November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Nou Kyllian was net voor de tv in slaap gevallen, dus hij ligt nu toch op bed ;) Ff rust hihi.

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi,

Las dat de middagslaapjes eraf gaan bij de meeste....milou gaat eigenlijk iedere dag nog wel slapen. Gister een krap uurtje...meestal 2 uurtjes. Hopelijk blijft het ook nog wel ff zo. Maar het zal toch minder worden, ze worden ook al 3 :$

oh oh die Marijn...knuf voor hem!

Zaph: jee john heeft vaak tripjes...niet leuk zo lang alleen. Maar je hebt goed volgepland zo te lezen.

Gerard gaat begin november voor 2 weken naar Amerika voor zijn werk...super voor hem maar wat minder voor mij :( Is wel lang maar goed het is natuurlijk een giga kans dus die moet hij zeker pakken. Zelf vindt ie het ook wel moeilijk om ons 2 weken te moeten missen. Wordt wat hier in huize Kos ;)

Sorry meiden...moet weer gaan....de meiden zijn wakker en we gaan nog ff op stap. Ik kom later weer, liefs

3. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Oja..wat een super mooie foto van Jill zag ik voorbij komen!

Trena, wat goed dat Fenna zo lekker slaapt. Je klinkt ook zo lekker trots...nu compleet met 3? Voel je je verder ook weer de oude? (voor zover het kan)

AM: hou jij eens ff je gemak en lekker relaxen nu Kyl in bed ligt :) Voorweeën zijn wel erg vroeg toch?

Nu ga ik echt...

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    en nu slaapt ze dus weer vanaf1400.............GEK KIND. Yannick doet lekker mee, dus mama ff rust. Ga dr zo wel wekken, anders wordt t vanavond weer feest.

Brennie: Jeetje 2 weken alleen als Gerard naar de vs is. Ach wij zijn supermama's he, we kunnen dat best wel aan.

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kyllian ook slapende, hahaha de mama's hebben rust vandaag

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sem: Je klinkt wel druk, ff afsluiten en alles netjes achterlaten zeker voor je opvolgster!? En dan moet je zelf weer ingewerkt worden. Zie je t nog zitten!?

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: 2 weken van huis is ook wel lang...
    Gaat hij wel na Milou dr verjaardag? Als je gezelschap nodig hebt...ik heb verlof he ;)

Zaph: hihi Jill ook gaan slapen, wel lekker toch :)
    Heb jij al slaapzakjes voor Yannick of ben je niet van plan die te gebruiken? Gewoon ff een vraagje ;)

Ik hoorde een uur geleden ineens een knal. Waren er op zolder een stapel dozen omgevallen. Ben dus gelijk wat gaan opruimen daar en zo kom je nog nodige spullen tegen haha, zoals een borstkolf en babyspeelgoed. Zou zo blij zijn als we gewoon kamers hebben op zolder. Nog ff geduld tot we in januari denk ik gaan klussen op zolder.
    Kyl ligt nog steeds te slapen. Vannacht had hij ook slecht geslapen, had ineens hoge koorts. Vanmorgen was het weer helemaal over.

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    AM: Ja gebruik slaapzakjes voor Yannick. Hij heeft nu een badstof ding tot maar 80, kunnen we nog heel ff mee vooruit. Was wel schrikken zeker die knal.
    Raar van Kyl zn koorts zeg. Jill sliep tot 17 uur, toen heb ik haar wakker gemaakt!!

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Dus 80 cm past hij al bijna niet meer? Ik ben echt al die maten kwijt :D

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jawel hoor, tot maat 80/86 gaat gewoon gelijk op aan de kledingmaatjes en vandaag heeft ie voor t eerst 68 aan, dus we kunnen nog ff. :)

Heb jij die dingen niet meer van Kyl dan?

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Van slaapzakken ben ik niet veel meer tegengekomen. Volgens mij had hij ze goed opgedragen ;) Heb alleen de nette dingen bewaard.

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ik had ze toen al bij de HEMA gehaald, lekker dik zijn die en wit, waren dus nog heel mooi om her te gebruiken

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Maar gisteren ook al een hele berg speelgoed en kleding van Yannick en Jill weggedaan, opgeruimd staat netjes. 2 vuilniszakken speelgoed weg. Er komt toch weer bijna een verjaardag, snt en kerst aan en krijgen ze weer heel veel zooi ben ik bang. Lekker hoor nu klaar met de kindjes, kan alles mooi weg :)

14. Daynah is 26 nov jarig, maar 1 dec is ook een mooie datum hoor.

15. Super mooi is Zap. Dat zal oma zeker mooi vinden. Hoop dat de verjaardag toch mee zal vallen.

16. Doe lekker rustig aan meid. Het forum komt wel weer.

17. Ik heb deze week ook al een paar keer harde buiken gehad, maar dat was meer omdat ik me druk maakte om dingen of als ik teveel en te snel loop.
    Bij Daynah heb ik iig geen oefenweeen gehad. Maar wel irritant. Als advies krijg je meestal dat je het rustiger aan moet doen.

18. Had ik ook gisteren Lis. 3x geprobeerd.
    En arme Marijn. Hoe gaat het nu met hem. Komt het omdat ie dan zo druk is en het gevaar niet ziet of gewoon stomme ongelukjes. Wel sneu hoor voor hem.

19. Het wordt er zeker niet minder gezellig op en ik kan jullie in de gaten houden ;). Daar zijn John en Rick mij dankbaar om.

20. Hier ook nog middagslaapjes van ongeveer 2 uur en mag echt nog wel even blijven hoor.
    Wow 2 weken naar de USA, dat zal wel even wennen zijn voor je dan. Voor hem super leuk en hij komt vast met kado's thuis voor zijn meiden :p

Deel Deze Pagina