Sap: wat een goed nieuws dat Nick geen helmpje hoeft!! Kel: is Daynah nog ziek geworden? Vervelend die rugpijn, soms kun je dan idd maar beter blijven bewegen he. Ik vind het ook wel weer genoeg als ik tijdens een vergadering bijv. lang heb gezeten. Trena: leuke tas! Ik zag hm net ook in mn mail, jij zeker ook een mailtje gehad Moet zelf ook nog op zoek naar een luiertas, die van Kyl heb ik lang genoeg gehad. Lieve foto's van de meisjes!! Fenna is echt goed aan het groeien he! Ik moest van de week bij de hema nog aan fenna denken. Zag daar zo'n schattig jurkje en kreeg ineens een beeld van fenna in dat jurkje haha. Dit jurkje was het hihi :http://www.hema.nl/images/products/_generated/3/jurk,_Donker_grijs,_56-33192640-Big.jpg LIS: en Jesse op tijd naar bed gegaan? Op kraambezoek bij beebje van 3 maanden is ook leuk! Ik kan hier echt niet wachten tot ik zo'n kleintje in mn armen heb Zaph: wow uitslapen met de kids tot half 11, hoe doe je dat!!? Brennie: wat leuk een houten speelhuisje! Maak je een foto als hij staat?! Kan me voorstellen dat je Gerard gaat missen. Kom je maar veel hier kletsen he. Hier vanmorgen verslapen. Kyl werd wel om half 6 wakker, maar viel bij ons op bed nog in slaap. Om 8 uur maakte hij me wakker, terwijl ik dus normaal om 8 uur op mn werk ben. Was eigenlijk toch wel ff lekker aangezien ik meestal 's nachts ook 2x eruit moet om te plassen. Ben zelf nog erg verkouden en schor, maar het lijkt nu wel iets beter te gaan. Ff de laatste loodjes op mn werk, heb nog 2 weken. Degene die me zou vervangen moest plotseling geopereerd worden en komt pas in december. Nu komt er tot die tijd een invalkracht en moet ik die dus mijn laatste week gaan inwerken. Ik snap dat het overmacht is, maar mn clienten zijn er niet blij mee. Heb het nog maar aan twee kunnen vertellen, maar beiden wilden het dus niet. 1 daarvan kan wel ff paar weken zonder, maar de ander moet verplicht vervanging. Voel me echt schuldig (ookal kan ik er niets aan doen). Ik kan me voorstellen dat je aan iemand die ff 1 x per week 4 weekjes bij je komt niet vanalles over jezelf vertelt. Maandag de anderen op de hoogte brengen, waarvan ik nu al weet dat 1 daarvan echt gaat flippen. Hoop echt dat ik dit tijdens mn verlof achter me kan laten... Vandaag afscheid gehad van ons lokatiehoofd. hebben een high-tea met het team gedaan en daarna afscheid met clienten. 1 nov komt de nieuwe, maar die zal ik dus pas in maart zien. Mn moeder past a.s. dinsdag voor het laatst op, half nov gaat ze verhuizen. Voortaan dus een uur rijden voor een bezoekje ipv 5 minuutjes lopen. Zal dus ook wel minder contact worden... Ow en het lijkt toch wel een klaagzang...dan ook nog maar ff over mn schoonmoeder. Ze heeft echt vanalles gepland voor 'ons' weekje met de familie naar de Ardennen. 13 nov zouden we erheen gaan, ik had echter aan Djurre laten weten dat ik het liefst thuis blijf als ik 37 weken ben. Djurre zou tegen zn moeder hebben gezegd dat we alleen het weekend komen en niet de hele week. Nu verwacht ze ons dus t/m die dinsdag. Ze had o.a. een wandeling en een etentje gepland. verder moet om de beurt iemand koken/ voor ontbijt zorgen. Ik en Djurre moeten dat die dinsdagochtend doen. Toen ik vanmiddag tegen dr zei dat ik tegen die tijd ws niet meer op een lange wandeling zit te wachten en ook liever geen 3 uur rijden van huis zit zei ze dus 'daar zijn ook ziekenhuizen' en ik heb al gereserveerd. Ze plant gewoon echt alles voor anderen, totaal niets in overleg. Net als bijv. een mailtje naar ons sturen voor het trekken van lootjes op 5 dec. "maar als de baby er al is komen jullie overdag", stond er nog bij. Niet eens iets on overleg. Ik wil gewoon rust rond de bevallingsperiode en dat lijkt ze echt niet te snappen.... Ok en dan nu weekend!!!
AM: (Schoon)moeders....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Nogal opdringerig type of niet? Snappen die mensen dan zelf niet dat je niet op zulke dingen zit te wachten bij 37 weken zwangerschap?!??! Hoezo bord voor de kop! Ennuh uitslapen, tja om 8 uur kwam Jill bij ons, dan krijgt ze een fles warme melk en ligt ze zo tot laat tv te kijken Vanaf 8 tot 12 zou ze zo aaneengesloten kunnen kijken hoor hhahaha. Meestal Nickelodeon.,en dan wil ze nog weleens praten, maar vandaag weer eens nl3 en dat was reuze interessant Mama kon dus ook nog ff tukken en Yannick sliep in een holletje onder t dekbed tegen me aan, lekker warm
Zaph: heerlijk dat ze zo rustig tv blijft kijken! Doet Kyllian ook wel even, maar op een gegeven moment wil hij echt naar beneden. Misschien ook wel anders als ik straks verlof heb en hij ook niet 's ochtends weg hoeft. Ja Djurres moeder is heel opdringerig en wil alles zelf bepalen. Het huis was al geboekt voordat ik zwanger werd, dat wel. Maar ik zie er dus echt tegenop om daar verplichte dingen te moeten doen. De planning heeft ze al klaar. Ik wil bijv gewoon naar bed kunnen als ik moe ben. Daar zit ik dus tussen mn schoonouders, schoonbroer en vriendin, oom en tante, opa en oma van Djurre. Zie het al niet eens zitten om zover weg te zijn. Zou dan elk uur gaan denken 'als de bevalling nu maar niet begint'. Moeten we zeker maxicosi en alles meenemen... Weet natuurlijk niet of het echt zo is, maar heb zelf het gevoel dat hij net als Kyl iets eerder gaat komen. Kan het natuurlijk fout hebben hoor, is maar een gevoel. Hier gaat de verloskundige mee naar het ziekenhuis en doet ook de bevalling zelf. Voelt gewoon stukje vertrouwd.
He meiden, AM: brrrrrr klinkt inderdaad erg opdringerig je schoonmoeder. En kan me zo goed voorstellen dat je met 37 weken zwangerschap het liefst lekker thuis bent en al helemaal geen verplichtingen meer wilt hebben. Met je werk komt het wel goed...straks alles van je afzetten als je verlof hebt. Zap: hihi, bedje al lekker opgemaakt, lief van je. Helemaal klaar voor morgen, eitje, criossantje??? hahahahaha. Kel: hoest nu met Daynah? Valt het mee of is ze echt erg ziek geworden? Hoop het niet, dikke knuf voor dr. Voor morgen alvast heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel plezier met de echo!! Ben erg benieuwd naar jullie meissie. LIS: Grrrrr Jesse wakker van de telefoon, niet leuk! Ik vind het ook altijd zo irritant als ze voor collectes komen rond 19.00 / 19.30:x. Lieke vraagt dan altijd "wie is dat" mag ik kijken? Veel plezier op kraambezoek! Trena: ga je de luiertas nog kopen? Hij is wel leuk!! En hier grooooooot nieuws hahahaha NICK HEEFT ZIJN EERSTE TANDJE!! Hij is al duidelijk door, kijk er niet zo heel raar van op, hij had flinke spuitluiers, rode wangen en veel kwijlen. Mijn manneke wordt groot!! Ik ga met vast ff indrinken voor morgen, lekker met een glaasje wijn op de bank, haha. Fototoestelletje ligt op te laden dus ik zal jullie zondag of maandag voorzien van prachtige kiekjes, hihi Liefs Sap
am:Wat raar zeg van je schoonmoeder,lekker opdringerig.En ik zou echt niet gaan als ik zelf er niet achter sta,zij heeft het gepland niet jij dus haar probleem toch? Sap:Wow goed zeg eerste tandje al van Nick
Trena: Af en toe zie ik bij de hema echt leuke dingetjes, niet altijd hoor. Maar je kunt het ook online bestellen he Lijkt me zo leuk om meisjeskleertjes te shoppen!! Als je in de buurt woonde kwam ik Fenna met een geshopt setje aankleden hihi.
Am ook helemaal geen klaagzang. Ff serieus doe echt waar jij je goed bij voelt. 37 weken zwanger dan zo ver van huis is niet ok, ook al zijn daar zkh. Ik had het toen met Jaime druk door vader chiel werd opgevoerd omdat moeder chiel 65 werd 13 okt. Wij moesten daar per se bij zijn. Gevolg ik zat de hele avond in stress (en dat we avond bleven was nog not done) en voelde me gewoon twee dagen meer kut.. Dus echt doen waar jij je goed bij voelt en dan dus niet denken dat je je verplicht voelt t.o.v. anderen. In jouw geval...kyl was ook te vroeg geboren dus misschien dit mannetje weer te vroeg. Dikke kus en je niks aantrekken van irritante schoonmoeder hoor.
Kel hoe is het met DAynah? HOpelijk valt het mee! Van mij was het ook niet bedoeld als kritiek hoor op het uitgaan integendeel. Ik had gewild dat ik me zo voelde destijds om nog iets te gaan doen! Was meer van wow dat je dat trekt nog. Ik kon amper staan en zat constant met de voeten omhoog en als ik dat niet deed kreeg ik m keihard terug zeg maar. Ik zou zo lang je je zo voelt en je dat kan, dat ook gewoon doen. Fajah nee wat een verschil. Fenna is een inhaalslag aan het maken of niet? Zo groot ineens ook dan weer. Sap ja wel foto's maken hoor..hihi. Ik ben benieuwd! En Nick zn eerste tandje dat is wel heel snel heh of was Lieke ook zo snel? Hoe vindt Lieke het bij de andere groep? En was haar vriendje nog mee naar de andere groep of zat hij er al? en super dat Nick geen helmpje hoeft! Hihi Zaph jill nog aan de melk. Was dat hier nog maar zo want doordat jaime nu een boterham of kellogs achtige dingen wil wil ze naar beneden. Nickelodeon vind ik wel leuk voor kids. Jaime is helemaal gestoord van Dora en Diego. Llis hoe is het met jullie ziekenboeg? Al wat beter met Jesse? Hoop niet dat hij Marijn heeft aangestoken. Zo en hier een dag gehad niet normaal. Auto laten keuren was prima dus daar was ik blij mee. DAcht ga ff koppie thee drinken bij mn vader (was politie is al met fpu dus alle tijd van de wereld). Maar hij was er niet, naar de markt in Amstelveen. Afijn dacht wacht ff en ff broodje eten daarzo. Wij wachten en wachten. Werd er gebeld van waar mn moeder werkt. Mn moeder was van de trap gevallen..niet best. Of ik haar kon op halen. Dus Jaime en ik daarheen daarna naar huisarts en het duurde en duurde. En mn moeder was wit...zo wit. Nee is niet goed door naar ziekenhuis daar ook wachten en wachten bij de rontgen. Na 3 kwartier zkh wachten werd er eindelijk een foto gemaakt. Arm uit de kom met breuk. oh en ze had zo'n pijn mn lieve mama. Ze hebben valium gegeven en de arm gezet en ze is weer thuis.Jaime en mijn mama en ik waren om twee uur in zkh en mn mama was om zes uur pas thuis... Maar het meest lompe is dan dus net ouders van chiel. Oh ja arm uit de kom (en mn moeder is echt een bikkel maar ze was echt goed beroerd van de pijn). Zegt chiel nog ja hele middag zkh. GEwoon zeggen ja dat maken wij dagelijks mee. Bij mij is dat wat er stond te knappen nu dus echt geknapt. Mijn lieve mama die altijd vraagt hoe het is met de vader van chiel Die zelfs vraagt kan ik nu bellen of beter van niet, die altijd kaartjes stuurt en dan helemaal bezig is met wat kan wel en wat kan niet. En dan zo reageren. nee ik ben er echt klaar mee dit is de druppel. te erg. Dusss weer ruzie met chiel die is gaan slapen en ik zit hier. overweeg nep ziek te zijn zondag zodat ik niet meega naar limburg. XXX ps jaime was dus hele dag mee en hield zich goed. was erg lief voor oma
Was weer leuk om te zien zeg. Ook deze kleine meid was zeer bewegelijk en ze moest dus een foto maken ervan. En we zagen duidelijk de schaamlipjes, dus kan niet anders meer heh......hahahahaha Ik ga mij spullen pakken voor vanavond. Ik kom na het weekend uitgebreid reageren. Liefs
Oww wauww Kel op die laatste is het echt Daynah!!! Wat mooi om te zien zeg! Veel plezier met de meiden!