Semmi, wat moet dat veel verdriet doen. Wel mooi dat jullie zo afscheid hebben kunnen nemen, iemand verliezen is altijd verschrikkelijk en lijkt me ook zo erg om je man zo verdrietig te zien. Ik wil jullie heeel veel sterkte wensen morgen bij de begrafenis en sterkte vanmiddag! Brennied, erg leuke foto's van Milou.
Lieve Semmi, Ik zit hier ook de tranen van mijn gezicht te vegen... Wat fijn dat jullie op deze manier afscheid hebben kunnen nemen van je schoonvader. Ik denk dat dat op den duur toch wel heel veel voldoening geeft, hoe groot het gemis ook zal blijven. Heel veel sterkte voor vandaag en vooral ook voor morgen. Daarna begint eigenlijk het echte afscheid pas denk ik. Dikke knuffel, Lydia en Jesse
Ik denk dat we allemaal t zelfde voelen bij t lezen van Semmi dr berichtje. Wat triest he. Wel mooi dat haar schoonvader nog zo persoonlijk tot Sem heeft gesprokenen haar de parel van de familie noemde en Jayna zn zonnestraaltje. Woorden die je nooit meer zal vergeten. Morgen zal idd een zware dag worden voor Lenhard, Sem en de familie, ik wens ze daarom ook vanaf hier alle steun en kracht toe die ze morgen nodig zullen hebben! Veel liefs van Z
Jeetje Brennied, past Milou nog in dr badje met badsteun? Haha, dat hoef ik bij Jill niet meer te proberen, die springt er als een gek vanaf en spartelt t hele badje aan gort. Leuke fotó's van Milou hoor! Charissa: Ziet er goed uit jullie eventuele nieuwe huisje! Lekker op een hoek, heb je veel ruimte voor Jayden straks Hoop dat t jullie huisje zal gaan worden! Ga ff wat rommelen in huis, Tot straks (kan wel zien wie hier vakantie hebben he ) Liefs
Ff inbreken ! Semmie, heel veel sterkte deze moeilijke tijd ! Gecondoleerd, voor de hele familie. Blijf altijd aan de woorden denken die gezegd zijn. Jij een PAREL en je dochter een ZONNESTRAAL ! Liefs gabje20 (oktobermama)
Sterkte vandaag Semmi, en de komende tijd, want het zal best nog heel zwaar worden. Wat fijn dat de band zo sterk is in de familie. Dat scheelt, als je het gemis en verdriet samen kunt delen.
Lieve Sem, Met tranen in me ogen heb ik je verhaal zitten lezen. Ik wens jullie vandaag en morgen heel veel suc6. Ben er even helemaal stil van. Kom later even reageren. Me meisje wordt nu net wakker. Lfs
Ziet er goed uit Charissa, hoop dat het in orde komt allemaal. Bastian kwijlt ook niet extreem, hoef zelden zijn shirtje te verwisselen. Komt ook omdat hij de hele dag kruipt, dus het kwijl druipt op de vloer. Die is nog nooit zo schoon geweest. Ik zou hem dan idd een slabbetje omdoen denk ik. Of gaat ie daar dan aan trekken? Schoonma komt zo, ga nog gauw de was ophangen.
semmi:ik wens jullie morgen heel veel sterkte.en ook de tijd erna om het verdriet te verwerken. ik had heel wat getypt,maar dan weer gewist,kan de juiste woorden niet vinden. ook bij mij dikke tranen in mn ogen. ik denk aan jullie...........xxx
Sem ook hier tranen in mn ogen van je berichtje. Ik wens jullie heel veel sterkte vanmiddag en morgen. Weet verder ook weinig te zeggen.... Charis: wat snel zeg nu al een bod gedaan! Ziet er goed uit dat huis! Brennie: alvast een hele fijne vakantie! Hier ook maar de autostoel in gebruik genomen i.p.v. de maxi-cosi. Hij kan er ook heerlijk in slapen, dus hij is goedgekeurd!
Lieve lieve Sem, Ook ik zit met tranen te lezen. Ik vind het heel fijn dat jullie zo intens met elkaar meeleven en elkaar kunnen steunen. En wat een prachtige woorden van je schoonvader. Die zal je nooit meer vergeten, een hele fijne herinnering. Rick, ik en Lieke wensen jullie voor vandaag en morgen en voor de dagen die nog gaan komen heel veel kracht en sterkte ! En zoals je weet, wij denken aan je en we zijn er voor je ! Dikke kus Sappie
Hee meiden, Heb net eindelijk een autostoel gekocht. Jaime wordt binnenkort al 9 maanden dus we gaan er maar voor. Volgens de man in de winkel kon ze nog wel twee maanden in die maxi. (is geen echte maxi cosi maar babyrelax stoel oid, kregen we bij de wagen). Nou voor mij hoeft dat niet want ik word gek van de cosi. Ik heb een maxi cosi tobi, flower gekocht. Erg mooie stoel. We gaan hem er zo in zetten. Verder alles ok hier alleen Jaime is wat humeurig de laatste tijd en wil gewoon niet slapen 's avonds . Denk nog de sprong ofzo maar duurt wel lang nu. Sap heb jij nog wat van Sem gehoord? Ik kom straks nog wel ff kijken. Zal ff een foto van de stoel spammen. Liefs Sens
Jaime in haar nieuwe autostoel. Handig ding want als je die gordels losklikt gaan ze gelijk naar de zijkant dus nooit meer rommelen met die gordels die in de weg zitten. In mijn geval handig want ik heb een twee deurs auto.
Fajah yeehah Yorben ook al 5 tanden. Wat gaat het snel heh. Hoe is het verder? Panda een schone vloer..hihi. en hoe ziet zijn shirt eruit aan het einde van de dag? . Veel plezier met je schoonma. Robine hoe is je vakantie tot nog toe? Moet even wat beter weer worden heh. Jammer dat je verloren had met tennis. Oh en verder kan ik al niet teruglezen. Ik ga nog ff surfen. Vanavond kaasfondue. Sem nogmaals veel sterkte voor morgen. Ik zal aan jullie denken. Liefs Linda
sens:lief dat je vraagt hoe het is,goed hoor.yorben had wel mega poep broeken door zn tandjes. maar verder is hij er niet lastig van gelukkig. brennied:jij vertrekt toch morgen naar zwitserland?hoelaat vetrek je? veel plezier en voorzichtig hé? zit de hele tijd aan semmi te denken en wat een verdriet ze moeten hebben.heb het paar jaar geleden ook meegemaakt met mn man zn neefje die was net 18 jaar.vreselijk was dat om afscheid te moeten nemen.hij wou nog zoveel doen in zn leven,maar die stomme ziekte heeft hem helemaal kapot gemaakt
Hallo meiden, Heb even tijd om te reageren. De laatste dagen erg hectisch geweest. Woensdagavond verjaardag van mijn oma en dat is wel een beetje verplicht om te gaan, ga eigenlijk nooit. Gisteravond met 2 vriendinnen wezen eten in Rotterdam.......dat was erg lekkerrrrrrrr. Vandaag boodschappen wezen halen en nog even langs Prenatal en heb nog 2 rokjes en 1 broekje in de uitverkoop gekocht daar voor Daynah, maatje 80 alweer, daarna de auto opgehaald, die moest naar de garage. Ik had gelukkig een leenauto. Vanavond weer naar een verjaardag. Morgenavond een feestje bij een vriendin en zondag weer een verjaardag. Pffffffffffffff waarom nou alles achterelkaar heh. Ik hoef gelukkig nog maar 2 dagen te werken en dan VAKANTIE! Zal even reacties plaatsen. Sensee: Mooie stoel zeg en Jaime vindt het zo te zien ook helemaal geweldig. En die foto in de box is echt leuk. Kleding staat haar goed. Jaime krijgt ook al zoveel haar zeg. Geniet lekker van je kaasfondue.......heb je nog een plekje voor mij over. Fajah: Wow Yorben al 5 tandjes.......Daynah nog 2 hoor. En idd ik heb de laatste dagen ook veel aan Semmi gedacht. Toen ik haar verhaal las heb ik toch wel een traantje gelaten. Het is echt zo'n rot ziekte. Heb je trouwens nog wel iets van die vriendin gehoord? Sappie: VAKANTIE VOOR JOU!HEERLIJK ZEG. Ik zou gewoon lekker per dag bekijken wat jullie gaan doen. Lekker dagjes weg enne als jullie richting het zuiden komen, dan staat de koffie warm hoor.......... Annemonique: Kyllian ook in de autostoel. Volgens mij zijn alle kindjes nu in de autostoel. Vind hij het ook een beetje leuk? Zal wel heh. Ze zitten ook gelijk zo hoog. Charissa: Mooi huisje hoor. Wanneer horen jullie precies of het lukt met de hypotheek? Zal toch wel goedkomen. Panda: Nog gezellig geweest met je schoonmoeder? Verder kan ik niet teruglezen. Ik vond het best wel lastig om nu op iedereen te reageren na het verhaal van Semmi. Ik heb de laatste dagen best veel aan haar gedacht. Het lijkt mij zo verschrikkelijk om een dierbaar te verliezen aan die rotziekte. Je hoort het zoveel tegenwoordig. Echt vervelend. Lieve meiden ik wens jullie een fijn weekend en ik probeer nog een keer te reageren van het weekend. lfs kelly