Kel zat jij op dansen dan vroeger? De test nog niet gedaan....Gaik zo wel ff doen denk ik. Meiden wat vinden jullie van dat nummer van black eyed peas I gotta feeling..??? Ik vind het een geweldig nummer zo super!
Ok Senseemillia is hier helemaal alleen...met uitzondering van 2 actieve gebruikers die anoniem zijn....oef...dat is zuur. Ik ga slapen dames. Dromen over een baby!...hahah.
Goedemorgen, Heb een iets betere nacht gehad, niet zo lang wakker gelegen iedere keer. En Lin nog getest en geklust. Ik vind dat liedje ook erg leuk. Ik heb jaren lang op show en jazz ballet gezeten, tot mijn 17de ofzo. Ik ga Daynah zo even aankleden en dan boodschappen halen. Gaan nog op de thee bij een vriendin, dus ook wel even gezellig. Liefs Kelly
Goedenmorgen meiden, Linda: en heb je nog een test gedaan? Succes met klussen deze week...haha! Mooie auto hoor, daar heb je zeker wel bekijks mee! Oh ja, wat mn schoonmoeder betreft, daar hebben we niks meer van gehoord met Faya haar verjaardag. Hadden we ook niet verwacht,we weten hoe ze is, en hebben ons er bij neergelegd. Sap: ben benieuwd naar foto's van Gijs. Wat fijn dat het zo'n vrolijk mannetje is ondanks alle ellende die hij mee moet maken. Geslaagd voor een winterjas dus voor Lieke. Welke kleur heb je genomen? Succes met Nick op het CB! Kel: veel plezier bij je vriendin op de thee. Gelukkig had e weer een iets betere nacht. Hier een drukke week voor de boeg. 4 dagen werken. 3 dagen bij mn huidige werk en dan vrijdag beginnen met mn nieuwe baan. Merk dat ik er nu toch best veel mee bezig ben. Kon er gister gewoon niet van slapen. Zie best tegen het afscheid op, bah, niet leuk! Weet dat ik iets heel goeds achterlaat, zulke leuke collega's. Morgen tijdens afdelingsoverleg besteden ze vast aandacht aan mn afscheid....vrees dat ik het niet droog houd... Nou ga zo richting psz Jayna halen. Faya slaapt lekker. Vanmiddag komt een vriendin met haar zoontje van ook net 1 langs. Heb dr alweer een tijd niet gezien, dus wel weer ff leuk om bij te kletsen. Fijne dag allemaal! Liefs Sem
Sappie: fijn dat Gijs zo vrolijk is, is wel een goed teken. Hopen dat hij geen waterpokken krijgt. Semmi: succes deze week! Je houdt het vast niet droog morgen. Maar je nieuwe werk wordt vast heel leuk. Sens: om de dag is toch goed? En als je zin hebt nog een keertje extra. Meer kun je niet doen. Gaan we daarna weer allemaal duimen. Robine: wat erg van je moeder. Waarschijnlijk heeft ze daar al heel lang last van, als je altijd al problemen met haar gehad hebt. Is voor haarzelf natuurlijk ook erg om zo te zijn maar kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Kelly: lekker he, een nacht wat beter slapen. Bastian is net terug van de psz. Even knuffelen.
Sem: Lange week dus voor jou. Voor je het weet is ie voorbij. Zal wel een gek gevoel zijn dat het je laatste week is. Veel plz vanmiddag met je vriendin. Hier een gezellige ochtend gehad. Daynah ligt alweer een halfuur op bed en ik ben aan het strijken geslagen. Nu even pauze hoor....bleghhhhh zo'n rotkarwei is het. Wij gaan vanavond lekker zuurkool eten. Had daar zo trek in weer. Lekker met een rookworst, nou Hollandser kan toch niet heh....hahahahahahahha
Zo ff bijgelezen en nu wat reacties. Sap: Wat goed te lezen dat Gijs ondanks alles toch een vrolijk mannetje is. Is er ook zich op wanneer hij misschien naar huis zou kunnen? En ben je toch voor de rode BF jas gegaan? Hoe was t op t cb met Nick? Wat heb je laat de 3e prikjes zeg! Yannick heeft ze toevallig precies op de 2e, 3e en straks 4e maand. Maar Nick is alweer bijna 6 maanden. Is dat niet erg? Kel; Leuk he dat So You Think.,... alleen erg uitgemolken en langdradig. Na 3 koppels had ik t wel weer gezien. Al die stemrondes etc. Echt irritant, en dan nog reclames. Veel plezier straks op de thee. Blijf je za nog slapen of weet je t nog niet? Sem: Ahhhhhhhh zal idd wel ff emotioneel zijn je afscheid straks bij je oude werk. Hoelang heb je daar gewerkt? En wat knap dat Faya aan de wandel is/gaat! LEUK! Weg baby, hahaha. Lin: Leuk karretje hoor, ben beneiuwd of die van jou gaat worden. Zou mooi op alle dagen lekker klussen dus vanaf een beetje vruchtbaar tot heel erg vruchtbaar al zeggen ze idd dat t zaad beter is als je t om de 2dgn doet, maar ach.......t moet ook nog leuk blijven he. Panda: Ben je nog heel misselijk of wordt t al minder? Hier geen nieuws, opa heeft Jill vanmorgen weggebracht naar de psz, toen kwam om om 9 uur hier ff heen om op Yannick te passen terwijl ik naar de fysio was. Daarna ff huisje geboend en met Yannickje boodschapjes gedaan en nu ligt ie lekker te slapen en heb ik een heerlijke rustige middag. Vind de dagen wel lang hoor nu Jill s middags niet meer slaapt. Wel fijn dat ze dus nu ff bij oma is. John heeft t wel leuk gehad, gisteren bij thuiskomst vond hij t zo fijn om ons te zien, zag t aan zn gezicht. Groepsknuffel met zn 4tjes, heerlijk. Toen ff pannenkoek gaan eten bij de pannenkoekenboerderij en de kindjes vroeg op bed gelegd. Hadden we lekker een gezellige avond samen. Toch wel fijn als hij weer thuis is. Over een maand gaat hij alleen weer 4 dgn naar Rome met zn moeder, nog voor dr 60e verjaardag. Ben ik weer alleen Ga ff thee maken, laterz!
Kel: Hier boerenkool voor vanavond, ook zo heerlijk! Bij de AH 3 rookworsten gehaald, hihi kunnen weer ff stamppotjes maken dus Zuurkool is ook erg lekker.
Wat een lieve foto's van Amy (wat lijkt ze op Milou!), Jill en Yannick! Ik ben er nog hoor, maar druk geweest het weekend. Probeer even snel wat reacties vanaf mijn werk: Sem: en... hoe was het met de vergadering? Heb je het droog kunnen houden? Lin: en... nog geklust? Hoop echt zo voor je dat het snel raak is! Had je nog een test geprobeerd en was ie positief? Heb ook weleens begrepen dat om de dag klussen het beste is. Wat Kel al schreef: die zaadjes kunnen wel 48 uur overleven! En er hoeft er maar 1 raak te schieten he Sap: och die Gijs. Maar wel fijn dat ie zo vrolijk blijft. Dat is voor papa en mama ook wel fijn. Het zullen voor hun ook wel lange dagen zijn denk ik? Hele dagen in het zh blijven. Is er nog geen zicht op wanneer hij naar een zh dichter in de buurt zou kunnen? Ik heb ook nog geen jas voor Jesse. Marijn kan nog wel met de jas van Jesse van vorig jaar doen, dat scheelt. Zap: tuurlijk was John blij jullie weer te zien! Was het vliegen ok gegaan of vond ie 't zelf ook eng? Ik vind het helemaal niet eng om alleen thuis te zijn of alleen te slapen. Soms juist wel lekker, maar Wes hoeft nooit vanwege zijn werk weg 's nachts. Fijn dat je even met je vriendin kon praten, maar wel vervelend dat jij er zelf niets aan kunt doen. Dan kun je nog iets, maar nu ligt het echt bij je moeder. En als zij ervoor kiest om geen medicijnen te nemen... Kel: heerlijk he, die stamppotten! Ik heb er ook weer zin in hoor. De zuurkool lag nog bij ons in de koelkast en Wes heeft ook weer andijvie gekocht. Hmmm... jammie! En Daynah tot 9.30 uur geslapen, JOEPIE! Het donkere weer werkt ook wel mee denk ik? Zaterdag pretecho, leukleukleuk! Panda: alles ok? Neemt de misselijkheid al af of blijft het? Voor jou de laatste keer denk ik he. Wij zijn vanochtend weer naar school wezen kijken en dit wordt 'em. Vanavond gelijk inschrijfformulier invullen. Ben helemaal blij dat we eruit zijn. We waren in de laatste week voor de zomervakantie al gaan kijken, maar toen was het zo hectisch. Ze waren ook nog aan het verhuizen. Nu is het een nieuw gebouw, erg mooi. Marijn voelde zich er ook al helemaal thuis. En verder hebben ook wij kunnen uitslapen dit weekend. Zaterdag was het half 9 en gister 8.40 uur! Heerlijk hoor. En vanochtend heeft Marijn maar liefst tot 9.15 uur geslapen. OK, vannacht is hij weer een uur bezig geweest. Jammer genoeg maar ja. O ja Lin. We zijn ook bij Goossens geweest en daar een supermooie bank gezien (vorig jaar al), maar die is te groot voor onze woonkamer. Echt balen. Bij Seats zijn we nog niet geweest, moeten we ook maar eens doen. Bedankt voor de tip. Weekend was erg gezellig. Zaterdag ingezongen voor een bruiloft van achternichtje van Wes en gister dus verjaardag. Lekker wijntjes gedronken. Nou, nog even werken en dan lekker naar huis.
LIS: Owwwwwwwwww wat mis ik dat zeg wijntjes drinken Dat is wel het eerste wat ik ga doen als ik ben bevallen...hahahahahaha Druk weekendje dus achter de rug. Lekker heh als de kids zo "lang" slapen. Ik denk dat het donkere weer ook zeker wel meewerkt. Dat is dan wel weer positief daaraan. Zap: ahhhhhhhhhhhhh wat een leuke foto's en Yannick groeit zo hard zeg. Lekker ding is het. Je heb wel gelijk hoor van So you think you can dance, het is idd langdradig, maar het kijkt lekker weg als er niets is op de tv. Blij weer dat John thuis is. Kan mij helemaal voorstellen. Ik denk dat ik wel blijf slapen hoor, anders moet ik weer alleen terug vind ik ook zo ongezellig. En als ik me niet lekker voel ofzo kan ik altijd nog eerder gaan toch?? Maar ga daar niet van uit hoor. Sabino is al thuis. Lekker vroeg, dus heb de zuurkool opgezet. Vanavond moet hij weer weg, dus eten we op tijd. Morgen weer werken.....bleghhhhhhh! Liefs
Gezellig Kel neem wel ff een eigen kussen mee. De bank beneden slaapt heerlijk hoor, maak wel een leuk stulpje voor jou en Sap hahahaha. Jill gaat zowieso logeren bij opa en oma(Yannick ws ook), dus kunnen hoe dan ook lang blijven liggen, Yannick hoeft alleen maar een flesje s morgens en slaapt dan ook weer, dus rust in huize van der Haven Trouwens beneden horen jullie niks je kan dus je slag slaan met Sap
whahahahahahahahhahahaha die Zap. Ik hoop dat jij en John het rustig aan doen..........hahahahahahaha van mij en Sabine zullen jullie niets horen, toch Sap....hahahahahahahahaha
Wat zijn jullie allemaal van plan hahahahahaha! Gezellig hoor even lekker stappen mijn zijn drietjes. Ik ga zaterdag uit eten in Tilburg met 2 vriendinnen. Ben benieuwd hoe het daar is, heb daar gestudeerd en ben er al lang niet meer geweest ( in de stad dan). Zo de jongens liggen al te slapen, das echt vroeg voor ons hoor. Maar wel lekker!
Zo hier ben ik ook weer eens. Gister visite gehad van mn 2 nichtjes uit Brugge. (Die een zoontje heeft gekregen de dag nadat Nick van Sap is geboren) Wat een verschil is dat dan als Fenna naast haar zoontje ligt. Vanmorgen met Fenna naar Cb geweest en ze weegt 3355 gr en is 51 cm.Gaat goed he. Verder ben ik super snotterig en hoofdpijn .En een zeurende buikpijn,denk dat mn eerste ongi na de bevalling eraan zit te komen.Of ik ben zwanger hahaha. Zaph:Heerlijk dat John weer terug is. Lekker zo´n groepknuff. Kel:JAmmer van die wijntjes he,ik heb dat ook zo gemist in de zwangerschap,maar nu neem ik het er ook weer van hoor Lis:Eindelijk een school gevonden,jullie moeten er al vroeg bij zijn daar geloof ik he? Lin:En nog geklust?Gaaf autootje hoor,hoop dat hij van jou is zaterdag. Ga nog ff spammen van Fenna als dat goed is ...
Hello, LIS: fijn dat jullie een gezellig weekend hebben gehad! En dus de keuze voor een school gemaakt. Ik heb nog helemaal niet geïnformeerd. Binnenkort ook maar ff doen. Handig dat Marijn de winterjas van Jesse nog een keer kan dragen. Het is nog niet bekend wanneer Gijs naar huis kan, een ziekenhuis dichterbij wordt het sowieso niet, het is of Groningen of thuis. Ze hopen dat hij voor het einde van het jaar thuis is maar dat is dus nog maar afwachten. Kelly: Jaaaaaaa gezellig dat je blijft slapen (anders lig ik ook zo eenzaam heh, haha) En nee hoor, weet niet wat zap allemaal denkt maar denk dat ik na een avondje stappen als een blok in slaap val. Nu maar hopen idd dat Zap en John ons niet uit de slaap houden, haha. Zap: fijn dat John weer thuis is he, ik vind het ook maar niets alleen thuis. Aaaah wat een lieve spam van je kids! Ik heb voor Lieke de donkerblauwe jas besteld ipv de rode. Leek me toch wat praktischer qua kleur. Blauw kan overal bij. Nick is inderdaad wel wat laat met de prikken maar hij is echt nog geen 6 maanden hoor! Hij is as donderdag 5 maand Sem: en meid heb je het droog kunnen houden? Lijkt me inderdaad ook raar zo'n laatste week en helemaal als je zo fijn met al je collega's hebt gewerkt. Vandaag met Nick naar het cb geweest, gaat allemaal prima. Hij weegt nu 7220 en is 68cm. Hangt allemaal zo rond het gemiddelde. Morgen weer werken, geen zin.... Ik ga lekker bankhangen! Liefs Sap