ok, dan zal ik ook even posten over hoe het er hier voor staat. net weer drukte achter de rug, want Tristan was vorige week woensdag jarig. hij is 6 geworden, pff zo groot alweer. hij gaat ook al naar groep 3, en heeft het reuze naar zijn zin, vorige week net gesprek gehad met zijn juf. rapport bespreking krijgen we pas tegen de kerstvakantie, maar we hebben tussentijdse gesprekken om hem in de gaten te houden, hij heeft 2x groep 1 gedaan, en groep 2 overgeslagen. maar hij is met zijn verjaardag super verwend. en Colin werd vanmorgen wakker en vroeg, ben ik nu jarig? maar dat duurt nog een paar weekjes, maar hij kijkt er zo naar uit. hij gaat ook naar de peuterspeelzaal, en heeft het daar zo naar zijn zin, maar wil ook graag naar de grote school van Tristan. en verder gaat het hier lekker zijn gangetje eigenlijk. groetjes Nienke
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag lieve Sap! 33 jaar! Hoera!!!!!!! HIhi sap ze zijn wel gezellig geworden hoor de foto's! Mam2003: Tristan alweer 6 jaar, dat is al een echt grote vent he. Fijn dat alles zn gangetje gaat bij jullie. Kom je nu vaker meeschrijven!? Vinden we heus wel gezellig.
Sappie van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Have a good one and many more!! Leuke foto dames, jullie hebben de boel goed onveilig gemaakt daar he Liefs Angela xxx.
hahahahahahahahaha de foto's zijn leuk geworden. Het was ook erg gezellig zaterdag om met Sap en Zap te stappen. 2 wilde meiden zodra ze aan de rose zaten. Ik heb de boel goed in de gaten gehouden hoor. En eigenlijk zijn ze gewoon hartstikke keurig. Sap en Zap liggen nog goed in de markt, alleen waren het wel ontzettende nurts! hahahahahahahahaha Je mag blij zijn dat je deze dagen geen vrijgezel bent, want er loopt echt niets rond....ja van die losers. Ben gisteren lekker op tijd naar mijn bedje gegaan en vanmorgen om 9.00 uur werd Daynah pas wakker. Alhoewel ze vanacht van 4.30 uur tot 5.30 uur wakker was door het hoesten. Wel vervelend. Verder is ze snipverkouden. Dadelijk komen mijn stiefbroer en vriendin en kindje op visite. Gaan we maar even naar de speeltuin hier in de buurt. Ik ga nog even rommelen. Sorry voor het ego berichtje. Liefs
SAPPIE: HIEPERDEPIEP.... HOERAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!! Vandaag ook lekker thuis toch? Ben je al verwend? Heb je al dikke knuffels van je kids gehad? De foto's van zaterdag laten wel zien dat het erg gezellig was hoor meiden! Leuk! Zulke dingen doe ik echt veel te weinig. Kel: wow, ook lekker, tot 9 uur slapen! Mogen ze van mij het hele jaar door doen. En ik was zaterdag in Tilburg in de kroeg en toen hadden wij het er ook over dat we toch erg blij zijn dat we 'die' markt niet meer op hoeven hoor. Pfff... weer helemaal van voor af aan beginnen, moet er niet aan denken! Is Daynah nou eigenlijk nog ziek geworden, naast het hoesten? Mam2003: Tristan alweer 6, wat gaat het toch hard he. En wat lachen dat Colin ook gelijk dacht dat ie jarig was. Leuk he, dat ze zich zo vermaken met andere kindjes. Verder kan ik niet meer lezen en ben het ook even kwijt. Had gister wel gelezen, sorry. Nou, het uitslapen is sinds gister weer afgelopen Ik stond vanochtend te douchen en Jesse was ook zijn bed weer uit. Marijn was vlak daarna ook weer wakker. Gister waren ze ook allebei om half 8 wakker. Jammer, half 9 vond ik wel erg fijn. Het uit eten zaterdag met mijn vriendinnen was erg gezellig. Lekker gekletst, uiteindelijk niet meer gaan stappen hoor. Was om uurtje of 12 weer thuis. Gistermiddag nog even lekker naar buiten geweest. Marijn vond het geweldig om 'los' te mogen lopen en rende alle kanten op. Lekker kort weekje, want ben donderdag vrij. Heerlijk met Wes naar de sauna vanaf eind van de middag. Heerlijk!
Leuke foto´s Sap, kel en Zap, zo te zien erg leuk geweest! Mam, gefeliciteerd met je zoon, 6 alweer. Lydia, hier ook geen uitslapen, erg jammer, weekend was het zelfs 6uur Is toch geen tijd meer!! Hier zijn gangetje, Quinten loopt sinds vorig weekend, echt zo schattig. Jayden is aardig dwars soms...vroeg wakker, schreeuwen als iets niet mag...zal wel weer periode zijn Zo ga ff beetje opruimen hier, Jongens slapen lekker. Tot later
als jullie denken, wie staat er nou weer tussen.... ik heb mijn naam verandert, ben een beetje uitge"mam"t
Leuke foto's Zaph, Sap en Kel Zo te zien erg gezellig geweest!! En Kel knap dat je het zolang volgehouden hebt! Ik zou het nu niet meer volhouden, zelfs niet tot 12 uur hihi. Trico: welkom hier! Nog gefeliciteerd met Tristan! En Colin zal nog ff moeten wachten op zn verjaardag he. Hoop dat je het niet elke dag te horen krijgt Hier weer een werkdagje erop zitten. In totaal nog maar 5 dagen werken! Misschien toch nog een dagje extra als ik het niet ga redden, maar hoop het echt niet. Van het weekend anders maar even wat thuis werken aan de overdrachten.