November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Arme Marijn,dikke knuf voor hem

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    `

Mag ik mee dan hoef ik niet naar mn schoonouders...te erg hierzo

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    OH nee VS is niet leuk ook qua bellen niet heeeel vermoeiend door tijdsverschil. Waar zit hij in VS?

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hihi was dappere dodo ook erbij???

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Heel herkenbaar Lis jaime heeft datook.DAt hebben ze gewoon heh.

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ff heel snel hoor. Gaat hierniet zo ok. Ouders van chiel met druk. Nu of hij als hij in tilburg is door de week(voor zn project) en dag erna in nijmegen (voor ander project) niet daarlangs komt en blijft slapen.Ik vind dat prima door de week maar dan dus niet in het weekend. Ruzie dus.Jammer helaa.s
    Zelf nog steeds heel benauwd.Sta meer op mn strepen. Dit gaatzo niet meer.
    Dikke kus voor jullie lieve meiden.
    XXx

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Jeetje Lin,gaat niet zo lekker daar zo te lezen.
    Wel een rot situatie he?
    Ze leggen wel erg veel druk op jullie als gezin .
    Het draait niet alleen om hen ,jullie hebben ook nog een leven samen.
    Hoe erg het ook is,ik hoop dat er snel rust komt voor jullie.Dikke knuf.xxx

8. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    goeiemorgen!!

Lees wel mee maar kom er niet aan toe om te reageren, sorry.
    Ik moet ff wennen aan de vaste ochtenden en er vroeg uit, tijd gaat nu zo snel nu ik 4 ochtenden tot 1uur werk, naar huis kids in bed en voor ze wakker worden is het 4uur, eten, in bad en de dag is alweer om ;)

Kom snel weer reageren.

Miriam, Joepie weer een jongen, erg leuk.

Lin, ah wat slokt dat veel van jullie op he, wel aan jullie-jezelf denken he.

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Jeetje was gezellig hier gisteravond, haha!

Linda: jeetje meid, heb met je te doen, dit is echt niet leuk meer voor je. Goed om jezelf blijven denken en voor nu veel sterkte en een dikke knuf!

Laatste dag werken en dan lekker weekend.
    Len en ik nemen morgenavond ff tijd voor ons zelf en gaan uit eten. ook nog voor onze trouwdag, wat toen niet door kon gaan. Heb er zin in!

Nu aan t werk, kom later ff terug!
    Liefs Sem

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ben ik weer ff....

Trena: was het nog leuk met je vriendin gister op bezoek?
    En ja, ik heb nog steeds veel zin in mn nieuwe baan, ie het echt als een leuke nieuwe uitdaging.

Brennie: jeetje dat is best lang dat Gerard dan weg gaat. Maar hij zal jullie vast ook wel erg gaan missen. Wanneer gaat hij precies?

Zaph: hihi...Jill gister ineens zo lang geslapen overdag, wel lekker voor je, beide kids even op bed. En Yannick alweer maat 68, jeetje wat gaat dat hard!
    En ik heb t inderdaad ff behoorlijk druk, maar komt allemaal goed!

Kel: je blijft dus zo'n last van je rug houden, hopelijk wordt het niet steeds erger naar het einde van je zwangerschap toe. Wel lekker dat je dan ff een bad kunt nemen.

Sap: Leuk zeg zo'n weekendje Keulen! Personeelsuitje? Of uit eigen initiatief? En vandaag toch trouwjurken passen met je zusje?

Monqiue: jeetje wat een vakantie uren heb je nog staan zeg! Veel te hard gewerkt dus...haha! Wel lekker dat je langer verlof kunt nemen.

Lydia: wat leuk dat die vriendin van je toch nog een kindje krijgt. Hadden jullie het nog verwacht? Omdat ze ook al 38 is. Maar haar vriend dus jonger, dat scheelt dan weer natuurlijk.

Ik zie Mirandao weer online????

Hier op mn werk eindverslagen tikken van kinderen.
    Ben ondertusssen af en toe ff op internet aan het spieken voor ideetjes voor traktatie voor Jayna op psz als ze jarig is. Jullie leuke ideeen?

Ga weer aan de slag!

Liefs

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sem:Ja was gezellig gister toen mn vriendin hier was.
    Hier ook ideeen aan het zoeken voor traktaties,heb al iets gevonden....een piratenbootje om zelf te knutselen en dan een schatkistje erin.Zag er wel leuk uit.Maar is niet iets voor een meisje he ;)

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Sem ik had vorig jaar van kartonpapier een zeehond met bal op zn neus gemaakt. Wel veel werk hoor. Maar je knipt een zeehond 2 keer, Beneden plak je de zeehond (aan de zijkanten) vast aan een doosje rozijntjes. Touwtje door zn neus. Oh en die zwemvliezen aan de zijkant plakken. Ik kan wel even kijken of ik het kan inscannen, zat een keer zo'n boekje bij ouders van nu oid. Die zeehond was vorig jaar echt een succes. Jullie nog even lekker uit eten, geniet ervan met zn twee.

Fajah ah een schatkist met piratenbootje is erg leuk maar idd iets minder voor een meisje. Alles goed bij jou met de kids? En met Fenna ook?

Charissa heel herkenbaar hoor dagen vliegen voorbij. Jij ook om jezelf denken heh!

Vanochtend met schoonzus gebeld. Strategie bedacht. Laat chiel maar soms door de week naar zn ouders gaan. Hij krijgt er dan vast genoeg van om ook in het weekend te gaan want bepaald gezellig is het niet omdat het maar over 1 ding gaat het k ding.

Ik heb vanochtend thuis gewerkt. Nu klaar en spullen pakken, jaime halen en naar de efteling. Even ontspannen is ook wel nodig. Had nog gezocht op internet ivm die chronische hyperventilatie. Zal maar eens een boek bestellen met ademhalingsoefeningen. Maar goed wat ook gezegd wordt is toch spanning...en ja hoe pak ik dat dan aan????? Iemand tips of idee?

Ga nog ff snel de kattenbak verschonen en dan er vandoor!
    Spam vrijdagavond ws wel ff.

Lfs

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    #26053 Robine, 8 okt 2009
    Laatst bewerkt: 8 okt 2009
    Meiden ik wet niet of jullie weleens de Flair lezen, maar daar staan elke week hele leuke traktaties in. Toevallig laatst een bijlage met allemaal kindertraktaties. Ik twijfel nog tussen een pinguin van trekdrop, banaanschuimpje en nog iets(ff vergeten) of een mandarijntje en daar dan wit crepe-papier omheen met een dropveternekje zodat t een spookje wordt. Gezond en lekker en makkelijk te maken,. Denk dat t die laatste wordt.

Sem: Gisteren nog met je mannetje gechat ;) was gezellig. Hihi, hij zou je warm komen houden, heeft ie dat nog gedaan? ;)

Simone: Wel lekker die nieuwe tijden van je, maar zal idd wel ff wennen zijn. Slapen allebei de jongens nog s middags?

Lin: Ben je nou nog ong geworden? Of helemaal niks meer? En nog testje tegenaan gegooid? Lekker irritant bij jullie he dat gedoe met je schoonouders en Chiel. Duidelijk laten weten wat jij wilt hoor!!!

Hier ook gezeik. Mn moeder snste vanmorgen af voor zaterdag. Ze had nu ook weer ruzie met mn lelijkzus(ook elke maand raak) en had er geen zin in met ons allemaal. Heb dr gesmsd dat als ze zo doorgaat ze helemaal niemand meer overhoudt en misschien maar eens bij zichzelf ten rade moet gaan. Wij hebben haar niks misdaan, heb alleen verteld dat we op wintersport gaan en John zn ouders daar ook zijn. Dat is in t verkeerde keelgat geschoten. Nou pech voor haar. Heb dr geschreven dat t goedmaken deze keer niet van mij uit zal komen en als t zo blijft ik haar helemaal niet meer hoef te zien. Grrrrrr ben dr zoooooooooo klaar mee.

John vanmorgen vertrokken naar Letland voor zn personeelsuitje. Hopelijk komt ie veilig aan met Air Baltic.......hij hangt nu in de lucht. Zal blij zijn als ie een sms stuurt dat ie wee rop de grond staat. Ben zo angstig voor vliegen, bah. Morgen naar vriendin dus en ga nu zaterdag maar naar Sandra dr verjaardag nu mn moeder niet doorgaat en s avonds komt een vriendin lekker borrelen hier. Ga morgen ff 2 flesje rose halen :)
    Zondag is John weer thuis in de namiddag.

Jill speelt al de hele middag heel lief, wilde weer niet slapen en Yannick is ook moeilijk in slaap te krijgen de afgelopen dagen. Elke keer maar tukjes van een half uurtje oid. Nu eindelijk ff stil

Liefs

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lin: Veel plezier in de Efteling!!!! Geniet ervan en ontspan!

15. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Lin: hopelijk is Chiel dat geheen en weer idd snel beu. Hebben de doktoren eigenlijk een indicatie gegeven van hoelang hij nog te leven zou hebben? Of is dat echt allemaal onzeker? Hoop ook voor je dat het niet al telang meer gaat duren, want jij gaat er zowat ook aan onderdoor.
    Even lekker ontspannen in de Efteling! Veel plezier.

Sem: je klinkt ook lekker druk. Traktaties, daar zeg je zowat. Moeten we ook weer aan geloven. Ik vind het altijd erg moeilijk. Gelukkig is de volgende dan pas over een half jaar. Helaas moet ik dan weer 2 keer, 1 keer afscheid van de babygroep van Marijn en 1 keer verjaardag...

Moet even wat doen, kom zo weer.

16. Goodevening,

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo dat is toch wel duidelijk dat ik het fijn vind dat het weekend is.....hahahahahahaha

Lin: Ik vind het wel heel sneu voor je hoor deze situatie. Lijkt mij ook best lastig allemaal. Hoop dat de Efteling jullie even goed doen. Veel plz iig.

LIS: Wat leuk dat je vriendin ook zwanger is en zeker nog zo snel ook vooral op die leeftijd. Jij ook weekend of morgen werken?

Zap: Zit je moeder niet weer in een dip? Wel vervelend hoor, maar voor jou heel irritant. Is John goed aangekomen. En ja dan die Russische vliegmaatschappijen....brrrrrrr
    Zo te lezen heb je genoeg te doen van het weekend en anders bel je maar hoor.
    De Flair las ik vroeger echt iedere week. Leuk blad is het.

Sem: Ja die traktaties..... ik heb nog even maar wil ook wel iets leuks maken. Moet het 2x doen. Voor de psz en het kdv. Maar wel leuk vind ik het, tenminste dat denk ik.
    Lekker om samen nog even uiteten te gaan van het weekend.

Trena: Eindelijk iets leuks gekregen. Wat is jouw smaak eigenlijk, als ik vragen mag.

Zo ik ga weer eens lekker ontspannen in bad ofzo, want heb echt weer last van mijn rug.
    Daarom ben ik zo blij dat het weekend is.

Liefs Kelly

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    YEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAH hier ook weekend, DOORLOPEND!!! ;) :)

Sorry Kel..........geniet van je badje! Ik ga ook zo, Yannick slaapt al en Jill bijna dus dan is er rust in huis. t Komt nogal eens voor dat mama net in bad zit en dat er dan 1 van de 2 of allebei om aandacht vraagt. ff wachten dus maar.

John is goed aangekomen, gelukkig. Kan ik weer rustig slapen.

Jill kwam laatst met van die scoebidoe touwtjes thuis van oma. Was een tijd geleden een rage. Dacht ik ik zal wel ff een leuk dingetje voor haar maken, wil ze meteen de krokodil!!!SCOUBIDOU touwtjes Krokodil, knopen met SCOUBIDOU touwtjes
    Heb ik dr weer wat beloofd en nu snap ik er natuurlijk geen bal van. Zojuist met slapen zei ze nog mama krokodil maken. Yeah right. hahaha

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Tja zaph als je een kind iets beloofd ;)

Kel:Lekker weekend voor je.
    Ik vind heel veel leuk qua kleertjes hoor,maar hou niet van die boxpakjes met voetjes,en daar heb ik er vorige week een aantal van gekregen.Als jij ze leuk vind wil ik ze wel opsturen hoor ;)

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Joehoeeeeee, hier ook weekend!!! Hahaha!

Linda: klinkt leuk die zeehond. Veel plezier in de efteling, ff lekker tijd voor elkaar, geniet er van!

Kel: ow ja, Daynah moet nu ook 2 keer trakteren nu ze ook op kdv zit. Vindt ze het kdv nog steeds leuk? Geniet van je lange weekend!

Zaph: gelukkig John goed aangekomen, voor jou dus weekendje alleen met de kids. Alvast veel plezier met je vriendin en de flesjes rose....haha.....Enne....ik sliep al toen Len me uiteindelijk warm kwam houden in bed...hihi...

Vanavond weer expeditie robinson kijken, leuk vind ik dat altijd. Len zegt elke keer weer dat ie nog wel es mee zou willen doen. Vind m er ook wel t type voor denk ik, maar weet niet of ik m zolang kan missen. Morgen komt Demi mn nichtje van 12 ( dochter van mn zus ) langs, nog voor Faya haar verjaardag.Ze mocht niet komen van mn zus toen de andere fam er was, zo sneu voor dr. Jayna kijkt er nu al naar uit.

Nou ga koffie zetten en lekker bankhangen, fijne avond!

Liefs Sem

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zaph, succes met de krokodil., heb je wat te doen in het weekend zonder John...haha!

Deel Deze Pagina