November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Hebben ze bij de Hema Kel, voor 9,95 geloof ik. Is er ook in het groen.

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    zo wij gaan de bioscoop weer in ;) vanavond Blades of Glory en Fly Boys........ben benieuwd.

Tot laterzzzzzzzzz

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Veeeeeel plezier met jullie filmpjes !

4. Krijg het nog druk van de week en de Zeeman en nu ook naar de Hema ;)

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej dames!

Zo wij zijn ook weer thuis, spullen uitgepakt, Jayna lekker weer in dr eigen bedje, en mams hier ff bijlezen....
    Wat een leuke banners allemaal! Ga binnenkort ook es ff kijken of het mij lukt zonder hulp van Robine.....haha!
    Zoals Kelly al zij, was het erg leuk met onze meisjes op de kinderboerderij. En daarna ben ik nog geslaagd voor een knal roze winterjas voor Jayna.....jippieeee! Zal zo ook nog ff wat foto´s spammen. Deze keer niet van een lachende Jayna. Die was helemaal onder de indruk van alles en kwam pas los toen we wat aan het drinken waren op het eind.....gekke meid!

AM: gelukkig gaat het eten en drinken bij Kyllian weer beter, nu die rottige kuurtjes nog afmaken en hopelijk issie dan weer helemaal de oude!

Kelly: leuk die foto's! Vond het echt leuk om jullie weer ff te zien! Leuke duwauto heeft Daynah ook, het staan gaat al hardstikke goed vond ik, dus wie weet loopt ze er binnenkort zo mee weg!

Robine: Jill ziet er goed uit zeg! Fijn om weer zo'n lachebekkie te zien die lekker thuis is! Echt super die zeeman outfit! Vind spijkerjurkjes zo leuk, en dan ook nog zo leuk met paasnede mailloit en shirtje......ga ook ff spieken van de week.....Veel plezier bij de film vanavond!

Sappie: whauw, die Lieke gaat echt razendsnel he! Nu al los staan! Die loopt echt wel met dr eerste verjaardag! En Lieke ook al zo hip in de kleren. Ik geloof dat Kelly het al zie vandaag, de leuke wintercollectie begint steeds meer te komen.

Fajah: handig ding joh die fietskar! Zulen jullie vast heel veel plezier van hebben denk ik!

Zo, kan verder ff niet teruglezen met al die leuke pics! Fijne avond nog allemaal!

Liefs Semmi

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Daynah, kijk jij eerst maar naar de foto, dan kijk ik naar jou.......

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Dan kijk ik nu wel.....en kan jij naar mij kijken oke.....

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Samen bij de geitjes.....onze mama's schrokken nog even, want er kwam zo ineens een grote geit voor staan toen ze net een foto wilden maken.....hihi

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    En de laatste, waarop we allebei lekker niet naar onze mama's kijken...hahahaha!

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ben ff aan het prutsen met die banners, maar krijg ´m ook niet op 150 hoog......grrrrrrrr, of groter, of kleiner.....en krijg de letters er niet op. Zie ´m wel in mn eerste voorbeeld volledig, maar als ik dan klik op `generate glitter graphic´verdwijnen de letters ineens.....nah ja.....misschien andere x nog ff oefenen, ben het nu zat, ga naar mn bedje toe. Morgen naar aqua zoo in leeuwarden. Samen met vrienden.
    Wordt lekker weer, dus heb er zin in!

trusten!

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    ow, de letters lukken nu, nu nog ergens uitvinden hoe ik juiste formaat foto krijg, hij wil niet groter dan die van sap en kel, maar zoals ik al zei, niet nu, kan mn ogen haast niet meer open houden.....

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    oeps 2 x, dat krijg je als je ogen zwaar worden....haha

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hier even een kort berichtje vanaf mn werk.

Fajah: wat een stoere foto van Yorben :)

Brennie: heerlijk zo'n uitslaapdagje! En vandaag moest jij eruit en mocht je vriend uitslapen? ;)

Kelly en Semmi: leuke foto's van de kids in de kinderboerderij! Ze lijken echt groot als ze zo staan en op een autotje zitten he....wat gaat de tijd snel.

Robine: hoe gaat het nu met Jill? Alweer beter aan het eten en drinken?
    Ik heb geen naamballonnen meer kunnen vinden, sorry.

Jill en Lieke: beiden leuke kleertjes aan! Hier toch maar gauw een meisje zien te maken ;)

Hier gaat het echt weer goed met Kyllian :) Eten en drinken gaat weer super en hij slaapt sinds 2 nachten gelukkig weer lekker door! T/m dinsdag nog ff de kuurtjes afmaken.
    Vandaga nog tot half 4 werken en dan lekker weekend!

14. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Leuke spam foto's van de dametjes..wat goed van Lieke om los te staan. Ze vind het zelf, volgens mij, nog een beetje raar :)

Robine: waren het goeie films?

AM; ja idd nu ben ik eruit :) ze sliep gelukkig tot 9 uur dus da's wel fijn. Gelukkig gaat het helemaal beter met Kyl. haha weekend...op zondagmiddag.

Het wordt lekker weer vandaag dusss.......lekker fietsen denk ik. morgen nog een lekker vrij dagje. Mijn vriend moet geopereerd worden, een ganglion (bultje) in op zijn hand weg laten halen. Hier nu definitief 4 tanden. De bovenste lijken veel harder te groeien dan de onderste toendertijd.
    Gister wezen bbq, was gezellig! Milou weer meegenomen naar huis om 23 uur alleen was het nog ruim een uur rijden. Nou ze heeft helemaal niet geslapen in de auto :confused: een beetje duimen, tutten en kletsen. Maar thuis een klein flesje gegeven en toen ging ze slapen. Raar kind :D

Fijne dag allemaal!

15. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    oja Semmi..je hebt ook een mooie bling-banner. En die maten..........pfffffff...ik wordt nog moe als ik er aan denk :(

16. Morguhhhh,

Zo wat een heerlijk weertje zeg. Ik ga zometeen even langs me moeder en dan gaan we naar de kinderboerderij......ja alweer...hihihihhii.
    Sabino is toch gaan voetballen, dus gaan we er maar op uit.

Iemand nog iets van Sensee gehoord? Is die inmiddels alweer thuis?

AM: Fijn dat het met Kyllian weer beter gaat en dat hij weer alles eet.

Robine: Hoe is het met Jill. Eet ze alweer een beetje?

Brennied: Wees blij dat het geen uur huilen was in de auto, dan is het niet meer zo leuk.

Sem: Ik ben er nog geen eens aan begonnen aan die banner. Ik vind het prima zo hoor.
    Thnx voor de foto's. Ze zijn erg leuk. Ik heb ze vanmorgen ook naar jou toe gestuurd.

Nou meiden ga er van dor. Nog een wasje ophangen en dan ga ik er van door.

Tot laterrrrrr.

lfs kelly

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Goedemorgen!

Am: geweldig dat Kyl weer goed gaat, hier ook een die dr kuurtje af moet maken tot dinsdag, maar gelukkig vind ze die spuit met medicijnen 3x per dag erg smakelijk, dus gaat er prima in. Heb jij ook een ''lekker'' kuurtje voor Kyl, met smaakje? Ennuh wanneer gaan jullie beginnen aan een meisje? :) Missen we iets, nee toch!?!

Brennied: Je bent nogal actief met je fietsen! Lekker hoor. t is hier wel fris echt zo warm als gisteren is t niet. De films waren leuk. Sterkte met je vriend morgen als ie onder t mes moet.

Sem: Leuke foto's wederom van de twee beauty's :) Hadden jullie zelf die wagentjes mee of stonden die daar? Erg lief :) Wat is de aqua zoo? Een onderwater dierentuin ;) ?

Wij hebben vandaag poetsdag, gezellig he op de zondag. Maar is niet anders, woensdag is John zn andere vrije dag en dan past ie op Jill en zondag is de enige dag dat we samen zijn, dus moet er ff wat gebeuren.

Sens: Welkom thuis.! Neem aan dat je er inmiddels bent! We willen alle verhalen weer van je hoen hoor en zeker foto's zien van je geweldige vakantiehuis!

Liefs Z

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: veel plezier wederom op de kinderboerderij! Ga je deze keer in Ommoord, naar de Blijde Wei?

Ennuh je banner is leuk hoor zo, als ik nog moet helpen hoor ik t wel!

xxx

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Brennie: het wordt zeker lekker weer, dus veel plezier alvast met het fietsen!

Kelly: veel plezier op d ekinderboerderij. Daynah wordt vast een dierenliefhebber haha.

Robine: wat fijn dat Jill dr kuurtjes lekekr vindt! Hier is 1 kuur wel lekker, maar de andere niet. de 1 ging in het begin wel goed, maar aangezien hij de ander vreselijk vindt is het nu bij beiden kuren drama omdat hij het spuitje al ziet aankomen. de 1 heeft ie 3x per dag en de andere 4x. Ach nog maar ff ;) Ow en nee jullie missen niets hoor haha.
    Poetsdag op zondag is idd niet leuk, ik wil het altijd voor het weekend klaar hebben. Suc6 ermee!

Deel Deze Pagina