November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lydia: JIj ook lid geworden van de mama of was je dat al? Ik kon nu een abb nemen voor 1 jaar, 33 euro en krijg er een hele uitgebreide haarset van Reminton bij, fohn, stijltang, klemmen weet ik t allemaal, twv 130 euro. Vond ik wel een leuke actie ;) hahaha mama

Ow hij is nu duurder zie ik, maar je krijgt er nu weer een extra shirtje ook bij. Nou prima actie toch~!?

Jill slaapt ook al een week niet meer overdag, maar merkte vandaag wel heel erg aan dr dat ze ff bij moest tanken. Na dr douche vanmorgen wilde ze zelf lekker gaan slapen. Nou prima hoor ;)

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis:Lekker he zo´n klaagdagje.Ik ben met een vriendin vanmorgen ff Sluis in geweest,weer wat leuke kleertjes voor Fenna gekocht,maat 56.Ze kan nu net in 50 ,nog koeiegroot,maar binnenkort zal ze in 56 kunnen.Maar ze komt van maatje 44 he.
    Pyamaatje zit als gegoten.En staat haar ook erg goed.
    Ik ben altijd alleen smorgens met de kids..Chris is altijd rond 3u weg he.En als hij thuis komt zijn de kids alweer klaar om naar bed te gaan.Best druk hier dus in huize Tas hahahahha.

Zaph:Jullie hebben er zin in Zaterdag,leuk hoor ff geen mama zijn ;)
    Jullie zullen het vast gezellie hebben.
    Heerlijk dat de kids even slapen smiddags.Yorben ligt er ook weer in,wou een hele tijd niet,maar vandaag wel.
    Op hyves blijven je berichtjes maar komen he,gek hoor.

Weet iemand een site waar ze leuke kinderjassen hebben,zoek me rot voor de jongens maar vind nergens een leuke,dan maar online proberen......!

Ga ff theetje drinken

3. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Trena: oh gezellig Sluis. Heb ik ook nog gewerkt he, jaaaaaren geleden!
    Jassen voor de jongens vind ik ook erg moeilijk. Mijn zus heeft vorig jaar een jas voor Jesse gekocht en die was heel leuk. Voor Jesse moet ik ook nog kijken. Hij heeft nu een fleecejasje aan, ook lekker warm.
    Ja, bedoelde ik ook, dat het lekker druk is voor jou omdat Chris toch veel weg is. Hij maakt echt lange dagen hoor. Is hij op vrijdag ook zo laat of kan ie dan een beetje op tijd thuis zijn?

Zap: ik ben van de zomer lid geworden van de Mama. Toen kreeg ik ook dat shirtje erbij en nog een leuke strandtas met allerlei cremes enzo. Ik heb geen naam op het shirtje laten zetten, maar I. Dan kunnen de jongens het allebei aan. Als je aan Jesse vraagt wat hij aan wil, zegt ie altijd I love mama. Zo lief.

4. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Geen idee Trena, kan zelf ook geen leuke jas vinden. Bastian kan gelukkig die van vorig jaar nog wel aan.

LIS: ow lekker zo'n klaagdag! Denk dat hier idd minder wachtlijsten zijn voor de scholen. Kdv wel maar wij willen gelukkig niet-populaire dagen.

Robine: ja denk dat het hier een dubbele sterilisatie wordt na de bevalling.:D Voor de zekerheid.

Semmi: irritant zeg, laptop stuk. Duurt altijd zo lang voordat het gemaakt is.

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Leuke jasjes voor jongens: Ik vind bij Prenatal nu hele leuke hangen met houtje touwtje, maar das mijn smaak he. Anders blijf ik toch bij mn favo site kleertjes.com

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lydia: ook leuk zo een strandtas met spulletjes erin. Vind de mama ook echt een leuk blad.

Panda; hahahaha

Sem: Balen van je laptoppie. Succes met afscheid nemen deze daagjes.Faya nog aan de wandel?

Trena: Ahhhhhhh maatje 50, wat lief. Hier is dat echt al lang verleden tijd die maat ;)

7. Zo de dinsdag is er weer af en ik heb nog steeds een maandag gevoel, terwijl het morgen dan alweer woensdag is. Lekker hoor.

Zap: Heerlijk toch dat Jill weer is gaan slapen tussen de middag. Ik hoop echt dat Daynah dat ook nog doet als de beeb er is hier.
    Ik vind tussen 16.00 uur en 17.00 uur prima.
    Eten we ook in Amsterdam? Ja toch?
    Goh wat moet ik aantrekken.......denk dat het een spijkerbroek wordt hier.
    Je mag ook het potje neerzetten hoor, plas ik daar wel op.....hahahahahahaha.

Sem: Heh gatsie je laptop stuk, dat is niet leuk. Je eerste afscheid dus al gehad.

Trena: Ik vind het knap hoor zo met 3 kids alleen. Lijkt mij erg druk iig. Ik zou het niet fijn vinden, maar dat is persoonlijk hoor.
    Ik let nooit op jongenskleding, maar idd kleertjes.com heb je keuze genoeg heh.

Lydia: Heel herkenbaar van die klaagdagen, moet ook eens kunnen toch. Ik had er vanmorgen ook flink de balen in.
    Drukke week voor jou dus. Maar wel leuk toch met die bruiloft.

Zo ik ga lekker even relaxen. Mijn vader zal over een halfuurtje hier zijn met Daynah, dus even rust nog.
    Ik had vanmorgen maar harde buiken, ik had er ook echt last van. Zouden dat oefenweeen zijn ofzo. Beetje vroeg lijkt mij. Bij Daynah had ik het helemaal niet. Nu is het weer weg hoor, maar vanmorgen had ik echt zoiets van wat is dit en echt een aantal uur.

Kom later nog even.

Liefs Kelly

8. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Kelly: ik heb ook veel harde buiken. Dacht dat het normaal was bij een 2e maar weet het niet zeker. Zolang er geen regelmaat in zit is het volgens mij niet erg. Is sowieso goed om dan even rustiger aan te doen maar ja... da's makkelijk gezegd.

Robine: houtje touwtje is leuk maar meestal zijn het van die donkere kleuren voor jongens, vind ik zo somber. Zal eens op kleertjes.com kijken. Of ik wacht tot na het weekend want we moeten weer naar Parijs en schoonma wil vast weer van alles kopen. :D Hoop dat ze dat nog niet gedaan heeft want meestal is het niet mijn smaak. ;)

9. Misschien is het wel normaal bij een 2de dan. Je bent toch drukker dan bij een 1ste.

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Ik had van Yorben ook enorm veel harde buiken en van Fenna nog veel meer ;)

11. sappie

sappie Fanatiek lid

He hoi,

LIS: moet kunnen toch af en toe lekker klagen! Ik ben ook lid van de mama, superleuk blad he! Wel slim van je bedacht om de I te kiezen. En zo lief dat Jesse dan altijd dat shirtje wil dragen.

Kel: wel rustig aan doen he, teveel harde buiken moet niet. Ben erg benieuwd naar je buik, zal al wel weer lekker gegroeid zijn! Nog belang bij een bruin zwangerschapsvest? Grof gebreid en soort van bolero model. Ziet er lekker warm uit. Ik vond hem terug op zolder en heb hem nooit gedragen volgens mij (wist niet eens meer dat ik hem had:$) Je mag hem hebben hoor, hij zier er lekker warm uit. Als je hem niet wil ook prima hoor maar dan gaat hij de prullenbak in.

Zap: lekker dat de kindjes nog ff weer zijn gaan slapen tussen de middag de afgelopen week. Ook lekker voor mama he!
    Ik weet nog niet wat ik aantrek, of een spijkerbroek of een jurkje met legging en laarzen. Heb laatst een leuk paars jurkje bij de H&M gekocht. Kijk wel ff.

Panda: hihi een dubbele sterilisatie, vind het al bijzonder dat jij nog weer aan een tweede zwangerschap bent begonnen.
    Hoop dat je schoonmoeder nog geen jas heeft gekocht en dat je er zelf nog een kan kiezen.

Trena: Jeetje Fenna nog in maatje 50...wat een klein mensje is ze toch nog.
    Ik vind ook dat ze op kleertjes.com leuke winterjassen hebben. Heb vandaag de jas van Lieke binnen en hij is super!!

Sem: aaaah wat balen dat jullie pc het heeft begeven. Hoop dat hij snel weer gemaakt is!

Hier alles goed, eerste werkdag voor deze week zit er weer op.

Morgenvroeg eindgesprek voor Lieke op het kdv. Jeetje mn meisje gaat de Tommy klas verlaten en wordt een echt Goofy!:) Zal voor haar erg leuk zijn, ze was nu de oudste in haar klas en begon zich duidelijk te vervelen.

Ga weer ff verder,

Liefs Sap

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jazeker!
    Chiel zit idd nu in limburg...Ja nieuws er is volgens hun elke dag nieuws, maar laat ik het er maar op houden dat het slecht stabiel gaat. Hij wordt wel steeds moeier. Morgen eerste bestraling omdat hij zo'n pijn heeft.
    Schoonouders reageren dubbel. Ene kant zegt mn schoonmoeder ik hoop dat hij de kerst haalt, andere kant zeggen ze dan weer wanneer komt die verbetering nou, wanneer ga ik me beter voelen. Dubbel dus.

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ben jaloers op de slaapjes :x. En dat Jill zo reageert herken ik wel. Jaime doet dat ook als chiel er evfen niet is geweest. Gek heh.

Ja en gister wel die lichte streep maar dag ervoor was niks. Kel schreef laatst die zaadjes leven wel 48 uur aangezien ik al dacht dat ik vandaag dubbele strepen zou hebben gister toch maar ff gedaan. Al was vandaag beter geweest misschien.

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hello,

Ja mooie banner dus met de meest vruchtbare dag, maar mn vent is er niet heh.Nou ja. Misschien is de test morgen nog posi. Ik vind het wel rare dingen hoor. Gister dus vaag streepje maar wel echt een streep zeg maar. Vandaag dikke streep. Maar ik dacht ook misschien had ik vanochtend als ik dan had getest ook wel een dikke streep...En dan staat er dat je binnen 24-36 uur sex moet hebben..nou 24 gaat nie lukkuh heh.
    Maar wat als ik nu morgenochtend bv weer posi heb is het dan nog steeds binnen 24-36 uur?? Begrijpen jullie wat ik bedoel??

Sap oh leuk lieke naar de volgende groep! Gaat haar vriendje ook of is die al? DAt was bij Jaime zo vervelend dat Floor nog 2 mnd in haar oude groep zat en Jaime al naar de volgende ging.

lis en zap mama is idd leuk. Heb een keer een proefnummer gehad. Hier groter groeien en nog steeds kinderen, die moet ik nog opzeggen.Misschien straks maar ff doen!

En jongensjassen heb ik geen verstand van. Jaime heeft nog haar mexx pooier jas van vorig jaar. Past nog prima al komt ze er denk ik niet de hele winter mee door. Zie ik dan wel weer.

Semmi oh nee irritant de laptop stuk. en die dingen gaan ooke cht vaak stuk. Toch gevoeliger dan een desktop heh. Hopelijk kunnen ze hem maken en heb je m snel weer terug.

Hier is er op het kdv luizen...brrrr ik heb de hele dag jeuk bij het idee. vorige week dinsdag waren er 2 kindjes met luizen vandaag al 7 :$. Ik had van het weekend al een kam gehaald en een soort overjasje, daar hang je dan de kinderjas in als ze aan de kapstok hangen. Kunnen die klere beesten niet overspringen.
    Net heel dr haar uitgekamd met die luizenkam en bij Jaime is dat echt veel werk. Nog niks gevonden gelukkig.. Hoop echt niet dat ze ze krijgt..Mag ik dagelijks een uurtje kammen...leuk...feestje bij haar!

Ga ff verder.

lfs

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Lin: ik heb toen eens die digitale testen gebruikt en daar was het zo dat bij een positieve test je eisprong er binnen 24-48 uur aankomt. Neem aan dat dat voor jouw testen ook geldt.
    Wanneer komt Chiel terug? Was denk ik wel fijn geweest als je vandaag ook nog had geklust maar ik zou het morgen zeker nog ff doen. Kan jij je eisprong niet voelen?
    Iegh luizen, heb daar ook zo'n hekel aan als ik de beschermmantels weer zie hangen op het kdv, brrr krijg je spontaan jeuk van.

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik heb nu van die kruidvat gehaald. Daar staat als die lijn donker is (even donker of donkerder) dan die controle lijn het ei binnen 24-36 uur komt. Maar ik bedoelde ook stel ik had vanochtend getest en dan was het posi, gisteravond was het licht posi. Maar tellen die uren van vanochtend naar nu dan ook mee? Of hebben ze die 8 uur dan al verrekend ofzo omdat ze zeggen tot 36 uur.
    Ja idd beter vandaag klussen, maar dat vermoeden had ik al (was vorige keer ook zo, ook bij zn ouders..zucht). Maar idd morgen nog maar ff aan de klus.
    En hoe voel je een eisprong dan??? Waar moet ik dan op letten?
    Ik voel wel een paar dagen voor de klus wat, dus voor de posi test dan voelt het even anders. Niet kramp ofzo maar wat anders. Maar verder voel ik niks hoor.

Komt die eisprong altijd overdag of 's nachts??

17. Zaadjes kunnen 48 uur leven, dus als je morgen ook nog gaat klussen kan het heel goed zijn dat je zwanger wordt. Jammer dat het vandaag niet kan. En ik denk dat het per persoon verschilt wanneer de eisprong is.
    Ik heb hem nooit gevoeld hoor.

Heh jakkers luizen. Hoop niet dat Jaime ze krijgt. Moet je ze dan wassen met speciale shampoo ofzo als ze het wel krijgen.

Ahhhhh Lieke naar de Goofy klas....wat leuk Sap. Nog een jaartje heh en dan naar school.......:( gaat veel te hard, maar daar hadden we het al over heh.

Ik ga zo richting mijn bedje.Sabino lief aankijken of dat ie mijn rug wilt masseren, zal wel weer wat tegenover staan ;)
    ahahahahahahahaha vind ik ook niet erg hoor :D

Liefs Kelly

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Luizen bah....Jelte heeft ze een keer gehad van psz toen hij 2 was.Ik kreeg ze toen ook.Echt geen pretje met lang haar en vooral erg veel jeuk aan de nek en oren Brrrrrr.Heb toen mn haar gewassen met luizenshampoo en alles in huis moet je dan wassen..knuffels,beddegoed,kussens,kleding enz...heel karwei dus

19. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Getsie, luizen, is zo'n gedoe. Heb ze zelf als kind wel gehad. Ben blij dat ze hier op het kdv en psz standaard luizenkapjes om de jassen hebben, dat scheelt toch wel al kun je het nooit helemaal voorkomen. Behalve niet te vaak haren wassen want luizen houden van schoon haar. :D

Hangt van het seizoen af wanneer eisprong is, geloof in herfst en winter overdag en lente en zomer 's nachts maar kan ook andersom zijn. 8)

20. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Voelen jullie die eisprong dan echt? Ik heb dat echt nog nooit gehad en ook nooit van die ovu-testen gedaan.
    En dat het ook nog verschilt, winter of zomer, wanneer je eisprong is... heb ik echt nooit geweten hoor.
    Weer wat geleerd vandaag.

En luizen bah. Hier nog niet op het kdv gehad gelukkig. En ook geen speciale luizenzakken. Mijn jongste nichtje heeft het wel gehad, maar de oudste ook niet. He get, ik krijg echt gelijk jeuk op mijn hoofd nu ;)
    Mijn zus moest toen ook alles wassen en speciale shampoo. Stinkt onwijs zei ze.

Trena: maatje 50... en ze is bijna 5 weken (of 6 al??)! Nog zo klein dan he. Kun je je voorstellen dat Marijn wel 4040 gram woog bij de geboorte? Niet he! Dat duurt nog even voordat Fenna zo is. Nog even lekker klein houden!
    Is het een groot verschil, een meisje of een jongen? Jij als (voorheen) echte jongensmama...

Panda: hopelijk kun je zelf een jasje kopen, anders moet je het weer met de smaak van je schoonmoeder doen ;)
    Haha, ik ben blij dat mijn schoonmoeder dan mee wil om te shoppen, zij durft niets uit zichzelf te kopen.

Kel: en... ben je nog gemasseerd? Had ik ook wel kunnen gebruiken, maar Wes was aan het monteren voor de bruiloft. En de tegenprestatie ook gedaan ;)

Lin: Kinderen kun je ook per mail opzeggen. Heb ik ook nog steeds, kon ik pas per maart opzeggen. Nou ja, heb ik altijd wat te lezen.
    En die pooierjas, haha! Geweldige naam voor die jas.
    Vanavond maar weer gezellig klussen zeker?

Sap: joepie! Lieke over naar de volgende groep! Wat kunnen ze eraan toe zijn he. Hoe lopen de groepen dan bij jullie? Van 0 tot 3 jaar ofzo? Bij ons van 0 tot 2 jaar en vanaf 2 tot 4. En als ze bijna 2 zijn, zijn ze er ook zo aan toe om naar de volgende groep te gaan. Jesse ging destijds ook zo lopen keten, Marijn (nog) niet, maar het verschil met een baby van 3 maanden is dan wel groot.
    Jurkje bij de H&M online besteld of ben je naar de winkel geweest?
    Ik ben ook nog op zoek naar leuke jurkjes. Ik vind jurkjes met legging en laarzen erg leuk.

Hier weer alles prima. Geen rugpijn meer. Wel wat hoofdpijn, maar dat is wel dragelijk. Dus geen klaagdag meer ;)
    De jongens hebben tot 8 uur geslapen vanochtend. Hopelijk blijft dat zo!

Deel Deze Pagina