November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Hier ook rugpijn, bah niet leuk. Bastian wordt zwaar en wil juist de laatste tijd heel veel knuffelen en hangen. ;) Heb bijgelezen maar weet nu al niet meer precies wat er geschreven is. Pfff, hersenen beginnen alweer te verwerken.
    Naja, kus dan maar!

2. Sorry ik pas
    :D

3. Kreng ;)

4. Jij ook rugpijn. Echt vervelend is dat heh.

Ik ga lekker hangen op de bank.

Liefs

5. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    #26065 brennied, 8 okt 2009
    Laatst bewerkt: 8 okt 2009
    Hoi meiden,

Dagje Beekse Bergen was geslaagd. Erg mooi weer gehad en de meiden vonden het super. Met de bus mee geweest op safari, rondgelopen en daarna nog met eigen auto langs de dieren.

Zaph: hahaha die krokodil...ja ja Jill weet ook wel wat ze vraagt aan mama. En...ze is niet gek want zo'n perfectionist als jij zorgt ook wel dat je dit weekend, uhm vanavond, weet hoe het werkt ;)

Kel: vervelend die rugpijn! Lekker gebadderd? Geniet van je weekend.

Lin: heel veel plezier in de Efteling! Lekker ff ontspannen. Wat een vervelende, en voor jouw stresserige, periode zeg...sterkte!

Sem: druk dus met het afsluiten op je werk. Nog effentjes. Wel leuk dat je nichtje dan toch nog mag komen, veel plezier!
    Was weer leuk he ER?! Grrrrr...die igor....

Gerard gaat na Milou d'r feestje (1 november). Ze hebben daar ook nog rekening mee gehouden, hij wilde daar wel bij zijn. Hij gaat naar california, vlakbij San Francisco.
    Morgen ga ik eens een keer shoppen voor mezelf. Is echt hard nodig! Morgenavond een verjaardag, zaterdag niets en zondag kinderverjaardag in Huizen.
    Oma vroeg vanavond of Milou morgen bij hun mocht logeren, zo leuk om te zien dat ze daar zoveel plezier in hebben. Dus wij hebben morgenavond 1 meisje minder om 's avonds een kus te brengen....

Nog een foto van Milou en ik bij de roofvogelshow...haha wel grappig. Voor de duidelijkheid, wij zitten in het midden :D

6. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    #26066 brennied, 8 okt 2009
    Laatst bewerkt: 8 okt 2009
    en nog eentje..

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Milou was zo blij dat we naar de dieren gingen......d'r haren moesten nog gekamd worden :)

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ook Amy was van de partij...ze was super verkouden en van die siep ogen...gatsie! En ze blijft gewoon lachen :)

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen!

Leuke foto's Brennie,fijn dat jullie mooi weer hadden en het goed naar jullie zin hebben gehad. Veel plezier met shoppen voor jezelf!

Hier lekker ochtendje met mn meiden thuis. Len is vrijdagmiddag vrij, dus komt over 2 uurtjes ook alweer thuis. Het zonnetje schijnt lekker, dus ga zo ff met mn meisjes een blokje om. Elk op hun eigen fietsje...hihi...

Fijne dag en tot later!
    Liefs Sem

10. Goedemorgen allemaal,

Wat een heerlijk zonnetje buiten, maar wel koud is het. Daynah is lekker op de psz, dus ben ik een beetje aan het rommelen.

Sem: Groot gelijk om een blokje om te gaan. Het is zulk mooi weer. Je vroeg nog hoe Daynah het kdv vond. Helemaal super. De leidster zei afgelopen woensdag dat ze steeds meer los komt. Ze doet het heel goed. Ben ik alleen maar blij om

Brennie: Wat leuk de Beekse Bergen. Ik ben daar echt in geen jaren meer geweest. Gelukkig mooi weer gehad en de meiden hebben het helemaal naar hun zin gehad. Super toch.
    Veel plz van het weekend.

Ik ga weer verder met rommelen. Over een uurtje is Daynah alweer terug en ga vanmiddag ook even liggen met haar. Beetje een rotnacht gehad, dus even een uurtje slaap inhalen.
    Vanmiddag een kado kopen voor een jongentje dat 3 wordt....moeilijk hoor.

Wil ook even naar een drukkerij hier in de buurt voor geboortekaartjes. De winkel waar wij de geboortekaartjes van Daynah toen hebben besteld is er niet meer :(.
    Hoe hebben jullie de geboortekaartjes besteld.....via internet ofzo?

Liefs

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Kel: ik heb voor beide meiden boeken van de drukker in huis gehaald om iets uit te zoeken. Wat goed dat Daynah het zo goed doet op het kdv, dan laat je haar ook met een gerust gevoel achter. Balen dat je niet zo'n goede nacht hebt gehad. Daynah wil vast wel slapen na de psz, kun jij ook nog ff. En tja, voor een jongentje van 3 vind ik het ook moeilijk, misschien iets van play mobiel?

Hier heerlijk 3 kwartier met de meisjes gewandeld. Faya vond het helemaal leuk op haar fietsje. Heb hiermee haar ochtendslaapje ook kunnen rekken tot 12 uur. Heb de meiden toen tegelijk naar bed gebracht. Jayna wou eerst niet ,maar is nu toch stil geloof ik. Hoop dat ik dit ritme er voor Faya een beetje in kan houden en we dan over kunnen op 1 keer slapen. Kunnen we in de middag ook weer wat meer.

Nou Len zal zo wel komen....kunnen we ff samen lunchen, ga zo eitje voor 'm bakken.

Liefs Sem

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Brennie: Leuke foto's! En die vogels vlogen laag he hihi. Geslaagd dagje dus. Nog naar het speelgedeelte waar je het over had geweest?

Kelly: hier zitten verschillende drukkers in de buurt. Wij hebben nu nog steeds niets gedaan, zijn een beetje laat ermee. Maar zoiets is denk ik wel snel geregeld toch? Via internet zou ik zelf niet zo snel doen, maar zijn genoeg mensen die het doen.

Semmi: lekker dat Jayna toch is gaan slapen. Gezellie dat Len ook vrij is!

Wij zijn net naar Rhijnauwen (bos) geweest. Aangezien het woensdag met de psz niet door ging had ik Kyl beloofd dat wij als het droog was het weekend zouden gaan. Weekend wordt rotweer, dus maar vandaag. Hij is verder megaverkouden en vooral heel erg aan het hoesten. Laat de zomer maar weer komen ;)

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  20. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Wat wordt Kyl toch ook groot, leuke foto's AM!
    Bos is altijd geweldig voor die kleintjes.
    Nee, zijn niet naar het speelgedeelte geweest, was ook niet eens open zag ik later. Maar wat je al zei; in 1 dag is dat allemaal niet te doen.

Kel: wij hebben onze geboortekaartjes wel via internet besteld. Ging goed, je krijgt dan eerst een proefdrukje.

Sem: wow beide meiden op een fiets, gaat hard! het is wel super lekker weer idd. Geniet lekker van jullie weekend!

Dat is lekker...ff een keer in je eentje shoppen en dan ook nog eens alleen voor jezelf!
    Ben goed geslaagd, 5 truien, laarzen, broeklegging, blousje en sloffen. Gerard heeft zich prima vermaakt met de meiden en lagen op bed toen ik weer thuis kwam.

Vannacht was Amy om 2 uur 's nachts aan het huilen....heel schandalig maar dat hebben we nog niet meegemaakt met d'r :) dus was ook wel erg wennen voor ons zo'n gebroken nacht.
    Ze is erg verkouden en schijt de hele dag door van die dunne, zure luiers die tot aan d'r nek komen dussss er zullen weer eens tanden komen waarschijnlijk.

Ik moet nog steeds een nieuwe banner maken...hmmmm maar eens een keer tijd voor maken.

Nu eerst wasje opvouwen en voor de verandering nog een was aanzetten. Pfff..dat is wel duidelijk meer met 2 kindjes. Ik blijf aan het wassen.........;)

Deel Deze Pagina