November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier weer een werkdag achter de rug. Nog eentje en dan weer weekend....jippie!
    Net even met Daynah in bad geweest. Krijg echt weer last van mijn rug. Ik word er soms wel gek van hoor. Heb het alleen als ik werk omdat ik dan heel de dag 1 houding heb en dat is voornamelijk zittend. Als je vrij bent, kan je ook nog even liggen dan weer zitten en dan weer lopen, dus dan heb ik er minder last van. Wel irritant maar het hoort er maar bij denk ik dan maar.

Ga nu Daynah op bed leggen en dan nog even knuffelen met haar.

Lfs Kelly

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hihi Kelly heeft de quote knop gevonden.
    Vervelend dat de rugpijn weer terug is. Is er op je werk niete een mogelijkheid om in wat afwisselendere houdingen te werken?

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ja liggend bijvoorbeeld ;) hahahahah

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Hello,

AM: schrikken zeker die knal...maar toch ergens goed voor geweest dus, haha, jij gaat dus borstvoeding geven? Met Kyllian ook gedaan?

Zap: jij bent lekker veel op het forum zeg...zie heeeeel veeeel Robine, haha, je kan wel zien wie er nog lekker verlof heeft!
    Prachtige foto van Jill!!! En die van Yannick is ook erg lief.
    Balen dat het ff niet zo lekker loopt met je mams, nooit leuk.
    Hmmmm John paar daagjes weg, dat is niet zo gezellig, maar je hebt iig wel leuke dingen gepland.
    Ik was ook de eerste keer ongi tot ik weer met de nieuwe pilstrip kon beginnen:x, heel irritant.

Kel: gezellig samen met je meisje in bad. Wel balen dat je weer last van je rug krijgt.
    Hihi, je hoeft me niet in de gaten te houden hoor, zal geen gekke dingen doen;).

Brennied: oei 2 weken alleen met de meiden, dat is best lang zeg...ik zou het vreselijk vinden. Maar wat je zegt, als het een kans is die hij niet kan laten lopen dan moet hij het gewoon doen!

Sem: spannend bijna aan je nieuwe baan beginnen! Nu dus nog ff flink druk met het afronden van je huidige werkzaamheden. Komt vast goed.
    Vind het heel jammer dat je niet mee kan de 17de, maar we gaan het in het voorjaar zeker nog eens overdoen.

Trena: was het gezellig met je vriendin? En wat vond ze van Fenna? Nu wel iets leuks gekregen?

Panda: dat is dan wel fijn dat je vanuit huis kan werken. Gelukkig niet teveel aan de babykamer, dat scheelt weer !
    Hoop dat je toch nog wel van je zwangerschap kan genieten ondanks dat je zoveel beroerd bent.

LIS: aaaaah arme Marijn, hij heeft ook wel vaak pech hoor. Gaat het nu weer helemaal goed met hem?
    Spannend hoor om misschien wel de knoop door te hakken of jullie nog voor een derde willen gaan. Ik denk een beetje hetzelfde zoals jij, moeilijk dus.

Hier verder alles goed, weinig nieuws..

12 en 13 december ga ik met mn collega's een weekendje naar Keulen ,naar een kerstmarkt, waar we natuurlijk veelal lekker aan de gluhwein gaan, haha.

Morgen lekker vrij, even de stad in en vrijdagavond even voor Lieke op zoek naar een nieuwe winterjas. Had al een leuke op kleertjes.com gezien maar wil eerst nog ff hier kijken. Vind ik niets dan bestel ik gewoon een jas.

Ik ga nog snel ff GTST kijken.

Liefs Sap

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik dacht meer aan koffiejuffrouw gaan spelen ofzo :p ;)

6. hahahahahhahahahahahaha ik vind het prima hoor.

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sap: leuk naar Keulen! Ben er ook een keer geweest met de kerstmarkt. Jullie doen inc overnachting?
    Kyllian wilde niet aan de borst drinken. Heb toen ongeveer 1,5-2 maanden gekolfd, na 2 x borstontsteking gestopt met bv. Het was zo ie zo al niet genoeg, dus hij had steeds ongeveer 1/3e bv en 2/3 fv.
    Ga het nu wel proberen, maar als het niet lukt stop ik er eerder mee als bij Kyl. Heeft vorige keer behoorlijk wat stress opgeleverd.

8. ooow leuk Sap een weekendje weg naar Keulen, maar dan idd meer om die gluhwein....hahahahahaha

9. Knap van je Monique. Ik begin er helemaal niet meer aan. Ik vond het een verschrikking die bv. Maar goed dat is voor iedereen anders natuurlijk.

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel dat valt me tegen van je ;) wheohahahah.

Sap: Ja lekker he, overal Robine online, verveel me kapot ;) lol. Nog maar 3 maanden te gaan........................

11. Als jij weer begint met werken dan ben ik net met verlof.

12. Heeeeej en daar is Mirandao weer online!!!

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha heerlijk toch verlof, kan me niet voorstellen dat ik me verveel :p Maar anders kom je je hier maar vervelend hoor Zaph ;)

Nog ff hard werken hier, morgen weer een redelijk lange dag (van 9-19.00) aangezien ik 's middags met een client naar Den Haag moet. 2 uur reistijd dus, maar ach in werktijd niet zo erg ;)
    Had gisteren met collega mn vakantiedagen bekeken, had nog 140 uur staan en mocht er maar 28 meenemen naar volgend jaar *oeps*. Nu heeft ze mn vakantiedagen omgezet in overuren, zodat ik die volgend jaar gelukkig nog kan opnemen hihi. Ik plak iig 2 weekjes achter mn verlof aan, dus begin dan 15 maart weer.

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Vervelen???? Nee joh is grapje! Heb t razend druk met leuke dingen :)

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha dan is het goed. Alhoewel het van de winter misschien wel saaier wordt? ;)

Ik ga lekker op bed liggen, heb ik echt zin in :)

17. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Kijk dat verlof isbwel weer een voordeel van zwangerschap hè. Heerlijk 4 maanden thuis. Maar ik vind het werken ook wel prima hoor. Word tegenwoordig voor allerlei leuke projectgroepen uitgenodigd.

Wes komt zo thuis, heeft het een beetje gehad want hij heeft het de laatste tijd zo onwijs druk. Ga hem zo maar even opbeuren.

AM fijn dat ze je uren wilden omzetten zeg! En 15 maart weer beginnen. Klinkt echt ver weg zeg!

Zap: haha jij lijkt me ook echt niet iemand die zich snel verveelt!

Kel: lekker hè, nog 1 dag en dan weekend!
    Wat heerlijk dat Daynah nog slaapt overdag. Jesse eigenlijk ook niet meer. Alleen als iemand anders hem naar bed brengt. Dus eigenlijk alleen op woensdag bij oma. Op kdv ook niet.

SAP: leuk, gezellig met je collega's naar Keulen!
    En jij dus beetje zelfde dilemma als ik? Zeg het ff als je eruit bent hihi.

Sem; jij lekker druk. Even afronden en dan lekker fris met je nieuwe baan beginnen.

Brennie: lekker aan het genieten met zijn viertjes?
    Wel een baggerweer hè!

Trena: ja was het goed? Ik vond het zelf in ieder geval wel schattig. en aangezien jullie geen Prenatal hebben...

Een vriendin van mij is ook, eindelijk, zwanger!
    Ze is 38 jaar en ze twijfelde altij of ze wel kinderen wil. Een maand of 3 geleden knoop doorgehakt en gelijk zwanger! Echt leuk! Haar vriend is 10 jaar jonger en vindt het helemaal geweldig!

18. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    o ja met Marijn gaat alles weer prima hoor. Heeft van 11 tot 14 uur geslapen en zijn oog traant niet meer. Het is niet eens dat hij zo wild is hoor, meer gewoon echt een pechvogel. Beetje onhandig is hij.

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    K ga ook eens slapen. Fijn dat Marijntje geen last meer van zn oog heeft!

Liefs

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Kel:Vervelend die rugpijn,maar een bad helpt meestal wel toch?

Am:Nog harde buiken gehad?

Brennie:wow Gerard zolang weg....wat voor werk doet hij ook alweer?

Lis:Ik vond het echt een heel lief setje.
    Goed gekozen.Vind het echt jammer dat hier geen Prenatal zit.

Vanmiddag een leuk setje kleding voor Fenna gekregen van mn vriendin,ze weet gelukkig mn smaak ;)
    Lekker gekletst en ze heeft de hele tijd Fenna vastgehouden.

Deel Deze Pagina