Nienke: Wat een leuke jongens heb je en ze lijken zeker op elkaar! Lieve mannetjes hoor. Nu nog een foto van jou en Marcel en weten we met wie we chatten hahaha. Trena: Gecondoleerd, wat zielig zeg. Wisten ze niet dat ze dat gezwel had? Jill net op bed gelegd, ze wilde niet, maar was doodmoe. Heb maar ff gezegd ff rustig een boekje lezen, eens kijken hoelang ze t volhoudt. Yannick heeft zn stem echt ontdekt, heeeeeeeeeel vervelend, ligt de hele dag te gillen en schreeuwen, hahaha. Eikel. Vanmorgen vriendin op de koffie gehad, was wer gezellig na een lange tijd elkaar niet gezien te hebben. Tot later
Trena: gecondoleerd meis, he vervelend zeg. wist je wel dat ze ziek was, of kwam het allemaal vrij plotseling. sterkte ermee. Robine: Yannick laat wel weten dus dat ie er is. en Jill niet slapen, maar als ze maar eventjes alleen op hun kamertje zijn, tanken ze ook wel bij. ik kan me al niet eens meer voorstellen hoe dat was ,slapende kindjes tussen de middag. en ik zal ff proberen om foto van Marcel en mij te uploaden, maar lukt me niet altijd, dan zijn de foto's weer te groot. als het niet lukt, zal ik vanaaf Marcel ff vragen, die is wat handiger met de pc.
en nog eentje waar ik niet zo "loony" op sta begin er nog aardigheid aan te krijgen met die foto's uploaden
zal nog snel even soepje in mekaar brouwen. moest net Tristan naar een vriendje brengen, kon het huis niet vinden.... hoezo blond. nee hoor ik hoef geen uitleg, vind het zo wel......euhu..... niet dus. maar vriendje en zijn vader hebben Tristan opgehaald. ik kwam net thuis van Colin naar psz brengen, stonden ze op de oprit. kan dus nog snel wat doen, kan ik straks Tristan weer halen en dan doorfietsen naar psz...... maar tis er lekker weer bij, lekker warm met het zonnetje.
Nienke: Leuk om je ook op de foto te zien. En leuke jongens heb je hoor. Zullen later genoeg meiden voor de deur staan Trena: Gecondoleerd. Wisten ze niet dat ze ziek was? Zap: En Jill nog lekker geslapen vanmiddag? Gezellig ochtendje gehad dus. Maar wanneer doe je nou de verjaardag van Jill (8ste toch) En Yannick heeft zijn stem ontdekt....hihihihihi leuk is dat. Monique: Leuk om die echo foto's te zien. Grappig dat voetje heh. Hebben wij ook een foto van. Lin: Heb je al getest? En Daynah is de 26ste jarig. Sap: Helemaal bijgekomen dus na een druk weekendje. Het zag er wel gezellig uit. Had je nog wat gehoord van die soll of nog niet? Sem: Is het allemaal goed gegaan je eerste nacht alleen, zal vast wel. Leuk dat Len ook vrij is vrijdag. Voor jullie is het dus dit weekendje druk. Voor de rest weet ik het even niet meer. Hier is het echt klote. Ik word gek van die rug, ga denk ik eerder stoppen met werken geen 4 weken van te voren maar 5 of 6 ofzo. Verder kan ik overal wel om janken. Zit gewoon niet lekker in mijn vel. Zou ik in een herfst depressie ziten ofzo??? Ben gewoon niet mezelf iig. Nou ja genoeg gezeur over mij. Ik ga douchen heb afgesproken met een vriendin, dus moet zo weer weg. Fijne avond. Liefs Kelly
Kel niet tof van je rug. Stop gewoon eerder met werken joh met 6 weken. Je hebt je kracht nodig voor straks. Knuf en sorry datik niet meer wist wanneer DAynah jarig is. X Fajah gecondoleerd. Wat naar zeg. En had ze niks door? Je hoort het best wat ook heh. Blijft echt een kutziekte. Ik ga per direct mn banner weghalen. Vanochtend dacht ik echt nee volgens mij is het zo. Einde middag druppel bloed. Kon wel janken. Nog geen kwartier daarna klere pijn in mn buik en nu nog steeds erg pijnlijk. Ik hou het verder kort, ga zo mn bed in. Oh voor de liefhebber...heb hier nog kortingsbonnen liggen voor mexx midseasonsale. Krijg je korting uiteenlopend van 20-10% zes keer. Wie wil moet maar ff mailen sms'en whatever dan stuur ik wel ff het nummer waarmee je de korting kan krijgen. XXX
Kelly: de 8e ja vanaf uur of twee. Gezellig als je ff komt. .kan je sap de vest nog meenemen. Typ uit bed en net slaappil op dus stort zo in. Trusten allemaal Nienke,leuk je te zien met man.ik vind trouwens gezellig dat je meeschijft. Haha net kaartjes besteld voor film Michael jackson,zaterdag.daar na eten met vrienden. Gezellig. Lijkt me wel. Goede film.x
Kennis van mn ouders is heel kort ziek geweest.Had last vd buik en dat is 4 wkn geleden,nu is ze al overleden Rotziekte......! Zaph:Owww neem jij slaappillen?Waarom?Kun je de slaap niet vatten? Nienke:Mooi fotos Lin:Idd beter die banner weghalen,word je alleen maar nerveus van. Kel:Gewoon eerder stoppen met werken,dit is ook geen doen met je rug.Dikke knuf voor je xxx Zag net op Marktplaats zulke schattige schoentjes voor Fenna. Marktplaats.nl > NIEUW baby schoenen van GUESS (G121) [zs] - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes
Trena: Gecondoleerd. Wat is dat snel gegaan zeg. Erg triest hoor. lieve schoentjes! Heb je ze nog besteld? Kel: wat vervelend die rugpijn. Als je er echt zo'n last van hebt, en het komt door het zitten, moet je idd maar wat eerder stoppen met werken. En dan ook nog es niet lekker in je velletje zitten. Dikke knuffel van ons. Was het met je vriendin nog wel gezellig? Zap: slaappil? Heb je er goed op geslapen? En Yannick lekker zijn stem aan het oefenen? Haha... ook wel weer lief toch? AM: met weinig vruchtwater moet je idd wel uitkijken. De vrouw van een neef van Wes had dat ook, dat werd weliswaar met 20 weken ofzo al ontdekt, maar dat kindje is toen met 24 weken geboren. Zij had wel een scheurtje, doordat ze een auto-ongeluk had gehad. Maar goed in de gaten houden en gewoon thuisblijven, en niet naar de Ardennen gaan! Lin: he bah, ook nog buikpijn. Goed dat je je banner weghaalt, daar word je alleen maar gefrustreerd van. Kop op, komt echt wel goed! Nienke: haha, kon je het huis niet vinden? Tomtom is zoooo makkelijk! Leuk om jou en de kids ook even te zien. Wat Trena al schrijft: wat lijken ze op elkaar! Even denken, want verder kan ik al niet meer lezen... Sem: is het allemaal goed gegaan met de kinderen aankleden in de ochtend? En kun je 's nachts gewoon doorslapen of wordt er weleens 1 wakker? Brennie: oh, nog ff en dan is je mannetje weg. Komt heus wel goed hoor. De meiden gaan vast heel lief zijn voor je! Ik heb een heerlijke nacht gemaakt. Jesse lag bij mij in bed (Wes was gaan sporten) en ik ben gelijk met hem in slaap gevallen om 20 uur ofzo. Gistermiddag lekker gaan wandelen. Jesse op de fiets, Marijn in de buggy en af en toe lopen (nah, heeft wel een uur gelopen denk ik). Blaadjes gezocht, kunnen we die morgen gaan plakken. En speeltuintjes die we dan onderweg komen, moeten we dan ook even bezoeken he Nou, ga even lunchen.
Hoi meiden, Ben ik ook weer eens.... am: ik schrok van je bericht...eerst vocht verliezen en vervolgens weinig vruchtwater! Hoe gaat het nu? Wel meteen aan de bel trekken hoor als je hem minder voelt bewegen oid. Succes nog met je laatste werkdag morgen, toch?! LIS: daar knap je van op als je een keer echt vroeg gaat slapen! En jesse...is ie bij jullie in bed blijven liggen of leg je hem dan terug? Ja idd gerard is nog maar even thuis....maar goed hij komt ook weer terug gelukkig!!! Zaph: ik moest lachen met je bericht net na je slaappil...volgens mij was je al ingestort Niets meer van je moeder gehoord tot nu toe? Yannick lekker aan het kraaien, ze kennen een hoop lawaai maken heh! En jill nog steeds niet veel eten...nou ja ze ziet er goed uit. Krijg ze dan nog peutermelk (poeder) 2x per dag? Sap: hoe is het met je? HOe vond Lieke het trakteren op het kdv? En heeft ze het naar d'r zin op de nieuwe groep? Je schoonzus zal op knappen staan is het niet? Is toch bijna uitgerekend? Sem: wow ff 8 kids 's ochtends aankleden, ontbijten e.d. Is het gelukt? Wel lekker dat je nu een week vrij bent! Kel; groot gelijk hoor om eerder te stoppen, nu echt aan jezelf denken! Hoe is het met Daynah? Niet meer gespuugd de laatste tijd? Nienke, leuke foto's van je jongens en julllie Ze lijken idd op elkaar zeg. Trena: aaaah lief hoor, heb je ze besteld? Hier aan het voorbereiden voor het feestje van Milou het weekend. En de traktaties voor het kdv wat ze maandag gaat doen. Ze neemt dan ook afscheid op de groep. Ik heb voor de leidsters een foto van milou laten afdrukken met in de foto een ballon gephotoshopt (??) met leuke tekst erin. Vanaovnd de traktatie maken; vishengels van soepstengels, snoepveter en in een aquariumdoos maken. Milou krijgt trouwens vna mijn ouders een klein aquarium (25 liter) met licht, pomp e.d. zaph en lin...hadden jullie die ook die je erna zo vreselijk vond???!! Zaterdag nog eerst dat halloweenfeest. Schoonouders blijven zondag op maandag slapen (kunnen ze mooi mee de boel schoonmaken ). De meiden slapen nu lekker...nog even lekker op de bank met een machiatto! x
oja mijn zus is dus ook echt bijna uitgerekend. wat een spannende tijd is dat toch weer.....rrrr...ze is vanochtend hier geweest maar geen tekenen van een beginnetje! Ik hoop zo dat ze komt voordat gerard naar amerika gaat.
Brennie: Wes had Jesse teruggelegd hoor, toen hij thuis was gekomen. Hij slaapt verder altijd in zijn eigen bed, soms is het wel vroeg als hij bij ons komt, maar dan ben ik zelf te slaperig om hem terug te leggen. EN WAT SPANNEND!!! JE ZUS WEER BIJNA UITGEREKEND! Weet ze al wat het wordt? En ook al zo creatief met die traktaties! Ik moet ook nog gaan verzinnen.
Hoi hoi, Trena: Wat een schattige schoentjes van Guess. Heb je ze nog besteld? Wel zonde eigenlijk hoor, Yannick had hier 2 paar All Stars en Pumaatjes allebei maat 17 en nu zijn ze al krap! Denk 3x gedragen. Blijf t zonde vinden die schoentjes voor de kleintjes. Lieve foto's heb je weer op je hyves geplaatst. Wat lijkt Fenna bizar veel op Yorben zeg! Lis: Heerlijk he dat mooie herfstweer en dan heel relaxed met de kids wandelen, blaadjes zoeken en genieten van t mooie weer. Heb eergisteren ook zo genoten met Jill erbij op de fiets, wat worden ze dan groot he. En lekker nachtje gemaakt dus vanaf 20 uur. HIer ook hoor, ben de laatste tijd ontzettend moe. Nu 2x pilletje genomen om te slapen en hoor de hele nacht niks van de kids hahaha. John is er wel een paar keer uitgeweest geloof ik, maar die slaapt toch zo weer in. Hier duurt t uren voor ik weer in slaap val. Brennie: Owwwwwwwww nee meid waar begin je aan, visjes!??!?! Drama. Jij bent degene die de boel steeds kan schoonmaken he. Wij hadden overigens alleen een kom, met plantjes erin, geen pomp oid. Dus hier moest ik wel elke 3 dagen schoonmaken om t water helder te houden. Alles voor de kids he hahaha. Die traktatie stond toevallig laatst in een Flair. Soepstengel, dropveter eraan en dan een visje van winegum eraan hangen. Ben nog in dubio om ook zoiets te trakteren of toch maar mn mandarijn spook hhahaha. Allebei lekker simpel te maken. Spannend hoor je zus op springen. Die heeft toch nog geen kindje? En wanneer gaat je mannetje nou weg? Leuk komend weekend een halloweenfeest. Ga je nog als pompoen?!?! AM: Hoe is t met je? Ik ga ff koffie maken en Expeditie Robinson kijken. Laterz! Weer een week om..............de tijd gaat echt te hard als je vrij bent.
Ha, Nou de traktatie is gemaakt. Mijn zusje is komen helpen. Zij werkt op een kdv dus die is er erg handig in Ook heeft ze voor Milou een super mooie kroon gemaakt voor zondag, roze met paars. Milou helemaal door het dolle heen natuurlijk en de kroon moest mee naar bed. Zal wat worden hier de komende dagen. Zaph: wij hebben idd de soepstengel, zo'n rode snoepveter en dan een visje van karton eraan hangen waarop staat 'hoera milou 3'. Nu nog niet helemaal compleet hoor, maandagmorgen nog de soepstengel aan de veter knopen en in het aquarium hangen Anders houden we niks over ben ik bang. Mandarijn spook is ook leuk toch?! Mijn zus (1,5 jaar ouder dan ik) krijgt de 2e. Ze heeft een zoontje, Lenn. Nu krijgt ze een dochtertje. Mijn zusje (3 jaar jonger) heeft nog geen kinderen. Mijn broer (4 jaar ouder) heeft een zoontje van 4 maanden; Mika. Het is ook allemaal niet bij te houden Mijn ouders maken een babyboom mee, haha, dadelijk 5 kleinkinderen in 3 jaar tijd Euuh nee ik ga niet als pompoen...gatverdamme. k denk dat ik maar ergens een lampionnen- lampje-stokje vandaan tover en daarmee ga lopen. Gerard vertrekt dinsdagnacht om 5.00 uur..... LIS: heerlijk zo'n stuk wandelen en dat de jongens lekker meelopen, fietsen en bezig zijn. Hoe zit het met je spiraal...nog in de kast Ik zit flink te twijfelen om hem eruit te halen...en NEE we gaan nog niet voor een derde voordat iedereen dat gaat denken, haha. Met de pil heb ik last van stemmingswisselingen (lees: erg chagarijnig) veel hoofdpijn en nog wat lichamelijke kwaaltjes (niet zo smakelijk). Ik merk dat ik er nu ook weer last van krijg allemaal....bah bah. Nou ik kijk het nog een maand aan ofzo en dan dat ding er maar weer uit....moeten we ook maar weer aan de c... Mijn ongesteldheid is trouwens nog nooit zo erg geweest als nu met de spiraal Ik zal eens kijken of ik nog wat leuke foto's te spammen heb!
Jeetje zeg dat is idd snel gegaan dan. WAs het verder uitgezaaid? pff naar hoor. Ik vind de schoentjes heel leuk geef je ze toch voor haar onder de boom of voor de sint?