Oh ik weet dat nog precies. Het was de maandag druilerig weer, wat regen erbij maar wel warm zo'n graad of 16. mocht de donderdag naar huis en toen was het stralend weer met 18 graden Haha CP zal blij met ons zijn met het vijfjarig jubileum..haha.
Marjam jij ook feli met je verjaardag! Mooie dag om jarig te zijn heh . Zaph niet zwanger dus misschien heb je wat onder de leden? Ik was vorige maand toch ook zo misselijk iedere ochtend. Leuke foto! Heb jij dit jaar nog een pompoen gemaakt? Ik had het vanochtend met Jaime gedaan...wat een klerewerk is dat zeg..je had me moeten waarschuwen. Lis veel plezier op de bruiloft! Jesse weer wat opgeknapt met zn oor? SEm hoop dat je snel weer online bent! Jayna mooie cijfers hoor! WAt klinkt het dan ook echt groot heh 1 meter..pfff. Ik denk dat Jaime ook zoiets is. Al zal ze wel zwaarder zijn. Laatst hier op de weegschaal was ze 15.9 kg. Kel ja idd hele dag de jurk aan. Dus boodschappen doen met een prinses die aan iedereen verteld dat ze jarig is en 3 jaar is geworden. ik moet zo lachen om hoe ze die vingers houdt om 3 te laten zien...dr pink middelvinger en wijsvinger....hahah. Oh lekker zeg tapasjes! Zijn ook lekker. Wel erg vervelend je rugpijn. Je moet nog wel ff. Heb je het idee da thet steeds erger wordt of blijft het gelijk? Idd maar wel ff naar de dokter. Verder alles goed met je buikkie? Wij gaan ff eten bij de griek. Wilde jaime graag (ze krijgt na het eten altijd een lolly). XXX ps raar hoor en meer dan voorgaande jaren denk ik terug aan toen...drie jaar geleden..
HIEP HIEP HOERAAAAA!! JAIME VAN HARTE MET JE 3DE VERJAARDAG! Mirjam, jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd! Zap, gelukkig geen beeb op komst, hahaha. Ik ben er weer vandoor. Tis hier nog een chaos in huis, dus ff opruimen, morgen heeeeel veeeeel boodschappen kopen en taarten maken. En dan nog 1 nachtje slapen en wordt mn meisje alweer 3. Ze is er helemaal nerveus van, hahaha, iedere ochtend vraagt ze of ze al jarig is. Kom snel weer meedoen! Liefs Sap
Hmm ok het boek van Kikker gaat over Kikker die dit keer jarig is....dat is grappig (en de laatste drie woorden zijn woorden die Jaime constant zegt...)
En assepoes komt nog ff terug bij de goeie fee dat ze toch wel ff vergeten is de pompoen over te toveren in een koets...het is ff dat jullie het weten heh
Wat een mooie spam van je 3 jarige dochter Linda,echt schattig.En ook best ontroerend he,zo worden ze geboren en zo zijn ze opeens alweer 3 jaar.
Ja over een jaar of twee moet jij er ook aan geloven...prinsessenjurken! Maar het is leuk hoor tren echt! Het gaat idd veels te snel. Ik heb vandaag echt regelmatig gedacht aan hoe het ging maandag 23 oktober 2006. Bijzonder maar ook frustrerend door het bloed en uitstel van de ks. Kan mij nog precies herinneren hoe ik haar omhooghield toen ik net iets minder wappie was van de morfine. Mooooiiiiiiie muppet. En dat blijft ze. Ik blijf het bijzonder vinden hoeveel en hoe onvoorwaardelijk je van kinderen kan houden. Ga slapen nu. Morgen heb ik hier 4 drie jarige meiden rondlopen..haha. Erg gezellig denk ik maar ook erg druk vermoed ik...haha. Jullie horen en zien morgenavond.. Kussies
Geweldige fotos lin en o wat lijkt ze toch op dr mama. Super die jurk,zo een meisje is Jill echt niet. Moet niks weten van verkleden. Die rups ziet er super uit.
Leuke foto's lin! Veel plezier morgen. sap, flinke voorbereidingen aan het treffen, haha?!. Je gaat zelf de taarten maken, van de cursus toch? Zaph, ben blij voor je dat je niet toch stiekem zwanger bent...het zou wat zijn! Wat een mooie foto, heb jij hem zelf gemaakt?
Goeiemorgen of geen goeiemorgen, Jaime werd ziek gisteravond laat....Heel dr bedje ondergespuugd tot twee keer toe. Bah! Hebben haar maar bij ons in bed gelegd. Die kamer stonk onwijs...Gelukkig heeft ze niet meer gespuugd, maar ik heb zo klote geslapen. Wordt wat vandaag... Ik denk dat ze iets verkeerds heeft gegeten, ze had inktvis bij de griek, misschien was dat niet goed? Ik ga nog ff wat opruimen en een stofzuiger door het huis halen en dan het speelgoed klaarzetten voor de meiden en het spul voor de snoepschilderijen maken en klaarzetten! Fijne dag allemaal. Al is het hier vies weer regen en donker.. X
GEFELICITEERD met Jaime, erg leuke foto's en wat lijkt ze veel op jou!!! Arme Jaime, mss wat verkeerds gegeten maar er heerst ook van alles... Veel plezier vandaag. Kom later even weer...gaan ff boodschappen halen.