Heb net een nieuwe telefoon en laptop uitgezocht. Laptop dus bij een telefoonabo aangezien ik beiden nodig heb nu mn laptop gesneuvelt is Moet nog ff afwachten of ik de laptop gelijk krijg aangezien ik had aangegeven dat mn abo 27 dec afloopt. Hoop het wel dan kan de pc hier beneden weer weg. En dan Kyl maar niet meer op schoot doen voor het geval hij er weer overheen kotst Sens: hier doet de site niet raar. Ik ga nu naar bed. Morgen dus vrije dag omdat we geen oppas hadden. Heb om half 12 toch een afspraak bij de vk voor een groeiecho, dus komt goed uit. Ben wel erg benieuwd of hij toch niet al ingedaald is. Heb sinds gisteravond weer veel last van harde buiken.
Brennie: Ahhhhhh Amy geslapen in dr eigen kots. Bah, arm kindje. Ennuh leuke outfit voor je Halloween feest........ga als Pompoen! Hol er 1 uit en zet em op je kop, hahahaha. Ennuh je vraag of Jill dan geen honger heeft..........NEE! (gemiddelde dag:1 ontbijtcracker met chocopasta,halve boterham s middags, stukje fruit en s avonds een hapje of 3 warm.) Vandaar dat we de 2 flessen van 180cc melk s morgens en s avonds nog wel ff inhouden, die drinkt ze prima. AM:Vier de verjaardag van Jill niet echt. Ze is op de 6e vrijdag jarig, dan heeft John vrij en gaan we ff zwemmen in Duinrell. Zondag de 8e zijn de mensen die zin hebben welkom, maar denk een paar vrienden en wat familie. Klein feestje dit jaar. Geen zin in drukte ff, hebben pas nog dat kraamfeest gedaan voor Yannick. Leuk een nieuwe laptop! En mooi telefoontje erbij? Lin: hahaha je bioritme van slag door een uurtje! Gek mens hahaha. JAmmer als je weer ong wordt, hopelijk ben je snel zwanger. Ennuh lekker zo een meevallertje
Lin:Heerlijk zo´n bedragje.Binnekort rijd jij in je caabje Yorben heeft tot 11u geslapen ja Zaph:Zou idd die flessen melk bij Jill nog maar bliven geven,dat ze geen honger heeft joh. Yorben drinkt die fles al niet meer sinds hij 1 jaar is. Kel;Goed zo weer goedgekeurd.Doe maar rustig aan met je rug. Brennie:Arme Amy,heeft ze nog last? Jelte gaat morgen samen met Yorben naar mn ouders.mss dat hij woensdag weer met Chris meegaat,is idd wel lekker voor mij,want met 3 kids is het best druk.En alleen ergens heen gaan met 3 is best een gedoe.
He meiden! Eindelijk, daar ben ik weer. Zo druk gehad de afgelopen week. Brennie: achgos, Amy die in haar kots ligt. Wat zielig, en dan zo onder de douche gegooid. En dan toch blijven lachen, wat een vrolijkerd zeg! Is ze niet meer ziek geworden? Trena; sowee! Geef mij zo'n kind die tot 11 uur ligt te slapen! Wel fijn dat je even lekker tijd voor jezelf hebt, maar met 1 frummeltje. Monique: Oh, nog ff en dan een nieuwe laptop! Hoop dat je 'em nu al krijgt, heb je er nog iets aan in je verlof, voordat de baby er is. En welke telefoon heb je uitgekozen? Is de naam al definitief? En heb je al een besluit genomen over weekendje Ardennen? Of wacht je het maar gewoon af? Lin: hoop voor je dat je niet ongi wordt hoor. Zou het zo leuk vinden voor je. Heb je nu langere cyclus aangehouden, omdat het vorige keer langer was dan normaal? Jaime al uitfeest? Leuke foto's waren het hoor! Sap: ook leuke foto's van het feestje van Lieke hoor! Zij ook al bijgekomen van al dat gefeest? Tjeetje, wat een drukte zeg met zoveel mensen in huis. Dat past bij ons echt niet! Kel: hoe is het met je rug vandaag? Ik denk ook dat je meer moet lopen, van het zitten word je juist zo stijf. Zap: ik zou het ook raar vinden als je moeder niets van zich laat horen met Jill's verjaardag. Maar kan me ook voorstellen dat je het nu wel rustig vindt. Als jij er vrede mee hebt... Al aan het aftellen voor de wintersport? En hoe is het met Sem? Had jij haar nog gesproken Zap? Weet ze al wanneer ze weer online is? Angela: gezellig dat je weer mee gaat schrijven! En gefeli met je zus! Leuk! Nienke: was het weer haasten vanochtend om iedereen op tijd aangekleed te krijgen? En verhuizen... Pfff... das wel een end weg. Hebben jullie het er nog over gehad? Wie is nou de volgende die jarig is? Ik ga het nu eens even bijhouden, ben ik zo slecht in. Nou, hier weer een beetje bijgekomen van de afgelopen dagen. Heb veel in de auto gezeten zeg. Pfff... woensdag 2 uur om de jongens naar mijn ouders te brengen, donderdag weer terug. 's Avonds uit eten geweest met Wes (we zouden eigenlijk naar de sauna gaan, maar Wes was niet al te lekker en had/heeft een ontsteking aan zijn oog), vrijdag huis goed schoongemaakt (wel zo handig als er geen kinderen lopen), en toen met zijn zessen in de auto richting Twente. Daar goed bruiloftsfeest gehad en om 3 uur weer thuis. Zaterdag weer naar Terneuzen en zondag weer terug met de kinderen. Ook nog naar schoonouders, want die waren terug van vakantie en wilden de kinderen nog even zien. Gister 3 overleggen op het werk en ook 's avonds nog es oudercommissie. Heb het nu wel weer even gehad. Verder alles prima. Logeerpartij was ook goed gegaan. Oor van Jesse is ook weer goed. Vrijdagochtend nog even voor controle naar de KNO-arts. We weten dat er 1 buisje uit is, dus dat zal dit oor wel zijn. Marijn had dezelfde zalf als Wes voor zijn oog gekregen, want dat begon ook wat te ontsteken. Maar nu alles wel weer ok.
Nou de groei van beebje gaat prima, lag mooi op schema en draaien zou hij volgens de vk niet meer gaan dienw ant hij lag al aardig ver met zn hoofje naar beneden. Hij is nu ongeveer 2330 gram. Alleen het percentage vruchtwater ligt tegen de ondergrens aan. Ik had aangegeven af en toe wat vocht te verliezen (weet niet of het urine of vruchtwater is), dus is het even nagekeken en bleek toch wel weinig vruchtwater te zijn. Moet nu vanmiddag om half 3 in het ziekenhuis zijn voor extra controle. Ze gaan dan ws kijken of er niet ergens een gaatje in het vruchtvlies zit. Mn moeder bleek vanmiddag gelukkig in haar oude woning te zijn, dus ik kan Kyl daar straks wel brengen.
LIS: jeetje jullie een drukke week gehad zeg! Ben je nou vandaag vrij of is het rustig op je werk? Kyllian is de volgende die jarig is, 1 nov Ik weet ff niet meer welke telefoon ik krijg, Nokia 6300 geloof ik. Hoef niet zo'n bijzondere telefoon. Heb er wel internetabo bij. De Ardennen wacht ik gewoon maar af, eerst kijken of ik niet al ervoor beval haha.
Monique: even afwachten dus. Fijn dat je vanmiddag meteen terecht kunt. Gelukkig ligt de baby goed op schema, heeft er dus geen last van gehad. Wat een drukte LIS. Sens: fijn zo'n meevaller! Leuk, tentje van een paddestoel, ga zo even op de site van de hema kijken. Brennie: haha die Amy, dat ze daar doorheen sliep. Tja, als ze niet gehuild heeft dan zou ik er ook niet wakker van worden hoor. Vanmorgen bij vk geweest en alles is ok. Bloeddruk alleen wel beetje laag (100/45), vandaar de beroerdheid en zwarte vlekken voor de ogen.
Trena: kan me best indenken met 3 kids lastig om weg te gaan, ik vind het al een drama om met 2 naar de winkel te gaan. Tristan sjouwt de hele winkel door, maar doet niks verkeerd en komt wel terug. maar Colin trekt alles uit te schappen en rent en vliegt en luisterd totaal niet. maar int winkelwagentje zitten wil ie niet meer. en op visite gaat wel, ik hoef alleen nog een luier voor Colin mee te nemen en verder geen gesleep meer. Lis: nou zo'n gehaast is het hier niet hoor 's morgens, valt wel mee vind ik. het enige gehaast is dat Colin zijn broodje es wat sneller moet eten, en dat is nog geen drama want die kan ie wel verder opeten als we Tristan hebben weg gebracht, dus over het algemeen (op ochtendhumeurtjes na) is het hier vrij rustig zo vroeg in de ochtend. en nu Wes een ontstoken oog? goh, zijn het de oren bij jullie niet, zijn het wel weer ogen die ontstoken zijn. Am: fijn dat de kleine zo goed groeit, maar kijken of er een gaatje in het vruchtvlies zit, hoe kunnen ze dat zien dan? of kan dat met een echo? Panda: bloeddruk laag? ja daar kan je je best beroerd door voelen. dan maar fijn drop blijven eten. is ook niet erg toch kan even niet verder lezen. we hebben het verder eerst niet gehad over verhuizen, tis toch eerst afwachten hoe dat gesprek gaat lopen. en de vraag hoe ver het van Emmen is, nou ongeveer 1.5 uur denk ik. Marcel zit nu ook een uur vanaf hier, en hij vind het niet erg dat ie zo ver moet rijden, hij heeft ook een auto van het werk, dat scheelt ook. maar ik vind het gewoon geen prettig idee dat ie zoveel op de weg zit, er zal maar iets gebeuren (zegt degene die opzoek is naar een partime chauffeursjob) ach ik maak me er nog niet druk om, we zien wel waar ie terrecht komt. en weet niet meer wie vroeg wat Colin dan eet sávonds. nou niks eigenijk. ik krijg het er gewoon niet in. brood eet ie wel heel goed, hij eet zo 3 boterhammen op. maar warm eten is echt notdone. wat ie wel lust is, pizza, patatjes, en lasagne. maar groente en aardappels echt niet. met wat geluk krijg ik er 2 hapjes aardappel in, zonder groente. en wat vlees. vla eet ie dan weer wel, en dat ontneem ik het niet. want dan krijg ie iig iets binnen. maar het gebeurd heel erg vaak dat ie savonds in bed roept dat zijn buikje knor zegt. dan vind ik het ook altijd moeilijk, geef dan meestal niks. want krijgt ie dan een koekje of een broodje, dan denkt ie, ik eet lekker niks dan krijg ik toch wel brood of iets anders. dus moet ie regelmatig gaan slapen met een knorrende maag. vind het zo vervelend, maar weet ook niet meer wat ik er ana moet doen.
Nienke: Ik vroeg wat ie dan wel eet, maar zoals jij Collin zn eetgedrag beschrijft is t precies t zelfde als van Jill. Alleen eet zij dus geen 3 boterhammen maar een half als t meezit. Zie eerder bericht. Hier heeft ze nooit honger want dr maag is ook echt niet gewend aan grote porties. Alleen van de macaroni eet ze dan nog weleens een hap of 8 en patatjes idd ook, maar zeker ook niet meer dan 10 frietjes ofzo. Gelukkig lust ze nog wel tussendoor fruit en komkommer als ik t neerzet, dus maak me er ook geen zorgen om maar t is wel vervelend s avonds aan tafel. Binnen een minuut of 3 hobbelt ze van dr stoel af en gaat spelen, moet eerlijk zeggen dat we dat ook thuis maar toelaten hoor, anders heb je ook nog eens geschreeuw als we dr dwingen te blijven zitten. Soms wil je zelf gewoon ook ff rustig eten he. Am: Ben benieuwd hoe t met je ziekenhuisbezoekje is afgelopen. Zou een scheurtje in je vlies erg zijn? Vruchtwater wordt toch steeds weer opnieuw aangemaakt? Ben benieuwd. Lis:Jeetje je hebt t druk gehad zo te lezen. Wel gezellige bruilloft gehad? En blijf je nog een beetje netjes op gewicht? Trena: Hoe bevalt de nieuwe auto? Kan je dr al een beetje in rijden in die automaat? Ik vind een automaat wel fijn rijden, zeker in de file, maar die zal je niet veel hebben bij jullie of wel? Lekker als Jelte en Yorben ff bij je ouders zijn, een dagje alleen met Fenna is ook leuk Vanmorgen met Jill gefietst. Ze heeft wel een kilometer meegefiets naar de winkels en toen weer terug. Knap hoor . In de speelgoedwinkel waar we heen gingen kwamen we oma tegen die iets uitzocht voor dr verjaardag, en ze is geslaagd. Zo een reuzepak Duplo Lego dierentuin. Altijd leuk Op de terugweg werd Jill wel wat moe van t fietsen maar ik liep met de wandelwagen en kon dr dus niet tillen. Gelukkig kwam oma weer voorbij, Jill achterop bij oma, fietsje van Jill over de kinderwagen gehangen en toen naar huis. Thuis lekker gekleid(*wat een klerebende geeft dat!!!!) en nu kijkt ze de smurfen. ff Rust in huis dus. Heerlijk zo een tv kijkend kind hahaha. Vanavond ff sporten, Laterz!
Haha ja erg, kleien. Geeft hier ook zoveel troep. Bastian mag ook van tafel als hij klaar is. Gisteren was dat meteen want hij vond het 'niet lekker' en heeft geen hap gehad. Ik geef dan ook niets anders meer hoor Nienke, jammer dan. Behalve dan een glas warme melk voor het slapen.
Zaph:Oow Jill eet dan echt wel weinig he?Je kunt het ook niet dwingen.Auto rijd heerlijk,automaat is echt wel fijn.Zou niet anders meer willen denk ik.File???Heb je hier niet hahahahah. Panda:Oei lage bloeddruk,kun je ook niet veel aan doen.Nog effe doorzetten,begint ook te korten voor jou. Am:Hmmm mss toch verlies van vruchtwater.Hoop dat je niet zover als mij komt dat je ingeleid moet worden door te weinig vruchtwater. Succes. Vandaag zijn kids hele dag bij mn ouders,Fenna niet. Heb sint inkopen alvast maar gedaan,hebben we dat gehad. Heb niet zoveel gekocht hoor,wat kleine dingen en ook nog pyamaatjes.Straks zijn de boys nog jarig dus troep genoeg dan
Heel ff snel, kom zo weer verder reageren. Heb 2,5 uur in het ziekenhuis gezeten (uh gelegen ). Eerst een uur aan de monitor, daar kon ik wel de harde buiken volgen. Toen nog een echo en daarna is er naar de baarmoedermond gekeken. Er bleek idd niet zoveel vruchtwater te zijn, maar waarschijnlijk is het vocht wat ik verlies geen vruchtwater. Over 2 weken heb ik weer controle in het ziekenhuis. Nu dus dubbel op controles, zowel bij vk als in ziekenhuis. Ow Zaph een scheurtje kan zeker wel kwaad. Bij Kyl was het ook een scheur wat meer bovenin en 10 uur later kwamen er wel weeen en moest toen uiteindelijk ingeleid worden. Een scheur is eigenlijk net als gebroken vliezen. Mooie was wel dat mn schoonmoeder toevallig vanmiddag naar Djurre belde en Djurre dus vertelde dat ik in het ziekenhuis was. Djurre zei dat ze het zich toch wel wat meer leek te gaan beseffen dat er ook eerder iets kan gebeuren en straks misschien ook wel begrijpt dat ik bij 37-38 weken niet zo ver weg meer ga Maar ik wacht het nog steeds af, bij 36 weken dus weer een echo.
Hm, afwachten dus Monique maar waarschijnlijk dus geen scheurtje, als je geen vruchtwater verliest. Hopen dat het vruchtwater stabiel blijft, het is beter als de baby nog even binnen blijft he. Wel goeie timing dat je schoonmoeder belde.
Monique: Ik vind het best lang duren voordat je weer terug kan komen voor controle. Kan het verder dan geen kwaad? Nou ja zo lang je de beeb voelt. Goed in de gaten houden hoor. Goh je bent gewoon 34 weken zwanger.....gaat echt opschieten zeg. Het is zo snel gegaan bij jou vind ik. Ik zou echt niet meegaan hoor naar je schoonmoeder. Trena: Lekker rustig dagje dus zo met Fenna alleen. En lekker kunnen winkelen, volgens mij is dat met 3 kids echt onmogelijk om te doen. Zap: Wat goed van Jill dat ze zo een end heeft gefietst zeg. Knap van haar. Wanneer ging je het ook alweer vieren, die zondag 8 nov toch? Nienke: Jeetje Colin eet niet veel. Ik zou mij niet zo druk maken hoor. Komt vanzelf wel. Ook al is het wel frusterend soms natuurlijk. Had Tristan dat ook vroeger? Mirjam: Bij jou is je bloeddruk dus te laag en bij mij te hoog. Heb je geen ijzertabletten gekregen. Ik had die toen gekregen toen ik zwanger was van Daynah. Brennie: Ach gossie arme Milou zeg. Is ze nog ziek geworden of niet meer? Lydia: Oow dus lekker druk geweest de laatste dagen. Van al die overleggen voel je je toch gaar op een gegeven moment, tenmiste ik wel altijd, sla dan sowieso niets meer op dan. Ik ga er van door. Even liggen. Rugpijn is weer flink toegeslagen..... Liefs
Helleu, Kel balen van je rug. Had je Sabino al lief aangekeken? AM gelukkig geen scheurtje. Hoe voel je je nu geschrokken of niet? En wat een stunt dat je schoonma net op dat moment belt zeg! Zaph dat is een end met het fietsen van jill! Jaime doet dat echt niet, die zegt na vijf meter je moet me duwen. Klei geeft idd een troep heh..bah. Gelukkig is het wel snel op te zuigen. En Jill zo weinig eten..pfff ik vraag me dan af of dat wat jaime eet wel normaal is. Lis zo idd een druk weekend gehad zeg! Fijn dat Jesse zn oor weer beter is, maar het is wat bij jou met ziekenboeg..oren ogen..Hoopdat het snel minder is! Fajah gelijk heb je met sint inkopen. Ze krijgen idd al zo veel met verjaardagen heh. Ik ga ook pyama's doen en dat soor tpraktische dingen. Panda oh zo laag is nie ok. Kunnen ze geen pillen geven ofzo? Kun je zo toch niet doorgaan? Hier in afwachting weer. Ik ga die banner ook weghalen hoor dat gedoe. Vanochtend een veeg roze en daarna niks meer ikke niet begrijpen. Voorheen als het kwam kwam het en dat was altijd zo. Nu de laatste twee keren dit langere cyclus en zo''n roze veeg en dan niks. Schoonvader gaat slecht hij heeft sterk het gevoel dat hij snel zal overlijden. Dus nog weer regelen. Ik ga dit weekend niet naar libmurg heb ik besloten. Zit juist weer zo wat beter in het velletje. Oh en weet niet wie het vroeg maar Jayna is de eerstvolgende jarige die is precies een week na jaime geboren. Kyl daarna en daarna volgens mij Jill. Of is Jesse van 5/11? Yorben en Jelte de 11e. DAynah de 30e toch? En Bastian ook het einde...Oh ik weet het ook niet allemaal...Moet het maar eens op de kalender zetten! GA ff relaxen op de bank en proberen niet te deknen aan de fucking roze kutveeg. (sorry dames). XXX
AM die speeltent van Jaime is iets anders wel dat soort. Mn ouders hadden m volgens mij bij de bart smit vandaan. De kastelentent is ook leuk!
He hello, Kel: balen van je rugpijn meid, niet leuk, en ook nog eens een hoge bloeddruk, wel goed op jezelf letten he?! Dikke knuf. AM: Jeetje, ik schrok van je banner, alweer de 34 weken voorbij! Ik vind dat het ook lang duurt voor je weer op controle moet komen. Ik had bij Nick ook nog maar heel erg weinig vruchtwater (was toen wel al 41+3 maar toch...) Wel goed in de gaten houden hoor of je voldoende leven voelt. Gelukkig lijkt je schoonmoeder te beseffen dat je hoofd niet echt naar het weekend staat...doen waar jij je goed bij voelt. Brennie: aaah arme Amy....zo zielig als ze zo moeten spugen. Pffff Gerard bijna weg dus....hoop dat de tijd snel voorbij gaat.. LIS: druk druk druk bij jou, gelukkig wel veel leuke dingen!! Jeetje nu ook nog eens ontstoken ogen... Volgens mij is Jayna de eerstvolgende die jarig is en daarna Kyllian Zap: aah wat goed dat Jill zo lief meegefietst is en gelukkig kwam oma langs om ff een handje te helpen. Klei en bende is niets voor huize van der Haven he, hahahahaha. Nienke, oh jee, Colin eet inderdaad niet echt veel he. Kan me best voorstellen dat je het dan soms moeilijk vind om hem met een knorrend maagje te laten gaan slapen, maar ik zou idd ook niet te vaak een koekje of broodje geven, stel dat ze daar aan gaan wennen. Enne.....Enschede is leuk leuk leuk!!!! Panda: fijn dat de controles weer goed waren. Lage bloeddruk, idd maar lekker dropjes blijven eten. Trena: wow jij hebt de sinterklaasinkopen alweer binnen! Dat is lekker op tijd! Heerlijk zo een dagje alleen met Fenna. Sens: lekker zo'n extra'tje, wie weet komt die cabrio er wel heel snel. Hmmm krampjes en het gevoel dat je weer o gaat worden, jammer...hoop toch voor je dat het anders zal zijn. Verder weet ik het niet meer.... Hier alles oke, weer bijgekomen van het hectische weekend! Lieke heeft al lekker gespeeld met al haar nieuwe spullen. Net een leuke mand met de traktaties voor het kdv gemaakt, heb een soort van spek met een jojo in transparante folie verpakt met leuke slingertjes eraan, ziet er erg leuk uit. Voor de leidsters een doos celebrations. Ik ga zo lekker douchen en op tijd mn mandje in. Zijn jullie ook zo moe de laatste tijd??? Ik kan wel al om 20.00 uur slapen... Liefs Sap
Ow ja Jayna natuurlijk nog eerst jarig!! Zat ff terug te denken aan de geboortes, toen was Jayna hier volgens mij nog niet bij de nov beebjes bekend. Sorry Sem.