November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Joepie je hebt ook weer een banner Zaph! Leuk!

Ik ga mn bed in, tot morgen.

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Linda: owww. jij maakt het inderdaad heel spannend! Ben echt benieuwd!

Monique: wat leuk dat je nicht een tweeling krijgt, drukke boel straks met 3 kids, maar wel gezellig! Mooie foto van jullie kleinste mannetje...hihi...

Brennie: wat een onderneming dan he me 2 kids bij een ander slapen. Niet hun eigen bed en dan ook nog koortsig. Alvast een fijne dag morgen met zn viertjes!

Zaph: lekker dagje gehad zo ff met je kleine mannetje alleen?

Kel: welkom terug! Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Zelfde Cp toch als we met de kids geweest zijn? Was toen ook zo leuk he! Maar met 8 kids straks geen doen meer. Ja, alleen met mannen er bij als oppas;) ( en voor de gezelligheid :)) en 4 huisjes...hihi...Ben benieuwd naar je foto's
    Balen dat je zo vaak naar het zh moet voor prikken. En nu maar hopen dat je ook niet teveel last krijgt van die bobbel. Gelukkig met de kleine meid wel alles goed.

Hier lekker dagje thuis gehad met mn meisjes.
    Nu weer 3 dagen werken, heb er niet zoveel zin in, maar goed.
    Len is donderdag vrij, moet weer naar ZH voor controle. Zal vast goed zijn allemaal, maar toch weer beetje spannend die dag.

Ga nu lekker mn bedje in.....morgen nieuwe banner maken, want dit is irritant!

Liefs Sem

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sem:Is echt allemaal goed hoor bij Len,vorige keren was het ook prima,geen zorgen maken.

Brennie:Irritant dat gedrag van Milou,ken het wel,Yorbn kan soms ook van die dagen hebben dat je nog niet naar hem mag kijken,Jelte trouwens ook hoor.Hoe gaat het nu met de meiden,nog ziekjes?Gefeliciteerd met Gerard.:)

Hier vandaag al weer beter in het ritme,had zelfs nog half uur over vanmorgen,gaat stedds beter hahahah.
    Als is het echt wel door doen hoor.

Zo nog kraam visite....

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag,

Trena: haha, een half uur over, vind het knap van je! Hoe voel je je trouwens verder? Wel aardig fit?

ff vanaf mn werk. Ben behandelverslagen aan het typen, maar het niet zoveel zin.
    Vanmorgen ook nog even gebeld met de aannemer om te informeren hoe het gaat met de verkoop van het project. Er worden 2 rijtjes rijwoningen gebouwd en het rijtje waar wij niet van gekocht hebben is nu helemaal verkocht. Ondanks dat ze nog niet op totaal 70% zitten, gaan ze die andere rij toch vast bouwen, om zo nieuwe mensen voor de andere woningen aan te trekken. Van onze rij moeten nog 2 a 3 verkocht worden. Afwachten dus, reken er dit jaar niet meer op, dus zien in 2010 wel verder. Toch druk zat met allle verjaardagen en feestdagen tot die tijd...haha

Nou ga maar weer verder,

Liefs Sem

5. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    He meiden,
    Ben ik ook eindelijk weer hoor!
    Ben vrijdag en zaterdag naar Tilburg geweest (wel thuis geslapen hoor), 2 keer naar vriendin geweest. Zondag heeft Wes gewerkt en gister ook dus was ik thuis. Moet nu wel vrijdag werken, maar door de maandafsluiting ook weer niet zo erg.

AM: ik hoor wel wanneer Zap en Lin komen en dan kom ik ook wel even. Als ik kan natuurlijk, maar meestal kan ik wel hoor.
    Mooie foto hoor, van de baby! En eigenlijk dus prima volgens de curve, mooi zo!

Brennie: gefeliciteerd met Gerard. Gezellig zo'n dagje met zijn viertjes toch? Nog iets gezelligs doen of lekker thuis?
    En uit logeren met zijn allen is ook wel gedoe. Als wij naar mijn ouders gaan ook, maar dan hoeven we eigenlijk alleen maar kleding mee te nemen. Ze hebben zelf bedjes en luiers koopt mijn moeder ook altijd. Wel handig!

Sem: dat is altijd weer spannend, maar zal vast wel weer goed zijn met Len!
    Zaterdag verjaardag van Faya, wat gaat het snel he. Heeft ze al stapjes los gedaan?
    Spannend ook met jullie huis, maar jullie zitten niet op een schopstoel he. Zit de buurman er eigenlijk nog altijd?

Lin: OOOOOHHHH! Je maakt het zo spannend! Heb je ooit die Matcare weleens gebruikt? Staan hier op de site en kun je ook mee testen 4 dagen voor je NOD. Bij Marijn heb ik die ook gebruikt en al snel testte ik positief.

Trena: wow, jij bent al snel in je ritme! Wel fijn. Je hebt echt zo'n lief poppetje. Heb je lekker veel roze? Weer iets anders dan blauw he ;)

Zap: ja hoor, nog ff inwrijven... tot 5 januari 2010 thuis :x
    Wel lekker hoor, vooral als Jill af en toe even weg is he. Even rust voor jezelf. Als Yannick slaapt dan he.

Pfff... ben 2 dagen niet op mijn werk geweest en mailbox puilt uit. Nu beetje bijgewerkt, maar heb vanmiddag nog even. Ik word ook de laatste tijd vaak uitgenodigd voor allerlei stuurgroepen. Wel leuk hoor! Ik vraag me dan altijd wel af hoe ze aan mijn naam komen.

Vanochtend zijn we naar een school voor Jesse gaan kijken. Ik vind het wel moeilijk hoor. De eerste school zijn we voor de vakantie gaan kijken, maar ze waren toen aan het verhuizen en was de laatste schoolweek dus erg rommelig. Vanochtend vond ik wel een erg grote school (450 kinderen), maar op zich is dat natuurlijk ook een goed teken.
    Vanavond maar even voors en tegens afwegen en dan kijken of we eruit komen. Anders nog naar de eerste school gaan kijken.

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis:Ik heb idd veel roze en paars ;) Echt heel anders dan een jongen vind ik het hoor.Fenna is zo lief,heel rustig kindje.

Sem:Ooow gaat dus goed met de verkoop vd woningen,ach je zit niet op een schopstoel he.En al bijna alles geregeld voor Faya haar verjaardag?Ik voel me prima,helemaal gelukkig met mn 3 kindjes,echt een rijkdom hoor.Ik ben natuurlijk wel moe vd nachtvoeding enzo,maarja dat hoort erbij.De jongens zijn ook zo lief en zacht voor hun zusje.Had ik niet verwacht ,want Jelte is altijd best wild,maar voor Fenna doet hij erg lief.

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Even snel vanaf mn werk...om het nog spannender te maken...Ik ben me een partij misselijk, niet de hele dag maar af en aan. Vanochtend bv op mn werk ik dacht ik ga zo over mn nek. Na het eten ging het weer, maar vanmiddag kwam het keihard weer opzetten.
    Ik ga vanavond testen hoor. Als de tekenen zo zijn ......

Jullie horen.
    Overigens is chiel er al helemaal zeker van dat ik zw ben...ik trok gister een zak chips open en at die bijna helemaal leeg. Had daarvoor al pepadew met van die kaas gegeten halve bakje.....

xxx

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zo spannend. Lin

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Wow Lin je maakt het wel spannend hoor.Het is echt zo ,ik denk het ook :)
    MAar te vroeg testen heeft geen zin he,zonde vd testen,maar snap wel dat je je niet meer kan bedwingen,ik heb er ook tig testen doorheen gegooid hihihi

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lin weet je al wat?????

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Lekker tuttie jurkje :D

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Nou linda je maakt het enorm spannend hoor :)

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Net thuis of althans eventjes. Maar twijfel toch of ik moet testen. WAt jij zegt fajah vind het zo zonde van die test. Maar goed mn banner zegt dat ik over drie dagen mag testen dat is dus bijna 2 want de dag is al bijna voorbij....

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Test nou ff lin!!!

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik wist het al....geen streep hoor...zo raar dit..boohoooo maar misschien toch te vroeg getest dan??

16. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Ik val geloof ik met mn neus in de boter.....SPANNEND LIN!!!

TESTEN IK BEN OOK ZO BENIEUWD, EN HOOP HET ZOOOO VOOR JE!

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Ooooh shit.....misschien inderdaad te vroeg getest Lin.
    Nu niet meer testen hoor...over 3 daagjes weer!!

Knuf

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Helaas sap. Maar misschien is het te vroeg. Of misschien neemt mijn lichaam een loopje zeg..pffff.
    Ik heb gelijk maar 2 van die matcare besteld. Kunnen we donderdag nog een keer testen heh.

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik begrijp het ook echt niet want er zijn zoveel 'tekenen'. Branderige boobies, nog licht kramp in de baarmoeder, misselijk met vlagen, raar eetgedrag....

Ikke nie begrijpen hoor.
    Voor de meiden die met die sensitest deden...welke dag deden jullie die test dan voor de NOD? Hoeveel dagen??

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ga ff tv kijken met mn lieffie. Zn ogen rolden er zowat uit dat er niet twee strepen stonden.

Deel Deze Pagina