November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Welke datum in feb? Want die actie geldt t/m 27 feb geloof ik.

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    15 tot 19 feb ,als die korting dan nog is ga ik erover bellen,want heb die 50% niet gehad

3. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Trena, een foto van je broer, zus, jou en aanhang en kinderen? Hebben wij ook al paar keer gEdaan als cadeau aan mijn oudes en vindn ze gewEldig. Of is er geen aanhang?

Zap: wat vervelend! Die situAtie met je moeder. Als jij er wel vrede mee heb, maar ik zou het wel vervelend vinden. Nu heb ik een prima jeugd gehad, dat is wel Anders dan.

AM: mooi kamertje!
    En bbq... Ergens binnen neem ik aan?
    En luk het nog om een kdv te regelen voor maart? Hier echt niet hoor. Sta dus al 15 maanden op de wachtlijst en to juni is er sowieso geen plek.

Sem: vroeg ik me ook al af: heb je nog iets van je schoonmoeder gehoord met de verjaardag van Faya?
    Lekker als ze samen slapen hè? SlApjes bij Jesse zijn ook wel over helaas.

Kel: wij hebben 2 keer kaarten via internet besteld en dat ging prima. Wat Brennie al zei je krijgt eerst een proefdruk.

Brennie: so jij hebt lekker geshopt! Ik ook gisteravond maar ik had Jesse mee. Was ook gezellig. Moest hoognodig een nieuwe broek hebben voor hem. Voor mezelf ook laazen, jurkje en trui gekocht.
    Beekse Bergen gzellig dus. Slaapt Amy dan in de wagen?
    Hopelijk slAapt ze vannacht weer door. Wij hebbn nog regelmatig van die nachten met Marijn helAas.

Wij zijn weer op bankenjacht geweest maar nog niet geslaagd.
    Ach hebben we iets te doen hè.
    Morgen familie over de vloer om te oefenen voor bruiloft over 2 weken en zondAG verjaadag bij nicht van Wes. Allemaal familie dus.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    www.centerparcs.nl/50procent

Geen idee of het lukt hoor, want net probeerde ik het ook in februari maar lukte niet.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: ja bbq was binnen hoor haha.
    Kyl gaat al op de maandag naar het kdv, dus hij krijgt dan nu de dinsdag erbij. Maandag ga ik informeren of er per maart plek is, maar volgens mij hebben ze daar niet zo'n lange wachtlijst. Voor de beeb hebben we bij een ander kdv ook te horen gekregen dat er per maart gewoon plek is. Alleen helaas op het kdv waar ik het liefst wil kan het langer duren.

Jullie dus ook op bankenjacht, steekt iedereen hier elkaar aan ofzo ;)
    Veel plezier met jullie familieweekend!

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Weet iemand trouwens nog een leuke telefoon? Het moet wel een Nokia zijn. Mn abbo loop begin dec af en het geluid van mn telefoon, die ik al jaren heb, valt af en toe weg....dus ben nu toch toe aan een nieuwe.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Boek vóór 25 oktober 2009 met actiecode CP4576 een verblijf met aankomst vóór 29 januari 2010 en profiteer van
    50% korting op uw verblijf

Dit staat er Mo,dus voor mij zit die korting er niet in.

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ik ga Fenna fles geven en dan mn bedje in.Tot morgen xxx

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Oeps sowwy verkeerd gelezen :D Naja jullie hebben vast een leuke midweek ook zonder korting hihi.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Geef dr maar een knuffel van me en tot morgen!
    Ik ga ook mn bed in.

11. Trena: Wij zijn er pas geweest in de Kempervennen heh. En ik was er natuurlijk met Zap, Sap en Sem ook geweest. Het is een leuk park voor kinderen hoor. Maar een weekend vind ik altijd wel lang genoeg in zo'n bungelowpark. En in de vakantietijd doen ze nooit een actie met 50% korting.
    Ik zou voor je ouders ook een weekendje of midweekje weggeven samen met je broer en zus. Vinden ze vast wel leuk. Mss naar Londen of Rome. Altijd leuk vinden ze dat.

Zap: Jeetje wat een gedoe met je moeder zeg. Het is denk ik beter om haar even met rust te laten, ze zal waarschijnlijk met haar zelf in de knoop zitten.
    Ik heb je moeder natuurlijk een paar keer gezien en ik kan het mij dan ook niet voorstellen dat ze zo is, maar goed als je had gezegd dat je schoonmoeder zo was had ik dat ook hoor.
    Hoop dat John geen gekke dingen meemaakt zoals in Hostel.....hahahahaahha

LIS: Wat voor bankstel willen jullie of weten jullie dat ook nog niet?
    Fijn weekend iig met de familie.

Zo hier een halve goede nacht gehad. 2x eruit geweest om te plassen waarvan 1x tegen 6.30 uur omdat Daynah aan mij bed stond om te zeggen dat haar knuffel weg was gelopen!!!!!!!!!!!!!!!! Ik moest dus mee om te zoeken en gelukkig was ie weer teruggekomen en lag ie in een hoekje.....hahahahahahahaha. Toen weer verder gaan slapen.

Hier vanmiddag een kinderfeestje en vanavond naar mijn schoonmoeder dan is de man van mijn schoonmoeder jarig.

Liefs Kelly

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Kel:Ow ik wist niet meer welk park van CP je geweest was,maar was dus toch kempervennen hihihi.
    Ik vind een weekend in cp ook meestal wel genoeg hoor,maar we zijn in de zomer niet op vakantie geweest omdat ik zwanger was dus wil de kids toch nog een beetje een vakantie geven.
    We hebben zo´n kindercottage geboekt.
    Lekker dat plassen in de nacht,kun je dan weer gelijk slapen?

Zaph:Heh gatsie John in een een hostel omgeving bah.Dat hij maar gauw weer terug thuis is.

Wij gaan zometeen naar het stand met de kindjes.
    Kunnen ze lekker met hun laarsjes aan in het zand ravotten.
    Wij ff bakkie koffie in strandtentje met Fenna :)
    Dan vanavond chinees halen,Jelte is daar dol op en hij zeurt al de hele week dat hij chinees wil eten hahaah,dus vanavond maar een keer doen dan.

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Trena: lekker hoor een midweekje naar CP. De kids zullen het geweldig vinden. Kun je ook ff bij mij een bakkie komen doen ;)
    Lekker naar het strand maar regent het bij jullie niet?? Hier komt het met bakken uit de lucht.

Kel: haha die Daynah...knuffel weggelopen. Wat ze toch allemaal niet verzinnen heh?! Eindelijk de keuze gemaakt voor de kast? Lastig als ze niet meer precies dezelfde hebben als je zou willen.

AM: Je moeder gaat dan wel een eind verhuizen zeg? Jammer dat ze dan niet meer op Kyl kan passen.

Zaph: jaiks...ik kreeg de rillingen bij de film Hostels. Bah...vond het zo ranzig en eng. Gelukkig komt hij morgen weer thuis. En je had de kids lekker op tijd op bed, heerlijk hoor een avondje voor jezelf.

Amy trekt zich op naar staan ;) waar blijft mijn kleine baby-meisje?? Ineens gaat ze vanalles doen. Maar ook wel weer leuk hoor, zo trots is ze dan. En ze kan veel meer spelen met Milou dat is zo prachtig om te zien.

Vanochtend met Amy wezen fietsen en net boodschappen gedaan. Is wel ff lekker met alleen AMy, milou is bij opa en oma logeren geweest. Amy wil wil nu bewust knuffelen, haha lees: je hoofd naar haar gezicht trekken, haren trekken voor de houvast en je gezicht onderlebberen :D En dan zo'n knorrend geluidje erbij....toch wel erg lief!

Hier nog ff mijn kleinste prinsesje.
    Ook Amy kan erg serieus kijken.......

14. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Maar.....het blijft een lachebekje. Staat dr ook veel leuker!

15. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Trena: leuk naar de Kempervennen!! Ik vond het ook een erg leuk park.
    Oooh wat heerlijk dat jullie zo ff naar het strand kunnen. Kindjes lekker spelen en jullie een lekker bakkie koffie drinken, klinkt als een ideale zaterdag!! Veel plezier.

Brennie: wat gezellig zo'n dagje alleen met Amy, en dan heerlijk geknuffeld worden, *smelt* , lekker van genieten.
    Leuke foto's ook weer van de kleine lachebek.

AM: wat is je babykamer mooi geworden!! Inderdaad dezelfde stijl als Zap. Leuke foto's ook weer van Kyllian in het bos, een grote jongen wordt het al.
    Balen dat je moeder niet meer kan oppassen. Geen lange wachtlijsten op het kdv?

Kel: hihihihi Daynah haar knuffel die was weggelopen, geweldig...gelukkig was ie weer teruggekomen en is ze nog even lekker gaan slapen;).
    Veel plezier op de verjaardagen vanmiddag/vanavond.

LIS: leuk een nieuwe banken zoeken (niet leuk als je telkens maar geen bank kan vinden, haha). Wij willen volgend jaar ook wel graag een nieuwe bank.
    Veel plezier dit weekend!!!

Zap: jeetje meid wat een gedoe weer met je moeder. Kan me er heel erg weing bij voorstellen, maar juist omdat ik eigenlijk alleen de andere kant ken (de leuke kant) vind ik het extra sneu voor je. Gelukkig heb jij er zo te lezen niet zoveel moeite mee en is het misschien ook beter om wat minder (of geen) contact te hebben, alleen maar gezeur is natuurlijk helemaal geen doen. Maar toch...je zou het toch liever anders hebben gezien lijkt me. Dikke knuf van mij.
    Fijn dat John het gezellig heeft, al klinkt de omgeving behoorlijk eng;). Niets voor mij..

Verder weet ik het niet meer....

Donderdagavond met mn moeder, mn zusje en haar schoonmoeder trouwjurken gepast. Ooooh mijn zusje heeft zo'n mooie jurk gekozen!! Staat haar geweldig!! Had gelukkig niet het gevoel van "IK WIL OOK!!". Dus Zap, helaas je kan niet mn getuige zijn;);).

Gisteren gewerkt en s'avonds op zoek geweest naar kleding voor de kindjes maar kon niets vinden :x. Straks maar weer ff op kleertjes.com snuffelen.

Vandaag hebben we lekker niets...heerlijk avondje voor ons alleen, gezellig!!!

Morgen naar Groningen, op bezoek bij Gijs. Zal wel weer een lange dag worden.

Fijn weekend verder meiden en tot later,

Liefs Sap

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennie wat een schattige foto's. t Shirtje van Amy komt me bekend voor ;), die had Jill in t roze destijds. Heb em nogsteeds bewaard zo leuk vond ik em.
    Dr duimfoto is ook erg cute.

Am: Ja ja, dat zal wel, zelfde idee voor t kamertje, maar denk dat we idd dezelfde smaak hebben ;) kan ook niet anders als de kamers zo te zien identiek zijn, lol.

Sap: Jammer, geen getuige.........snik. Wel leuk voor je zusje he. Super hoor. Al zin in ons weekendje stappen volgende week? Was gisteren bij een vriendin in Adam en heb weer wat tips. Jimmy Woo, cooldowncafe, feestcafe........komt goed.

Trena: Kempervennen is leuk. Wij hadden toen ook een kindercottage met Sap, Sem en Kel, alleen moet je je daar niet teveel van voorstellen hoor. Een stapelbed(klein, wel leuk voor de jongens) en oud speelgoed(lees vies, geen krijtjes bij t krijtbord etc, badeendjes met schimmel bij t bad ;)) hahaha.

Vandaag ff bij Sandra gweest. Is 33 geworden vandaag dus ben ff langs gegaan. Lisa blijft zo een klein poppetje, nu ruim 3 weken oud, Ze weegt niks en heeft nogsteeds maatje 44. Ienieminie en dan die bonk van een Yannick ernaast, geen gezicht.
    Straks komt een vriendin lekker borrelen, wijntje gehaald, hapjes, we vermaken ons wel. Lekker kletsen en niksen. Morgen John weer thuis, ook wel weer lekker, vind dat alleen slapen maar niks.

Meiden fijne avond en tot gauw

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sap: Prenatal heeft nu wel leuke jongensdingen vind ik. Heb wat dingen van Noppies gehaald en prenatal merkje, met name streep truitjes en leuke blousjes en een stoer vestje. JIj slaagt er ook vast wel, ff gaan kijken dus. Voor de meisjes is t moeilijk op t moment, kan voor Jill ook niet lekker slagen, maar die past ook nog wel genoeg en heeft ook nog teveel hahaha.

Kel: Arme Daynah, dr knuffel weggelopen, hahaha. Gaat t verder goed met je Kel?

Lis: Hihi op bankenjacht. Ben je al bij Seats geweest? Ik vind dat ze daar vaak best leuke en moie banken hebben voor niet zoveel geld.

18. Goedemorgen.

Zap: Vandaag komt John weer thuis. Gisteren nog gezellig geweest met je vriendin. Zal best wel. Je heb je goed vermaakt toch de dagen dat John er niet was? Jeetje Lisa in maatje 44, wat klein zeg. Dan is Yannick idd een reus, maar goed hij is ook een stukje ouder heh.

Sap: hihihihihihihihihi geen kriebels gekregen dus toen je zusje de trouwjurk aan het passen was. Misschien komt het nog op de dag zelf.
    Heerlijk toch zo'n avondje met zijn 2-tjes. Suc6 vandaag bij Gijs. Ik ben benieuwd hoe het met hem gaat.
    Ik vind het ook moeilijk om leuke dingen te vinden hoor voor Daynah. Ik heb dan ook wat dingen bij Zara gekocht, maar ik zie verder ook niets. O ja en ik had ook wat dingen besteld van name-it.

Brennie: Ahhhhhhhhhh schattig hoe Amy knuffelt....hahahahaha. Leuke foto's.

Trena: En nog lekker naar het strand geweest. Hier was het gisteren niet lekker hoor...regen regen en nogmaals regen.

Hier gisteren een druk dagje gehad. Eerst kinderfeestje en toen naar de man van mijn schoonmoeder. Daynah heeft dus middagslaapje overgeslagen en werd gisteravond dus ook niet zo gezellig. 21.00 uur lag ze op bed en heeft tot9.30 uur geslapen.................HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ikzelf heb natuurlijk niet geslapen en heb van 02.30 tot 06.30 wakker gelegen en ben er dus uit gegaan. Verschrikkelijk hoor. Krijg de laatste tijd ook van de fijne complimentjes......."je ziet er wel slecht uit hoor"......en bedankt weer!!!! Maar goed ze hebben wel gelijk volgens mij. Schrok gisteren ook wel van mezelf toen ik in de spiegel kijk. Nou ja het hoort er maar bij dan.

Ik ga me even aankleden en Daynah ook. Vanmiddag even de commode ophalen bij mijn vader....als ie thuis is.

Fijne zondag.

Liefs Kelly

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hihi lukt dat met het kammen? Jaime gaat iedere ochtend ongeveer zo naar het kdv. Als ze geen staartjes wil dan heh. Met staart ziet het er fatsoenlijker uit..haha.

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jeetje Zap dat is ook wat zeg. En dat ze dat dan per brief doet. Ze kan dan toch beter langskomen om erover te praten?
    Ook flauw zeg om zo te doen over je schoonouders.
    Wat vindt john ervan?

Deel Deze Pagina