November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja ja het alleen staan gaat hier ook steeds beter.

2. Samen op het autootje.....Jayna vond het daarna iets minder, die viel er van af en had natuurlijk dikke tranen. Gelukkig viel het allemaal wel mee en was het met troosten zo over.

3. En de laatste. Ze hadden allebei niet zoveel zin om naar de camera te kijken en al helemaal niet beiden tegelijk.

4. En deze is van de week nog. Kwamen we net uit bad.

5. Hier zijn we lekker aan het spelen. Is ook van de week gemaakt.

6. Zo dit waren mijn foto's.
    Sem had ook nog foto's gemaakt, dus kom maar op Sem met de foto's.

Ik zal ze ook nog naar je toe mailen van het weekend.

lfs

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Leuke foto's kel, wat zijn Jayna en Daynah toch leuke meisjes en wat worden ze allebei groot he! Die loopwagen heeft Jill ook, nu ligt die wagen alleen meer op zn kop dan dat ze er achter loopt, want dat is nog wel moeilijk hoor.

t Fotoalbum wat ik bij Kruidvat had bersteld is binnen en hij is echt supermooi geworden. Aanrader voor iedereen, t is een echt boek met de foto's helemaal bewerkt alsof t echt plaatjes zijn.....geen loszittende randjes meer dus

Zal zo nog ff wat Jill spam erop zetten, ze heeft vandaag een Zeeman tenue aan van bij elkaar nog geen 10 euro! Staat schattig he ! :) Jurk is mt 86, maar echt lang is ie niet! Ga em mss wel ruilen voor 92

o o, daar ga ik.........

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

spelen met de mega bloks

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

en met mn bromtol, ook erg leuk!

10. Leuk jurkje Robine. Ga van de week ook eens kijken. Vandaag geen tijd meer gehad enne die bromtol hebben wij hier ook.

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hihih Daynah en Jill hebben t zelfde speelgoed, lol

12. hihihihihihihihihihi en kleding

13. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Wat een heerlijk weertje vandaag he, eindelijk weer eens een hele dag de zon. :D

Kelly en Semmi; op de foto's te zien hebben jullie samen met de meiden een leuke dag gehad. Het zijn al echte dametjes hoor, echt leuk !

Robine; leuke foto's van Jill ! Ik heb de maillots ook gekocht maar dan in het roze, zal de groene ook maar kopen want staat erg leuk. Het spijkerjurkje heb ik nog niet gekocht, Lieke heeft al 2 spijkerjurkjes, maar hij is wel erg leuk.

Fajah; ook van Yorben zag ik weer een stoere foto voorbijkomen in zn legerpak ;) . En hoe is het gegaan met de fietskar?

Annemo; lieke kan nog niet aan 1 handje meelopen. Dan vergeet ze stapjes te zetten en blijft ze maar gewoon staan.

Ik zal zo ff spammen van een alleenstaande Lieke.

Liefs Sap

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Lieke is trouwens vandaag best zielig. Ze heeft zoveel last van haar tanden, maar vooral de luiers zijn een boosdoener. Die zijn zo dus en zuur dat het gelijk haar billen aantast. Echt vuurrood, zo zielig,doet haar echt pijn. Smeer me dood met de sudocreme. Ze heeft vanmiddag lekker in har blote billen rondgelopen, haha, nu gaat het gelukkig alweer iets beter.

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Ziet er wel stoer uit he? Ze houdt het alleen nog niet zo lang vol hoor. ;) . Komt vanzelf wel.

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Wow Lieke wat knap! Jill is jaloers!

17. Daynah is ook erg jaloers.

Wat een ontzettend leuk tuniekje heeft ze aan. Heel leuk Sap.

Deel Deze Pagina