Monique: Het gaat echt opschieten voor jou. Je bent al 33 weken zwanger en 1 dag........ Ik ben woensdag 27 weken en dat vind ik al snel. Wanneer ging je nou ook alweer met verlof? Lekker nog 5 werdagen werken. Stop je dan 6 weken van tevoren? TriCo77: hahahaha leuke naam hoor. Moest wel even nadenken, maar ik vat hem Simone: Quinten dus ook aan de wandel....leuk hoor. Wilde jullie nu een 3de of niet meer? Lydia: Oooow jij ook een gezellig weekendje gehad. Moet af en toe toch kunnen zo lekker met vriendinnen op stap toch. Daynah is verder niet zo heel ziek hoor. Diarree is sinds vandaag ook over. Ze is alleen snipverkouden, maar ja ze is niet de enige. Gaat ook wel weer over. Sem: Hoe is het met je???? Het je het weekend overleeft met werken. Moetst je vandaag ook werken? Oooow wacht ze had geen pc/laptop geloof ik toch? Ik ga even douchen. Daynah ligt te slapen. Ze heeft heel de middag met haar neefje Sascha gespeeld, dus geen middagslaapje gehad. Maar goed ze was ook pas om 09.00 uur wakker. Ik ga eerst maar weer eens een Rennie nemen voor de verandering. Ik word gek van dat maagzuur. Morgen ook weer werken.....bleghhhhhhhhhh, geen zin in. Liefs Kelly
Nou ik weet waar de koorts bij Jesse vandaan kwam hoor. Vanmiddag belde wes dat er bloed in het oor zat bij Jesse. Weer oorontsteking dus. Ik had dat vroeger ook altijd met bloed. Nu dus weer oordruppels, dre keer per dag 2 druppels. Hopelijk snel weer over... Het deed wel pijn in zijn oor zei hij vanmiddag. Sem: ben ook benieuwd hoe het met je nieuwe baan was!
Kelly: nou bij jou schiet het ook op hoor, we schelen echt niet veel!! De weken vliegen voorbij vind ik. Ik stop 4 weken van te voren, maar heb nog 1 week overuren opgenomen. Eigenlijk stop ik dus 5 weken van te voren Volgende week vrijdag is mn laatste dag. Wanneer ga jij met verlof? He bah jij weer last van maagzuur. LIS: he nee Jesse alweer een oorontsteking. Wanneer hield het bij jezelf op of heb je er altijd last van gehouden?
Ach gossie arme Jesse. Dikke knuffel voor hem. Monique: Als het goed is dan is 21 december mijn laatste werkdag en dan stop ik 4 weken van tevoren. Ik heb alleen geen overuren of vakantiedagen extra. Ik werk er nog niet zo lang. Kijk er wel heel erg naar uit hoor naar dat verlof. Heb jij geen last van maagzuur???????????? Ik heb het zo erg.....heb tabletten in mijn tas, op mijn werk, in de slaapkamer, overal eigenlijk.
Bij mij is dat met een jaar of 12 opgehouden volgens mij dus we hebben nog even te gaan haha. Oh brandend maagzuur... Had ik ook zo erg, moest bijna zittend slapen! Heb jij dat niet AM? Nog even werken en dan aftellen tot de bevalling. Wat een gedoe trouwens met je schoonmoeder. Ik geloof dat ik echt niet ee zou gaan aangezien Kyllian ook nogal te vroeg was. Of komt er dan ruzie? Zoiets begrijpen mijn (schoon)ouders dan echt wel weer. Wel balen voor je.
Kelly: Vervelend hoor die maagzuur. Heb er zelf geen last van. Voelde me vanmiddag wel ff niet zo goed, denk vanwege een lage bloeddruk. Word dan een beetje misselijk en duizelig. Mn ergste kwaal is nog mn moedheid, dus mag eigenlijk wel zeggen een makkelijke zwangerschap Merk nu wel dat het werken zwaarder wordt, maar ach nog ff maar. Jij dus wel lekker voor de kerst verlof, heerlijk!!!
LIS: geen idee of er dan ruzie komt. Djurre bemoeit zich er niet mee en blijft voor mij ook onduidelijk wat hij nou gaat doen. Hij wil geloof ik wel die vrijdag t/m dinsdag daarheen. Als ik thuis blijf en hij niet dan wil ik wel dat mijn auto hier blijft voor het geval dat ik dus 's avonds/ 's nachts naar ziekenhuis zou moeten. Misschien maar ff afwachten hoe ik me de dagen voordat we daarheen zouden gaan voel, maar zin erin zal ik nooit krijgen...als ik mee ga zal ik echt blij zijn als ik weer terug ben. Het idee al dat ik alles mee moet nemen voor een evt. bevalling (maxicosi, vluchttas enzo) en ik straks iets vergeten ben. Misschien is die spanning wel goed, houdt een bevalling vaak tegen he Woensdag trouwens weer naar de vk, misschien kan ze zien of hij toevallig al ingedaald is, alhoewel dat ook nog niet veel hoeft te zeggen. Had gisteravond en vannacht wel weer die flinke menstruatiekrampen (oefenweeen?). Kon je een bevalling maar plannen he
Hier ook bijna zittend slapen al hoor LIS. Heel vervelend.....maar ja als dat het ergste is.... Monique: lastig hoor zo'n situatie. Ik zou geloof ik niet zo snel gaan, maar meer omdat Kyllian ook vroeg is geboren. Ik vind dat je schoonmoeder daar gewoon begrip voor moet hebben, maar goed dat zeg ik natuurlijk. Liefs kelly
dat zou wel makkelijk zijn ja een bevalling plannen....hahahahaha maar helaas Monique, zit er niet in. Die oefenweeen zijn ook irritant.
Haha zou wel makkelijk zijn, een bevalling plannen! Ik vind ook dat je schoonmoeder er begrip voor moeten hebben. Pfff... Je kunt toch niet van alles meenemen voor het geval je zou bevallen? Je wilt dan toch in je eigen omgeving blijven? Wat zegt je vk?
Vk weet het niet, misschien woensdag ff voorleggen. Heb mn schoonmoeder wel gezegd dat de vk het ook niet aan raadt, moest toch wat bedenken haha. Naja maar ff niet meer aan denken. Laat eerst alle kids hier maar jarig geweest zijn he! Voor Lieke en Jaime bijna al!!
Nou dames mijn bevalling was toch keurig gepland . Zou ik zo weer voor gana maar dat weten jullie. Lijkt mij idd irritant met het weeoefen gebeuren dat je niet weet wanneer... AM oh je hoeft nog maar een paar dagen. Jou kennende blijf je ook gewoon tot het einde werken heh. Moet je het weekend nog werken? Ben je bang dat de baby net als Kyl eerder komt? Kel irritant van dat maagzuur.Had je dat bij Daynah ook? Ik heb het van Jaime nooit gehad. Vervelend dat Daynah nog zo aan het hoesten is. Ff dokter anders? Niet dat ze straks ontstoken bronchien heeft ofzo. Dat is echt niet leuk. Sap feli met je verjaardag! Zelfde dag als mijn papa. Heb je een leuke dag gehad? En leuke kadootjes gekregen van de kids? Lieke ook al bijna jarig heh, wat ga je haar geven? Meiden leuke foto's hoor van het stappen..hihi. Zag er erg gezellig uit! Sem hoe was je eerste weekend werken? Hoop dat je snel je pc weer terug hebt! Nienke welkom terug, gezellig dat je mee komt kletsen weer. Tristan alweer 6 jaar..dat gaat vlot. Jij nog voor een derde? Fajah hoe is het met Fenna? en heeft Jelte nu vakantie of is het bij jullie later? Pff Jaime wordt vrijdag alweer drie het gaat te snel. Vrijdagmiddag wat leuks doen en dan uit eten (vindt ze zo leuk) en kado natuurlijk. Ze krijgt een assepoester jurk en twee boekjes van kikker. Zaterdag komen haar vriendinnen langs, ik denk meer spelen. En ze mogen een kleurplaat doen en een snoepschilderij maken. Natuurlijk taart eten (heb een Dorataart besteld, met boots en Diego, Jaime gaat helemaal uit dr pannetje). Zondag verjaardag voor familie en vrienden kennissen. Er is dan een prinsessentaart..hahah. We hebben trouwens zaterdag bij de kinderboekwinkel een boek gehaald over derk das die dood gaat omdat hij oud en zwak is. Ter voorbereiding op zeg maar. Ik ga ff verder. Moet nog traktaties gaan flansen...haha. XXX hier verder druk maar wel ok. ik voel me ook wat beter niet zo gespannen en lopen piekeren, dat is wel fijn.
Oh en wie wil komen op jaime haar verjaardag is welkom zondag!!! Hoe meer hoe gezelliger! En die banner van mij begrijp ik niet...haah ik dacht dat ik eerder overtijd zou zijn..zo zien jullie maar ik ben er echt minder mee bezig (wel echt beter hoor!!) XX ga ff verder zoeken naar traktaties...zit nu met een madarijnrups..haha.
o verhip, ja jij hebt ook stukjes van je jongens hun namen in je nickname, nou was niet expres hoor dat ik dat ook heb maar ik was mam2003 beu idd.
annemonique: nou ik heb Colin vandaag nog niet weer gehoord over jarig zijn. maar hij heeft er wel zin in. hij zegt sinds vorige week ineens de R, en dan zo'n R achter in de keel zeg maar, dus hij zegt nu ook steeds, ik woRd dRie. tis net of ie van t kamp komt hihi. en jij dus nog maar eventjes werken voor je verlof hebt? op naar volgende week vrijdag. vind het trouwens stom hoor van je schoonmoeder, die kan zich niet echt inleven in een ander of wel? ze kan toch niet van je verwachten dat je nog mee weg gaat? zeker niet als jij jezelf daar niet prettig bij voelt. Kelly: ist kwartje gevallen met mijn naam? ik was flauw van die andere naam, en was niet alleen mama geworden in 2003 maar ook in 2006, dus dacht neem een naam met beide jongens erin, maar had er zo gauw niet aan gedacht, dat het nu wel erg veel van Jelyor weg heeft, voel me bijna schuldig hihi, maar ik heb mijn geboorte jaar erbij he, is toch wat anders dus. en jij zo'n last van maagzuur? bah, ik kan het me nog goed herinneren, dat ik dat ook had. Lis: Jesse weer oorontsteking? nou tis bijna chronisch bij jou kids zeg, zo vaak hebben ze last van hun oortjes. hopen dat ze daar gauw overheen groeien. Sens: Jaime vrijdag al 3, gaat echt snel he? kan me nog herinneren dat Tristan 3 werd, 4 weken later werd Colin geboren, en zie nu, die 3 jaar daarna zijn omgevlogen. hoop ook voor jou dat het gauw raak is met een tweede. en ik een derde? nou mijn bekkenbodem is met pensioen, dus dat zou niet goed komen denk ik. maar aan de ene kant ben ik daar wel sneu van, had het wel leuk gevonden. maar ach, ik heb 2 gezonde jongens, en heb er vrede mee. had bijna vorig jaar een pleegkindje gehad, maar dat is dus niet doorgegaan. en hou het nu lekker bij 2 hoor. ach ik kreeg ook nog een zusje toen ik 30 was, dus wie weet hahahaha. de kids hebben lekker vakantie hier, gister hebben we lekker niks gedaan, tv gekeken, film van Suske en Wiske. is super leuk. vanmiddag lekker met de jongens naar Dierenpark Emmen, hebben een abonnement , dus zijn regelmatig te vinden daar. ze zijn nu voer aant maken van klei, voor de dieren vanmiddag. zal er goed op letten dat de klei thuis blijft, maar als je vanavond bij Hart van Nederland ziet dat de dieren van Dierenpark Emmen vergiftigd zijn........ weten julie hoe het komt hihi
goeiemorgen! TriCo: Haha, ik zal Hart van Nederland in de gaten houden Wel lekker dat ze zo met elkaar kunnen spelen als ze wat groter zijn he. En op je 30ste nog een zusje Dat hoor je niet zo vaak! Ja, de kids hier hebben echt een oorprobleem, maar ik ben er inmiddels wel aan gewend. Ik had het zelf vroeger ook he, en mijn zus, mijn moeder, mijn opa, mijn nichtjes ook... Dus ik raak niet meer zo snel in paniek hoor. Het is alleen voor de kinderen vervelend. Lin: goed dat je er niet zo mee bezig bent. Dat lijkt me ook erg frustrerend. Zeker dat verplichte seksen. En ja, Jaime alweer bijna 3. En dan begint het novemberfeest weer van al onze kids. Ja, jouw bevalling was netjes gepland, maar ik zou echt niet voor ks gaan. Herstel duurt langer. Maar ik heb ook wel 2 makkelijke bevallingen gehad. AM: ik zou het echt even aan vk voorleggen hoor. Die zegt misschien wel dat je moet doen waar jij je fijn bij voelt, maar dat moet je dan ook echt doen. Ik was bij Marijn 1 mei uitgerekend en mijn vriendinnen gingen begin april een weekendje weg. Nou, ik ging echt niet meer mee hoor. Kel: echt vervelend dat maagzuur he. Ik nam altijd antagel van de apotheek, had ik ook overal staan. Helpt ook goed hoor. En jij lekker vanaf de Kerst met verlof, lekker hoor. Hoe is het eigenlijk op je werk, mag je nog leuke dingen doen? Oor van Jesse zag er vanochtend al wat schoner uit. Was gisteravond idd allemaal bloed. Vandaag of morgenochtend nog werken en dan lekker weekend voor mij!
Lis:Het is toch wat met die oortjes van je kids he.Maar het zit dan toch in de familie.Niks aan te doen helaas. Gaat het nu wel weer beetje? Trico:Hihihih is niet erg hoor van die naam,wat maakt het uit. Eigenlijk zou ik ook mn naam weer moeten veranderen,want Fenna is erbij gekomen Hier is het nog geen vakantie,volgende week pas.Ik kijk er ook naar uit,lekker alles op gemakje smorgens en nog beetje in pyama lopen,heerlijk. Sap:Leuke verjaardag gehad?
Twee personen in auto te water - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] Dit gebeurde vandaag voor de deur van mijn werk. Wat een hectiek was het. Heb nog nooit zoveel ambulances, brandweer, politie, trauma helikopter en hulpdiensten te water gezien. brrrrrrrr moet je toch niet aandenken dat jij er in zit. Liefs kelly
Zo de kop is er af. Heb natuurlijk gelijk weer last van mijn rug , dus vanavond maar weer een massage . LIS: Owwww lekker bijna weekend al voor jou dus. Heerlijk hoor. Echt heel vervelend die oortjes iedere keer. Op mijn werk gaat het nu wel goed hoor. Het is niet de baan voor mijn leven, maar ik heb inkomen heh. Na de bevalling enzo ga ik op mijn gemak verder kijken. TriCo77: En hoe was je dag in dierenpark Emmen. Dieren leven nog Ben je ook vrij deze week als de kids vrij zijn of moet je wel werken? Lin: Nog gelukt met de traktaties? Ik moet er ook aan geloven volgende maand. Maar jullie gaan een leuk weekend tegemoet. Zeker nu ze het meer gaan begrijpen dat ze jarig zijn en wat het inhoudt. Daynah begrijpt het maar al te goed nu, als jarig bent krijg je kadootjes....hahahahaha Wanneer wil je gaan testen? Zo ik ga even rommelen nog. Daynah is over een halfuurtje thuis. Half 8 naar het nieuws kijken want dat ongeluk zou op het nieuws komen zag ik net, dus ben wel benieuwd. Wie weet zie ik mezelf nog lopen daar....hahahahhahahaha Liefs
Kel: Jeetje heb jij dat!? Ben je eerste hulp gaan verlenen dan of stormde iedereen t kantoor uit om te gaan kijken? Balen van je ruggetje, komt echt door t zitten he. Trena: Sinds Yannick er is doe ik ook relaxed hoor s morgens vroeg. Nu kan jij dat natuurlijk niet met Jelte die naar school moet, maar dadelijk in de vakantie heb je groot gelijk. Hihi. Wij zijn gemiddeld pas rond 11 uur aangekleed alle 3 Nienke: Leuk hoor een abb op dierentuin in Emmen. Is een mooie dierentuin he? Hebben ze de klei thuis gelaten? En kreeg jij nog een zusje toen je 30 was?!?!? Heeft je vader een nieuwe jonge vriendin ofzo? Halfzusje? Of snap ik t gewoon niet? Spelen jou jongens leuk samen? Je moest maar eens een foto van ze laten zien. Lin: Wat ga je voor traktiaties maken? En ben je er al uit of er nog een nieuwe auto komt of niet? En hoe zit t met jullie eventuele verhuisplannen naar Amstelveen? Jaime al besef van dr komende verjaardag? Sap: Leuke dag gehad gisteren met je bosje bloemen van Rick ? hahaha. Ahhhhhhhhh. Die Rolex is vast in bestelling voor je Lydia: Hoe is t nu met Jesse? Oortjes alweer wat rustiger? Echt wel heel zielig hoor dat allebei je jongens er zoveel last van hebben. Hopelijk is t al minder inmiddels. Am: Zou dus echt alleen een dagje gaan in dat weekendje. Gewoon ff heen en weer op zaterdag.......is toch ook mooi zat?! Je schoonmoeder is wel opdringerig zeg! Hier alles zn gangetje. Yannick is lief en een lachebek. Heeft zn stem ontdekt, hele dag hoge geluidjes en lachjes, zooooo lief Jill is ook erg lief al stort ze tegen 18 uur echt in nu ze s middags niet meer slaapt. t Aan en uitkleden is hier inmiddels ook een ramp gworden, moet haar nu zelfs in de badkamer opsluiten en bijna met grof geweld van dr kleding ontdoen. Gevolg is dus dat alle kledingstukken inmiddels lubberen door t getrek. s Morgens al een drama met aankleden, s avonds met uitkleden. Bij jou al over AM? Kyl had toch ook zo een fase? Grrrrrrrrr/ Das overigens t enige dat vervelend aan dr is hoor. Ga plaats maken voor John op de pc, gaat film maken van Jill van 1 tot 3 jaar. Laterz