November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hmmm...milou en amy moeten de 5e november samen en ook Amy krijgt dan prikken...:(

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Dan kom ik zeker een bakkie bij je doen hoor! Milou en Jaime vermaken zich wel.
    Mn moeder heeft nog wel pijn maar het wordt minder. Had haar vandaag aan de tel en ze wilde al dingen gaat tillen :$ dat ging ff niet goed. Heb nog verteld van jouw schouder (om haar angst aan te jagen) dus ze zou rustig doen. Morgen moet ze naar zkh om de breuk te laten checken want die zit er nog.

Ik heb, zoals altijd , nog geen bericht van cb. weet wel idd dat hier ook die ogentest is, die staat ook in boek cb. Jaime kent die dingen wel, ga niet oefenen. Ze mag van mij zelf haar bewoordingen geven aan de dingen die ze laten zien.

Ga lekker slapen meiden.
    X en slaap lekker allemaal.
    Lin

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Yorben heeft die plaatjes voor de oogtest al geoefend en zei bij de theepot WARM hahahahah....niet theepot dus.Klopt ook wel beetje he ;)

4. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    krijgen jullie daar een papier van met plaatjes erop? kan ik me van Tristan niet herinneren, volgens mij moest ie het daar ter plaatse zo doen terwijl hij die plaatjes nog nooit gezien had.
    weet ook nog niet wanneer Colin heen moet, zal binnekort wel bericht krijgen.

zal de koffiepot aanslingeren, mijn vriendinnen zullen er zo wel zijn :)

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hier staan de plaatjes in het boekje van het consultatiebureau.
    Kyllian zei bij de melkkan een theepot :)

Ik ga trouwens maar eens bellen voor een afspraak. Bij Kyllian kregen we pas 2 maanden later een afspraak omdat ze te druk waren. Aangezien hier babybureau en peuterbureau gescheiden zijn (baby 's ochtends en peuters 's middags) wil ik niet als de baby pas geboren is ook nog met Kyllian erheen moeten. Kijken of we ook begin nov een afspraak kunnen krijgen, hebben we dat alvast gehad.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow Trena er is niets mis met Belgen hoor haha. Maar beval liever op bekend terrein en met mn eigen vk erbij ;) Je zou maar met een kleine van 1 dag oud 3 uur naar huis toe moeten rijden hihi.

Het zal er trouwens wel bij horen, maar ik voel nu echt vanalles in mn buik gebeuren. Had net was vochtverlies en daarna kreeg ik weer het menstruatiegevoel. Collega had gelukkig maandverband kunnen vinden haha. Het zal allemaal wel niets zijn hoor, maar dit ken ik helemaal niet van de zwangerschap bij Kyllian.

Straks nog naar een afspraak in Utrecht en daarna haal ik Kyl gelijk in Bunnik op, aangezien ik toch in de buurt ben.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hou dat vochtverlies maar goed in de gaten am,bij mij was dat ook en ik had op een gegeven moment vruchtwater tekort.
    Blijf nu maar gewoon lekker thuis joh.
    En ik wou ook eigenlijk dat mn kids in Nl geboren werden hoor,maar dat kon helaas niet,ja of hier een end vandaan en belgie is maar paar minuutjes,dus dat was beter.

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Even snel want moeten de kamer nog versieren. Traktatie rups was een groot succes! Leuke foto's hebbenz e ook gemaak.t
    AM hou het maar in de gaten. Wat zegt je vk van dat vochtverlies?

Wij gaan de kamer versieren...moet ook nog heh. Dus eerst maar balonnen blazen..pfff.

xx

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Monique: kun je niet gewoon zeggen dat de vk het afraadt om zolang weg te gaan? Of maakt dat geen enkele indruk op schoonma?
    Zielig dat Bumba kwijt is, hij was er echt aan gehecht he.

Sens: wat ben je toch crea met traktaties! Ben ik veel te lui voor, haha.
    Parijs was op zich wel leuk, hebben wat vrienden opgezocht die we lang niet hadden gezien, maar gewoon veel te zwaar. Die harde buiken was vooral vermoeidheid denk ik, niet eens zozeer ergernis al speelt dat wel mee.

Trico: hahaha zelf met Knex aan het spelen, leuk he. Is nog best ingewikkeld, toch?

Brennie: jij boefje :D Heerlijk he die uitspraken. Bastian zegt vaak 'goed zo mama', lig ik ook in een deuk.
    :$ hoop het niet zeg dat schoonma vaak komt. Voorlopig komt ze alleen 4 dagen rond Bastians verjaardag, ik reken er op dat het daarbij blijft.

Trena: ooh, wat leuk zo'n jarige knuffel! :) Schattig.

Hier alles ok. Moet Bastian even weer in het gareel krijgen, zo he wat was die druk vandaag. Echt teveel aandacht gehad en te vaak zijn zin gekregen. :x Verder is ie wel lief hoor! ;)
    Oja, die ogentest, die staat idd in het cb-boekje. Binnenkort maar 's tevoorschijn halen.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Trena: verloor jij dan af en toe vruchtwater?
    Ik denk dat het bij mij toch eenmalig was hoor, heb het nu niet meer gehad.
    Ach leuk toch dat je belgjes hebt hihi. Zou mij niet zoveel uitmaken hoor, gaat me in dit geval meer om de afstand.

Lin: morgen al een jarige job!!! Heb je zelf ook de foto's van vandaag??
    Vk weet niet van het vochtverlies he, dat gebeurde pas vandaag.

Panda: Bastian kan dus ook een druktemakertje zijn. Ff weer straks aanpakken, suc6 ermee ;)
    Ik had al tegen mn schoonmoeder gezegd dat de vk het af raadde (ookal had ik dat toen nog niet gezegd ;)). daar reageerde ze alleen op met...'ik kan nu niet meer alles afzeggen (eten inrestaurant en een stadswandeling) en dat gaat me dan geld kosten'.

Heb net een canvas lijstje gemaakt voor de babykamer. Moet nog maar ff wachten met ophangen, want de naam staat er ook op. Morgen komen er 4 vriendinnen eten. Djurre gaat met Kyllian uit eten bij de pizzeria haha.

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow vandaag nog gebeld naar het kdv waar we de beeb hebben opgegeven.......ik moest toch echt wel uit gaan dat het nog een jaar ging duren. Heb hm nu dus maar gelijk op het kdv bij Kyllian opgegeven, hoop dat daar wel plek is. Blijven wel bij die andere op de wachtlijst staan, want dat is hier om de hoek en dus ook vlakbij Kyllian's toekomstige school.

12. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Nou en? :D Pfff, vermoeiend mens zeg. Ik zou denk ik aanbieden om te betalen, alleen al om van het gezeur af te zijn.
    Wat lief dat Djurre met Kyllian uit eten gaat.

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ach onzin toch dat ze het niet af kan zeggen ruim een maand van te voren. Je kunt bij een normaal restaurant heus wel aangeven dat er 1-2 mensen minder komen, er blijven er nog genoeg over.
    Maar ik zal het voorlopig niet meer over mn schoonmoeder hebben haha.

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:Even voor de duidelijkheid...mn kids zijn gewoon nederlanders hoor hihhiihi,hebben gewoon ned. nationaliteit alleen op belgisch grondgebied geboren ;)
    Ik had steeds wat vochtverlies,maar dacht eerst dat het wat afscheiding was zo op het laatste vd zwangerschap,maar bij die eho bleek dus dat het iedere keer vruchtwater moet geweest zijn,omdat ik bijna niks meer had.;)

Panda:Gelukkig voorlopig geen schoonmoeder ;)

Lin:Jaime is bijna 3 :$

15. hoera hoera hoera voor jaime.....van harte gefeliciteerd met je 3de verjaardag.
    veel plezier vandaag.

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hieperdepiep hoera voor jaime! Van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hoera, Jaime alweer 3 jaar!!!
    Gefeliciteerd en veel plezier vandaag en op je feestjes!!

Bekijk bijlage 23219

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Murning,

Haha we hebben haar om half negen wakker moeten maken. En maar zingen..dame wilde eerst niet wakker worden. Totdat we zeiden je bent jarig. Hup!

leuke foto's gemaakt van dat ze beneden komt (met slaaphoofd in haar badjasje). En toen kadoos gegeven. Twee boekjes van kikker had ze gekregen van iemand van mn werk iets om mee te schilderen, twee kaarten en.....een assepoester jurk! Hahaha ze had ook niet door dat we die uit de efteling mee hadden genomen.
    Natuurlijk wil een echte dame (lees prinses) zo'n jurk gelijk aan. Ze zit dus nu in roze assepoester op de bank met een boterham. Oh en feestmuts van kdv heeft ze op!

Chiel is nu naar zn werk komt op tijd terug. Dan gaan we de taarten halen en boodschapjes doen. Vanavond uit eten en morgen haar vriendinnen op bezoek. Ik probeer vanavond even wat foto's te spammen!

XXX

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wat gaat het ook snel heh. Moest gister ook denken pff drie jaar geleden zat ik hier met dikke pens te wachten op de verlossing. Lag ik nu in het zkh te balen omdat het bloed niet goed was. om 14.26 is ze uiteindelijk gehaald!

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zap heb je al getest???

Deel Deze Pagina