Kel: Moeten we anders de draagdoek meenemen voor jou? Als je t dan niet meer houdt kun je op de buik van Sap of mij Hoop wel dat je t vol gaat houden hoor zaterdag! Veel dansen, heb je geen pijn. Ik kon op t laatst ook geen film meer kijken omdat t zitten me toen te zeer deed. Idd beweging is t beste. Ga dan s avonds ff lekker een blokje om, misschien helpt dat. Panda: Have fun in Parijs! Schoonmama zal weer blij zijn jullie te zien. Spreekt Bastian inmiddels ook zowel Frans als Nederlands?En heb je em al eens zonder luier laten lopen? Lis: Regels en Grezen??? Wat zijn grezen? Moet t grenzen zijn? Succes sop t kdv vanavond. Ennuh lekker he doe ouders en schoonouders die af en toe eens bijspringen he Welke maat jas ga je halen vor Jesse? En wat draagt Marijntje nu voor maat?
Dapperedodo, heb je een krabbel gestuurd.............kom dan toch meeposten ipv alleen maar meelezen.
Hello, Zap: wat fijn dat het met Yannick ook zo goed gaat en geen helmpje hoeft! Leuke foto van John, ziet er strak uit hoor! Lief dat je skikleding krijgt, altijd leuk natuurlijk! Klinkt als een gezellige wintersport straks met zo'n groep mensen. Heb erg veel zin in zaterdag, ff lekker ouderwets stappen! Maare allebei paars jurkje Lijkt me geen goed idee...denken ze, daar heb je Jut en Jul ook. Ook nog hetzelfde jurkje van de H&M? Ik ga anders wel voor een rokje ofzo...kijk nog wel ff. Brennie: hier doen ze ook veel leuke dingen op het kdv. Alle kindjes hand in hand naar de Albert Heijn (zit even verderop) en dan een lekker ijsje eten. Of met de bolderkarren naar het park.. Hoe is het met de oogjes van Amy? Kelly: Gelukkig is het weekend voor jou en kan je weer lekker je eigen houding aannemen en heb je hopelijk minder last van je rug. Rugpijn is zoooo vervelend. Gezellig hoor dat we zaterdag samen de bank mogen delen.. LIn: voor jou breken weer 2 spannende weken aan...hoop echt voor je dat het raak is!!! Mijn duimen draaien hoor! Panda: veel plezier in Parijs!!! LIS: ooooh wat erg he die zeikerds die niet in zijn voor verandering. Alsof je soms nog in de middeleeuwen leeft...pff zeker van die oude lui? Of ook jonge mensen die geen verandering willen? Ben benieuwd wat je te horen krijgt vanavond op het kdv. Sem: je laatste werkdag is dus geweest, gelukkig is je gevoel nog altijd goed wat betreft je nieuwe baan. Heel veel succes alvast voor morgen!! Hier alles oke, morgen nog een dagje werken en dan op naar het weekend met de meiden!! Heb er superveel zin in, wordt vast reuze gezellig. Ik ga ff bankhangen. Tot later... Liefs Sap
Ik ga het volhouden hoor. Komt gewoon 3 dagen gewerkt en voornamelijk zitten heh. Nu gaat het weer met mijn rug. Zaterdag kan ik dansen, zitten, lopen en in een draagdoek
hahahahahahha wat een goeie Zap. Je heb helemaal gelijk. Kom dan gewoon meeposten als je iedere keer meeleest toch.
Ja idd ik zou het volgende week weten of ik o ben of niet. Op de dag dat we jaime haar verjaardag vieren (25/10). We zien het wel. En tien kindjes nu ik dacht dat het er eerst minder waren. Maar gelukkig heb je hulp. Wel leuk toch met al die kids? Jaime heeft drie vriendinnetjes die langskomen met ouders ws. Ik heb bedacht een snoepschilderij te maken. Heb kleine canvasjes gehaald. Kunnen ze op snoep op plakken! En vast geen ongelukjes op de 13e!
Bren ja hier was het ook een tijdje. Die luierbroek had gelekt. Ze voelde zich helemaal schuldig beetje zielig. Ik heb in bed geplast. Maar moet je proberen wat wij hebben gezegd, plassen op wc en straks geen luierbroek meer...jaime heeft de afgelpoen week niet in luier geplast. Wowie zo'n huis klinkt leuk zeg. Dat gaan ze straks beide heel erg leuk vinden!
Nou sem als jij je er goed bij voelt is het toch ok! Kan me wel voorstellen dat het moeilijk is afscheid te nemen. Ik las eerst van je diensten en dacht oh waar ben je aan begonnen!! Maar als je netto meer tijd met de meiden hebt zou ik het ook doen hoor!! Maar die diensten lijken mij wel zwaar. Ik zit vaak met avond meetings heh. BEgin dan wel op tijd en ben dan rond half ef elf uur klaar...is nie leuk. Maar goed als je later begint valt het mee. Kun je het goed passen met kdv zonder dat je teveel betaalt?
Lieve kel is geen klaagmachine hoor! volgens mij heb je al heel tijd lang last van je rug en dat is niet ok. Heb je het er met je vk over gehad of de bedrijfsarts? Let wel op jezelf hoor. Na 15 weken en dan verlof moet je ook nog een bevalling door heh!! X
Zo ik kan zeggen hier niet veel te melden en dat dacht ik ook eerst... Hmmm ik ben moe van de late avonden met sex..pfff zo met die tests. De sex op dat moment is ook wat minder romantisch hoor dan op andere momenten. Naja. Verder druk hier. Vanavond uit eten gegaan met een vriend/collega van mij. Hij is 55 ofzo weet het niet precies. Was mijn getuige. Erg leuk altijd. Waren in Amsterdam eigenlijk net over de grens van amstelveen en oh dan wil ik daar zo graag wonen. Voelt zo fijn. OP mn werk is het heel druk nu deadline volgende week even kijken want denk dat ik dit weekend moet werken (dan niet naar limburg maar gaat chiel met jaime). Oh jaime heeft nog geen luizen...gelukkig maar Kus voor jullie Lin
GOeiemorgen! Haha Zap... Grezen was natuurlijk grenzen. Toch wel weer nuttige dingen gehoord. De wijkverpleegkundige die we destijds met Jesse hadden deed de ouderavond en dat is echt zo'n relaxte vent. Kel: rugpijn is echt verschrikkelijk. Heb er van de week ook zo'n lijst van. Ben nu ongi geworden dus denk dat dat de reden was. Nadeel van een zittend beroep hè. Ik ging altijd vaak koffie halen en dan voor iedereen apart heen en weer naar de automaat. Was je toch even in beweging. Zaterdag dan maar even lekker dansen. Ik deed het je niet na hoor. SAP: haha alllebei in een paars jurkje, wel gezellig toch? Echt fijn dat Nick geen helmpje hoeft zeg. Mirjam: veel plezier in Parijs! Misschien ben je al wel weg? Wanneer kom je weer terug? Spam je eens een foto van je buik? Hebben we nog maar 1 keer gezien toch? Lin: misschien werken dit weekend? En Jaime weer mee naar opa en oma dus. Hoe laat is Jaime nu wakker op vrijdag als jij niet hoeft te werken? Zal dan wel weer tegenvallen met een baby hoor hihi. Duurde het lang voordat Jaime doorsliep? Brennie: ik moet ook nog steeds een nieuwe banner maken. Nog onrustige nachten gehad met Amy? Wat lijkt Amy trouwens op Milou op die laatste foto's zeg! Zie je dat zelf ook? Verder weet ik even niet meer. Jesse had gisteravond 38.9 koorts dus met zetpil naar bed. Hij was ook wel hangerig geweest op het kdv. Nu gelukkig weer beter. Ikzelf had ook wat verhoging en koppijn. Ook maar ibuprofen ingenomen en nu gaat het ook wel weer. Gelukkig want ziek zijn kan niet als mama zijnde hè. O ja Sem! Heel veel succes met je eerste dagen op je nieuwe werk! Is altijd vermoeiend met nieuwe indrukken opdoen!
Lis veel kindjes zijn ziek heh? Ik hoorde van een collega van mij ook dat haar dochter zo hoge koorts had en veel hoesten. Hou het maar in de gaten ook bij jezelf straks is het die griep. En ja moet misschien wel werken, heb iig meegenomen. Zit gewoon met de deadline voor mn cultuurnota en op werk komt steeds van alles tussendoor. Jaime sliep door vanaf een week of 8 ofzo denk ik. Wij legden haar altijd na haar ochtendfles (die was dan om half zeven ofzo) weer terug in bed en dan sliep ze gewoon weer tot half tien meestal. Dat hebben we eigenlijk altijd gedaan misschien dat ze daarom zo'n slaapkop is. Vanmorgen werd ze wakker om half negen, maar dat is vroeg voro haar doen. De achterburen zijn aan het verbouwen dus een hoop kabaal. WAt een triest weer heh. En gister was het nog zo mooi. Beetje jammer weer. Ik rij zo richting mn vader. Die gaat ff mee om mn auto te laten keuren. Hoop dat ze m goedkeuren. Heb nog twee weken hoor, maar als ie is goedgekeurd zou mooi zijn. Als ik dan wel zaterdag die auto koop heb ik wat meer in handen om over de prijs te onderhandelen. We gaan naar twee dealers eentje in Amersfoort en eentje in soest. Ben benieuwd! Weet wel dat als ik m koop ik bij de eerste mooie dag ondanks kou gewoon met de kap open ga rijden...hihihi. Kom einde middag nog wel ff langs. Nu dus eerst naar keuring en dan boodschapjes halen! Lfs
Goedemorgen, Zo ik heb bijna een hele dag voor mezelf. Daynah nu op de psz, die ga ik dadelijk ophalen en breng ik haar naar mijn schoonmoeder, dan ga ik naar de stad en lunchen bij Dudok, kennen jullie dat zap wel denk ik en dan nog even shoppen. Heb er zin in. Lydia: Idd een mama heeft geen tijd om ziek te zijn (of pijn in haar rug hebben ) beterschap voor Jesse. Lekker laatste dagje voor jou en dan weekend. Ik doe dat nu ook wel veel hoor, koffie halen voor iedereen, ben ik idd even in beweging, maar ja er moet ook gewerkt worden. Lin: Ooow volgende week kan je dus testen. Ben benieuwd hoor. En Jaime is gewoon jarig over een week. De eerste van de nov mama's 2006 wordt gewoon alweer 3. Ik weet niet wat het is hoor, maar blijkbaar als je zwanger bent vinden mensen het raar dat je nog uit gaat. Ik ben geen type die dan in het weekend heel de avond op de bank gaat hangen. Bij Daynah had ik ook last van mijn rug en ben ook nog een paar keer wezen stappen. Geen probleem was dat. Je bent eerder moe, maar goed als je even gaat zitten, dan gaat het wel weer toch. Op mijn werk werd er ook zo raar gereageerd. Zwanger zijn is geen ziekte hoor......, maar goed zo denk ik erover. Zo ik ga nog even rommelen. Is het bij jullie ook zo but weer. Hier regent het....jakkes!. O ja Sem heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel plz vandaag o[ je nieuwe job. Liefs
Kel: ik vind het niet raar hoor dat je gaat stappen. Zwanger is niet ziek maar ik was gewoon altijd moe 's avonds. Ook wel doordat Jesse zichzelf nog niet kon vermaken denk ik. Maar als je daar zin in hebt gewoon doen hoor. groot gelijk! Lin: half 9 is vroeg! Joh wij waren afgelopen weekend zo blij dat het eens half 9 was! En zo moet je dat dus aanpakken als je een kind wil hebben dat uitslaapt! Had je dat niet eerder kunnen verklappen aan ons? Ik ga de kids even in bad doen.
ik breek even in, want voel me toch ook wel schuldig aan "stiekum" meelezen. maar vind het gewoon leuk om te lezen wat jullie kindjes zoal al doen of nog niet doen, zijn toch allemaal dezelfde leeftijd als Colin he?
Lis: Ik bedoelde het niet boos hoor, maar had het nu al een paar keer gehoord in mijn omgeving en hier op het forum, dus vandaar dat ik het even zei.
Kel:Ik vind het niet raar hoor dat je nog uitgaat,maar zoals lis ook zei..ik trok dat niet meer,maar vind het gewoon knap dat je het doet,maar er is zeker niks geks aan hoor. Hoe is het nu met je rugpijn?Had je dat van Daynah toen ook zo erg? Lis:Aaah arme Jesse.Dikke knuffel voor hem hoor. De kroep heerst echt enorm hier. Lin:Niet leuk eigenlijk dat verplicht sexen he? Op den duur hadden wij er gewoon geen zin meer in,en dat gebeurd niet vaak bij Chris hoor hahahah. Maar dat verplichte is niks aan. Sem: Succes op je werk. Hier vanmorgen lekker ge-theeleut met Daicka en haar kids Floor en Isa. We hebben de kleintjes weer samen in de box gelegt en nu is Fenna bijna even groot als Isa.Vorige maand was dat echt een groot verschil.Zal ff de foto plaatsen. Heb nog een nieuwe gsm besteld,was aan een nieuwe toe. Morgen is hij binnen een Nokia 2680 Slide - Violet.Zag er wel lief uit