Goedemorgen allemaal, LIS: Een druk dagje voor jou dus vandaag. Suc6 dan. Trena: Ooooow ja zwaar irritant is dat zeg als iemand zijn auto voor de jullie zet. Echt onbeschoft gewoon, dat doe je gewoon niet. En jullie dadelijk ook aan de wii.....duur kadootje voor Jelte vergeleken bij Yorben...hahahaha gelukkig zien ze de prijs nog niet heh. Zap: hihihihihihihihihi heerlijk genoten weer van de rose dus. Jummie. Ik ben ook al aan het aftellen hoor. Lin: Wel ontzettend lief van je schoonvader dat hij toch de moeite neemt om te komen. Knap van hem. Gezellig dat Kyllian ook langs kwam. Ik ben benieuwd naar de spam. Angela: Gefeliciteerd met je zus. Leuk hoor. Bedankt voor jullie tips over het fruit, maar wij hebben echt alles geprobeerd. Heb er weer een prakje van gemaakt, dat hoeft ze niet, appelmoes al helemaal niet, zo'n knijpfruit of danone moet ze ook niet. Ik geeft het maar weer even op denk ik. Heb nu nog mandarijnen, ze zei oooow lekker mama, dus ben benieuwd. Vanavond naar de vk weer. Ben benieuwd. Ga het gelijk hebben over mijn rugpijn. Al weet ik het antwoord al wel hoor.....meer rust nemen, rustig aan doen. Mijn moeder komt zo even op de koffie, naar de dvd van de kleine beeb kijken. Fijne dag. Liefs Kelly
Dan kun je het idd beter even laten zitten met het fruit, Kelly. Hier hetzelfde 'probleem' met zindelijk worden. Niets werkt, hij voelt het gewoon niet aankomen en ik blijf aan het dweilen. Jammer dan, probeer het over een tijdje wel weer.
goedemorgen, hier weinig te melden eigenlijk, maandagochtend altijd een racemorgen voor mij, kids allebei naar school. en met de handen vrij kan ik net de dingen doen die niet handig zijn met Colin erbij. dus ik vlieg even verder door het huis, over een uurtje Colin weer halen en dan meteen door naar school om Tristan te halen, lukt altijd maar net. ga nog ff gauw de badkamer uitsoppen. tot later
kelly, hier trouwens ook drama's met fruit hoor, eigenlijk met alles. warm eten doet Colin al een jaar niet meer. krijg er geen hap in. maar hij groeit goed, dus ja......wat moet je er verder mee? kan het er moeilijk in proppen.
Kel:Vervelend zeg dat Daynah gewoon geen fruit wil eten.Maar zal echt maar een periode zijn hoor. Mijn jongens zijn ook niet echt fruit eters,maar een banaan of appel gaat er nog wel in. Vroeger aten ze alles,nu is het bah ik lust het niet mama met alles wat ik maak.Jelte vind op het moment ook alles vies.Komt wel weer goed. Jelte krijgt van ons de wii niet hoor,beetje te duur kadootje.Nee hij gaat aan iedereen geld vragen en het van zn centjes kopen. Van ons krijgen ze iets anders,maar weet nog niet wat precies. Ga ze volgende week eens meenemen naar de winkel,kunnen ze zelf iets kiezen.
Trena, Yorben dus ook Thomas-fan? Colin krijgt straks ook een heleboel van Thomas voor zijn verjaardag. die is er helemaal verslaafd aan, vorig jaar was het Cars, nu Thomas. nu ga ik echt verder aan de slag
Ow Trico bij jullie geen vakantie meer? Hier is de vakantie net begonnen. Zit nog in bed met pyama en laptoppie hihiih. Yorben slaapt nog steeds,niet normaal he. Fenna slaapt ook en Jelte is mee met papa,heerlijk relaxte dag voor me.
nee wij haddne vorige week vakantie, dus was vanmorgen weer vroeg opstaan. dus vanmorgen allebei al weer weg gebracht, wel handig dat Jelte en Yorben in 1 gebouw zitten, dat is hier niet zo. Tristan is op loopafstand, maar voor Colin is het verder weg, en het regende dus ben vanmorgen met de auto gegaan. leuk hoor die Thomas, ook vaak filmpjes erop bij jullie? wij hebben er 5 dvd's van ofzo. ik kwam net langs de pc met een emmer sop, dus ik loop nu door richting wc, ff sopje erdoor slingeren, andes word het echt niet. badkamer vanmiddag maar, moet Colin maar ff zich vermaken boven, of op zolder.
Trena: Yorben nog aan t slapen!??!?!?!?!Dat bericht postte je om 1045!! Wow, jaloers! En dat nog met de nieuwe tijd ook. Lekker zo een rustig dagje. HIer is de vakantie net afgelopen, scholen beginnen weer, dus we kunnen weer ongestoord boodschapjes doen zonder hordes kinderen in de winkels. Nienke:Collin al een jaar geen warm eten? Wat geef je hem dan s avonds? HIer is t ook al een drama met Jill vanaf dr 1e jaar hoor. Ik ben nogsteeds blij met 2-3 happen van t avondeten. Vleesjes willen nog wel, maar aardappels hoeft ze echt niet en groenten misschien 1 of 2 doperwten. BAlen he, maar je doet er idd niks aan. Panda; Bastian wordt vanzelf zindelijk joh. Misschien net voor de baby er is. Komt vast goed,niet forceren. Kel: Dan idd maar ff geen fruit. Sapjes met vitamine c erin, altijd ok. Die lust ze toch wel? En anders aanmaaklimonade van Karvan Cevitam,zit ook vitamine c in. Succes bij de VK. Denk dat jij juist met je rug meer moet bewegen, want je hebt t duidelijk alleen van lange zit dagen toch? Missschien moet je lekker gaan zwemmen 1-2x per week. Zwangerschapszwemmen is vast lekker voor je. Na een werkdag lekker doen. Yannick slaapt al de hele morgen, was heel ff wakker om 11 uur voor zn badje en flesje en ligt alweer. Zo sneu dat hij dan zo weer mee moet om Jill te halen he. Durf t toch echt niet om hem in zn bedje te laten slapen als ik weg ben. Dadelijk gebeurt er iets. Brrrrrr. Vanmiddag ff boodschapjes doen, verder geen plannen. Rustig weekje. Van mn moeder ook al ruim 3 weken niks gehoord. Lekker rustig ik vind t best. Als ze t in dr hoofd haalt om niks op Jill dr verjaardag te ondernemen kan ze echt de volle laag van me krijgen. Dat ze met mij een conflict heeft(wat nergens over gaat maar ok) prima, maar als ze daardoor ook Jill en Yannick tekort schiet is t dus definitief klaar he. Moet zeggen dat ik t wel prima vind zo. Geen gestress over de feestdagen die komen en bij wie en waar iets moet worden gevierd. Van mij mag t zo blijven, maar t krijgt vast nog een staartje. Liefs Ga nu echt proberen Sem een keer te bellen. Hahaha.
He hello, Zo hier zit de 3de verjaardag er weer op! Het was een grote erg gezellige bende, haha. Lieke weer onwijs verwend met leuke cadeau's, voornamelijk puzzels, kralen om sieraden te maken, knutselspullen en verkleedkleding. Erg geslaagd dus, maar jeetje wat een drukte hier zeg... Ik zal ff wat spammen..