Hoi hoi, De vakantie zit er lekker in....effe alles rustig op het gemakje. alleen het weer zat vandaag niet echt mee. Waarschijnlijk gaan we donderdag naar de Beekse Bergen, het zou dan wat beter weer worden. Zal milou wel geweldig vinden. Sap: wel fijn als het druk is op het werk idd de tijd vliegt dan voorbij. Kel: haha toch maar laarzen met een hak, moest lachen toen in het las Zaph: oooh oooh...en wat vond john ervan? Of heb je het snel in de kasten gehangen Yannick groeit idd wel erg hard zeg, amy zit nu ook in maat 74. Lin: jammer zeg dat je ongesteld bent geworden, nu maar flink jullie best doen deze maand Milou heeft ook echt lange benen, broeken moet ze echt maat 98 hebben en die passen nu perfect. Truitjes 98-104 maar dan wel smalle modellen. AM: wow zag een mooie buikfoto nog voorbij komen van je! En nog maar 3,5 kilo erbij dat is echt niet veel zeg. Verder weet ik het niet meer........ Gister stond ik weer perplex wat onze grote meid toch alweer kan. Ze wilde kleuren bij oma, een kleurplaat van Bumba. Ze riep wel: mama...netjes in de lijntjes kleuren he?! Ik ging eens kijken....en echt goed gekleurd binnen de lijntjes Ik wist niet dat ze dat al kon. Kunnen jullie kinders dat ook? Amy is op het moment wat moeilijker, wil veel bij je hangen en is gefrustreerd dat ze nog niet kan staan. Haha zo grappig, ze is zo lenig. Iedereen staat echt verbaasd hoe zij gaat zitten. Via split gaan zitten en zo ook weer terug. Ze kan al wel een beetje staan maar dan heeft ze echt van die bambi benen, soms lukt het en dan is ze apetrots. Als ik het in de gaten heb, zal ik eens filmen. Eten doet ze erg goed...pap-fruit-boterham-fles-koek-potje groente-toetje-fles Het liefst zou ze de hele dag eten
Oja..monique...jullie zijn pas toch bij de beekse bergen geweest? Waren jullie ook in speelland geweest of alleen bij het safaripark?
Brennie: ohh heerlijk vakantie!! Geniet ervan!! Zaph: he Jill ook geen slaapjes meer Wel jammer he... Kyllian heeft op het kdv vandaag weer bijna 2 uur geslapen, maar thuis slapen wil hij dus echt niet meer. Wat vreselijk he dat shoppen Heeft de Prenatal leuke kinderkleding? Ik kan daar eigenlijk nooit zo slagen. Kelly: nou hoop dat je op hakken kunt blijven lopen hihi. Hier nog steeds hakken aan hoor, anders voel ik me zo klein Trena: wat goed dat Fenna zo goed groeit!! En alweer 1 maand, wat gaat het snel! Sappie: hou je het wel rustig, je bent toch weer dingen aan het plannen Tja af en toe leuke dingen moet ook he, maar denk ook aan jezelf! Kyllian slaapt op het kdv wel met anderen op een kamer en hij vertelt ook wel regelmatig dat hij met een meisje aan het kletsen was toen ze eigenlijk moesten slapen, maar tot nu toe sliep hij daarna daar wel.
Brennie: speelland zegt me niets, wat is dat? We waren dus alleen bij de Beekse bergen, maar meer tijd hadden we ook niet over gehad Denk dat Milou het ook super zal vinden!
Hè meiden! Wow druk zeg. Ik zie dat er wel 8 man (vrouw) online zijn! Ik kom morgen weer reageren hoor. Heb zowat de hele dag in overleg gezeten. Dacht nu fijn GV te kijken maar dat was om 19.30uur. Onhandige tijd, ben ik net die jongens naar bed aan het brengen. Op maandagavond gaat Wes meestal sporten. Ach, uitzending gemist maar kijken dan. Fijne avond!
Ik zeg tegen Daynah dat ze ook binnen de lijntjes moet kleuren, maar dat is nog steeds krassen hoor.....hahahahahaha Die heeft geen geduld volgens mij.
Haha hier ook niet binnen de lijntjes kleuren hoor. Als ik dat zeg is het "neeheeee ik moet hier kleuren" of zoiets
Gisteren heb ik trouwens het wiegje al in elkaar gezet en die staat nu op onze slaapkamer klaar. Lekker vroeg he, maar het staat zo schattig, maar nog zo onwerkelijk haha. Alhoewel Kyl natuurlijk bij 37,5 week kwam, dat is al over 6 weken whaahh. Zal je zien loop ik nu tot de 42 weken. Ook plankjes en lampjes in de babykamer opgehangen. Nu dus alleen nog plinten, gordijnen (die al besteld zijn) en paar accesoires.
Jeetje Monique als je 6 weken zegt, dan is dat wel snel ja. Misschien op de verjaardag van Daynah wordt de baby dan geboren. Zou wel leuk zijn....
De hoeveelste is Daynah ook alweer jarig? Ow en ik vind zelf 1 dec wel een mooie datum, ga ik mn best voor doen hihi. Hebben we toch 2 kids in verschillende maanden Maar hoop stiekem niet dat het rond 5 dec of later komt.
Hihi nee hier ook nog niet binnen de lijntjes kleuren. Papier is zelfs vaak te klein, zo fanatiek gaat ie tekeer. Monique: leuk toch, dat het wiegje al staat. Ik ga binnenkort ook het ledikantje weer in elkaar zetten. Is dat alvast klaar. Kun jij nog steeds hakken aan? Ik echt niet meer, krijg ik meteen last van mijn rug van. Jammer, ben ook niet zo lang. Kelly: tja, dat aankomen... je doet er weinig aan he. Heeft ook geen zin om je er druk om te maken vind ik. Je weet toch niet hoe snel het er na de bevalling weer af gaat.
Panda: zijn jullie al bezig met de babykamer? Of hoeft er weinig aan gedaan te worden? Ja ik kan gewoon nog hakken aan, geen problemen mee. Ik heb gelukkig helemaal geen last van mn rug ofzo. Enige waar ik af en toe last van heb is steken in mn buik en harde buiken als ik veel gelopen heb (druk geweest ben), maar dat ligt niet aan de soort schoenen
Hier ook netjes tussen de lijntjes, maar kan ook bijna niet anders met van die perfectionistische ouders! Jill had me toch een opmerking afgelopen week. We liepen langs een vogelhuisje en toen vroeg ze waarvoor zo een huisje is. Ik uitleggen voor eten en slapen van de vogels en als grapje zei ik erachteraan en als ze een boekje willen lezen(de vogels)dat ze dat ook kunnen doen in t huisje. Toen zei ze ineens, mama dat kan niet, alleen meneer de uil kan dat!!!!!! Ik was zo verbaasd dat ze die link legt tussen vogels, meneer de uil en een boekje......... Verder noemt ze bij bekende automerken op wie er zo een hebben, dus Don een Mitsubishi, bij Kia zegt ze mama auto, bij Ford, papa auto en dan alleen aan t merkje ziet ze dat he. NIet eens t zelfde model!!!! Ga zo boodschappen doen met Jut en Jul. De kleine slaapt nog en Jill kijkt tv. Maakt zojuist ff een foto van Jill voor oma dr verjaardag en vind em prachtig. Kijk maar. Nou meiden, tot later!
Wat is ze dan ineens groot he?!?!??!? Mn kleine lieve bijna 3 jarige meisje En hier meneertje die ligt te slapen........(zien jullie t doekje Lin en Am??!!!)Ga dr maar nog een bijhalen, hij is er gek mee.
Zaph:Heb je je moeder nog gehoord na het incidentje laatst? En wat knap van Jill met die automerken zeg. Brennie:Heerlijk genieten van de vakantie,alleen jammer vh weer he. Hier goed nachtje gehad,Fenna om 23u laatste fles en pas vannacht om 4u30 weer,heerlijk zulke nachten.Maar zal wel blij zijn als ik van die nachtvoedingen af ben hoor.
Hihi Trena, noem je dat nachtvoeding? Half 5 is bij ons heel lang al ochtend geweest. Mooie foto van Jill, Robine. Echt een dametje al. Hier ook een automerkengek, vind dat echt knap. Monique: aan de babykamer hoeft nauwelijks iets gedaan te worden, behalve wat lampen en gordijnen ophangen en inrichten. Er staat nu alleen nog veel andere troep in die ergens anders heen moet. We hebben voor onszelf een nieuwe kledingkast besteld, daar kan dan al een hoop in. Bastian is naar de psz, kan ik even aan het werk. Ben weer een beetje begonnen en dat gaat best. Scheelt natuurlijk gigantisch dat het gewoon thuis is.
Mooie foto van Jill Zaph!! En wat schattig die Yannick met het doekje Ik zat toevallig vorige week in de winkel te twijfelen om hm voor de beeb ook mee te nemen haha. Had het uiteindelijk toch niet gedaan, maar misschien haal ik hm nu toch maar wel...hij is wel lekker zacht he haha. Knap van die automerken trouwens! Panda: lekker dat er zo weinig gedaan hoeft te worden aan de babykamer! Rustig aan met werken he! Trena: half 5 valt wel mee toch, Kyllian moest om 3 uur vannacht plassen Hier druk aan het werk, lange dag van 9 uur vanmorgen tot vanavond 8 uur. Heb nu al een harde buik, maar moet nu toch ook weer een stukje naar client fietsen. Tot vanavond!
Panda:Ik hoop echt dat je niet de hele zwangerschap beroerd bent hoor. Am:Ja half 5 valt ook idd wel mee,eerst was het rond 3u maar begint dus al later te worden,ben ik erg blij mee.