Sem: Nee die kleurtjes zijn niks, want heb geen kleding in rood, blauw of oranje voor Jill. Wit of roze of lila zou prima zijn, maar doe maar rustig aan hoor, mocht je ze tegenkomen graag, anders maar niet, je hoeft er geen stad en land voor af te lopen hoor! Is zielig......en tot die tijd doen we t met schuifspeldjes staat ook leuk. Ga ff douchen, heb t koud.......... Laterzzzzzzzzz
lekker even warm douchen robine,ik heb het ook steeds koud,word nu al echt najaar vind ik.s'morgens en s'avonds is het echt fris
KOUD Ik heb het warm hoor, maar goed ik heb ook net gesport. Ga zo wel lekker douchen, maar eerst even hier kijken. Kom ik btw vanmorgen op me werk, is dat mens, waar ik voor werk, met vakantie. Wel lekker hoor, maar ze zei vorige week nog tot maandag. En dit was al lang gepland. Krijg ik via de mail een werklijst en heeft ze gezegd tegen een andere collega, Kelly weet het allemaal wel........wat een k*tje hoor. Nou ja ze kan het krijgen hoe ze het hebben wil hoor. Ik kom er wel uit allemaal, maar goed het zou wel fijn zijn als ze me had ingelicht. Nu nog lekker 2 dagen werken en dan lekker een weekje vrij. Fajah: Dat scheelt idd veel met de kleintjes zeg. Maar hij is dus een flinke knul geweest. Goed hoor. Heeft ie nog erg last gekregen? Sem: De heenreis is zeker ideaal, wel jammer van de terugreis, maar je moet maar denken dat het een luxeprobleem is. Wel een heerlijk vooruitzicht hoor. Heeft Jayna nog last gehad van haar prikjes? En idd een goede reden om weer even te shoppen. Robine: Zo voor jou is het idd een lange dag. Maar van de week zal het toch wel weer meevallen. Heb het jurkje ook maar in maatje 86 gekocht hij is idd wat aan de korte kant. Prinsessenauto heb ik gekregen met de geboorte van Daynah, maar ik zag dat ze bij Kruidvat soorgelijke auto's hadden, die waren ook erg leuk. Jill mag er anders wel volgende week even op rijden hoor. Brennied:hahahahhaah mannen idd, die luisteren helemaal niet goed joh. Maar nu dus donderdag. Was je al vrij of heb je weer vrij genomen. Ik geloof graag dat de huiskamer een stuk groter is nu de box weg is. Wij nemen geen traphekje, maar goed ik woon ook in een appartement, dus niet nodig. Mss wel voor de deur naar het balkon toe, maar ja we gaan de winter in, dus vaak zal die niet openstaan. Zo nu ga ik echt even lekker douchen. Tot laterrrrrrr. lfs kelly
Robine: Lekker gedoucht meid? Ik heb het ook al zo koud.Heb net voor het eerst weer de verwarming aan gezet. Ik zal zo af en toe de DA eens binnen lopen als ik in de stad ben, kom ze vast weer een keer in de goede kleur tegen! Die kleurtjes passen ook niet bij Jayna dr kleding. Zo heb ik ook rode schoentjes staan die ze gekregen heeft. Vrees dat die nooit gedragen worden. Nou ga ff de senseo aanzetten en gtst afkijken....
Kelly: haha....jij hebt het dus lekker warm. Moeten wij ook maar gaan sporten! Lekker gesport dus? Wat een apart mens zeg die baas van je. Zonder te zeggen op vakantie....pfffff....dat moest jij es doen. Nah ja, nog ff volhouden meid! Heb je alweer wat gehoord van andere sollictaties? Jayna heeft trouwens geen last van de prikjes, vorige keren ook niet, 7 januari pas weer terug. Dus we kunnen weer ff vooruit!
Sem: jeetje 7 januari pas weer! Dat is een lange tijd zeg die er tussen zit. Kel: HAhahah, moest lachen om je verhaal! Lol,maar wat een doos he die bazin van je. Hopelijk heb je snel wat anders gevonden, 1 voordeel, ze heeft wel vertrouwen in je anders zou ze niet zeggen:''kel die weet t wel! '' Lief dat Jill de prinsessenauto mag berijden van Daynah, gaan we zeker uittesten binnenkort Mn Schoonouders hebben ook zo een wagentje voor Jill gehaald, alleen van Winnie The Pooh. Ook erg leuk, maar we hebben er hier in huis ook een nodig. Algemene vraag: Wat geven jullie je beeb voor hun 1e verjaardag en wat vragen jullie aan de mensen? Ik denk dat Jill een 3 wieler krijgt en dat we bonnen gaan vragen........ Vanavond The Bourne Identity, goede film, 2030 sbs6. Heb em al gezien dus ga vroeg slapen. Liefs en tot morgen!
Idd Robine goeie film. Heb hem ook al gezien, maar zeker een aanrader. Ik ga wat speelgoed vragen, wat ik zelf dan al heb gezien. Ik vond nl dat tafeltje van Lieke erg leuk en zag nog wat leuke dingetjes, dus ga nu ook niks meer kopen. En ik vraag ook bonnen en kleding, maar alleen aan de mensen die smaak hebben Btw nog even over dat mens van me werk. Ze heeft vorige week haar beoordeling gehad en die was heeeeel slecht heb ik gehoord . Gemeen heh van me. Zo Sem daar zit idd een lange tijd tussen. Gelukkig heeft ze nergens last van. Zo ga nu lekker voor de tv hangen. lfs kelly
Ja dr zit inderdaad een lange tijd tussen he. Jayna is dan ruim 14 maand, en nu nog niet 11 maanden. Kerstvakantie zit er ook tussen, dus vandaar..... Robine: ik heb ook al wat speelgoed gezien dat ik wil vragen. We hebben zelf bijna niks gekocht de laatste tijd. Jayna is gek van blokjes, dus iets van duplo ofzo, Bumba DVD, leuk prentenboek,puzzel, kleren, en van ons ook een loopauto/ fietsje. Kelly: hahaha....net goed voor dat mens van je werk, terecht toch die slechte beoordeling! Nou ga nu lekker mn bedje in, trusten meiden!
goedenmorgen hier krijgt romira een loop auto van disney en iemand vroeg hoe het met romira was (weet even niet meer wie) alles gaat goed met haar ze heeft 7 tandjes nu en er komt er weer 1 aan ook trekt ze zich op aan de box maar nog net niet staan en ze doet steeds pogingen om te kruipen maar lijkt meer op buik schuiven vandaag spannende dag ruben gaat voor het eerst een half dagje naar de kleuter school om te wennen en over 10 weken gaat die er echt heen ik mag er nu bij zijn en dan moet die alleen
wat een stilte hier,waar is iedereen? robine:jelte krijgt van ons een heleboel dingetjes van CARS(dekbed enzo en een skippybal) ,is hij helemaal gek van.en nog een bedrag op zn rekening gestort. voor yorben ook wat kadootjes van bumba en van die zachte blokken om mee te spelen,en ook centjes op zn rekening. verder vragen we geld,maar dat wist je al voor dat speeltoestel.ze zullen daarom wel van iedereen een kleinigheidje krijgen hoor,want een kind snapt dat natuurlijk niet als ze geld krijgen.
miranda:en hoe ging het met ruben op de basisschool?ik dacht dat hij al ouder dan 4 jaar was eigenlijk?is hij ook in november geboren?
Heej dames, Inderdaad rustig hier vandaag! Ik zit op mn werk, de kinderen komen zo uit school en op de groep, dus zit nu nog ff achter mn computer..... Miranda: spannend hoor Ruben straks naar school. Weer een hele nieuwe fase! En Romira al 7 tandjes zeg, heb je ook een recente foto van je meissie? Ik ben wel benieuwd! Fajah: leuk idee om een speeltoestel te vragen Hebben ze dan straks echt wat aan! Kreeg hier net trouwens een verschrikkelijke memo onder ogen! We moeten alert zijn op een bepaalde man, die vuurwapengevaarlijk is en zijn dochter absoluut niet van school mee mag nemen. We hebben allerlei instructies wat te doen als we hem signaleren en als hij ons aanspreekt......bah......krijg het er koud van! Zulk soort dingen komen ook steeds dichterbij zeg! Nou ga de kinderen zo opvangen, tot later! Liefs
onzeker meisje ja ruben is ook van november de 4 de en romira de 19de semmi ik zal zo even kijken voor de foto om er op te zetten het ging heel goed ruben vond het heel leuk dan zie je wat een verschil met de andere kids dan is hij weer een beetje klein maar zal wel snel over zijn ik hoor elke keer als ze naar de kleuterschool gaan dat ze snel groot worden
miranda:leuk dat ook jij 2 kids in november hebt net als mij. ik merk dat nu met jelte ook,hij gaat zo vlug nu,word echt al verstandig enzo.en overal weet hij een antwoord op hihihi. gister op CB keken ze even naar zn piemeltje,en hij zei ''blijf eens van mn piemel af joh '' hihihi,zulke momenten moet ik mn lachen inhouden!