dit is hm meer Bekijk bijlage 18463
Zaph: de 16e moet ik werken. Ben de andere weken dus om de week vrij. 9e of 23e dus, alleen de 23e komen er een paar vriendinnen, maar ws pas later in de middag. Of anders 6 november, maar dan zitten we natuurlijk in de verjaardagenperiode Vanaf 31 okt heb ik verlof, dus dan kan ik bijna elke dag.
Ow en ik zie LIS nu ook online! LIS als je ook kunt en zin hebt ben je natuurlijk ook welkom De andere meiden ook hoor haha, maar is natuurlijk een stukkie verder rijden.