November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hello everybody!

Wij zijn weer thuis. Gister aangekomen maar had effe geen puf om achter de compu te kruipen.

het was super de vakantie. Twee weken gaan we voortaan doen want Jaime was, zoals ik naar Robine sms'te, ook deze vakantie ziek geweest. Vier dagen achtereen ongeveer 39.8 koorts. Dat was iets minder. Ze was wel gewoon gezellig en vrolijk, wel iets stiller. Ben daarom niet met haar naar de dokter geweest daar. Dacht al die kerel ziet me weer aankomen met zo'n vrolijk kind.

Het huis was super wat Robine schreef we hadden eerst een verkeerd huis gekregen. in een andere plaats dan waarvoor we hadden geboekt. Michiel zeiken in het Duits en hup na vijf minuten kregen we onze casa. Het ding was zo enorm dat ik dacht ik ga nu niks zeggen...hahah. Die pool was 13 bij 5 mtr. Boven een huiskamer keuken en drie slaapkamers en twee badkamers, beneden nog een slaapkamer met woonkamer en badkamer.

Jaime heeft het ondanks dat ze ff ziek was goed naar haar zin gehad. Wel nog veel slapen hoor met de warmte. Slapen en zwemmen...hahah. We hadden voor haar een minibadje gekocht vond ze te gek.
    Verder vond ze het strand (wel na vijf uur) ook prima. Kruipen door het zand alle kanten uit. En zandhappen heh de hele tijd..
    Ze is ook in de zee geweest en dat vond ze dit keer wel leuk.

Maar zo zeg wat moet je ogen in je achterhoofd hebben met deze fase.... Staan optrekken stappen zetten langs iets. in no time doet ze het. Gister thuisgekomen toch nog weer dingen gezien die ze nu geleerd heeft en wat vraagt om maatregelen te treffen hier in huis.
    Verder lult ze de oren van onze kop. Onverstaanbaar helaas. Ingka of zoiets zegt ze vaak, geen idee wat het is. En maar wijzen heh. Als ik vraag waar is papa dan gaat ze wijzen en zegt ze da. Als ze iets wil hebben zegt ze di en gaat wijzen. Etc etc.

Ik heb alles met een schuin oog gelezen. Zag nl. dat ik vanaf pagina 140 niets had gelezen en we zitten nu p 175 beetje veel lezen dus.

AM jij ook een goeie vakantie gehad begreep ik.

Lis nu op vakantie.

Robine wij hebben nog gesmst fijn dat de medicijnen nu nog beter gaan bij Jill.

En verder weet ik het even niet. Ik kon trouwens niemand sms'en omdat mijn mobiel vlak voor de vakantie stuk gegaan was. Had een oude van Chiel gepakt maar was/ben daardoor meer dan de helft van mijn telefoonnummers kwijt. Robine sms'te mij en ik nog terug sms'en van Z toch? haha.

Ik ga later even spammen maar nu even verder met de was.

Liefs Sens

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fijn dat je er weer bent Sense! Ennuh dat opletten omdat ze steeds meer gaan doen is bekend! Kom op met die foto's! :)

Hier liep Jill zojuist langs de openhaard rand, stap stap stap en boem, toen ging ze weer zitten. Papa stond t balkon schoon te maken en Jill staat dan als een aapje achter t raam te kijken, zooooo lief en leuk :) Als ze staat is ze echt al groot hoor. Laatste keer in zkh trouwens 74 cm en 10,5 kg een echt dametje.

t Huis is bijna klaar, maar heb ff een break genomen he. ff kijken op t forum ;), echt een verslaving. Lol.

Tot later

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Heee hallo,

Sens; welkom terug in Nederland ! Fijn dat jullie lekker hebben genoten op vakantie ondanks dat Jaime een paar daagjes ziek is geweest. En ze heeft alweer veel bijgeleerd zo te lezen. Knap hoor ! Wel ff foto's spammen he !

Robine; zlief he als ze zo voor het raam staan naar je te kijken. Je krijgt dan meestal ook gelijk een big smile als je ze even aankijkt.
    En ja je hebt gelijk ze worden echt al groot !

Annemo; hahaha ik dacht ook al iets te missen, maar blijkbaar toch niet. Hoelang duurt zn kuurtje nog, 1 dag ofzo toch nog maar? Fijn dat het weer zo goed gaat met Kyllian.

Kelly; en ben je al naar de kinderboerderij geweest? Vinden ze echt leuk he? Ga je nooit bij het voetbal van Sabino kijken?

Brennied; fijn dat jullie het gisteren gezellig hebben gehad, en die Milou zeg, lekker wakker gebleven, knap hoor. Lieke is in de auto altijd zo in slaap. Veel succes/beterschap voor je vriend morgen.

Semmi; irritant he dat het niet lukt met foto's verkleinen naar een hoogte van 150. Ik werd er vrijdag echt gek van. Heb het ook nog niet weer geprobeerd. Jou foto's zijn ook erg leuk. En wat een eigenwijze meiden he door niet allebei tegelijk naar de camera te kijken.

Hier schijnt ook alweer de hele dag het zonnetje, heerlijk. Vanochtend even naar de (overgroot)oma's geweest. Moet zo af en toe ook even gebeuren.

We hadden vanochtend de schrik van ons leven.

Ik had Lieke fruit gegeven in de kinderstoel, deze stond tegen de tafel aan. Ik was even naar boven gelopen en Rick zat achter de laptop bij haar aan tafel. Rick was druk bezig en lette even niet op, toen hij keek was ze dus uit de kinderstoel geklommen en zat op de tafel :confused: :confused: :confused: . Echt bizar en levensgevaarlijk, ze zal toch maar van de tafel donderen. Rick had er hartkloppingen van, haha.
    We hadden de trip trap iets ruimer gemaakt omdat je haar er anders zo moeilijk in en uit krijgt maar dat was dus geen slimme zet. De boel maar weer veranderen.

Ik kom later nog weer ff kijken.

Liefs Sap

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Die Lieke, een echte klimgeit! :) Maar schrikken is t wel!

Snel weer verkleinen die stoel!

5. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    welkom terug Sens! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Wel jammer dat Jaime ff ziek was

Sappie; da's idd schrikken zeg...wij hebben Milou in een tuigje nu vast zitten. Omdat ze al niet de zwaarste is kan ze makkelijk draaien in de trip trap. En ze is nogal wild dus een tuigje en ze kan geen kant op!

Robine; dus flink aan de schoonmaak...wij hebben net ook de badkamer eens flink onder handen genomen, was nodig maar nu gaan we echt lekker fietsen!

Doei doei

6. hoi hoi,

Zo weekend zit er weer op :( . Gaat echt veel te snel hoor. Het was echt heerlijk weer vandaag zeg. Kinderboerderij was leuk. Daynah vindt alle diertjes leuk. Het zal wel echt een dierenvriend worden.

Sensee: Welkom terug. Naar mijn idee ben je weken weg geweest zeg. Voor jullie zal het wel heel snel zijn gegaan. Ben zo benieuwd naar de foto's. Wel lekker dat jullie uiteindelijk een mooier huisje hebben gekregen.

Robine: En is jullie huisje weer helemaal schoon? Hier ook vaak zondags hoor, alleen nu toevallig gisteren gedaan. Ben van plan om morgen langs de Zeeman te gaan, even in me pauze naar het Lage Land......hihihihihihiih, hoe bedoel je shop verslaafd.
    Vandaag idd naar de Blijde Weide geweest.

Sap: Wow Lieke uit de eetstoel klimmen. Gelukkig dat er niks ernstigs is gebeurd....pffff moet je toch niet aan denken heh. Daynah klimt tegenwoordig van de bank af, maar ze laat zich heel vaak gewoon voorover vallen dan. Ik ga nu ook echt merken, dat je er vaker achteraan moet gaan.

Zo het kruipen gaat hier echt steeds beter zeg, alhoewel het nog meer tijgeren is, maar goed ze gaat heel de kamer door. Ook het staan gaat supergoed.
    Ik zag d'r net nog een vierde tandje in de aantocht....rechtsboven. Er gebeuren nu zoveel dingen achter elkaar vind ik.

Ik ga csi kijken.

Tot laterrrrrrrr.

lfs

7. Nog eventjes een foto van vandaag op haar prinsessenauto.

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Goedemorgen,

Ik ben eens een keer de eerste zie ik wel.

Kelly; wat gaat het dan opeens snel he met Daynah, je zal zien dat het elkaar nu heel vlug opvolgt. Leuke foto op dr prinsesseauto.

Brennied; een tuigje is idd geen gek idee, maar als we het zitplankje weer iets verplaatsen moet het ook lukken.

Er is gisterenavond weinig gepost dus heb niet meer om te reageren ;) .

Heb net al weer flink opgeruimd en gedweild dus alles is weer netjes.
    Straks even naar de stad om een kadobon te kopen. We gaan vanavond op kraambezoek bij mn nichtje, zij heeft een maand geleden een dochtertje gekregen, Bente. Wat zal het weer klein zijn als ik dat vanavond zie.

Ik kom later nog weer ff kijken,

Liefs Sap

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: welkom terug! Balen dat ze ziek is geweest, maar gelukkig toch weer snel opgeknapt! :) Ben benieuwd naar de vakantiefoto's! Leuk die woordjes! Hier kan ik er echt nog geen woordjes van maken. Alhoewel ik soms denk van wel (bijv. papa en bah), maar daarna ga ik weer twijfelen of het echt zo was :p

Robine: tja het is nu echt vallen en opstaan he.....ik hou steeds mn hart vast ;) We gaan snel op zoek naar een andere salontafel (we hebben er nu 1 van glas).

Kelly: suc6 bij de Zeeman straks haha. Werkse verder! Lieve foto!

Sappie: wat eng zeg om haar ineens op tafel aan te treffen. Ik heb toevallig gisteren ook de stoelverkleiner eruit gehaald, hoop niet dat hij Lieke na gaat doen. Veel plezier vanavond!

Ik ga vanmiddag ook maar even de stad in. Alle maat 74 kleding is nu de kast uit. ben aan maat 80 begonnen, maar hij kan nog wel iets gebruiken en gelijk maar in maat 86 ;)

10. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    He meiden,
    Ben er weer eens! Ik heb wat kleine stukjes geklezen maar zeker niet alles. Ik zag dat Jill zo ziek is geweest, zo zielig! Wat vreselijk als je je meisje zo in een ziekenhuisbedje ziet liggen. Moet er niet aan denken. Gelukkig gaat het weer goed met haar.
    Ik had begrepen dat jullie een meeting hebben op 30 november. Weten jullie al waar deze gehouden wordt? Ik ben wel van plan om te komen.

Ondanks dat de kinderpraktijk waar ik druk mee in de weer ben geweest op een laag pitje staat, gaat het hier prima. De kinderfysiotherapeute waar ik mee zou gaan samen werken verdient nu vrij aardig in loondienst dat wanneer we voor ons zelf zouden gaan, zij er op achter uitgaat. Balen, dat stomme geld toch altijd. Ik sta er anders in en vind geld niet het belangrijkste. Maar ik respecteer haar keuze. We hebben nog wel andere opties, maar dat heeft even tijd nodig.
    Verder ben bezig met mijn website voor fysiotherapie aan huis (www.fysioathome.nl). Ik wil met een opklapbare bank en een bakfiets de Jordaan door om patienten te gaan behandelen. Ik heb niet te verliezen. En ga ik dus nu op zoek naar een bank en een bakfiets!

Pippa gaat lekker, het is een heerlijk meisje. We genieten zo van haar. Als ik nieuwe foto's heb zal ik die wel in mijn album zetten. De meeste foto's staan op een andere computer.
    Ik zal nog een paar pagina's terug gaan lezen.
    Vraagje: Denken jullie al na over een volgende zwangerschap? Ik ben benieuwd.

ps Pippa is vandaag 10 maanden!

Lfs

11. sappie

sappie Fanatiek lid

He Jacq, leuk om weer eens wat van je te horen. Klinkt wel leuk met bakfiets en al door de jordaan ;) . Misschien is het inderdaad wel een gat in de markt.
    Fijn te horen dat met Pippa alles prima gaat ! En gefeliciteerd met haar 10maandjes. Met Joppe ook alles prima?
    Hier nog geen tweede hoor, denk dat we volgend jaar na de zomervakantie maar weer eens gaan proberen. Zou jij nog een derde kindje willen?

Wat betreft de meeting, daar is nog geen plaats voor gekozen maar ik ga er van uit dat dat centraal wordt, dus Utrecht en/of omgeving.
    Leuk dat je van plan bent ook te komen.

Annemo; pas maar op met die stoelverkleiner eruit, ze zijn slimmer dan wij denken ;) .

Liefs Sap

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Zo, weekend weer voorbij, maar ik ben vandaag nog lekker vrij. Vanmorgen naar het CB geweest met Jayna, weer voor 2 prikken. Ik zag er best tegen op, omdat ze de vorige keer echt woest was en niet te troosten. Nou, deze keer merkte ze de eerste prik niet eens, en bij de tweede begon ze net een beetje te huilen, maar kreeg ze van oma een Bumba boekje kado, en was het meteen alweer helemaal goed! Stoere meid he! Het was nog maar kort geleden dat we geweest waren, dus niet zo heel veel gegroeid, maar alles nog steeds boven gemiddeld. 75 cm en 9565 gram. Lange meid vond de verpleegkundige. Dat ze nog niet kroop maakte ze verder helemaal geen probleem van. Tussen de 11 en 12 maanden is het gemiddelde en omat ze op dr billen schuift, kan het zijn dat ze het overslaat. Ze hebben liever van niet, maar deden er totaal niet moeilijk over. Ze mag nu bijna alles met de pot mee eten. Rond 1 jaar ook steeds meer proberen iets gekruid en zout, dus dat gaat steeds makkelijker worden!

AM: wat fijn zeg dat het weer beter gaat met je mannetje! Dat zijn goede berichten! En leker geshopt dus weer, ben je nog een beetje geslaagd?

Brennie: jeetje zeg, die Milou is maar een flinke meid, zo laat nopg waker blijven in de auto en thuis weer lekker verder slapen. Succes voor je vriend he!

Sappie: jeetje dat is even schrikken zeg, die Lieke zo uit dr stoel klimmen. Pfffff….dus maar weer ff verstellen dan! Hoe was het op kraamvisite? Beginnen de kriebels alweer te komen?….haha! ;)

Kelly: aaaah wat een leuke prinsessenauto heeft Daynah zeg! Echt schattig. Ze kan er echt goed op zitten he! Nog bedankt voor je foto’s! Zijn leuk geworden. En dus lekker nog een keer naar de kinderboerderij, blijft leuk he die dieren!

Robine: de filmpjes waren dus wel geslaagd, mooi zo. En dus flink aan het poetsen geweest gister, goed van jullie zeg! Ik moet in huis ook nodig weer iets doen! Grappig hoor dat Jill dan ineens voor de ramen staat,haha. :D O’ja en aqua zoo is een soort dierentuin me allemaal waterdieren, zie www.aquazoo.nl

Sensee: welkom terug! Zo te lezen hebben jullie een heerlijke vakantie gehad. Jammer dat Jaime wel weer ff ziek is geweest. Ik ben heeel benieuwd naar de foto’s dus kom maar op!

Jacq: leuk dat je weer iets van je laat horen. Pippa ook alweer 10 maandjes…nog gefeliciteerd he! En jij bent maar ondernemend hoor met al je nieuwe plannen weer! Hier wordt al wel een beetje aan een tweede kindje gedacht, het blijft nog ff bij denken. We zien begin van het nieuwe jaar wel weer ff verder!

Nou ga zo ff een bammetje eten. Ben bij mn ouders en Jayna ligt hier even op bed. Eten we zo een bammetje en dan naar huis en aan de schoonmaak……baaaaah!

Liefs Semmi

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ja daar ga ik ook van uit Sap, dan is het voor ons uit het noorden ook goed te doen ;) Hoop wel dat de meesten komen, leuk hoor al die 1 jarigen straks bij elkaar! :)
    Am of Sensee misschien al een leuk idee voor de locatie van de meeting van 30 nov?

14. Zo ben naar de Zeeman geweest hoor :D en heb nu ook het leuke spijkerjurkje en heb nog 2 mailloits gekocht en nog een paar sokjes.

Ik ga van de week ook maar eens Daynah haar kast opruimen.

Jacq: Leuk om weer wat van je te horen...fijn dat alles goed gaat met Pippa. Snel een foto plaatsen hoor, vinden we leuk. Wat betreft de meeting 30 nov, dat zal ook wel centraal worden, lijkt mij het makkelijkst.

Sappie: Leuk op kraamvisite. Wij gaan aankomend weekend op kraambezoek ben benieuwd of het gaat kriebelen.

Semmi: Ach Jayna weer prikjes gehad. Ze is de 1e van hier geloof ik heh. En keurige maten hoor.

AM: Ook jij al aan het opruimen geblazen met de kleertjes van Kyllian. Weer een reden om te gaan shoppen toch :)

Dit was het voor even. Zit nu op me werk. Ga na me werk naar de sportschool, dus een sportief begin van de week.

lfs kelly

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hier ook weer gewerkt vanmorgen.
    het weekend was heerlijk.
    eerst geshopt met mn vent hij heeft een heleboel nieuwe kleding gevonden,maar ik totaal niks.weet niet zo goed met de mode,lijkt wel of er niks tussenzit voor mij hmmm.
    daarna kids afgezet bij mn ouders en zijn we met zn tweetjes gaan eten voor zn verjaardag.
    gister hebben we gefiets met de fietskar.jelte vond het prachtig,maar yorben wou er nog niet in.
    er staat op dat het eigenlijk vanaf 18 mnd is.
    yorben zat er niet zo lekker in nog,met die gordeltjes enzo,hij was er helemaal hysterisch van.
    dus die is bij mij op de fiets meegegaan.
    op de terugweg lag jelte heerlijk in het fietskarretje te slapen en yorben was nog wakker en zat steeds naar zn grote (slapende)
    broer te kijken hahaha.

zometeen moet ik naar het CB met jelte voor een prik.
    hoop dat dat goed gaat.

sem:jayna ook prikjes gekregen dus.wel stoer dat ze niet zoveel verdriet had hoor.

kel:leuk gehad op de kinderboerderij dus,ook zaterdag met sem.
    leuk zeg die prinsessenauto.wil ik ook wle in huis,maarja geen dochters hé hihih.

robine:lekker filmpjes gekeken dus.hoeist nu met jill,is ze er alweer wat bovenop?

sense:welkom back,en een heerlijke vakantie gehad dus in een mega villa?
    jammer dat jaime alweer ziek was op vakantie,zal de overgang zijn zeker van een andere omgeving ofzo en temperatuur?

lis:ben je al terug thuis?

AM:hoe gaat het met kyllian?

jacq:leuk je weer eens te horen ,en fijn dat met pippa alles goed is.gefeli met haar 10 maandjes.
    ik denk geregeld aan een volgende zwangerschap,en jij?nog een derde?

sap:jeetje dat zal zeker schrikken geweest zijn dat lieke uit de stoel was gekropen.jelte heeft dat ook eens gedaan toen hij baby was maar die lag dus op de grond,gelukkig had hij niks alleen wel brullen vd schrik.hoop dat het niet nog eens gebeurd met lieke hoor.

zo ga me nu klaarmaken voor CB,kids wakker maken want die slapen nog.
    vrijdag zijn we een weekend weg naar landall,heb er zin in.

16. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    haha komen we vanochtend bij de poli aan, blijkt dat hij pas een eerste consult heeft en dat ze nog helemaal niet gaan opereren. Mannen..... :) maar goed...nu moet ie donderdag om 7.45 uur op de dagverpleging komen en gaan ze hem opereren. Ach ja ...hadden we vandaag een lekker dagje vrij :D .

Fajah; is het goed gegaan op het cb? Jelte goed gedaan bij de prik?

Semmi; goed hoor van Jayna dat ze er zo snel overheen was maar nou is Bumba ook wel heel errug leuk ;)

sens; fotoooooo's :) Moet je trouwens deze week alweer beginnen met werken?

Jacq, proficiat met Pippa d'r 10 maanden...gaat hard he! Succes met je plannen!

AM: sow..Kyllian al in maat 80...nou milou kan 74 nog goed dragen..qua lengte zit het perfect alleen met d'r taille zit het altijd te wijd. Maar shop ze! Ik had een week of 2 geleden ook de verkleiner eruit gehaald maar toen kon Milou gewoon helemaal ronddraaien in d'r stoel :confused: tja toen hielp het tuigje ook niet zo best. Dus heb de verkleiner er maar weer in gezet.

sappie: veel plezier vanavond! Wij gaan vrijdag op kraambezoek...lief..

kelly: wat een leuke prinsessenauto van daynah! En ze zit er ook zo goed op..komt ze al een beetje vooruit?

Sinds dat de box weg is, heb ik echt het idee dat we zo'n grote huiskamer hebben...scheelt echt veel ruimte :D Ik heb bij Ikea van die grote opruimbakken gehaald...ideaal!
    Vanmiddag hebben we het traphekje opgehangen. Hoeveel plaatsen jullie er? We hebben er nu eentje, alleen van boven naar beneden. Maar weet niet goed of ik er ook een moet zetten naar de zolder toe...beneden hoeft niet want de deur is toch altijd dicht.

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Hellooo,

Brennied; wij hebben 2 traphekjes, 1 boven en 1 naar zolder. Beneden nemen wij ook geen traphekje want hier zit de deur ook altijd dicht.

Fajah; jammer dat je geen kleding voor jezelf hebt kunnen vinden. Ik moest even wennen aan de mode maar vind het nu toch wel erg leuk.
    Hoe is het met Jelte gegaan op het CB. Was hij verdrietig of viel het mee?

Kelly; hahaha jij ook de zeeman outfit aangeschaft. Hij is idd ook erg leuk en supergoedkoop !
    Knap hoor dat je straks weer naar de sportschool gaat ! Ben trots op je ! :D

Semmi; wat goed dat Jayna zo flink was met de prikken. Waren dat de prikken die ze zo rond de 11 maanden krijgen? Lieke moet 27 september. Ze kunnen daar best ziek van worden heb ik gehoord.
    Jouw huis ook weer lekker schoon?

Ik ga ff met Lieke spelen.

Liefs Sap

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    nou weer terug van CB
    jelte was heel flink,niet gehuild en hij kreeg een ballon met de tekst '' ik heb een prik gehad''
    hij weegt 17,7 kg en is 105 cm .
    een verschil met onze beebjes hé? hihiihi.
    ben blij dat het achter de rug is,zelf vond ik het erger dan hem geloof ik.
    moeder zijn is soms best weleens afzien hé?

ga nu aan het eten beginnen.

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jacq: Leuk weer wat van je te horen en fijn dat alles goed is met Pippa! Wat zal ze veranderd zijn, we zijn razend benieuwd naar een nieuwe foto van haar. Je bakfiets idee lijkt me een erg slimme zet van je, aangezien Adam toch een parkeerprobleem heeft en jij zo makkelijk naar de patienten toe kan gaan. Hopelijk wordt het een succes! Leuk dat je de 30e ook van plan bent om te komen! Gezellig. Kruipt Pippa ook al?
    Ennuh de 2e is wel in de planning hoor, maar denk pas ergens in april ofzo voor we gaan oefenen ;)

Kel: Joepie Daynah ook aan de Zeeman jurk. Welke maat heb je genomen? Ook 86? Wat is ze ineens groot zeg op die prinsessenwagen( waar heb je die gehaald, leuk voor jill dr verjaardag ;) ze hebben toch alles t zelfde Jill en Daynah. Lol.

Sem: Leuk dat aquazoo, heb ff op de site gesnuffeld en ziet er leuker uit dan de apenheul. Mooie lengte en gewicht weer voor haar en een Bumba boekje, hoe blij kun je dr maken he :)

Sap: Veel plezier op de kraamvisite! Wat zal t idd weer een klein poppetje zijn die Bente! Leuk hoor. Hier duurt t nog ff voor dr weer een kleintje aankomt binnen de familie of vriendengroep. Eind nov pas weer.

Fajah: Nog gefeliciteerd met je mannetje. Zo te lezen hebben jullie een leuk weekend gehad! En Yorben nog niet in de fietskar dus, ach bij mama op de fiets is t ook veel gezelliger toch!? En nu had Jelte lekker de ruimte voor hem alleen :)

Brennied: Jeetje Milou nog in mt 74, en dan ook nog ruim bij de taille! Ze is echt slank he! Hahaha, jullie bij t ziekenhuis en dan teruggestuurd worden, zie t helemaal voor me. Man zenuwachtig enzo........en nu pas donderdag aan de beurt. Wat je schreef, wel lekker vrij dagje met elkaar, altijd leuk :) Wij hebben 3 traphekjes, 1 bovenaan de eerste trap, 1 onderaan de tweede trap en 1 bovenaan de tweede trap, zo kan ze alleen niet helemaal van beneden naar boven, voor de rest is t veilig :).........en onhandig :( met je wasmand etc. Maar ja veiligheid voor alles!

Hier was t een lange, slopende dag...........4 lesuren( 2 door stagieres gegeven, das dan wel weer lekker) en toen nog 4 uur lang vergaderingen over...........NIKS! As usual! Echt zoooooooo vervelend dat vergaderen. Toen Jill opgehaald bij mn schoonouders en nu is t alweer 18 uur en kunnen we de keuken weer in, bah, lange klote dag.

Nou ja, weer ff bijgezelen en geschreven.

Sens kom op met die foto's joh!

Liefs Z

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Zo, Jayna ligt net op bed, nog wat wasjes opgevouwen en opgehangen, dus mag nu van mijzelf lekker bankhangen...
    Vanmiddag nog ff de stad in geweest en een leuk spijkerrrokje voor Jayna gekocht. Omdat ze zo flink is geweest bij de prikjes.....haha.....had ik weer een reden om iets te kopen :)
    Ben ook nog ff bij het reisbureau geweest, vliegtijden zijn onder voorbehoud bekend. Heen om 15.30 uur vliegen, aankomst 19.00 uur ( plaatselijke tijd ), en terug 20.00 uur vliegen en aankomst 1.30 uur ( ook plaatselijke tijd ). De heenreis vind ik op zich wel lekker met Jayna. Kunnen we 'smorgens nog ff rustig aan doen. Terug is minder, maar ja, dat zien we dan wel weer..... Balen is wel dat ik dus niet naast Lenhard kan zitten, omdat hij extra beenruimte nodig heeft met zijn lengte en je met een kind niet bij de nooduitgang mag zitten. Dus maar vroeg inchecken en dan ik met Jayna en mn ouders achter Lenhard....

Fajah: Jelte ook al zo flnik geweest vanmiddag bij de prik! Wat leuk dat hij een ballon kreeg! Dat zijn inderdaad hele andere cijfertjes dan die van onze kleintjes.....haha

Kelly: goed hoor, vandaag meteen weer naar de sportschool, " you go girl! "

Sappie: de prikken van Jayna zijn inderdaad die van rond de 11 maanden. Ik heb verder niet gehoord dat ze hier meer last van zouden kunnen krijgen. Die van 14 maanden zijn 2 andere prikken dan dat ze tot nu toe hebben gehad, dus misschien dat ze daar wel een reactie op kunnen krijgen? Jayna is in ieder geval het zonnetje in huis, tot nu toe niks aan te merken.

Brennie: oeps.......hadden jullie je er helemaal op voorbereid dat je vriend vandaag geopereerd zou worden, is het donderdag pas, nah ja....inderdaad wel lekker zi'n extra dagje vrij! Wij hebben beneden een traphekje, in eerste instantie voor de hond, maar nu ook voor Jayna, omdat onze deur vaak open staat beneden. Boven moeten we nog 1 plaatsen. We hebben geen zolder, dus nog eentje er bij en wij zijn ook klaar.

Robine: slopend dagje dus voor je, baaaah, niks aan het dat zinloze vergaderen! Ik ben trouwens al 2 keer voor je op pad geweest voor die klittenband speldjes, maar de eerste keer waren ze uitverkocht en vandaag zag ik alleen, rood, oranje en aqua blauw......weet niet of er wat voor je tussen zit, wil ook wel voor roze op je wachten.....

Sensee: je laat ons wel in spanning he met je foto's!

Dit was het weer voor nu, fijne avond allemaal!

Liefs Sem

Deel Deze Pagina