Oh erg idd je bent zo verwend dat je het niet trekt heh zo'n nacht. En moet wel om je lachen..ze schijt de hele dag..Maar wel zielig die dunne. Succes met wasjes draaien en vouwen...
Hey Lin, hoe was t in de Efteling? Nog leuke spam? Kel: Daynah dr knuffel vannacht niet meer weggelopen?!?! hahaha. Doe je ff rustig aan, je moet dit weekend nog mee he. Lol. Geniet van je zondagje. Gisteren kwam Bianca op bezoek(van Suze en Nout). Hebben van 21 tot 3 geborreld!!!!!! En toen hebben we maar gedag gezegd anders had ze wel kunnen ontbijten. Raak met haar niet uitgepraat. Ze heeft zelf ook een depressiviteit maar heeft daar medicijnen voor dus weet zich precies in te leven in hoe mn moeder is. Ze wist t zo perfect te verwoorden en alles wat ze aanhaalde of vroeg kon ik gewoon op mn moeder projecteren. Echt heel verhelderend om met iemand erover te kunnen praten die t zo goed begrijp. De conclusie is dus dat mn moeder echt wel ziek is en gewoon eigenlijk niets aan dr gedrag kan doen. Maar ze wil t zelf niet erkennen en dus geen medicijnen nemen. Iedereen is gek behalve zij. Voor mij des te moeilijker om haar te helpen. Mensen zoals mn moeder zijn vreselijk onredelijk, wat mij dus weer tegen de borst stuit. Ik kan daar gewoon niet mee omgaan en laat t dus maar lekker op zn beloop. t Was wel een fijne avond doordat we zo goed gepraat hebben en ze t zo goed begreep. t Ligt dus niet aan mij, je gaat al snel aan jezelf twijfelen he. Whatever John komt straks thuis in de namiddag. Om 14 uur landt hij, ben blij als ik weer op de schiphol pagina zie dat t vliegtuig aan de grond staat. Vanavond ff lekker met zn 4tjes naar de pannenkoekenboerderij en verder denk ik lekker een filmpje huren. Relaxte zondag. Meiden geniet van vandaag. Liefs
Zo efteling was leuk! Maar nu is het wel genoeg hoor want twee keer in een jaar is wel veel. Eten was prima slapen ook en weer zat ook weer mee deze keer! Zo naar de verjaardag van mijn moeder. Jaime heeft kado uitgezocht. AM mooi kamertje hoor! Echt super. Lis kijk anders eens bij Goossens zit in arena boulevard. Mooi spul hebben ze daar! Ik zit alweer op dag 9. Chiel gaat ws alleen dinsdag wel naar libmurg dus zal je net zien dat ik dan weer een posi ovutest heb....grrrr. Kom vanavond nog ff langs. XXX
Hoi hoi, Lin: Efteling dus geslaagd. Jullie hebben ook best goed weer gehad toch? En Chiel van de week weer naar Limburg. Van te voren dan maar klussen en daarna Zap: Oooow dat is een gezellige borrel geweest . Wel fijn dat je zo goed met haar kon praten over je moeder. Een goed idee om het allemaal even te laten gaan. Lijkt mij ook erg moeilijk om met zulke mensen om te gaan. Een vriendin van mij die heeft daar ook last van, maar heeft dus ook medicijnen. Vanmiddag de commode opgehaald en Sabino zet hem nu in elkaar. Staat ie er maar vast. Morgen even schoonmaken. Kan niet wachten totdat het kamertje af is. Gewoon zo leuk weer al dat kleine spul. Zaterdag hebben we de pretecho.....ben benieuwd. Liefs Kelly
Ja zaph toch idd heel lastig dan. Ik dacht er idd vanmiddag nog aan dat je moeder toen opgenomen was. Maar nu dus helemaal geen medicijnen meer daarvoor... De vriend of althans ex van mn zusje heeft ook depressiviteit heh. Hij krijgt wel medicijnen maar bij hem is het ook niet alles. En heb wel wat foto's gemaakt van Jaime met pardoes, maar niet zoveel hoor. Waren er ook al in april natuurlijk heh. Maar spammen lukt nu niet. Chiel is de film van vakantie op pc aan het zetten met downloaden en dat gaat niet zo geweldig...ding draait al de hele dag. Gistesr ook al... Kel ah ja leuk weer zo'n kamertje met al dat kleine spul. Enleuk een pretecho! Weet je eigenlijk al iets van je zw suiker? Jaime begint weer een beetje dwars te worden. zal wel weer een fase zijn maar goed vervelend is het wel. Is het bij jullie ook zo'n drama met het weer? Het komt hier met bakken de lucht uit en een onweer, niet normaal! XX
OH en ik heb mij verrekend denk ik. Dag 12 is toch de eisprong...nu is het 9, maandag 10 dinsdag 11 (dan zit chiel in limbo) en woensdag 12! Maar ga maandag en donderdag ook maar klussen...voor de zekerheid heh..hihi.
Of toch niet..zucht. Graag een klusadvies dames! Zie hieronder.. Maar dit is dan met cyclus 25 dagen en de laatste keer was 27...pffff Eerste dag van je laatste menstruatie:3 oktober 2009Een beetje vruchtbaar:11 oktober 2009Vruchtbaar:12 oktober 2009Erg vruchtbaar:13 oktober 2009Eisprong:14 oktober 2009Innesteldag:19 oktober 2009Vanaf hier kun je testen:27 oktober 2009Vermoedelijke bevallingsdatum:7 juli 2010
spermazaadjes kunnen wel 48 uur in leven blijven toch, dus dan zou het wel goed kunnen lukken. Hier is het nog droog, maar zie in de verte (richting Utrecht) allemaal lichtflitsen. Zal hier dus ook wel naar toe komen.
Ja misschien vast vanavaond maar doen. Ik had nu die van de kruidvat gehaald vond de clearblue dingen zo duur! Kreeg van een vriendin nog clearblue maar die zijn al over de datum heen....weet niet of je die nog kan gebruiken dan. Hoop dat die kruidvat goed is.
Maar dan moet ie wel beetje posi zijn. Heb me door zaph laten vertellen dat om de dag beter is voor het kwakkie....hahahah.
Wat een rust hierzo!!! Nou ik lul wel door in mn eentje hoor. Ben weer op cabrio jacht. Ik overweeg zaterdag deze te gaan bekijken. Vind hem erg mooi, hou niet van leren bekleding maar dit is wel een erg mooie kleur ook. Als baby's poepen zie je dat ook niet zo..hahah. Welkom bij Autohuis Amersfoort te Amersfoort
Goedenavond meiden, Kel: En is het nog gelukt met de commode? Balen dat je zulke rot nachten maakt. Pas je zelf een beetje goed op jezelf? Wel lekker dat Daynah tot 9.30 uur sliep. Hier nog nooit meegemaakt, ongeacht hoe laat ze naar bed gaat. Monique: wat een leuke spam van Kyllian! Kon nog mooi ff voordat het rotweer kwam dit weekend. Nu echt aftellen tot je verlof he! Zaph: jeetje meid wat een gedoe zeg met je moeder, echt niet leuk. Ook al heb je weinig met dr, het blijft toch je moeder en triest dat het zo moet zijn. Maar je kan zelf zo weinig he. En het is gewoon niet eerlijk wat zeg allemaal zegt. Je schoonouders zijn juist zo betrokken en lief voor jullie. Je begint steeds meer overeenkomsten te krijgen met Len.....samen naar Expeditie en allebei een moeder waar je niks aan hebt...... John weer veilig thuis? Gezellig gegeten samen? Brennie: daar sta je dan wel ff van te kijken he als je meisje ineens wakker is in de nacht en je dat niet gewend bent. Lieve foto van dr, heerlijk meisje dat t is! En dus goed naar jullie zin gehad in beekse bergen...hihi....die Milou met ongekamde haartjes Trena:leuk, midweekje CP. Ik vond de kempervennen erg leuk. Wij willen in het voorjaar ook nog weekendje CP doen, weet alleen nog niet welke. Sap: nog geslaagd op kleertjes.com voor kleren voor de kids? Hoe was het bij Gijs vandaag? Hoe zijn de vooruitzichten voor hem momenteel? En hoe is het met je nicht en man? Jij ondertussen ook weer een beetje tot rust gekomen en wat meer tijd voor jezelf en gezin aan t nemen? Linda: mooi dat de efteling weer geslaagd was. Heb je nog leuke spam? Ik zou als ik jou was deze week gewoon om de dag gaan klussen. Wat Kel zegt, de spermazaadjes leven 48 uur, dus dan zit je hopelijk altijd goed. Succes! Verder weet ik het even niet meer... Hier gister op verjaardag geweest bij schoonzusje in krimpen aan de lek. Kids zich weer goed vermaakt. 21.45 uur thuis, kindjes in pyama in de auto en zo door naar bed. Maar uitslapen ho maar, gewoon 07.00 uur alles weer wakker. Wel vandaag een primeur en erg trotse mama! Want.....FAYA HEEFT HAAR EERSTE STAPJES GEZET! We waren bij mn ouders op de koffie vandaag en ineens komt ze vanaf de speelgoedkist waar ze stond 8 stapjes naar ons toe lopen! Wij helemaal klappen en blij en Faya schaterde het ook uit van de pret. Sinds een week staat ze soms zelf los. Wat gaat het toch ineens snel! Jayna was 16,5 maand toen ze ging lopen, denk dat Faya met 13 maanden nu wel zover is. Nou ga lekker bankhangen, fijne avond! Liefs Sem
Hello, Sem: wow wat goed van Faya, haar eerste stapjes zijn gezet!!! Weer een bijzonder moment!! Ze gaat snel he, pffff waar blijft de tijd. Kelly: balen dat je zulke klote nachten hebt...niet leuk! En Daynah die tot 09.30 uit heeft geslapen!! Ben jaloers, dat doet Lieke echt niet, ongeacht hoelaat ze op bed ligt. Zap: klinkt als een gezellig avondje met je vriendin! En fijn dat je zo goed met dr hebt kunnen praten al lost dat de situatie natuurlijk niet op. Vind het echt kloten voor je, ik zou er geloof ik ook niet goed mee om kunnen gaan. Lin: gewoon lekker klussen Lin, al was het maar voor de fun, haha. Hoe was je ovu test? Hoop dat het deze ronde raak is voor jullie! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad in de Efteling! Verder weet ik het niet meer... Heb voor Lieke nog een leuke winterjas gekocht op kleertjes.com met een leuke sjaal erbij, beide van Barbara Farber. Scheelt weer zoeken in de winkels want heb het idee dat ik alweer aan de late kant was. Vandaag naar Gijs geweest, wat een lekker mannetje is het toch! Zo vrolijk, constant een lach op zn gezichtje. Mijn nichtje heeft nog foto's van mij en Gijs gemaakt, die mailt ze nog. Zodra ik ze heb zal ik ze spammen! Met mn nichtje en man gaat het ook wel goed, maar de dagen zijn daar zo vreselijk lang! Gijs ligt nu trouwens voor een aantal weken in quarantaine. Hij heeft een kindje op bezoek gehad waarbij de volgende dag de waterpokken uitbraken. In verband met het infectiegevaar moet hij dus geisoleerd liggen. Het zit hem ook niet mee he.. Lieke en Nick zijn vandaag bij mn zusje geweest en hebben het erg gezellig gehad! Liggen nu lekker te slapen. Ik duik ook zo mn bed in, ben moe.... Morgen naar cb, Nick weer prikjes, sneu... Ben wel erg benieuwd naar zn gewicht en lengte. Kom morgen weer langs, Liefs Sap
Jeetje Sap het zit gijs idd niet mee dan! Lijkt me ook lastig hoor want waterpokjes zie je niet tevoren. Hoe doen je nichtje en haar man dat nu dan met werken en gijs in het ziekenhuis? Lijkt mij echt zwaar! Hoe oud is Gijs nu een half jaar intussen wel of niet? Sem wow wat is Faya snel met lopen en terecht een trotse mama. Hier trouwens altijd als Jaime later naar bed gaat slaapt ze minder uit hoor. Vrijdagavond was het laat voor haar doen, na negen uur, zaterdag kwam ze om kwart over acht. Zaterdagavond daarentegen keurig om 20 uur in bedje en vanochtend werd mevrouw om 9.20 uur wakker. Roept ze, mama papa ik heb nu genoeg geslapen..haha. Wat lis laatst vroeg of ik heb eroverheen gelezen, had je nog wat van je schoonmoeder gehoord op de verjaardag van Faya? Volgens mij konden jullie de auto niet zien, hier een link waar je hem kan zien. Ga vrijdag weer mijn auto poetsen en dan zaterdag naar die garage! http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Peugeot/307/2DAZ6/algemeen.htm?sortering=PRIJS_OPLOPEND&merken=Peugeot&modellen=307&totPrijs=14000&vanBouwjaar=1984&totBouwjaar=2009&totKmStand=80000&carrosserieAuto=CABRIOLET&dealerTypes=AUTOBEDRIJF&dealerTypes=BOVAG_ABA&dealerTypes=BOVAG_NDA&dealerTypes=MERKDEALER&dealerTypes=PARTICULIER&paginaNummer=1&total=10&pos=7
Stoere bak Lin!! Doen zou ik zeggen, haha. Gijs is 3 weken jonger dan Nick, 6 oktober was hij 4 maanden. Mijn nichtje en man werken momenteel niet, maar nu het redelijk stabiel is gaat hij straks waarschijnlijk weer 2 a 3 dagen werken. Mijn nichtje blijft voorlopig bij Gijs.
Jeetje dat is ook wat zeg dan niet werken. Moet je ook allemaal maar regelen dan. Lijkt me echt lastig hoor! Ja de bak is leuk heh. Ik vind het leer ook niet erg johnny anita zeg maar zo in bruin. Heb gemaild of die wagen er nog is. Zo ja dan gaan we hem zaterdag bekijken (lees halen mij kennende). Jaime ook weer blij met een caabje..haha.
Sem: Wat goed van Faya zeg. Kan mij voorstellen dat je een trotse moeder bent dan. Alleen nu is het baby zijn er dan echt af heh. Commode staat hoor. Tis verder nog kaal hoor, maar dat komt in de loop van de weken wel goed. Lin: Wat een leuk bakkie zeg. Ik zie je al zitten in de auto...gaaf hoor. Heb je de test al gedaan?? Sap: Ooow leuk een winterjas voor Lieke. Ik kan ook daar weleens kijken voor een sjaal en muts, want ik zie nergens een leuke en wil een effe kleur hebben. Liefst bruin. Ach gos arme Gijs, wel zielig hoor voor zijn klein mannetje. Ik kan mij heel goed voorstellen dat ze even niet werken. Je heb wel wat anders aan je hoofd toch. Ik ga ook zo richting mijn bedje. Net even naar So you think you can dance gekeken. Geweldig hoor hoe sommige kunnen dansen. Ik had er vroeger ook mee door moeten gaan.......hahahahahahaha. Nu moet Daynah het maar gaan doen Weltrusten allemaal. liefs Kelly