Jayna gefeliciteerd met je derde verjaardag! Maak er een mooie dag van met mama en papa en je zusje! Sem hoop dat je compu het snel doet want we willen spam! Hier vroeg wakker. Gaan we lekker op tijd boodschapjes doen. X
Robine, ben blij dat je het gezellig vindt dat ik meeschrijf, hoop dat de rest daar ook zo over denkt. Brennie: spannend dat je zus bijna uitgerekend is. en traktaties al klaar, vind het altijd moeilijk om iets te bedenken. en Milou krijgt een aquarium? leuk hoor, al vind ik 25 liter een beetje dierenmishandeling, maar je kan moeilijk een kind een hele grote geven he. maar mocht je ooit flauw zijn van de vissen, ze zijn van harte welkom hoor hihi, wij hebben ook een tropisch aquarium. Sens: fiets gejat joh? bah vervelend. hier zijn afgelopen weekend 8 fietsen gejat in de straat, uit de schuren. ik kan niet tegen zulk soort mensen. en je bedoelt Pipodorp in Oranje? is hier vlakbij, het zit naast Speelstad Oranje(grote binnenspeeltuin), en ik geloof dat je ook gratis toegang hebt als je in Pipodorp zit. ben er nog nooit geweest, maar wel langsgereden, ziet er leuk uit. kennissen van mij zaten daar vorig jaar, was erg leuk. zit ook zwembad bij. Am: joepie je hoeft niet meer mee naar de Ardennen, maar wat ik al eerde vroeg, gaan Djurre en Kylian dan wel heen? Trena: jeetje joh dat jij zo goed kan afvallen, what's your secret? Hoop op goed nieuws, Marcel kwam gister thuis met het bericht dat ie volgende week donderdag een gesprek heeft voor baan hier in Emmen, dan issie wel zijn werkauto kwijt, maarja dan kan ie op de fiets. hoop zo dat het doorgaat.
Nienke: Vast wel dat de rest t ook leuk vindt dat je meeschrijft. Hopelijk krijgt Marcel die baan in Emmen, zou mooi zijn, hoef je ook niet te verhuizen Werk jij trouwens ook of ben je fulltime huisvrouw?!?! Misschien heb je t al eens verteld hoor, maar heb ik eroverheen gelezen.
ik ben nu nog fulltime huisvrouw. maar als Colin volgend jaar naar school gaat wil ik toch weer een baan zoeken. heb het eigenlijk wel een beetje gezien in huis. wel een partime job hoor, maar weet nog niet wat ik dan ga doen. ben zo onderhand wel aant zoeken wat er zoal voor mij te doen is. maar ik zie wel wat er op mijn pad komt.
Zo ben eindelijk geslaagd voor een lamje op Jill dr kamertje. Nu leest ze steeds met t grote licht aan en dat is niet handig. Deze is t geworden.S-factory; baby- & kinderwinkel uit Horst aan de Maas, Limburg, Nederland voor exclusieve, hippe kinderdecoratie, waaronder lampen, wandlamp, hanglampen, klemkapjes, lampenkapjes, lampenvoetjes van S-factory. Lampenkapjes, wandlampen, licht blauw, ru Helemaal in de stijl van dr kamer
Zaph o leuk lampje zeg! Echt heel zoet. Nienke ja idd in oranje. Zag idd dat er zwembad bij zit en gratis dat speelpark. Lijkt mij erg leuk ook zo'n pipowagen..hihi. Lekker van dat sollicitatiegesprek zeg. En dan maar geen auto van de zaak toch. Met de fiets is goed te doen of niet? Zo aangifte gedaan van de fiets. Pff als ik alles nieuw moet kopen kost aardig wat. Gister zei chiel wel dat hij het koopt. hadden jullie gelezen op telegraaf van kindje van 3 dat is overleden aan de mex griep. Ik vind het echt niet leuk die griep. Zou jaime het liefst binnen en thuis houden. Zo nu ff cb bellen wanneer we mogen komen. xx
Zo 17/11 om 14.25 naar cb. ben heel benieuwd. ze is weer zo aan het groeien volgens mij...eet weer echt megaveel. Gister gewoon eten en toen nog 2 bananen . van de week bak loops en boterham en 1 evergreen koek als ontbijt en net 3 schaaltjes loops . Heeft ook weer pijn in haar benen zegt ze steeds.
Oooowww wat voel ik me beroerd,overal spierpijn,diarree,hoofdpijn,oorpijn enz.....alles doet zeer dus. Als het maar geen mex griep is....zit ik net op te wachten ja met de kids hun verjaardag voor de deur...traktaties enzo pfffff.Me maar volproppen met pilletjes denk ik...!!!
Jayna!!! GEFELICITEERD MET JE 3e VERJAARDAG!!! Heel veel plezier vandaag met mama, papa en Faya en morgen op je feestje!! Sem: gefeliciteerd met je oudste dochter! Al zicht op je nieuwe laptop want we missen je wel hoor! Trena; beterschap, klinkt niet goed. Maar goed in de gaten houden! AM: succes met je laatste dag. En maak je niet teveel zorgen over je werk. Komt heus wel goed. Ik zeg altijd maar zo: iedereen is vervangbaar, ook al denk je soms van niet! Sens: jij bent vroeg of hen je Jaime wakker gemaakt? Balen van je fiets, ik vin dat ook zo asociaal! Kel: hoe is het met je rug? Nienke: ik vind het ook gezellig dat je meeschrijft hoor. Zoubfijn zijn als Marcel lekker in Emmen kan werken! Ik ga duimen voor je. Brennie: oh visjes! Ik ben niet jaloers op je hoor! Verder weet ik niet meer. Vanochtend zat ik om 7.45 uur in de auto naar het zh, controle bij KNO arts voor Jesse. Alles was prima, geen bloed meer te zien. Linkeroor zit nog steeds veel taai oorsmeer maar dat laat ie maar gewoon zitten. Daarna Marijn ophalen want Wes had hem daar even gedropt zodat ik er maar 1 naar het zh mee hoefde te nemen. Nu weer thuis, Jesse zit Tweenies te kijken (ook zo'n tv verslaafde, heerlijk) en Marijn is lekker aan het spelen. Gaat zo naar bed want hij is alweer moe. Vanavond gaan Wes en ik naar film van Michael Jackson. Wil hij zo graag heen dus ik ga maar mee.
Heb Sem ook even gebeld en ze gingen net aan de taart. Jayna was lekker verwend...hahahaha. Het worden weer drukke verwen maanden voor de kindjes. LIS: Wat fijn dat het oortje weer goed was van Jesse. Nu voorlopig zo blijven. Lekker zo'n lange dag voor jullie als je zo vroeg in het zkh moest zijn. Veel plz vanavond bij de film. Trena: Heh gatsie, ook al ziek aan het worden. Beterschap. Lin: Ik heb het ook gelezen verschrikkelijk toch heh van dat kindje. Moet je toch niet aandenken dat je je kindje zo aantreft. Ik kom daar nooit overheen volgens mij. En heb je het cb al gebeld. Wij moeten maandag ernaar toe. Zap: Wat een onwijs leuke lamp zeg. Echt heel leuk. Ik zal eens bij Van Haren gaan kijken. Ik ga vanavond naar de Oosterhof moet een kado kopen voor zondag voor Sascha, dus loop ik gelijk even naar van Haren. Nienke: Ik vind het ook gezellig hoor dat je meeschrijft. Zou mooi zijn als je man die baan krijgt in Emmen hoef je idd niet te verhuizen. Wat zou je dan willen doen als je weer wilt gaan werken? Ik kan verder niet meer teruglezen. Hier lekker weekend nu. Wel een druk weekendje voor de boeg, maar wel gezellig allemaal. Vanmiddag gaan we met Daynah naar logopedie. Ik ben benieuwd hoor. Vannacht weer een halve nacht wakker gelegen van 03.00 uur tot 6.30 uur.....heel fijn.........NOT!!! Daynah is nu op de psz en had er weer zin in. Ga vanmiddag ook nog maar even liggen als zij naar bed gaat. Gisteren een gesprek gehad op mijn werk, omdat 30 nov mijn contract afloopt. In mijn arbeidscontract staat dan dat ie wordt omgezet in onbepaalde tijd. Ze zeiden dat ze tevreden over me zijn en dat ik een harde werker ben hahahahaha. Maar ze wilde mijn contract nog een keer verlengen met een halfjaar, toen wees ik ze op wat er in mijn contract stond wat ik heb getekend......wel gek hoor vond ik dat. Wat ik ook gek vond was toen ik een aantal maanden geleden zei dat ik zwanger was, kon ik natuurlijk blijven als ik wel 3 dagen bleef werken, dus ik zei ja dat is ook zeker mijn bedoeling ik wil niet minder..... nu zeiden ze dus of het niet fijner was voor mij om minder te gaan werken want met 2 kids is het echt zwaar!!!!!!!!!!!!!!! Ik ga dan weer denken heh van waarom zeggen ze dat.......ik heb natuurlijk nee gezegd, maar ik blijf het raar vinden. Wat vinden jullie? Heb ook gezegd dat ik eerder wil stoppen met werken voor mijn rug en ik moest alleen even aangeven wanneer ik dan wilde stoppen. Gisteren was dus weer drama met mijn rug. Vanmorgen de ha gebeld en kan maandag terecht. Ik ga nog even rommelen. Liefs Kelly
Kel idd wel wat raar dat ze zo reageren. Heb je nu wel een contract van 6 mnd gekregen. Ze moeten toch gewoon onbepaalde tijd geven? Belachelijk zeg. Lis fijn dat het goed was in het zkh. Waarom laten ze dat dan zitten? En lachen die film, ben benieuwd. Zo boodschappen zijn binnen. Heb de bank gebeld want mn pas doet het niet meer met dat apparaatje. Moet langskomen voor nieuwe pas en nieuw apparaatje. Zo maar ff doen kan ik gelijk jaime haar spaarpot legen. Ook gebeld met wkz want wil toch dit jaar op controle (vind dat ze als ze veel rent zo buiten adem is) moet ik eerst langs de ha en die kan mij evt doorverwijzen. Wat een omslachtig gedoe weer. Chiel gaat vanavond naar limburg, niet leuk maar ja. Ze moeten dingen regelen en zn vader vraagt heel vaak dat ze dat gaan regelen. ik heb het vermoeden dat hij daar soort van op het wachten is ofzo. En dat als het geregeld is hij het kan loslaten. hij heeft het zelfs nog niet over sintviering, terwijl dat normaal al lang zo was. Nou ja afwachten maar. Hij eet slecht door misselijk van bestraling en valt dus veel af. Ik ga ff naar de bank.Balen nu dat mn fiets is gejat want nu moet ik met auto en zit in centrum en rot parkeren daar en duur! X
Heeeej meiden, Zo we zijn weer terug van de logopedist. Leuke meid moet ik zeggen. Daynah vond het natuurlijk prachtig. Ben benieuwd of dat het baat heeft allemaal. We zullen het zien in de loop der tijd. Lin: Ze moesten mij wel een contract voor onbepaalde tijd geven. Het staat immers in mijn contract en daar houden wij ons natuurlijk aan heh. Balen dat je fiets is gejat. Helemaal overheen gelezen. Hier is het ook rot parkeren in het centrum van Rotterdam, drama soms en zeker duur. Chiel dus weer naar Limburg. Lastig allemaal hoor. Hoe lang blijft ie daar dan. Heel het weekend? Ik ga even een kopje thee zetten en lekker op de bank hangen. Daynah kijkt weer naar Bassie en Adriaan Liefs Kelly
Kel wat voor oefeningen moet Daynah doen? En alleen daar of moet je ook thuis met haar oefenen? Nee chiel blijft niet het hele weekend weg gelukkig niet. Morgen einde middag komt hij weer terug, is net weggegaan. Ook al lang vind ik hoor. Morgen gaan we dan wel uit eten met zn drie. Dat is wel gezellig. Zo de bank is gedaan nieuwe random reader gekregen mn pas was nog goed. Gelijk Jaime dr barbapapa geleegd, zat toch weer 40 euro aan losgeld in..haha. Nu even een vraagje hoor want het is wat merkwaardig vind ik. Ik werd dus woensdag aan het einde van de middag ongesteld (rond half vijf). Gisterenochtend nog bloedverlies, gistermiddag(rond een uur) nog heel klein beetje gisteravond niet meer, behalve wat bruinverlies. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit lang ongesteld ben, maar dit is wel heel erg kort. Normaal is het over het algemeen wel drie dagen. Ik durf er niet eens over te beginnen, maar mn baarmoeder voel ik nog steeds.... Zaph jij vertelde dat je bij Jill pas wist met 8 weken. Hoe was jouw menstruatie toen je dan toch bleek zwanger te zijn? Jaime zit naar nick jr te kijken..ni hao kailan. Grappig want ze heeft een chinees jongetje op kdv dus ik had al tegen haar gezegd zeg maar tegen cheng ni hao (dat is hallo in het chinees, je leert nog wat van die kinderprogramma's) hij moest toen lachen en ging praten tegen haar. LEuk want hij praat dus nooit...hahaha. Ga zo ff koken. Iets makkelijks voor ons twee. X