November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Ooooh heb Sem nog gesproken, alles gaat goed met dr, geniet volop van dr nieuwe baan.
    Kindjes zijn ook erg lief!!
    Helaas nog geen laptop..

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    #26582 Annemonique, 27 okt 2009
    Laatst bewerkt: 27 okt 2009
    Zaph: hier wordt vaak ook heerlijk rustig tv gekeken, af en toe wel lekker he ;)
    Leuk Jill op dr fietsje naar de winkels!

Trena: dan heb je die inkopen alvast maar gehad he. Hier ook al klaar voor de Sint.

Kelly: rustig aan met die rugpijn hoor, nog 13 weken last houden lijkt me echt heel vervelend. Kunnen ze er niets mee, bijv fysio?

Sens: een roze veeg hoeft nog niets te zeggen he, kan net zo goed innesteling zijn. Hoop echt dat het ook voor jou snel raak mag zijn.
    Voelt je schoonvader zich nu slechter? Lijkt me echt vreselijk om elke dag te denken of dat dan de laatste dag voor je zal zijn...
    Ik ben niet geschrokken hoor, geloof dat Djurre er alleen zenuwachtig door werd haha. Zal je zien dat beeb gewoon tot 40 weken blijft zitten ;) (heb niet het gevoel tot 42 weken hihi).

Sappie: klinkt leuk die traktaties! Ik moet ook nog wat bedenken voor zowel psz als kdv. Vind het voor het kdv zo moeilijk omdat het een verticale groep is, van baby tot 4 jaar dus.
    Gewoon lekker aan toegeven en op tijd je bed in! Hier ook zo moe, maar dat is misschien niet zo vreemd ;)

Kreeg vandaag ook een uitnodiging voor het CB. 26 nov moet Kyl erheen, net al ff de vragenlijst ingevuld. Ik wacht het maar af of ik dan kan haha.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    AM jij al wel een uitnodiging van cb...ik heb nog niks gezien. Ik denk ook niet dat jullie beeb blijft zitten tot week 40 hoor!
    Mn schoonvader wil nu per se dat de begrafenis geregeld wordt gesprek met begrafenis ondernemer. Hij zei zondag en ook vandaag en gisteren (en nu ook tegen mn schoonmoeder) ik voel het dit is nite goed ik leef niet lang meer. Heb chiel al gezegd dat het best kan dat hij het pas kan laten gaan als hij weet dat die begrafenis is geregeld. Maar ja maar afwachten.
    Maar over een roze veeg die innesteling had toch allang geweest moeten zijn dan? Ah ik ga gewoon ongesteld worden hoor..

Sap oh leuk klinkt de traktatie! Is Lieke nog hyper? En heb je slingers al weggehaald? Hier wel maar Jaime was not amused. Waar zijn mn slingers...haha.

Zag net die banner en die had ik schijnbaar toch op 25 dagen gezet dus zal morgen wel o worden. Ik ga dus ook nu die banner weghalen. Al is ie ook wel handig soms om te kijken..ff wat op verzinnen want anders vergeet ik weer wanneer ik o was voor de eerste dag.

Ga afsluiten en zo slapen. Sap hier ook zoooo moe. Komt ook door die tijd terug, wat ik gisteren zei mn bioritme is naar zn grootje.

XX

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    GAat alles goed met je dapperedodo?

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Whahahaah die Linda ;)

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:Heel goed dat je in de gaten gehouden word.Wil je niet bang maken,maar bij mij was het vruchtwater razendsnel aan het zakken.Zorg er dus voor dat ze je goed nakijken iedere keer hoor.
    Bij mij was het net op tijd,anders was Fenna doodgeboren zei gyn.Mooie echo fotos.Zo en nu weet je schoonmoeder ook gelijk dat het niet meer slim is om weg te gaan ;)

Lin:Hmmmm gek die cyclus steeds he van jou?
    Ik had dus vd week ook roze/bruinige afscheiding.En dacht echt dat ik ongi begon te worden,maar nu is het weer weg.
    Snap er niks van.Wil nu gewoon ongi worden ,dan kan ik aan de pil beginnen.
    Ow en je hebt de verjaardagen beetje door elkaar gehusseld hihihi.Nu is eerst Jayna jarig de 30ste,dan 1 nov Kyllian,2 Nov Milou,6 nov Jill,9 nov Jelte en Yorben,dan 11 nov Jesse,23 nov Bastian dacht ik??, 26 nov Daynah Colin ben ik even vergeten was het de 15de?

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Bastian is 21 nov. Had heel lang de bevallingslijst op de laptop staan maar kan 'm niet meer vinden.

Ojee Sens, begrafenis regelen ja, kan best zijn dat hij het dan los kan laten en dat het dan idd snel gaat.
    Kan me voorstellen dat je de banner weg wilt hebben, is eigenlijk alleen maar irritant. Ik schrijf 1e ongidag altijd in m'n agenda.
    Die lage bloeddruk kan verder geen kwaad, is alleen voor mezelf wat lastig maar voor de baby juist goed.

Monique: mooi voetje :) Idd in de gaten houden of baby nog genoeg blijft bewegen.

Sappie: ja ben ook zo moe, kan de hele dag wel slapen. Bastian ook, da's wel fijn haha, die roept om 5 uur al dat het 'al heel laat!' is omdat het zo vroeg donker wordt.

Kelly: echt rot die rugpijn! Rustig aan hoor, je moet nog even. Is er op je werk niet iets te regelen, dat je niet de hele dag hoeft te zitten?
    Nee heb geen ijzertabletten gekregen, neem zelf al af en toe multivitamine en daar zit ook ijzer in.

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Ik kom heel gauw ff spieken vanaf mijn werk. draai vandaag voor het eerst alleen de slaapdienst. Morgenochtend dus alleen met 8 kids, die moeten aankleden, ontbijten en naar school. Ben benieuwd, maar zie het vooral als een uitdaging...haha!

Ik zie supermooie foto's voorbij komen van de verjaardfag van Lieke, wat kijkt ze blij op de foto's zeg!

Zaph, leuk dat ik je gister nog ff belde en we bijgekletst hebben!:)

Ik ben moe, lange werkdag, want hadden vanmorgen ook nog teamvergadering. Mega lange dienst dus, maar daardoor zoveel uren gemaakt dat ik nu lekker een week vrij geroosterd ben.
    Vrijdag Jayna jarig. Heeft ze al helemaal zin in. Len is ook vrij. We gaan ff naar ballorig met zn viertjes en daarna naar de Mac.
    Zaterdag haar feestje. Komen in totaal 24 mensen, dus precies mooi.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Kan het gewoon echt niet bijhouden nu ik geen laptop heb. Hoop m binnen nu en een week echt terug te hebben....

Tot gauw!

Liefs Sem

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ow ja, wat een mooie echo's van Monique en Kel zag ik trouwens voorbij komen!
    Gaat echt snel ook bij jullie!

Monique laatste werkweek toch? Heel veel succes!

12. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hallo dames,

Hier hebben ze eindelijk vakantie en net zoals meestal zit ik weer met hoopjes zieken in huis;)
    Zelf zit ik al met mijn gezondheid te sukkelen sinds de miskraam, vorige week begon Jordy ook al te snotteren (maar verder gelukkig geen koorts oid) sinds zondag is Linsey ziek, maar die is aan het opknappen en sinds afgelopen nacht Kaily ook nog ziek. Zij heeft hoge koorts dus toch de ha even gebeld, maar eerst even proberen met zetpillen en anders voor het weekend even langs en als ze kortademig wordt eerder.

Ook vandaag een gesprek gehad met een 2de gastouderbureau. Zij gaat me nu voorstellen bij 2 gezinnen, vanaf 1 dec. krijg ik al 1 kindje van 8 maanden in huis. Nu misschien dus nog een kindje van een aantal weken en misschien 2 jongens (3 en 5 jaar). Maar goed dat is dus nog even afwachten of deze mensen met mij in gesprek willen. Wel leuk hoor!!:D

AM wat moet je geschrokken zijn:$ ik heb dat toen bij Jordy ook gehad dat ik en te weinig vruchtwater had en ook steeds vocht verloor. Ze hebben dat toen ook gecontroleerd maar bleek geen vruchtwater te zijn. Bij mij was het toen waarschijnlijk een combinatie van afscheiding en zweet (sorry voor de details:)). Tenminste dit dachten ze destijds, is nooit verder onderzoek naar gedaan.
    Hou het maar goed in de gaten en als je t zelf niet meer vertrouwd aan de bel trekken.
    Hopelijk beseft je schoonmoeder nu dat reisjes niet meer gunstig zijn.
    Prachtige foto's!!!

Sem: Dat is zeker een lange werkdag voor je, maar een weekje vrij in het vooruitzicht is ook lekker;)
    Sow zeg, 8 kids klaar maken in je eentje.....dat is wel iets waar ik (als alles doorgaat hier) wel flink aan zal moeten wennen, maar gaat vast goed komen. Zul je zo in zitten of niet?
    Spannend voor Jaynah natuurlijk die verjaardag he. Ze gaan het nu toch op een heel ander niveau weer mee maken he.

Panda: Bastian een dagje na Jordy idd, heeft Bastian al iets door ervan? Ik heb Jordy nog niet eens gezegd dat hij achter een kleine maand alweer 3 wordt, op dit moment boeit het hem niet eens zoveel volgens mij hoor:(
    Je bloeddruk is wel erg laag joh, zou gewoon de zoutpot achterover gooien als ik jou was:D

Trêna nog niet ongi:$ uhm........misschien ook eens een testje wagen??;)

Linda: Hoop zo dat je heel snel zwanger bent, geen bloed geeft moed dus je kans deze ronde is nog niet verkeken toch;)
    Wat klote met je schoonvader zeg:( weet gewoon niet zo goed wat ik erop kan zeggen....

Kelly wat balen van je rugpijn! Er zijn toch van die zalfjes tegen spierpijn enzo, zou zoiets niet kunnen helpen? Of zo'n massageolie die warm wordt misschien?

Kan verder helaas niet terug lezen, maar las ook nog iets over eetproblemen. Met Jordy zijn wij eigenlijk heel relaxt. eet hij dan is dat natuurlijk goed en wordt hij geprijsd met wat lekkers en eet hij niet goed/genoeg dan krijgt hij niets lekkers. Maar moet zeggen dat hij vaker goed eet dan slecht eet dus dan maakt zo'n keer geen lekkers niet zo heel veel uit.
    Kaily hebben we jaaaaaaren heel veel problemen mee gehad. Die heeft vanaf haar geboorte tot bijna haar 5de bijna niets gegeten.
    Zij is eigenlijk "groot" geworden van pudding. We hebben haar heel lang proberen te dwingen, maar die strijd win je never nooit van je kind. Dus op een gegeven moment overgegaan op hetgeen ze wel at, pudding. Later kwam daar soep bij en at ze dus alleen soep met pudding. En zo kwam er steeds meer bij en toen ze bijna 5 was at ze vrij normaal. Ze heeft nog steeds bepaalde dingen die ze niet eet, maar tegenwoordig (ze is nu 6) wil ze zelf steeds meer proberen en dat gaat echt super goed.
    Wat ik dus geleerd heb hierin en wat we vanaf dag 1 op Jordy hebben toegepast met positief effect....ga geen strijd aan, negeer het gedrag en probeer hetgeen ze lekker vinden in de maaltijd toe te passen. Beloon ze als ze het goed hebben gedaan (maar stel geen hoge eisen) en pas zo steeds meer nieuws in hun maaltijd toe.
    Overigens is hier wel regel dat ze moeten blijven zitten tot iedereen klaar is, al moet Jordy tussendoor wel altijd even met iedereen gaan knuffelen hahaha, maar zolang hij daarna weer aan tafel gaat zitten mag dat.

Nou ik ga mijn bedje eens opzoeken, hopen dat het hier morgen allemaal wat beter gaat met iedereen:(

Tot gauw, liefs Angela.

13. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    goedemorgen,

zal ff proberen snel te typen, kids zitten nog in pyama en die zijn niet echt vooruit te branden vandaag.

Robine: Jill eet dus ook bijna niks? je vraagt je soms af waar ze energie vandaan halen he als ze niet eten. geef jij Jill ook vitamines erbij? ik geef Colin wel, want die wil ook geen fruit he?
    die leeft dus eigenlijk op boterhammen.
    wij laten Colin trouwens wel aan tafel zitten zolang wij nog eten, we hebbne hier de afspraak dat iedereen blijft zitten tot de laatste klaar is.
    knap hoor dat Jill zo'n eind kan fietsen, heb met Colin nog nooit geprobeerd eigenlijk zo ver.

Am: ziet je schoonmoeder eindelijk in met dat weekendje weg? maar als jij niet gaat, gaan Djurre en Kylian dan wel?
    leuke echofoto's zag ik.

Kelly: je vroeg of Tristan ook zo'n slecht eter was, nou nee dus. die kon je de hele dag wel eten voor zetten, die at alles. maar dat was ook een stevig kereltje hoor, zal een keer foto van hem spammen toen ie klein was (als ik weet hoe dat moet) maar toen ie 3 was, was dat ineens over, toen was hij 18 kilo. en hij is nu 6 en weegt 21 kilo, niet veel zwaarder maar wel veel langer geworden, tis nu een kippebotje.
    en het eten van Colin, iedereen zegt geen zorgen maken, maar hij is al zo snel ziek, nog naweeen van de Rs virus, heeft Daynah daar nog last van? kon wel tot zijn negende jaar duren zeiden ze toen int ziekenhuis.
    maar ik heb ook een neefje, die is ondertussen 25, maar at ook nooit aardappels en groente, nu nog niet.

Sens: wat vervelend he die onzekerheid, wel of niet zwanger. je lichaam kan je ook lekker voor de gek houden. en je kan er wel niet veel mee bezig zijn maar het blijft toch door je hoofd spoken.
    en je schoonvader voelt al aan dat het niet meer lang gaat duren, bah dat lijkt me voor hem ook geen fijn gevoel, of heeft ie er vrede mee? sterkte iig.
    jij ook nog geen oproep van cb? duurt lang dan.

Sap: jij ook steeds moe? ik heb soms dat ik tegelijk met de kids naar bed ga en slaap dan ook het klokje bijna rond.
    en Enschede leuk? ik geloof je hoor, maar ik ben zo thuis hier, dat ik eigenlijk niet weg wil. maar we zien wel, als het moet dan moet het. tis niet gezegt dat ik nooit meer terug kan naar Emmen natuurlijk.

Trena: nog steeds geen ongi? dan heb je zoeits laat maar komen, dan is het weer een beetje normaal he.
    en Colin is idd de 15e november jarig.

Angela: fijn een ziekenboeg bij jullie dus, beterschap voor iedereen.

ik zal ff Colin in de kleren heisen, Tristan zit ondertussen al klaar.
    en over 20 minuten moeten we weg, dus ff opschieten hihi.

groetjes Nienke

14. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    even snel een vraagje, zitten jullie kindjes nog goed op de 12 inch fietsjes?
    ik zit er over te denken om die van Colin te verkopen, hij zit met zijn knietjes zo hoog dat ie haast geen kracht kan zetten om vooruit te komen. en zadel kan niet hoger.
    Tristan heeft nog een oud crosfietsje 16 inch staan, waar we Colin even op "gepast" hebben van de week, zitten geen zijwieltjes meer aan natuurlijk, maar hij zou zo wegfietsen haha.
    dus ik denk dat ik Colin's kleine fietsje maar verkoop en die 16 inch even weer de zijwieltjes aan maak.
    Trena: wat voor fiets fiets Jelte nu op? Tristan heeft sinds een anderhalf jaar een 20 inch, maar zit nu al met zijn knieen tegen het stuur bijna, maar een 24 inch is hem nog te groot, dus moet ie het er nog even mee doen.

en oja, met Colin zijn eten, hij is wel dol op soep. dus ik maak regelmatig verse broccolisoep, of groentesoep (met groente dat ik pureer, anders eet ie het nog niet)
    vind het zelf ook heel lekker, zal vanmiddag ff langs de winkel gaan nu ik er toch aan denk, en dan maar ik maar weer een lekker pannetje soep.

15. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    weet of het lukt, heb al een paar keer geprobeerd foto te plaatsen.

16. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    sorry krijg de foto niet gedraaid
    maar dit was Tristan op zijn verjaardag

17. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    dit was Tristan toen ie precies zo oud was als Colin nu

18. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    en dit is Colin nu, net een paar minuten geleden;)

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lieve fotos Nienke ,je jongens lijken op elkaar.
    Heb eigenlijk geen idee hoeveel inch jelte zn fiets is.
    Zal het eens aan chris vragen.

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    net slecht nieuws te horen gekregen.Kennis van mn ouders is gister gestorven aan een gezwel in de baarmoeder ter grote van een tennisbal.Vind het erg triest,ik ken haar al van toen ik een kleutertje was,toen kwam ze al bij ons over de vloer :(

Deel Deze Pagina